اشتراک گذاری

نمایندگی مجاز کونیکا مینولتا در شهرستان ها

نمایندگی کونیکا مینولتا در شهرستان ها ، خدمات تخصصی تعمیر ماشین های اداری کونیکا مینولتا را به شهرستانی های عزیز ارائه می نماید. این مرکز با تجهیز فضایِ خویش به پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و سرویس، در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان عزیز ساکن در شهرستان ارائه نماید.

 قرارگیری «تخصصی ترین ابزار» در کنار «زبده ترین کارشناسان و مهندسان» سبب گشته تا شاهد اجرای بی نقص ترین عملیات ترمیم، تعمیر، بهسازی و ارتقاء سرویس های مرتبط با محصولات کونیکا مینولتا در نمایندگی کونیکا مینولتا در شهرستان باشیم.  کابران عزیز شهرستانی دیگر نگران نبود نمایندگی رسمی در شهر محل سکونت‌شان، نباشند. با ارسال کالا به نمایندگی مجاز کونیکا مینولتا از خدمات استاندارد مرتبط با دستگاه های کونیکا مینولتا بهره مند خواهید شد.

نمایندگی مجاز کونیکا مینولتا در شهرستان ها

ویژگی های نمایندگی کونیکا مینولتا در شهرستان ها

خصوصیات بارز نمایندگی کونیکا مینولتا در شهرستان ها بدین شرح میباشد : این مرکز ارائه دهنده انواع خدمات تعمیر ، ریکاوری و بازسازی به کاربران میباشد . نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا تیمی متشکل از باتجربه ترین تکنسینها و کارشناسان است . کادر مجرب ما در کارگاههای مجهز دستگاه معیوب کاربران را تعمیر مینمایند .نمایندگی کونیکا مینولتا در شهرستان ها ارائه دهنده تمامی خدمات سخت افزاری و نرم افزاری است . نمایندگی کونیکا مینولتا در شهرستان ها با در دست داشتن مدرنترین تجهیزات زیرنظر مجربترین کارشناسان به فعالیت میپردازد .

مشتری مداری و احترام به حقوق کاربران دو اصل عمده در این مرکز میباشد . برخی از مهمترین ویژگیهای کارشناسان نمایندگی کونیکا مینولتا در شهرستان ها عبارت است از : فراست ، دانش ، خلاقیت ، پویایی و خبرگی . مدیریت مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا با پشتکار و برنامه ریزی دقیق خود توانسته است تمامی ویژگیهای یک سازمان مشتر‌ی‌ مدار را در نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا پیاده‌ کند .

احترام به ارباب رجوع و پاسخگویی به سوالات تلفنی و حضوری آنها، ارائه‌ خدمات پس از فروش به مشتریان و تلاش جهت اجرای آن در سطحی بین‌المللی، رسیدگی به شکایات مطرح شده از سوی مشتریان، انعطاف ‌پذیری در بخش تعمیرات کونیکا مینولتا و ارائه‌ راهکارهای متفاوت به مشتری، ، تلاش در جهت جذب و کسب رضایت مشتریان و ارائه‌ اطلاعات پیش ‌نیاز به صورت شفاهی و مکتوب از دیگر ویژگیهای نمایندگی کونیکا مینولتا در شهرستان ها است .

نمایندگی کونیکا مینولتا در تبریز

در شمال غرب ایران و در تبریز، نمایندگی کونیکا مینولتا، آماده است تا هرگونه مسئله پیش آمده در دستگاه شما را رفع و رجو کند. تعمیرات سخت‌افزاری، بهینه‌سازی، تعویض قطعات و خدمات نرم‌افزاری در این مرکز توسط متخصصانی صورت می‌گیرد که هم تجربه بالایی دارند و هم نسبت به دستگاه‌های کونیکا مینولتا از علم و دانش لازم برخوردارند. تبریزی‌های بزرگوار کافی است با مطالعه شرایط ارسال کالا به نمایندگی، دستگاه را برای ما ارسال کنند تا فرآیند تعمیر آن در این مرکز انجام شود.

از کونیکا مینولتا در اهواز درخواست خدمات کنید

تعمیر دستگاه‌های کونیکا مینولتا کاری تخصصی است و باید نسبت به آن شناخت کافی داشت. اگر در اهواز زندگی می‌کنید و نگران این موضوع هستید که به نمایندگی کونیکا مینولتا دسترسی ندارید، باید این خبر خوش را به شما بگوییم که می‌توانید بدون مراجعه به نمایندگی، دستگاه را برای ما پست کنید و آن را به کارشناسان بسپارید. پس از بررسی دقیق دستگاه شما، اگر نیاز به تعویض قطعات باشد، از با کیفیت‌ترین قطعه و متریال استفاده خواهد شد.

آیا در شیراز هم می‌توان به نمایندگی کونیکا مینولتا دسترسی پیدا کرد؟

نمایندگی کونیکا مینولتا مفتخر است که توانسته راهی را طراحی کند که پارسی زبانان شیراز اگر در استفاده از دستگاه کونیکا مینولتای خود با مشکل روبرو شدند، به آسانی با نمایندگی ارتباط برقرار کرده و از فنی‌کاران ما بخواهند مشکل آنها را برطرف کنند. هرگونه اشکالات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دستگاه کونیکا مینولتا در این مرکز قابل تشخیص و تعمیر بوده و شما با ارسال دستگاه معیوب خود، پس از تعمیر، آن را سالم تحویل می‌گیرد.

نمایندگی کونیکا مینولتا در اصفهان

اگر اصفهان نصف جهان است پس این وظیفه ماست که به بخشی از جهان خدمت رسانی کنیم. شما اصفهانی‌های عزیز کافی است با مطالعه شرایط ارسال دستگاه کونیکا مینولتا در وب سایت نمایندگی کونیکا مینولتا، آن را برای ما ارسال کنید و فقط منتظر باشید دستگاه را همانند روز اول تحویل بگیرد.

نمایندگی کونیکا مینولتا این اطمینان را به شما می‎دهد که چناچه دستگاه شما نیاز به قطعه داشته باشد، این قطعه را از شرکت کونیکا مینولتا تهیه می نماید تا دستگاهتان تفاوتی با دستگاه نو و اورجینال نداشته باشد.

مراحل ارسال کالا به نمایندگی کونیکا مینولتا در شهرستان ها

  • تماس با مشتری و اعلام مشکل به وجود آمده و هزینه تقریبی.
  • آغاز روند تعمیرات در صورت تمایل مشتری.
  • مراحل تعمیر و هزینه آن با توجه به مورد تعمیراتی و نوع دستگاه متفاوت است.
  • گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه .
  • تست دستگاه زیرنظر کارشناس نمایندگی کونیکا مینولتا در شهرستان ها، پس از پایان تعمیر و تایید کادر فنی.
  • ارسال هزینه توسط مشتری پس از اطمینان از سلامت دستگاه.
  • ارسال شماره حساب یا شماره کارت با توجه به درخواست مشتری جهت ارسال هزینه توسط مشتری.
  • در پایان دستگاه در صحت و سلامت کامل به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد.
  • ارائه گارانتی پس از تعمیر، مطابق با مورد تعمیراتی دستگاه .
  • بسته بندی دستگاه بدون لوازم جانبی آن .
  • شرح مشکل دستگاه داخل یک برگه که همراه دستگاه ارسال می گردد.
  • شرح مورد تعمیراتی درصورتی که قبلا دستگاه باز یا تعمیر شده است.
  • درج دقیق آدرس، شماره تلفن و کدپستی روی بسته ارسالی .
  • تحویل دستگاه توسط نمایندگی کونیکا مینولتا در شهرستان ها .
  • ارسال شماره رسید( شماره ی پیگیری ) به شماره موبایل قید شده روی بسته ارسالی.
  • دریافت پیامک توسط مشتری، نشان دریافت کالا ازسوی نمایندگی کونیکا مینولتا در شهرستان ها می باشد.
  • نگه داری شماره رسید تا پایان مراحل تعمیر ضروری است.
  • عیب یابی اولیه توسط کارشناسان نمایندگی کونیکا مینولتا در شهرستان ها پس از دریافت کالا.

نمایندگی کونیکا مینولتا و واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا پیشگام در تعمیر و فروش محصولات کونیکا مینولتا ، خدمات خود را واحدهای مجزا به کاربران ارائه می نماید. امکانات لازم جهت ارائه ی خدمات در هرواحد فراهم گشته است. همچنین  کارشناسان و مهندسین ارشد جهت تعمیر هریک از محصولات مشغول به فعالیت هستند.

نمایندگی کونیکا مینولتا در شهرستان در جهت رفع مشکل کاربران شهرستانی گام برمی دارد. این امکان فراهم گشته است تا تمامی کاربران در هرنقطه از میهن عزیزمان از تعمیرات فوق تخصصی بهره مند گردند. در صورت تمایل به آشنایی با واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا وارد صفحه ی مورد نظر شوید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩