نمایندگی شارپ در شهرستان

نمایندگی شارپ در شهرستان  ، با توجه به درخواست های مکرر شهرستانی های عزیز به ارائه ی خدمات به هم وطنان شهرستانی می پردازد. نمایندگی شارپ در شهرستان در بخش خدمات شهرستان ها برترین متخصصین و مهندسین کشور را به همکاری فرخوانده است.

این مژده را به کاربران شهرستانی عزیز می دهیم که  در صورت بروز هر گونه مشکل در دستگاه خود می توانند با نمایندگی شارپ تماس گرفته و پس از کسب اطلاعات لازم کالا را به نمایندگی ارسال نمایند. جهت اطلاع از چگونگی ارسال کالا به نمایندگی و آشنایی با خدمات نمایندگی شارپ در شهرستان ها مطالعه ی این صفحه راهنمای کاملی برای شما خواهد بود.

 پس از طی مراحل تعمیر، می توانید کالای خود را در صحت و سلامت کامل تحویل بگیرید. در صورتی که ساکن هریک از شهرهای کشور عزیزمان هستید بدون هیچ گونه نگرانی دستگاه خود را به نمایندگی شارپ ارسال کرده و پس از طی روند تعمیرات آن را در صحت و سلامت کامل تحویل بگیرید.

تعمیرات تخصصی دستگاه کپی

ویژگی های نمایندگی شارپ در شهرستان

خصوصیات بارز نمایندگی شارپ در شهرستان شامل موارد ذیل میگردد : کارشناسان بااستعداد مرکز نعمیرات شارپ تلاش میکنند کیفیت خدمات تعمیر را به حدی افزایش دهند که شایسته برند نام آشنای شارپ باشد . بردباری و صبر تکنسینهای این مجموعه حین پروسه تعمیر یکی از دلایل موفقیت نمایندگی  میباشد . لازم به ذکر است ، کادرفنی ما درصورت لزوم به راهنمایی کاربران درزمینه دستگاه تعمیر شده اقدام مینمایند .برخی از مهمترین ویژگیهای کارشناسان نمایندگی sharp در شهرستان عبارت است از :خلاقیت ، مهارت ، دانش ، پویایی و خبرگی .

مدیریت مرکز تعمیرات شارپ با برنامه ریزی دقیق و مدیریت اصولی توانسته تمامی ویژگیهای یک سازمان مشتر‌ی‌ مدار را در نمایندگی رسمی شارپ پیاده‌ کند . احترام به ارباب رجوع و پاسخگویی به سوالات تلفنی و حضوری آنها، ارائه‌ خدمات پس از فروش به مشتریان و تلاش جهت اجرای آن در سطحی بین‌المللی، رسیدگی به شکایات مطرح شده از سوی مشتریان، انعطاف ‌پذیری در بخش تعمیرات شارپ و ارائه‌ راهکارهای متفاوت به مشتری، ، تلاش در جهت جذب و کسب رضایت مشتریان و ارائه‌ اطلاعات پیش ‌نیاز به صورت شفاهی و مکتوب از دیگر ویژگیهای نمایندگی شارپ در شهرستان ها است .

خدمات نمایندگی sharp در شهرستان ها

گستره ی خدمات نمایندگی شارپ در شهرستان ها وسعت بالایی دارد. مهم نیست که دستگاه شما چه نوع سیستمی است و یا دارای چه نوع قابلیت هایی می باشد. کلیه ی اختلالات ریز و درشت محصولات قدیم و جدید شارپ به بهترین شکل ممکن در نمایندگی رسمی شارپ تعمیر می شوند. اگر به تازگی شاهد اختلالی در روند کاری یکی از چاپگرهای شارپ هستید و در شهرستان های ایران عزیزمان سکونت دارید؛ تداوم استفاده از دستگاه را کنسل کرده و آن را به واحد مرکزی تهران ارسال نمایید.

هزینه ی دریافت سرویس های نمایندگی sharp در شهرستان ها

هزینه ی تعمیر دستگاه های فتوکپی، پرینتر و سیستم های اداری شارپ به عوامل متعددی بستگی دارد. در این بین ویژگی های منحصر به فرد دستگاه مورد نظر، اصلی ترین عامل تعیین کننده است. شدت خرابی موجود، مدل سیستم و تعداد قابلیت های آن نیز حائز اهمیت است. به هر حال جای نگرانی نیست. نمایندگی شارپ در شهرستان ها با همکاری واحد مرکزی تهران بالاترین سطح از خدمات تخصصی را در مناسب ترین تعرفه ی قیمتی ارائه می دهد. کافی است مراحل ارسال دستگاه معیوب را طی کنید.

مراحل ارسال کالا به نمایندگی شارپ در شهرستان

  • بسته بندی دستگاه بدون لوازم جانبی آن .
  • شرح مشکل دستگاه داخل یک برگه که همراه دستگاه ارسال می گردد.
  • شرح مورد تعمیراتی درصورتی که قبلا دستگاه باز یا تعمیر شده است.
  • درج دقیق آدرس، شماره تلفن و کدپستی روی بسته ارسالی .
  • تحویل دستگاه توسط نمایندگی شارپ در شهرستان ها .
  • ارسال شماره رسید( شماره ی پیگیری ) به شماره موبایل قید شده روی بسته ارسالی.
  • دریافت پیامک توسط مشتری، نشان دریافت کالا ازسوی نمایندگی شارپ در شهرستان ها می باشد.
  • نگه داری شماره رسید تا پایان مراحل تعمیر ضروری است.
  • عیب یابی اولیه توسط کارشناسان نمایندگی شارپ در شهرستان ها پس از دریافت کالا.
  • تماس با مشتری و اعلام مشکل به وجود آمده و هزینه تقریبی.
  • آغاز روند تعمیرات در صورت تمایل مشتری.
  • مراحل تعمیر و هزینه آن با توجه به مورد تعمیراتی و نوع دستگاه متفاوت است.
  • گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه .
  • تست دستگاه زیرنظر کارشناس نمایندگی شارپ در شهرستان ها، پس از پایان تعمیر و تایید کادر فنی.
  • ارسال هزینه توسط مشتری پس از اطمینان از سلامت دستگاه.
  • ارسال شماره حساب یا شماره کارت با توجه به درخواست مشتری جهت ارسال هزینه توسط مشتری.
  • دستگاه در صحت و سلامت کامل به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد.
  • ارائه گارانتی پس از تعمیر، با توجه به مورد تعمیراتی دستگاه در نمایندگی شارپ در شهرستان ها.

نمایندگی شارپ و واحدهای تعمیرات شارپ

مهندسین نمایندگی شارپ در شهرستان ها در واحدهای مجزا به عیب یابی و رفع ایراد دستگاه کاربران میپردازند . همانطور که مستحضر هستید دلیل ایرادات پیش آمده در دستگاه میتواند یکی از این دو مورد باشد : ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری . از این رو نمایندگی شارپ در پارتهای تعمیر تفکیک شده به ارائه خدمات تعمیر میپردازد . تکنسینهای نمایندگی شارپ با تسلط و تکیه بر دانش ، مهارت ، خلاقیت و فراست خود و با بکارگیری درجه یک ترین تجهیزات تمامی تعمیرات را به کاربران گرامی ارائه میدهد .

لازم به ذکر است ، کارشناسان ما درصورت لزوم به تعویض قطعه از قطعه اورجینال استفاده مینمایند . مرکز تعمیرات شارپ به عنوان برگزیده بسیاری از مراجع و نهادهای ذیربط دارای کلیه مجوزهای رسمی موردنیاز برای فعالیت در حوزه ریکاوری میباشد .