مرکز تعمیرات کپی کونیکا مینولتا

مرکز تعمیر کپی کونیکا مینولتا با تیمی از برترین مهندسین کشور، این اطمینان را به کاربران گرامی می دهد که ابتدا دستگاه های فتوکپی را تجزیه و تحلیل کرده و سپس با توجه به مشکل موجود، آن را تعمیر نمایند؛ همچنین این مرکز مشکلات شما را با بهترین راه حل فنی، کوتاه ترین زمان ممکن و کمترین هزینه مرتفع می سازد و حتی‌الامکان قطعات فابریک را تعویض نمی کند و در صورت تعویض نیز قطعاتی را با کیفیتی برابر قطعات اصل جایگزین می کند.

مرکز تعمیرات کپی کونیکا مینولتا یکی از مجهزترین و تخصصی ترین مراکز تعمیرات دستگاه کپی  با بیش از سال ها سابقه، خدمات خود را در زمینه تعمیرات تخصصی کلیه ی مدل های دستگاه کپی کونیکا مینولتا، پرینترهای لیزری ، سوزنی ، جوهرافشان چندکاره و هد انواع پرینتر در کوتاه ترین زمان و با مناسب ترین هزینه  ارائه می دهد. از آن جا که حمل دستگاه کپی امری دشوار است، نمایندگی کونیکا مینولتا این امکان را فراهم نموده است که کادر کارشناسان فنی به محل مورد نظر مشتری اعزام گردند. جهت بهره مندی از خدمات ما از طریق راه های ارتباطی ذیل اقدام فرمایید.

تعمیرات کپی کونیکا مینولتا

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا با به کارگیری کارشناسان و تکنسین هایی با تجارب بالا سعی در ارائه ی بهترین و با کیفیت ترین خدمات تعمیر را به کاربران خود دارد. در زمینه ی خدمات پس از فروش با استخدام کارشناس هایی برای پاسخ گویی به سوالات متداول و راهنمایی مردم همچنین ارائه ی خدمات پس از فروش نظیر تعمیر،تعویض و ترمیم سعی در جلب رضایت مشتری ها می باشد.

برخی از خدماتی که در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا به شما ارائه می شود: عیب یابی اولیه محصول، چک کردن عملکرد تغذیه کاغذ،تعمیر و تعویض کردن تمام قطعات معیوب دستگاه،اگر امکان تعویض و تعمیر را داشته باشد. این ها فقط بخش کوچکی از خدماتی  است که نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا به شما عرضه می کند.

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا

خدمات نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا

خدمات مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا شامل کلیه سرویس هایی است که این مرکز در راستای رفع معایب محصولات این شرکت به کاربران خود ارائه می دهد. مرکز مورد بحث همواره تلاش داشته ضمن رعایت اصول مشتری مداری، تخصصی ترین سطح تعمیر را انجام داده و به این ترتیب، رضایت کاربران را جلب نماید. بررسی و ترمیم تخصصی انواع دستگاه فتوکپی کونیکا، تعمیرات پرینتر کونیکا، شارژ کارتریج، سرویس دوره ای دستگاه کپی، تعمیرات کپی و پرینتر در محل، ارائه مشاوره های تخصصی تعمیرات، برگزاری دوره های آموزشی تعمیر و مواردی از این دست، از جمله مهم ترین خدماتی است که مرکز مورد بحث به کاربران خود ارائه می دهد. همکاران ما همواره تلاش کرده اند که خدمات مرکز تعمیرات کپی کونیکا مینولتا در بالاترین سطح کیفی و تخصصی به کاربران ارائه گردد.

خدمات نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا

تعمیر مین برد در دستگاه کپی کونیکا مینولتا

در دستگاه کپی قطعه ای که وظیفه ی پردازش اطلاعات را به دوش می کشد، مین برد است. قطعه ی مین برد در حین چاپ داده هایی که باید پردازش شود را در اختیار می گیرد.سپس نحوه ی ایجاد خروجی مورد نظر را مشخص می کند. اگر روزی مین برد دستگاه کپی شما به مشکل برخورد، تمام روند چاپ دچار نقص می شود. به همین علت اگر نیاز مبرم به کار با دستگاه کپی دارید، بدون فوت وقت باید برای تعمیر این قطعه اقدام کنید.

اگر در تعمیر مین برد کوتاهی به خرج بدهیم، با از کارافتادگی سایر قطعات مواجه می شویم. از طریق تماس با نمایندگی تعمیرات کپی کونیکا مینولتا یا ثبت در خواست در سایت از کارشناسان و تخصصی ترین خدمات آن ها بهره مند شوید.

تعمیر مین برد در دستگاه کپی کونیکا مینولتا

تعمیر کاغذ کش در دستگاه کپی Konica minolta

این موضوع صحیح است که کار انتقال کاغذ در دستگاه فتوکپی را کاغذکش ها به دوش می کشند. این کاغذ کش ها شامل دو بخش کاغذکش ورودی و  خروجی هستند.اما این نکته را فراموش نکنید که گیر کردن کاغذ الزاما از خرابی کاغذکش دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا نیست. از راه های مقرون به صرفه در جهت پیشگیری از خرابی کاغذکش ها، استفاده از کاغذ های مناسب است. با انجام این کار کمتر به تعمیرات کاغذکش نیازمند می شویم.

حال پیدا کردن کاغذی با ویژگی های مناسب خود یکی از دشواری ها به حساب می آید.به طور کلی ویژگی های کاغذ مناسب شامل جنس و وزن کاغذ می شود.همچنین بافت کیفیت کاغذ نیز تاثیر بسزایی دارد. زمانی که کارشناسان نمایندگی تعمیرات کپی کونیکا مینولتا بعد از انجام تست های متوالی به این نتیجه رسیدند امکان تعمیروجود ندارد. با رضایت کامل مشتری اقدام به تعویض کاغذکش می کنند.

تعمیر کاغذ کش در دستگاه کپی Konica minolta

چگونگی تعمیر برد پاور فتوکپی Konica Minolta

برد پاور دستگاه کپی کونیکا مینولتا از قطعات مهمی است که امکان بروز مشکل و اختلال در آن زیاد است. برد پاور کپی کونیکا مینولتا تامین انرژی مورد نیاز دستگاه را بر عهده دارد. به همین علت خرابی در این قطعه از کارافتادگی سایر قطعات را به همراه دارد. با استفاده از اسیلوسکوپ، سیگنال ساز، آمپرسنج، ولت متر و نرم افزارهای عیب یابی تخصصی می توانیم به شکستگی های برد الکترونیکی پی ببریم.

کارشناسان نمایندگی کونیکا مینولتا با ضمانت و گارانتی این تست ها را انجام می دهند. مشکلاتی چون سوختگی مادربرد، بالا و پایین شدن ولتاژ را متخصصان تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا با پیشرفته ترین فناوری و تجهیزات برطرف می سازند.

شیوه تعویض دولوپر دستگاه کپی Konica Minolta

دانه های کوچک براده آهن دولوپر نام دارد که وظیفه ی ان ها فرستادن تونر به درام به صورت یک شکل و با درصدی مشخص از آغشتگی است. در روند چاپ دانه های تونر با فشار الکتریکی مشخص، از دانه های دولوپر جدا و به سطح درام جذب می شود. تنها مشکلی که بعضی اوقات رخ می دهد، ریزش دانه های دولوپر است. برای حل کردن این مشکل کافیست،دولوپر را داخل مایعی حلال مانند بنزین بریزید سپس روی روزنامه ای در مقابل تابش نور خورشید قرار دهید تا کاملا خشک شود.

 زمان تعویض دولوپر اکثرا در دستگاه های چاپ به کاربر اعلام می شود.بهتر است در زمان خرید با کیفیت ترین دولوپر را خریداری کنید،زیرا تاثیر مستقیمی بر کیفیت چاپ دارد. زمانی که پیغامی مبنی بر تعویض دولوپر دستگاه کپی کونیکا مینولتا خود دریافت کردید. با برقراری تماس و ثبت درخواستی در سایت می توانید از خدمات کارشناسان ما در زمینه ی تعویض دولوپر استفاده کنید.

تعمیر درام دستگاه کپی کونیکا مینولتا

درام قطعه ی مهم هر چاپگر از جمله دستگاه کپی کونیکا مینولتا است. این بخش از دستگاه، وظیفه ی انتقال جوهر یا تونر مصرفی دستگاه فتوکپی به کاغذ را برعهده دارد. در نتیجه کاملا طبیعی است که یک اختلال جزیی در ساختار تشکیل دهنده ی درام باعث کنسل شدن کلی پروسه ی چاپ اسناد شود. فراموش نکنید که خرابی درام  به سایر قطعات چاپگر سرایت خواهد کرد. اگر به تازگی شاهد افت کیفیت چاپ دستگاه فتوکپی می باشید، احتمال از کارافتادگی درام بالاست. با نمایندگی تعمیرات کپی کونیکا مینولتا تماس بگیرید تا طی مدت زمان کوتاهی وضعیت درام بررسی شود.

تعمیر یونیت فیوزینگ دستگاه کپی کونیکا مینولتا

یونیت فیوزینگ دستگاه کپی پس از انتقال جوهر توسط درام فعالیت خود را آغاز می کند. مسئولیت حک جوهر منتقل شده بر روی کاغذ برعهده ی یونیت فیوزینگ دستگاه کپی می باشد. این بخش از دستگاه در اثر شوک الکترونیکی و یا استهلاک کارایی خود را از دست می دهد. مسلما خرابی یونیت فیوزینگ مساوی خواهد بود با عدم شکل گیری پروسه ی چاپ اسناد توسط دستگاه فتوکپی. با استفاده از سرویس های تعمیر در محل نمایندگی تعمیرات کپی کونیکا مینولتا از اختلالات فنی فیوزینگ رهایی بیابید.

تعمیر یونیت فیوزینگ دستگاه کپی کونیکا مینولتا

خدمات دیگر مرکز تعمیرات کپی کونیکا مینولتا

  • تعمیر AC power
  • بررسی و اصلاح یونیت فیوزینگ
  • عیب‌یابی یونیت کاغذکش و تعمیر آن
  • عیب‌یابی هیتر، ترمیستور و ترموستات
  • تعویض دولوپر دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • عیب‌یابی خطاهای مربوط به دستگاه کپی
  • اصلاح و بازیابی موتور الکتریکی دستگاه کپی
  • نظافت و سرویس دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتاو تعویض قطعات موتور
  • تعمیرات بخش High Voltage دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • عیب‌یابی و اصلاح یونیت لیزر در حین تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • رفع خطاهای مربوط به لیزر و لنز در حین تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • تعویض Blank Lamp دستگاه کپی تعویض و عیب‌یابی  قطعات کاست و بای‌پس
  • تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • سرویس دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • انجام سرویس‌های کلی دستگاه کپی
  • اصلاح، تعمیر و تعویض قطعات فیوزینگ
  • تعویض پیکاپ دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • شارژ کاتریج دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • عیب یابی و اصلاح عملکرد واحد ورود و خروج کاغذ
  •  انجام شارژ‌های پودر سبک و سنگین دستگاه کپی
  • تنظیم منو دستگاه و تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • عیب‌یابی درام و انجام اصلاحات پس از بررسی دستگاه
  • بررسی مکانیزم کار سولونویید دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • تعویض و تعمیر انواع قطعات فنی دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • عیب‌یابی یونیت فیدر دستگاه کپی کونیکا مینولتا و اصلاح آن
  • بررسی تغذیه کننده کاغذ و عملکرد صحیح دستگاه کپی کونیکا مینولتا

مرکزی برای تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا

دستگاه کپی کونیکا مینولتا با پیشرفت گام به گام توانست جایگاه خود را در بازار و مشاغلی مانند کانون های چاپ و تبلیغات، مرکز چاپ دیجیتال و همچنین در خانه ها محکم کند. اما این دستگاه هم مانند دیگر دستگاه های الکترونیکی عمر مفیدی دارند. زمانی که این عمر مفید به پایان خود نزدیک شد.دستگاه فتوکپی ما دچار مشکلات ریز و درشتی می شود.

حال چگونه تعمیر دستگاه کپی  کونیکا مینولتا خود را انجام دهیم؟ مرکز کپی کونیکا مینولتا با بهره گیری از مهندسان متخصص و زبده، سعی در جلب رضایت مشتری دارد. تمام قطعات استفاده شده در این مرکز کاملا اورجینال می باشد و در صورت نیاز به تعویض از این قطعات استفاده می شود.

مشخصات مرکز تعمیرات کپی کونیکا مینولتا

مرکز تعمیرات کپی کونیکا مینولتا همواره در جهت رفع نیاز مشتریان گرامی گام برمی دارد . مشتری مداری و احترام به حقوق مشتریان گرامی از جمله مشخصات اصلی این مرکز می باشد. احترام به حقوق مشتریان و قدم برداشتن در جهت خواسته های آنان موجب گشته است تا کاربران هر روز بیش از دیروز به این کمپانی علاقه مند شده و از آن استقبال نمایند. کارشناسان فنی نمایندگی کونیکا مینولتا پس از موفقیت در آزمون های متعدد علمی برای فعالیت در این مرکز انتخاب شده اند . این افراد طی سال ملزم به گذراندن دوره های آموزشی معتبر می باشند . از این رو تکنسین های نمایندگی رسمی این کمپانی دارای مدارکی معتبر و دانشی به روز می باشند .

تمامی خدمات ترمیم و بازیابی در این مرکز تعمیرات کپی کونیکا مینولتا با بکارگیری تجهیزات مدرن و ابزارآلات پیشرفته انجام می شود . از این رو کاربر با یک بار مراجعه به نمایندگی کونیکا مینولتا می تواند دستگاه خود را سالم و بی عیب و نقص تحویل بگیرد . خاطرنشان می سازیم پس از پایان پروسه ی تعمیر ، کادرفنی این مرکز به ارائه ی گارانتی نیز مبادرت می ورزند . درنهایت باید به این نکته اشاره نماییم که ، تعمیرات کپی کونیکا مینولتا براساس استانداردهای جهانی توسط کادرفنی زبده انجام می شود .

مرکز تخصصی تعمیرات فتوکپی کونیکا مینولتا

عیب یابی و تعمیرات فوق تخصصی اجزای دستگاه فتوکپی : 

  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات AC Power دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات DC Power دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Discharge دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Drum Unit دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Main Board دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Blank Lamp دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Fusing Unit دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات MC Charger دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Paper Feed Unit دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات DEVELOPER Unit دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات SPF دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات ADF دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Sorter دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Duplex دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Finisher دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Scan Unit دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Stapler Unit دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Optical Unit دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Paper Stop Unit دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Transporter Unit دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا

واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا

واحد تعمیرات کپی کونکیا مینولتا به ارائه ی خدمات تخصصی تعمیر و ترمیم  انواع مدل های دستگاه کپی کونیکا مینولتا می پردازد. مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا با در نظر گرفتن واحدهای مجزا جهت تعمیرات دستگاه کپی و پرینتر کونیکا مینولتا، همواره در جهت رفع نیاز کاربران این محصولات گام برداشته است .  تعمیرات ماشین های اداری مانند پرینتر و دستگاه کپی . باید توسط متخصصینی انجام شود که با قطعات مختلف این دستگاه ها آشنایی کامل داشته باشند. مراجعه به تعمیرگاه ها ی غیر مجاز، منجر به خرابی کامل دستگاه گردیده و امکان تعمیر آن را به طور کلی از می برد. بارها شاهد مراجعه ی افرادی بوده ایم که دستگاه آن ها توسط  تعمیرگاه های غیر مجاز آسیب دیده است.

به علاوه مشاهده شده که در بسیاری از مراکز غیرمجاز، قطعات دستگاه‌ کپی بدون دلیل تعویض شده است . در صورت بروز هر گونه نقص و خرابی در دستگاه های کپی و پرینتر کونیکا مینولتا ، وارد قسمت مربوط شده و اطلاعات لازم را در خصوص خدمات ارائه شده در این مرکز کسب نمایید. در هر صفحه بخشی از خدمات مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا شرح داده شده است.

انواع دستگاه کپی کونیکا مینولتا و دیگر محصولات کونیکا مینولتا

کاربران محصولات کونیکا مینولتا از این پس نیاز به سرچ های متعدد جهت یافتن ویژگی های محصول خود نخواهند داشت. مدیریت سایت رسمی مرکز تعمیرات کپی کونیکا مینولتا ، با هدف خدمت رسانی به کاربران دستگاه های کپی ، هم زمان با تولید هر یک از مدل های دستگاه کپی کونیکا مینولتا، اطلاعات آن را در این بخش شرح خواهد داد. به این ترتیب کاربرانی که قصد خرید یک دستگاه کپی جدید را دارند و یا علاقه مند به دریافت اطلاعات هر محصول هستند با مطالعه ی این بخش اطلاعات لازم را به دست خواهند آورد.

کونیکا مینولتا یک شرکت ژاپنی است که از ادغام دو شرکت ژاپنی کونیلکا و مینولتا تاسیس شده است. دفتر مرکزی این شرکت در توکیو قرار دارد و در چهل و یک کشور جهان فعالیت می نماید. فعالیت کونیکا  در سال ١٨٧٣ با تولید چاپگر های لیزری ، دوربین و فیلم عکاسی آغاز شد. کونکیا مینولتا  فعالیت خود را درسال ١٩٢٨ آغاز کرد و همچون کونیکا در زمینه تولید دوربین عکاسی و دستگاهای کپی، چاپگر و دور نگار فعالیت می کرده است.

از سال  ۲۰۰۳این دو شرکت ادغام شدند  و با نام کونیکا مینولتا به فعالیت های خود به شرح ذیل ادامه دادند : تولیدات تجهیزات اداری مثل دستگاهای چاپگر، چاپگر نساجی و کپی ,  ابزار های هنر های تجسمی و تولید تجهیزات پزشکی مثلا تولید لنز . در این بخش محصولات کونیکا مینولتا از گذشته تا امروز معرفی شده و ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری هر محصول در اختیار کاربران گرامی قرار خواهد گرفت.

انواع دستگاه کپی کونیکا مینولتا

مقالات، سوالات متداول و اخبار دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا

در بخش مقالات در جریان مقالات تخصصی و عمومی کمپانی کونیکا مینولتا و محصولات و تکنولوژی های جدید به کار رفته در این محصولات  قرار خواهید گرفت. علاوه براین ها، مقالاتی در مورد شیوه های نگه داری از محصولات مختلف ، آشنایی با قطعات و… در اختیار کاربران گرامی قرار می گیرد. مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا، کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به همکاری فراخوانده تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در محصولات توشیبا را تعمیر و رفع کنید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز باشید. جهت مطالعه ی مقالات این بخش مارا همراهی کنید.

نظر به این که کاربران دستگاه کپی پرسش های متعددی در ارتباط با قطعات دستگاه کپی، نحوه ی استفاده و تعمیرات آن دارند . مرکز تعمیرات کپی کونیکا مینولتا، بخش پاسخگویی به پرسش های متداول را راه اندازی نموده و در این قسمت به رایج ترین و کاربردی ترین پرسش ها پاسخ خواهند داد. مطالعه ی پرسش های این بخش را به کاربران گرامی توصیه میکنیم. هر یک از این پرسش ها ممکن است در ذهن شما نیز باشد ازین رو مطالعه ی آن در جهت استفاده ی بهتر و بهینه تر از محصولتان مفید خواهد بود.

در صورتی که  کاربر محصولات کونیکا مینولتا هستید و یا علاقه مند به دنبال کردن اخبار این کمپانی می باشید، مطالعه ی این بخش را ازدست ندهید. در این قسمت تازه ترین اخبار کمپانی کونیکا مینولتا در اختیار کاربران گرامی قرار خواهد گرفت. کاربرانی که علاقه مند به مطالعه ی اخبار هستند و فرصت کافی جهت سرچ های متعدد ندارند، با مطالعه ی این بخش در جریان جدیدترین اخبار کمپانی کونیکا مینولتا قرار خواهند گرفت.

سوالات متداول

نوسانات برقی و استفاده ی بیش از حد استاندارد دو عامل اصلی هستند که موجب خرابی دستگاه و یا به اصلاح سوختن آن می شوند . در صورت بروز این مشکلات دستگاه شما قابل تعمیر است و می توانید با متخصصین مرکز تماس بگیرید .

مرکز تعمیرات کپی کونکا مینولتا  نمایندگی اصلی و رسمی تعمیرات کپی کونیکا مینولتا می باشد .

دستگاه های کپی کونیکا مینولتا مدل های مختلفی دارند . نحوه ی کار با دستگاه ها و کارکرد روزانه ی  آن ها  در دفترچه راهنمای دستگاه آمده است. لذا قبل از هر کاری نسبت به مطالعه دفترچه راهنما اقدام نمایید و به موارد ذیل توجه کنید :

  • از کاغذ مناسب استفاده کنید .
  • از خاموش و روشن کردن پی در پی دستگاه کپی خود داری فرمایید.
  • بعد از استفاده از دستگاه کپی به هیچ وجه آن را بلافاصله خاموش ننمایید اجازه دهید فن دستگاه کار کرده و آن را خنک نماید.
  • هنگام تعویض قطعات مصرفی ، قطعات اصل و فابریک را از نمایندگی های مجاز تهیه فرمایید .
  • در هنگام تعمیر و سرویس از سپردن دستگاه کپی به تعمیرکاران غیر مجاز خود داری نمایید.
  • دستگاه را تمیز نگاه دارید و از ورود گرد و غبار به داخل آن جلوگیری کنید . به هنگام نظافت قطعات داخلی از پارچه و دستمال های نرم و خیس استفاده کنید . بعد از اتمام کاربا دستگاه روی آن با نایلون و یا پارچه بپوشانید.
  • توجه داشته باشید  میزان چسبندگی، ترکیب و غلظت پودر کارتریج های انواع دستگاه ها با هم متفاوت می باشد. در صورت اتمام پودر دستگاه از خارج نمودن و تکان دادن کارتریج و یا ریختن پودر سایر دستگاه ها خود داری نمایید. و استفاده از پودر سایر دستگاهها در دراز مدت موجبات خرابی  دستگاه خواهد شد.
  • به هیچ وجه قطعات داخلی دستگاه را بدون حضور عامل مجاز تعمیر، خارج و دستکاری ننمایید.
  • در صورت روشن شدن چراغ های اعلام هشدار با نمایندگی های مجاز تعمیر تماس حاصل فرمایید.

اگر شما دستگاه فتوکپی را از هم جدا کنید با انبوهی از قطعات مواجه می شوید با این حال روند فتوکپی گرفتن تنها بر عهده چندین قطعه کلیدی می باشد:

  • درام(drum) گیرنده نور(یا تسمه)
  • دسته ای از سیم ها
  • لامپ و عدسی ها
  •  تونر
  •  Fuser

استفاده ی نامناسب از دستگاه ممکن است به هر کدام از این قطعات آسیب بزند .

باوجود این که دستگاه کپی کانن از کیفیت و قدرت بالایی برخوردار است اما استفاده ی نادرست و خارج از اصول آن ممکن است سبب بروز مشکل در قسمت های مختلف دستگاه و نهایتا خرابی آن ها شود . از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • استفاده بیش از حد استاندارد از دستگاه .
  • استفاده از برگه های نامناسب .
  • خاموش و روشن کردن مداوم دستگاه .
  • نوسانات برقی و عدم استفاده از محافظ برق و …

تعمیر دستگاه کپی با توجه به مشکل دستگاه نرخ های مختلفی دارد . کارشناسان مرکز تعمیرات کپی کونیکا مینولتا پس از عیب یابی با توجه به نوع آسیب قیمت مناسبی  پیشنهاد خواهند داد .

دستگاه  کپی کونیکا مینولتا طی ۲۵ سال گذشته  همواره جزء پرطرفدارترین و با کیفیت ترین محصولات بوده است . لذا با استفاده ی درست می توانید عمر دستگاه خود را افزایش دهید و سال ها بدون مشکل از آن استفاده کنید  . قبل از استفاده از دستگاه حتما دفترچه ی راهنما را مطالعه کنید ، در استفاده از دستگاههای کپی از کاغدهای مخصوص کپی استفاده کنید چرا که استفاده از کاغذهای نامناسب، میزان حساسیت حسگر تشخیص کاغذ را کم کرده و موجب می شود کاغذها گیر کرده یا درهنگام چاپ ، تاب بخورند .

مرکز تعمیرات کپی کونیکا مینولتا به عنوان زیرمجموعه شرکت سخت افزار ایران با تجربه بیست ساله در زمینه تعمیرات انواع دستگاه های کپی این اطمینان را به مشتریان عزیز می دهد که با بهره گیری از کارشناسان مجرب و کاردان، ابتدا خرابی دستگاه فتوکپی تعمیری را تشخیص داده و سپس نسبت به تعمیرات آن اقدام کند. مرکز تعمیرات کپی کونیکا مینولتا، نمایندگی اصلی بوده و کار تعمیر را با سرعت بالا و قیمت مناسب برای مشتریان انجام می دهد.

مدت زمان تعمیر دستگاه با توجه به نوع آسیب آن از چند ساعت تا چند روز است . کارشناسان نمایندگی تعمیرات کپی کونیکا مینولتا بعد از مرحله ی عیب یابی و تشخیص  ، مدت زمان مورد نیاز برای تعمیر را به شما اطلاع خواهند داد .

لینک های مفید 

تعمیرات دستگاه کپی توشیبا / تعمیرات دستگاه کپی شارپ / تعمیرات دستگاه کپی برادر / تعمیرات دستگاه کپی کاننتعمیرات دستگاه کپی ریکو / تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا / تعمیرات دستگاه کپی اچ پی / تعمیرات دستگاه کپی دل / تعمیرات دستگاه کپی پاناسونیک / تعمیرات دستگاه کپی سامسونگ /

تعمیر دستگاه کپی کانن / تعمیر دستگاه کپی  دل / تعمیر دستگاه کپی اچ پی / تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا / تعمیر دستگاه کپی ریکو / تعمیر دستگاه کپی شارپتعمیر دستگاه کپی سامسونگ / تعمیر دستگاه کپی پاناسونیک / تعمیر دستگاه کپی کیوسرامرکز تعمیرات کپی / تعمیرگاه اصلی کپی پاناسونیک / تعمیرگاه اصلی کپی سامسونگ / تعمیرگاه اصلی کپی اچ پی / تعمیرگاه اصلی کپی ریکو / تعمیرگاه اصلی کپی کیوسرا / تعمیرگاه اصلی کپی زیراکس / تعمیرگاه اصلی کپی کانن / تعمیرگاه اصلی کپی کونیکا مینولتا / تعمیرگاه اصلی کپی توشیبا / تعمیرگاه اصلی کپی شارپ /