نمایندگی ریکو در شهرستان

نمایندگی ریکو در شهرستان جهت ارائه خدمات و سرویس های تعمیر به آندسته از کاربرانی راه اندازی گشته است که به دلیل نبود نمایندگی رسمی در شهر محل سکونت‌شان، از خدمات استاندارد مرتبط با دستگاه های ریکو بی بهره مانده اند. کاربران مذکور می توانند از طریق روند ذکر شده در وب سایت، نسبت به ارسال دستگاه خویش به این مرکز اقدام نمایند. پس از ارسال دستگاه و دریافت آن توسط کارشناسان بخش تعمیرات ریکو تخصصی ترین سرویس ها و اقدامات مورد نیاز بر روی دستگاه اِعمال می گردد.

نمایندگی  ricoh در شهرستان با تجهیز فضایِ خویش به پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و سرویس، در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان عزیز ساکن در شهرستان ارائه نماید. قرارگیری «تخصصی ترین ابزار» در کنار «زبده ترین کارشناسان و مهندسان» سبب گشته تا شاهد اجرای بی نقص ترین عملیات ترمیم، تعمیر، بهسازی و ارتقاء سرویس های مرتبط با محصولات ریکو در نمایندگی ریکو در شهرستان باشیم.

نحوه استفاده از خدمات نمایندگی ricoh در شهرستان

اگر ساکن یکی از شهرستان های ایران عزیزمان هستید و به تازگی شاهد اختلالی در چاپگرهای ریکو می باشید، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. نمایندگی ریکو در شهرستان های ایران به صورت غیر حضوری خدمت رسانی می کند. اما این مسئله به هیچ عنوان سد راه کیفیت خدمات و سرویس های نمایندگی ریکو نیست. کافی است با استفاده از راهنمایی های واحد پشتیبانی، دستگاه معیوب را بسته بندی کنید و به نمایندگی مرکزی تهران ارسال نمایید. پس از تعمیرات لازم دستگاه درب منزل شما تحویل داده می شود.

کیفیت خدمات را با نمایندگی ریکو در اصفهان تجربه کنید

نمایندگی ریکو ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با فروش و خدمات پس از فروش، تعمیر، ترمیم و بهسازی محصولات مختلف ریکو می باشد. تیم مدیریتی نمایندگی ریکو  با آگاهی از تمامی مشکلات کاربران در کشور، تمام تلاش و توان خود را برای رفع تمامی این مشکلات و آسان سازی دسترسی هموطنان به نمایندگی ریکو به کار گرفته است.

از این نظر تمامی مردم ایران زمین می توانند برای برخورداری از خدمات مختلف نمایندگی ریکو با شماره تلفن مندرج در این صفحه تماس بگیرند و راهنمایی های لازم را از کارشناسان دریافت کنند. «مشتری مداری» و «احترام به خواسته های کاربران» مهمترین ویژگی نمایندگی ریکو در ایران می باشد که همین موضوع این مرکز را به یکی از مراکز ارائه دهنده خدمات باکیفیت در کشور تبدیل کرده است.


نمایندگی ریکو در مشهد

در مشهد زندگی می‌کنید و دستگاه کپی یا پرینتر ریکوی شما ایراد دارد؟ لیزر، مین برد، کاغذکش، یونیت فیوزینگ، درام و دیگر قطعات چاپگر یا فتوکپی شما خراب شده و به دنبال قطعات اصلی می گردید؟ جای هیچگونه نگرانی نیست. نمایندگی ریکو با آگاهی از مشکلات شما تلاش دارد دغدغه و اضطراب کاربران را به حداقل برساند. برای این منظور هم اکنون با شماره تلفن این مرکز تماس گرفته و عیب دستگاه خود را به کارشناسان بگویید. آنگاه متخصصان ما اگر چنانچه دستگاه شما نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعه داشته باشد، روش ارسال آن را به طور کامل برای شما توضیح می‌دهند.

شما از مشهد تا تهران فاصله ای نزدیک به 1000 کیلومتر دارید. طبیعتاً آمدن به نمایندگی هزینه زیادی برای شما در بر دارد؛ در صورتی که ارسال دستگاه یا قطعه، به طور قابل توجهی هزینه شما را کاهش می دهد و به آسانی می توانید از خدمات نمایندگی ریکو در تهران بهره مند شوید.


آیا نمایندگی ریکو در اهواز خدمات ارائه می دهد؟

نمایندگی ریکو به کاربران خود در سراسر کشور خدمات ارائه می کند. این خدمات شامل فروش و تعمیر محصولات ریکو می باشد. اگر قصد خرید محصولات ریکو را دارید می توانید به فروشگاه های مجاز نمایندگی ریکو در اهواز مراجعه کرده و محصول مورد نظر را خریداری کنید. همچنین از طریق تماس تلفنی با این نمایندگی می توانید از شرایط خرید دستگاه مورد نظر از فروشگاه مرکزی ریکو مطلع شوید و در صورت تمایل نسبت به خرید آن اقدام کنید.

برای تعمیر قطعات ریکو نیز شما باید آن را بسته بندی کرده و به آدرس نمایندگی ارسال کنید. تیم تعمیراتی نمایندگی ریکو از میان زبده‌ترین و کارآمدترین تکنسین فنی کشور گزینش شده اند و نسبت به تعمیر محصولات ریکو آشنایی جامعی دارند.


نمایندگی ریکو در شیراز

پرینتر و یا دستگاه کپی شما خراب شده و نمی‌دانید نمایندگی ریکو در شیراز کجاست؟ با ما همراه باشید تا به این سوأل شما پاسخ دهیم. بگذارید خیال شما را راحت کنیم. ریکو در هیچکدام از شهرستان ها نمایندگی ندارد اما این به معنی عدم دسترسی به خدمات متنوع نمایندگی ریکو در تهران نیست. نمایندگی ریکو هرگز شما را در خصوص مشکلات تنها نمی گذارد.

اگر در شیراز هستید کافی است با مطالعه شرایط ارسال دستگاه، آن را به آدرس نمایندگی ارسال کنید. کارشناسان پس از بررسی عیب یا عیب های موجود در دستگاه شما، اقدام به تعمیر پرینتر یا دستگاه کپی ریکو کرده و سپس آن را برای شما ارسال می‌کنند.

تعویض قطعات معیوب در نمایندگی رسمی ریکو

گاهی اوقات تعمیر قطعات دستگاه های کپی، پرینترها و یا سایر ماشین های چاپ غیر ممکن می شود. این مسئله می تواند در اثر دفرمه شدن قطعه ی خاصی از دستگاه و استفاده ی بیش از حد از آن اتفاق بیفتد. به هر حال همواره امکان اینکه تعمیر بی تاثیر شود و تعویض قطعات معیوب ضرورت یابد، وجود دارد. در چنین شرایطی آنچه حائز اهمیت است، استفاده از قطعات اورجینال می باشد. نمایندگی ریکو در شهرستان با همکاری نمایندگی مرکزی به شما این اطمینان را می دهد که در صورت ضرورت یافتن تعویض قطعات معیوب، جایگزینی با نمونه ی اورجینال مشابه صورت پذیرد.

ویژگی های نمایندگی ریکو در شهرستان

ویژگی های نمایندگی ریکو در شهرستان که سبب بالا بردن سطح کیفی خدمات ارائه شده در این مرکز و کسب رضایت کاربران گرامی ساکن در شهرستان ها گشته است عبارتند از: بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات حوزه تعمیر و ترمیم، همکاری با تیمی از زبده ترین کارشناسان و مهندسان در حوزه تجهیزات چاپ، بکارگیری جدیدترین متدها و روشهای تعمیر، استفاده از قطعات ارجینال جهت تعویض، برخورداری از آرشیو جامع قطعات و لوازم جانبی، گردگیری و سرویس تجهیزات در حین تعمیر (که این کار سبب بهبود کیفیت دستگاه و بالا بردن راندمان آن می شود.)، پاسخگویی سریع به کاربران و مشتریان گرامی، تعهد به پیاده سازی تمامی اصول مشتری مدارانه و…. .

کاربران دستگاه های ریکو در صورت نبود یک نمایندگی مجاز در شهر محل سکونت خود می توانند از طریق تماس با نمایندگی ریکو در شهرستان درخواست خود مبنی بر نیاز به دریافت خدمات مرتبط با تعمیرات ریکو را ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، کارشناسان این مرکز در اولین فرصت با صاحبان دستگاه معیوب تماس گرفته و روند دریافت خدمات را به اطلاع آنها می رسانند. (روش دیگر جهتِ کسبِ اطلاع از شیوه ارسال دستگاه، مراجعه به مطالب همین وب سایت (بخش مشخصات نمایندگی ریکو در شهرستان) است.

 واحدهای تعمیرات ریکو

نمایندگی ریکو ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با تعمیر، ترمیم، ارتقاء و بهسازی محصولات شرکتی است که عمده فعالیت های خویش را بر دو حوزه عکاسی و الکترونیک متمرکز ساخته است. ریکو شرکتی چندملیتی الکترونیکی و تصویربرداری ژاپنی است که توسط انیسیتوی ریکن در تاریخ شش فوریه سال ۱۹۳۶ راه اندازی گشت.

مدیریت نمایندگی ریکو در ایران در تلاش است تا در هر دو حوزه فروش و تعمیر، بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان خویش ارائه دارد. مدیریت نمایندگی ریکو در ایران تأکید ویژه ای بر پیگیری مشکلات مشتریان و تأمین خواسته ها و نیازهای آنان دارد و در این راستا «نظارت» و «کنترل سطح کیفی خدمات» را دو رکن اساسی و لاینفک فعالیت های مجموعه خویش قرار داده است.

ارائه خدمات به کاربران محترم شهرستانی نیز از چشم مدیریت این مجموعه دور نمانده است و راه اندازی نمایندگی ریکو در شهرستان راهکاری برای ارائه خدمات به آندسته از کاربران شهرستانی بوده است که به دلیل نبود نمایندگی رسمی ریکو از خدمات استاندارد مرتبط با دستگاه های این برند بی بهره مانده اند. واحدهای تعمیرات ریکو در بخش زیر معرفی می گردند.

مراحل ارسال کالا به نمایندگی ریکو در شهرستان ها

جهت آشنایی با مراحل ارسال کالا و مشخصات نمایندگی ریکو در شهرستان لطفاً مراحل زیر را مطالعه نمایید :

  • بسته بندی دستگاه معیوب بدون لوازم جانبی آن
  • شرح مشکلات ایجاد شده در دستگاه در یک برگ کاغذ و ارسال آن به همراه دستگاه
  • شرح تعمیرات و سرویس های احتمالی که پیش از این بر روی دستگاه اعمال شده است
  • درج آدرس، شماره تماس وکدپستی ده رقمی دقیق بر روی بسته ی ارسالی
  • ارسال دستگاه به نمایندگی ریکو در شهرستان
  • ارسال شماره رسید ( شماره ی پیگیری ) به شماره موبایل قید شده روی بسته ارسالی
  • ارسال پیامک به مشتری پس از دریافت کالا در نمایندگی ریکو در شهرستان (نگهداری شماره رسید تا پایان مراحل تعمیر ضروری است.)
  • تماس با مشتری، اعلام مشکل به وجودآمده، شرح مراحل تعمیر و هزینه ی تقریبی (مراحل تعمیر و هزینه آن باتوجه به مورد تعمیراتی و نوع دستگاه متفاوت است)
  • آغاز روند تعمیر ریکو درصورت رضایت مشتری
  • گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه
  • تست دستگاه توسط کارشناس ارشد نمایندگی ریکو در شهرستان پس از پایان تعمیر و تأیید کادر فنی
  • واریز هزینه تعمیر توسط مشتری پس از اطمینان ازسلامت دستگاه
  • ارسال شماره حساب یا شماره کارت به مشتری جهت واریز هزینه تعمیر
  • ارسال دستگاه به مشتری در صحت و سلامت کامل