نمایندگی زیراکس در شهرستان ها

نمایندگی زیراکس در شهرستان ها کاملا مطابق با ویژگی های شعبه ی اصلی نمایندگی در پایتخت کشور تشکیل شده است. به علت دسترسی دشوار بسیاری از هم وطنان به شعبه اصلی در تهران، نمایندگی زیراکس به این نتیجه رسید که برای بهتر شدن شرایط سایر استان های کشور، اقدام به راه انداختن نمایندگی زیراکس در استان های مختلف نماید.

با تشکیل این نمایندگی ها هموطنان گرامی دیگر متحمل هزینه های سنگین نمی شوند و این کار باعث تسریع در خدمت رسانی به کاربران زیراکس در سراسر کشور می شود. از آنجا که حوزه ی خدمات لوازم فنی احتیاج به تخصص بالایی دارد نمایندگی زیراکس در شهرستان ها تمامی تلاش خود را برای جذب نیروهای متخصص و کارآزموده به کار می گیرد.

با حضور این شعبات در استان های کشور استفاده کنندگان از تمامی دستگاه های زیراکس چنانچه با افت کارکرد دستگاه مواجه شوند می توانند با مراجعه به این شعبات مشکل خود را به بهترین روش برطرف نمایند. بسیاری از کاربران در شهرستان ها به علت عدم وجود بستری مناسب برای تعمیرات، مجبور به تعویض دستگاه شده که هزینه های هنگفتی برای آن ها برمیدارد. اما با وجود این شعبات بسیاری از این مشکلات برطرف شده است.

کیفیت خدمات ارائه شده در این نمایندگی ها کاملا مطابق با شعبه اصلی می باشد و از بهترین دستگاه ها و متخصص ترین کارشناسان برای تعمیرات دستگاه زیراکس استفاده می شود. هم چنین مرکز تعمیرات زیراکس امکانات لازم جهت ارسال کالا به محل را فراهم ساخته است .

نمایندگی زیراکس در تبریز

در راستای پشتیبانی از کاربران شهرهای مختلف سطح کشورمان، میتوان راه اندازی واحدها و مراکز تعمیر و فروش مختص شهرستان ها را حرکتی مثبت و کاربردی دانست. یکی از فعال ترین واحدهای پشتیبانی، نمایندگی زیراکس در تبریز است.

این مجموعه با تکیه بر امکانات قوی و مجهز، بهره مندی از تخصص و مهارت بسیار بالا، به کارگیری شیوه های نوین و … امکان بهره مندی از تخصصی ترین سرویس ها را برای کاربران انواع محصولات زیراکس فراهم ساخته است. این خدمات در سریع ترین زمان ممکن در اختیار متقاضیان ساکن در تبریز قرار میگیرد و با گارانتی و ضمانت نامه نیز همراه است. شما عزیزان برای آگاهی از نحوه ی بهره مندی از این خدمات، میتوانید با مشاوران و پاسخگویان ما تماس بگیرید.


نمایندگی زیراکس در اهواز

نمایندگی زیراکس در اهواز از دیگر واحدهای فعال نمایندگی مرکزی زیراکس است که با هدف خدمت رسانی به کاربران ساکن اهواز راه اندازی شده است. خدمات نمایندگی زیراکس در اهواز ، در حوزه های فروش و پس از فروش انجام میشود. این مجموعه تحت عنوانی پایگاهی فیزیکی در اهواز به فعالیت نمی پردازد بلکه خدمات خود را به صورت مجازی و از راه دور در اختیار کاربران و مشتریان گرامی خوزستانی ، قرار میدهد. شما عزیزان میتوانید برای آگاهی از نحوه ی بهره مندی از این سرویس ها ، با مشاوران ما در نمایندگی زیراکس ، تماس حاصل فرمایید.


نمایندگی زیراکس در شیراز

استان فارس ، از دیگر استان های کشورمان ایران است که نمایندگی زیراکس ، ارائه ی خدمات و سرویس های فروش و تعمیر را به صورت ویژه برای ساکنین محترم آن ، در نظر گرفته است. همانطور که گفته شده ، نمایندگی زیراکس در شیراز ارائه دهنده ی سرویس های فروش و پشتیبانی در خصوص انواع محصولات و ماشین های اداری زیراکس است. این خدمات با گارانتی و ضمانت نامه ی معتبر همراه است و در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار کاربران قرار میگیرد.

نمایندگی زیراکس در شیراز ، خدمات و سرویس های خود را از راه دور ارائه میدهد. شما عزیزان میتوانید برای آگاهی از نحوه ی استفاده از این خدمات ، با مشاوران ما در نمایندگی زیراکس ، تماس بگیرید و یا به مطالب عنوان شده در وبسایت ما توجه بفرمایید.


نمایندگی زیراکس در مشهد

نمایندگی زیراکس در مشهد ارائه دهنده ی هر گونه سرویس مورد نیاز ساکنین این شهر در حوزه های فروش و تعمیر محصولات و تجهیزات زیراکس است. این خدمات و سرویس ها، گستردگی زیادی دارند. این سرویس ها با مناسب ترین شرایط و در اسرع زمان و نوین ترین شیوه در اختیار متقاضیان گرامی قرار میگیرند.

نمایندگی زیراکس در مشهد، سرویس های مورد نظر را از طریق اینترنت و یا ثبت سفارش تلفنی توسط کاربر ، به انجام میرساند. چرا که این مجموعه به عنوان یک پایگاه در سطح شهر مشهد فعالیت نمیکند و این عنوان مربوط به واحدی در نمایندگی مرکزی زیراکس است که با هدف پیشتیبانی از کاربران مشهدی ، راه اندازی و تجهیز گردیده است.


نمایندگی زیراکس در اصفهان

نمایندگی زیراکس در شهرستان های سطح کشور با هدف ارائه ی خدمات هر چه بهتر و شایسته تر، در حال گسترش فعالیت های تخصصی خود در حوزه های فروش و تعمیر است. در این میان، میتوان به نمایندگی زیراکس در اصفهان اشاره نمود که از مدت ها قبل در راستای رفاه حال شهروندان اصفهانی، در تلاش است. خدمات نمایندگی زیراکس در اصفهان ، کلیه ی ماشین ها و تجهیزات این کمپانی را در بر میگیرد که در این میان میتوان به پرینترها، دستگاه های کپی و اسکن پرقدرت این برند اشاره نمود.

این مجموعه در طول سالهای اخیر تمرکز خود را بر جذب مهندسان کارآمد و متخصصِ دو حوزه ی تعمیر و فروش گماشته تا موفق به ارائه ی بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خود گردد. لازم به ذکر است که نمایندگی زیراکس در اصفهان ، خدمات خود را از راه دور به انجام میرساند.

ویژگی های نمایندگی زیراکس در شهرستان ها

نمایندگی زیراکس در شهرستان ها نکاتی را مورد توجه قرار می دهد که موجب تمایز این مجموعه از سایر مراکز مشابه گشته است.

  • ارائه خدمات سرویس در محل
  • به کارگیری پیشرفته ترین تجهیزات
  • استفاده از کادری مجرب و متخصص
  • گارانتی خدمات پس از فروش وتعمیرات
  • قرار دادن مهلت تست برای تمامی خدمات
  • ارائه ی تمامی خدمات نرم افزار و سخت افزار
  • مشتری مداری و رعایت حق و حقوق مشتریان
  • ارائه کلیه ی خدمات تعمیراتی ، ریکاوری و بازسازی

مراحل ارسال کالا به نمایندگی زیراکس در شهرستان ها

  • بسته بندی دستگاه بدون لوازم جانبی آن .
  • شرح مشکل دستگاه داخل یک برگه که همراه دستگاه ارسال می گردد.
  • شرح مورد تعمیراتی درصورتی که قبلا دستگاه باز یا تعمیر شده است.
  • درج دقیق آدرس، شماره تلفن و کدپستی روی بسته ارسالی .
  • تحویل دستگاه توسط نمایندگی زیراکس در شهرستان ها .
  • ارسال شماره رسید( شماره ی پیگیری ) به شماره موبایل قید شده روی بسته ارسالی.
  • دریافت پیامک توسط مشتری که نشان دریافت کالا ازسوی نمایندگی زیراکس در شهرستان ها می باشد.
  • نگه داری شماره رسید تا پایان مراحل تعمیر ضروری است.
  • عیب یابی اولیه توسط کارشناسان نمایندگی زیراکس در شهرستان ها پس از دریافت کالا.
  • تماس با مشتری و اعلام مشکل به وجود آمده و هزینه تقریبی.
  • شروع تعمیرات پس از کسب اجازه از مشتری
  • مراحل تعمیر و هزینه آن با توجه به مورد تعمیراتی و نوع دستگاه متفاوت است.
  • گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه .
  • تست دستگاه زیرنظر کارشناس نمایندگی زیراکس در شهرستان ها، پس از پایان تعمیر و تایید کادر فنی.
  • ارسال هزینه توسط مشتری پس از اطمینان از سلامت دستگاه.
  • ارسال شماره حساب یا شماره کارت با توجه به درخواست مشتری جهت ارسال هزینه توسط مشتری.
  • دستگاه در صحت و سلامت کامل به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد.
  • ارائه گارانتی پس از تعمیر، با توجه به مورد تعمیراتی دستگاه در نمایندگی زیراکس در شهرستان ها.

نمایندگی زیراکس و واحدهای تعمیرات زیراکس

برای تسریع در عملکرد تکنیسین ها و هم چنین بالا رفتن سطح بهره وری و کیفیت خدمات ارائه شده نمایندگی زیراکس اقدام به بخش بندی واحدهای تعمیرات زیراکس به بخش هایی جداگانه نموده است. بنابراین مراجعه کنندگان متناسب با مشکلی که برای دستگاه آنها ایجاد شده است به واحد مخصوص دستگاه مورد نظر مراجعه می کنند. با انجام این کار تعمیرات هر دستگاه به وسیله تکنسینی که در همان زمینه تخصص دارد انجام می گیرد. این کار باعث می شود کالا پس از تعمیر با همان کیفیت اولیه به مراجعه کننده تحویل داده شود.

تمامی هزینه های دریافتی در این نمایندگی، برابر با قیمت های ارائه شده توسط اتحادیه می باشد و هیچگونه هزینه ی اضافی از مشتریان دریافت نخواهد شد. به علاوه از آنجا که قطعات به کارگرفته شده در این نمایندگی اورجینال می باشد، مرکز تعمیرات زیراکس با اطمینان کامل برای تمامی خدمات خود گارانتی ویژه ای در نظر گرفته است.