نمایندگی توشیبا در شهرستان

نمایندگی توشیبا در شهرستان ، پیشگام در ارائه ی خدمات تعیمر و فروش محصولات توشیبا ، به ارائه خدمات به هم وطنان عزیزمان در شهرستان ها می پردازد. لذا هم وطنان عزیز دیگر نگران یافتن تعمیرگاه مجاز جهت تعمیر محصولات خود نباشند .  از آن جا که نمایندگی رسمی بسیاری از کالاها در شهرستان موجود نیست ، برخی از مراکز غیر مجاز با ادعای تعمیرات تخصصی وارد میدان شده اند. اکیدا توصیه می نماییم از سپردن دستگاه خود به تعمیرگاه های غیر مجاز پرهیز نمایید. کادر مجرب نمایندگی توشیبا از میان زبده‌ترین مهندسان این حوزه انتخاب شده اند.

این مرکز در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما هموطنان گرامی ارائه نماید. نمایندگی توشیبا یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در دو حوزه‌ی مرتبط با تولیدات کمپانی توشیبا فعالیت دارد؛ حوزه‌یِ نخستِ این فعالیت، فروش و عرضه‌ی محصولات توشیبا و دیگری ارائه‌ی سرویس‌ها و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت می‌باشد. در ادامه ویژگی های نمایندگی توشیبا در شهرستان را مطالعه نمایید.

ویژگی های نمایندگی توشیبا در شهرستان

ویژگی های نمایندگی توشیبا در شهرستان موجب استقبال کاربران از این مجموعه شده است. مدیریت نمایندگی توشیبا در شهرستان ،  با پشتکار و برنامه ریزی دقیق خود توانسته است تمامی ویژگیهای یک سازمان مشتر‌ی‌ مدار را در این مجموعه پیاده سازد. جهت آشنایی با این ویژگی ها ، شما را به مطالعه ی ادامه ی مطلب دعوت می نماییم.

بهره مندی از متخصصی زبده و تجهیزات مدرن ، ارائه ی خدمات در کارگاه های مجزا ، مشتری مداری و احترام به حقوق مشتریان گرامی ، پاسخگویی سریع و به موقع به پرسش های مشتریان ، کیفیت و سرعت در ارائه ی خدمات ، اخذ هزینه ی مناسب از مشتریان ،  ارائه‌ خدمات پس از فروش به مشتریان و تلاش جهت اجرای آن در سطحی بین‌المللی، رسیدگی به شکایات مطرح شده از سوی مشتریان، انعطاف ‌پذیری در بخش تعمیرات سونی و ارائه‌ راهکارهای متفاوت به مشتری، ، تلاش در جهت جذب و کسب رضایت مشتریان و ارائه‌ اطلاعات پیش ‌نیاز به صورت شفاهی و مکتوب و…

نمایندگی توشیبا در تبریز

نمایندگی توشیبا در شهرستان امکانی را فراهم ساخته است که بتوانید از سرویس ها و خدمات تخصصی نمایندگی مرکزی تهران بدون مراجعه ی حضوری بهره مند شوید. متاسفانه یافتن یک مرکز تعمیراتی معتبر برای برند محبوب توشیبا در شهرستان های مختلف کشور از جمله تبریز می تواند کمی دردساز شود. افراد سودجو و تعمیرکاران مبتدی با دستکاری های غیر استاندارد و ناشیانه باعث غیر قابل تعمیر شدن دستگاه های چاپ توشیبا می شوند.

در چنین شرایطی احتمال دارد خرابی قطعه ای به قطعه ی دیگر سرایت کند و به طور کامل ماشین چاپ به سمت مرگ هدایت شود. ریسک مراجعه به مراکز ناشناس و نامعتبر را فراموش کنید و از خدمات غیرحضوری نمایندگی توشیبا در تبریز استفاده کنید. لازم به ذکر است که کلیه ی سرویس های تعمیراتی این مجموعه به همراه گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی عرضه می گردند.

نمایندگی توشیبا در رشت

اگر ساکن رشت هستید برای تعمیر و بازیابی کارایی چاپگرها و ماشین های اداری توشیبا نیازی به حمل و نقل دستگاه به مراکز تعمیراتی موجود در تهران نیست. نمایندگی توشیبا در شهرستان طی همکاری با نمایندگی مرکزی تهران کلیه ی عیوب ریز و درشت دستگاه های فتوکپی و پرینترهای قدیمی و جدید توشیبا را برطرف می سازد. کافی است با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و از روند ارسال دستگاه آگاه شوید. مهم نیست که دستگاه مورد نظر ساخت چه سالی است یا دارای چه نوع اختلالی می باشد. کارشناسان نمایندگی رسمی توشیبا کارایی اولیه ی آن را در بالاترین سطح کیفی ممکن بازگردانی می نمایند.

نمایندگی توشیبا در قزوین

امروزه با توجه به افزایش بی شمار مراکز تعمیرات ماشین های اداری، درصد اشتباهات در تعمیر این ماشین ها هم روز به روز افزایش یافته است. از این رو به منظور حذف این خطاها نیاز به مراکز معتبر تعمیراتی بیشتر شده است. نمایندگی توشیبا یکی فعال ترین مراکز مجاز تعمیراتی در ایران است که با ارائه خدمات تعمیراتی به کلیه هموطنان در همه شهرها توانسته است بیش از گذشته در صنعت تعمیرات نام آشنا تر شود.

این نمایندگی برای کاربران ساکن در قزوین مجموعه ای از خدمات تعمیرات، تعویض قطعات، مشاوره و خدمات فروش را عرضه می کند تا این کاربران در کار با ماشین های کپی توشیبا مشکلات مختلفی را تجربه نکنند. متقاضیان خدمات تعمیر، تعویض و خدمات فروش ماشین های اداری توشیبا می توانند از طریق ارتباط با همکاران ما در نمایندگی توشیبا از جزئیات خدمات و روش استفاده از آن ها بهره مند شوند.


شعب نمایندگی توشیبا در شیراز

از دیگر خدمات نمایندگی توشیبا می توان به خدمات ویژه برای ساکنین شهرستان ها اشاره کرد. نمایندگی توشیبا در شیراز برای رفاه حال بیشتر هموطنان ساکن شیراز، برآن شده است تا با ارائه خدمات مختلف تعمیراتی و فروش ماشین های اداری توشیبا، صاحبان این محصولات را همراهی نماید. با توجه به عدم وجود نمایندگی های مستقیم محصولات توشیبا در سطح کشور، همواره نیاز به وجود یک نمایندگی مجاز و معتبر در زمینه خدمات تعمیراتی، مشاوره و فروش توشیبا احساس می شود. از این روز مرکز سخت افزار ایران با تاسیس نمایندگی مجاز توشیبا برای عزیزان ساکن شهرهای مختلف این مسئولیت بزرگ را بردوش گرفته است.

هموطنان ساکن در شهر شیراز و شهرستان های اطراف در صورتی که نیاز به خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی توشیبا داشته باشند، می توانند از طریق تماس با همکاران ما از جزئیات و روش بهره مندی از خدمات نمایندگی توشیبا اطلاع یابند. تمامی خدمات تعمیراتی انجام شده در نمایندگی توشیبا در شیراز تحت گارانتی تعمیرات انجام می شود و مشتری می تواند با خیالی آسوده دستگاه آسیب دیده خود را برای متخصصین تعمیرات ماشین های اداری ارسال نماید.


نمایندگی مجاز توشیبا در کرمانشاه

خدمات نمایندگی مجاز توشیبا تنها مختص ساکنین تهران و کرج نیست. هموطنان ما در سایر شهرهای ایران هم می توانند از خدمات ویژه این نمایندگی بهره مند شوند. نمایندگی توشیبا در کرمانشاه برای رفع نیازهای تعمیراتی ساکنین شهر کرمانشاه خدمات خود را در این شهر نیز ارائه می دهد.

از این رو کاربران ماشین های کپی توشیبا در کرمانشاه و شهرستان های حومه درصورتی که با مشکلات افت عملکرد دستگاه کپی مواجه شدند، می توانند با ارسال دستگاه خود از طریق پست تیپاکس، از خدمات نمایندگی معتبر توشیبا بهره مند شوند. تعمیر دستگاه های آسیب دیده توسط افراد متفرقه و فاقد تجربه و تخصص لازم، نتیجه ای جز خسارت های بیشتر برای ماشین های کپی نخواهد داشت.


نمایندگی توشیبا در اصفهان

کاربران عزیزی که در اصفهان زندگی می کنند و می خواهند از خدمات نمایندگی توشیبا بهره مند شوند می توانند دستگاه خود را جهت تعمیرات به نمایندگی مرکزی توشیبا ارسال نمایند. عزیزانی که در عملکرد هر یک از دستگاه های کپی خود کاستی و یا ضعفی مشاهده می کنند، می توانند با همکاران ما در نمایندگی توشیبا تماس حاصل کنند و درصورت تشخیص کارشناسان مشاوره، اقدام به ارسال دستگاه آسیب دیده به یکی از شعب نمایندگی توشیبا در شهرهای تهران و یا کرج نمایند.

تعمیرات تخصصی و تعویض قطعات پیچیده شامل تعمیر مین برد پرینتر توشیبا، تعمیر کاغذ کش، تعمیرات فیوزینگ دستگاه کپی توشیبا و خدمات مشابه توسط بهترین کادر تعمیراتی و با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا در زمینه تعمیرات ماشین های کپی انجام می پذیرد. برای بهره مندی از خدمات تخصصی نمایندگی توشیبا در اصفهان لازم است دستگاه آسیب دیده خود را برای همکاران ما در شعب اصلی نمایندگی توشیبا در تهران ارسال نمایید.

مراحل ارسال کالا به نمایندگی توشیبا در شهرستان

  • بسته بندی دستگاه بدون لوازم جانبی آن .
  • شرح مشکل دستگاه داخل یک برگه که همراه دستگاه ارسال می گردد.
  • شرح مورد تعمیراتی درصورتی که قبلا دستگاه باز یا تعمیر شده است.
  • درج دقیق آدرس، شماره تلفن و کدپستی روی بسته ارسالی .
  • تحویل دستگاه توسط نمایندگی توشیبا در شهرستان ها .
  • ارسال شماره رسید( شماره ی پیگیری ) به شماره موبایل قید شده روی بسته ارسالی.
  • دریافت پیامک توسط مشتری، نشان دریافت کالا ازسوی نمایندگی توشیبا در شهرستان ها می باشد.
  • نگه داری شماره رسید تا پایان مراحل تعمیر ضروری است.
  • عیب یابی اولیه توسط کارشناسان نمایندگی توشیبا در شهرستان ها پس از دریافت کالا.
  • تماس با مشتری و اعلام مشکل به وجود آمده و هزینه تقریبی.
  • آغاز روند تعمیرات در صورت تمایل مشتری.
  • مراحل تعمیر و هزینه آن با توجه به مورد تعمیراتی و نوع دستگاه متفاوت است.
  • گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه .
  • تست دستگاه زیرنظر کارشناس نمایندگی توشیبا در شهرستان ها، پس از پایان تعمیر و تایید کادر فنی.
  • ارسال هزینه توسط مشتری پس از اطمینان از سلامت دستگاه.
  • ارسال شماره حساب یا شماره کارت با توجه به درخواست مشتری جهت ارسال هزینه توسط مشتری.
  • در پایان دستگاه در صحت و سلامت کامل به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد.
  • ارائه گارانتی پس از تعمیر، مطابق با مورد تعمیراتی دستگاه .

نمایندگی توشیبا و واحدهای تعمیرات توشیبا

نمایندگی توشیبا خدمات تخصصی تعمیرات توشیبا را به کاربران ارائه می نماید. برای اطلاع شما عزیزان باید به این نکته اشاره نماییم که ، واحدهای تعمیر در نمایندگی توشیبا به شکل کاملا مجزا طراحی شده اند . لذا شما عزیزان برای رفع ایراد دستگاه خود باید به واحد مربوط به همان دستگاه مراجعه نمایید .

خاطر نشان می سازیم کارشناسان این مرکزاز این طریق ،  با دقت بیشتری به تعمیر دستگاه شما عزیزان اقدام می نمایند . در ضمن متخصصین نمایندگی توشیبا ، با استفاده از تجهیزات مدرن این کارگاه ها به حل مشکل دستگاه کاربران گرامی اقدام می نمایند . مخاطبین محترم سایت می توانند جهت آگاهی بیشتر در این زمینه وارد صفحه ی مربوط به محصول مورد نظر خود شوند.

برای مطالعه اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول می توانید به دیگر صفحات سایت مراجعه نمایید.