تعمیرات کپی کیوسرا

تعمیرات کپی کیوسرا مطابق با استانداردهای جهانی در نمایندگی رسمی کپی انجام می شود . به طور کلی یک دستگاه فتوکپی از اجزا و قسمتهای مختلف ساخته شده است . این اجزا عبارتند از : سرپوش اسناد ، میز اسناد ، سینی خروجی کاغذ ، ضامن آزاد کننده کاست ، راهنمای تغذیه دستی Manual feed orginal guide ‏، سینی تغذیه دستی (Manual Feed Tray)  ، پانل اپراتوری (operation panel) ، درپوش جلو (Front cover)، کلید خاموش و روشن (Power Switch)، سینی کاغذ (Paper try)‌. مرکز تعمیرات کپی کیوسرا از طریق دو آپشن سرویس در مرکز و سرویس در محل به ارائه ی خدمات ریکاوری مبادرت می ورزند.

تعمیرات کپی کیوسرا

مرکز تعمیرات دستگاه کپی کیوسرا

چنانچه مایل باشید دستگاه خود را در این مرکز تعمیر نمایید باید به واحد مرتبط مراجعه کنید ( به دلیل مجزا بودن واحدها ). اما پیشنهاد ما به شما استفاده از آپشن سرویس در محل می باشد . بدیهی است کاربران از این طریق می توانند در وقت و هزینه ی خود به شکل چشمگیری صرفه جویی نمایند . مهندسین مرکز تعمیرات کپی کیوسرا به نحوی به رفع ایراد دستگاه کاربران مبادرت می ورزند که مشتری نیازی برای مراجعه به سایر مراکز پیدا نمی کند . لازم به ذکر است ، چنانچه دستگاه شما عزیزان فاقد گارانتی باشد نیز کارشناسان ما اقدام به تعمیر آن می نمایند. کادر فنی مرکز تعمیرات کپی کیوسرا با تکیه بر دانش روز و مدارک معتبر خود قادر به ارائه ی خدمات با کیفیت براساس آخرین متد دنیا هستند.

مرکز تعمیرات دستگاه کپی کیوسرا

مشخصات مرکز تعمیرات فتوکپی کیوسرا

مرکز تعمیرات کپی کیوسرا با بکارگیری دوعنصر کارشناسان مجرب و تجهیزات مدرن به رفع ایرادات پیش آمده در دستگاه کاربران می پردازند. پروسه ی بازیابی در نمایندگی کپی با درجه یک ترین ابزارآلات انجام می گردد. لازم به ذکر است، کادر حرفه ای مرکز تعمیرات کپی کیوسرا پس از پشت سر گذاشتن آزمون های علمی و نظری برای فعالیت برگزیده شده اند. مدیریت نمایندگی کپی بر نحوه ی عملکرد پرسنل نظارت سختگیرانه ای دارند . همین امر یکی از دلایل رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در مرکز فوق می باشد .

مرکز تعمیرات کپی کیوسرا تمام توان خود را در امر ریکاوری بر اصل رضایت شما عزیزان بنا نهاده است . خاطرنشان می سازیم ، تکنیک های مهندسین این مجموعه منجر به ارائه خدمات تعمیر براساس اصول تعریف شده گشته است . با مراجعه به لینک مشخصات مرکز تعمیرات کپی کیوسرا می توانید اطلاعات مفیدی در این حیطه به دست آورید .

مشخصات مرکز تعمیرات فتوکپی کیوسرا

خدمات واحد تعمیرات دستگاه کپی کیوسرا

خدمات واحد تعمیرات کپی کیوسرا عبارتند از :

  • تمیز کردن آیینه های دستگاه کپی
  • تعمیر و تعویض ایمیجینک یونیت در مرکز تعمیرات کپی کیوسرا
  • حل مشکل قطعات قسمت موتور اصلی
  • رفع ایراد انواع آی سی
  • تعمیرات انواع چیپ دستگاه کپی
  • ریکاوری ترانزیستور
  • تعمیر و بازیابی خازن
  • رفع ایراد ماس فت
  • حل مشکل فت در مرکز تعمیرات کپی کیوسرا
  • ترمیم و بازسازی انواع سلف دستگاه کپی
  • تعمیرات دیود
  • تعمیر و بازیابی قطعات فیوزینگ
  • رفع ایراد قطعات تونر هاپر
  • ترمیم قطعات قسمت درایو دستگاه و موتور اصلی
  • تنظیمات دستگاه و تعمیر بردهای الکترونیکی
  • تعمیرات قطعات اسکنر دستگاه
  • تعمیر کپی سیاه سفید در مرکز تعمیرات کپی کیوسرا
  • تعمیرات کپی رنگی
  • ریکاوری بخش های مختلف دستگاه کپی
  • رفع ایراد قطعات کاست و بای پس
  • تمیزکاری و سرویس دستگاه کپی

واحدهای تعمیرات کپی

واحدهای تعمیرات کپی کیوسرا به صورت پارت های تعمیر تفکیک شده طراحی شده است . از این رو کاربران برای رفع ایراد دستگاه خود باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند . همانطور که مستحضر هستید دلیل ایرادات پیش آمده در دستگاه کپی می تواند یکی از این دو مورد باشد : ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری . به همین دلیل مرکز تعمیرات کپی کیوسرا در کارگاه های مجزا به ارائه ی خدمات ریکاوری می پردازند . تکنسین های نمایندگی کپی با تکیه بر فراست ، دانش و تجربه خویش و با بکارگیری درجه یک ترین تجهیزات تمامی خدمات بازیابی کپی را به مشتریان محترم ارائه می دهد .

لازم به ذکر است ، کارشناسان ما در صورت لزوم به تعویض قطعه از قطعه ی جایگزین اورجینال استفاده می نمایند . چنانچه شما عزیزان مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی دیگر واحدهای تعمیرات کپی هستید ، می توانید به لینک مربوط مراجعه و وارد صفحه ی مرتبط با محصول موردنظر گردید .

نمایندگی کپی

انواع دستگاه فتوکپی کیوسرا و دیگر محصولات

تکنسین های مرکز تعمیرات کپی کیوسرا علاوه بر تعمیر به معرفی انواع دستگاه کپی کیوسرا همچنین دیگر محصولات این کمپانی مبادرت می ورزند . نمایندگی کپی مرکز فوق تخصصی تعمیرات با ارائه ی گارانتی می باشد . لازم به ذکر است ، این مرکز واردکننده ی قطعات اورجینال نیز می باشد . از کاربران گرامی تقاضا داریم با در نظر گرفتن مزایا و معایب هر شرکت تعمیراتی دست به انتخاب مرکزی مورد اطمینان بزنند . مرکز تعمیرات کپی کیوسرا در زمینه خدمات پس از فروش همگام و متناسب با پیشرفت تکنولوژی و بهره مندی از تکنسین های مجرب و آموزش دیده فعالیت می نماید .

کادرفنی این مرکز با طی نمودن دوره های لازم و با بکارگیری قطعات اورجینال و با کیفیت سعی در ارائه خدمات مناسب به مشتریان عزیز دارد . نمایندگی کیوسرا با ارائه گارانتی معتبر و نیز خدمات و پشتیبانی بی نظیر تلاش به بالا بردن  سطح رضایتمدنی کاربران دارد . با مراجعه به لینک انواع دستگاه کپی کیوسرا و دیگر محصولات می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید .

انواع دستگاه فتوکپی کیوسرا و دیگر محصولات

نمایندگی کپی

نمایندگی کپی با داشتن تیمی زبده ، متخصص و ماهر و با بهره گیری از تکنیک های روز دنیا و استفاده از ابزارآلات درجه یک ، آماده ی ارائه ی خدمات به مشتریان گرامی می باشد . مهمترین هدفی که این مرکز دنبال می کند این است که ، کاربران محترم بتوانند با صرف هزینه ای که می نمایند بیشترین بهره را ببرند . نمایندگی کپی ، مرکز فوق تخصصی تعمیرات با ارائه ی گارانتی می باشد . لازم به ذکر است ، این مرکز وارد کننده ی قطعات و تجهیزات اورجینال نیز می باشد .

لذا مشتریان محترم در صورت لزوم دستگاه به تعویض قطعه ، می توانند با اطمینان خاطر دستگاه خود را جهت تعمیر به دست تکنسین ها و مهندسین ارشد این مجموعه بسپارند . تقاضایی که این نمایندگی از مشتریان خود دارد این است که ، با درنظر گرفتن مزایا و معایب همه ی مراکز تعمیراتی دست به انتخاب بزنند . به جرات این ادعا را داریم که نمایندگی کپی در بین سایر رقبای خود به چنان موقعیت و امتیازی دست پیدا کرده است که مشتریان خواهان تعمیر دستگاه خود تنها در این مجموعه می باشند . افزایش مشتریان نمایندگی موجب گشته ، نرخ اخذ شده از کاربران نسبت به سایر مراکز پایینتر باشد .