قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز سامسونگ

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز سامسونگ ، در راستای احترام به حقوق مشتریان و ارائه ی خدمات همراه با نظم و کیفیت تنظیم گشته است. کاربران ،  پرسنل و همچنین مشتریان گرامی ملزم به رعایت این قوانین هستند. آگاهی مشتریان از قوانین موجب خواهد گشت. با دیدی باز و آگاهی از تمامی اصول به مرکز مراجعه نموده و درجهت  اصول این مرکز گام بردارند. همچنین اطلاع از قوانین و مقررات موجب خواهد شد روند تعمیرات با سرعت بیشتری طی شود.

وجود نظم و قانون در هرمجموعه ای تضمین کننده ی خدماتی اصولی می باشد. قوانین تدوین شده موجبات اعتماد مشتریان به تعمیرگاه مجاز سامسونگ فراهم کرده است. در ادامه به شرح قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز سامسونگ می پردازیم.

شرح قوانین تعمیرگاه مجاز سامسونگ

درشرح قوانین تعمیرگاه مجاز سامسونگ تمامی اصول مشتری مداری در نظر گرفته شده است. مرکز تعمیرات سامسونگ در تلاش است تا با جذب نیروهای کارآمد و مجرب، بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه‌ی فروش و خدماتِ پس از آن به تمامی هموطنان گرامی ارائه نماید. ازاین رو در شرح قوانین و مقررات این مجموعه  اصولی در نظر گرفته شده است که برخی از این اصول عبارتند از:

تعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات پس از فروش، استانداردسازی خدمات و سرویس‌های ارائه شده در مرکز تعمیرات سامسونگ، تدوین ضوابط بر اساس استانداردهای جهانی، احترام به اصول مشتری مداری، کنترل‌ دائمی محسوس و نامحسوس بر عملکرد کارمندان نمایندگی سامسونگ و نظرسنجی از مشتریان محترم و… نمایندگی سامسونگ ، تمامی اصول فوق را سرلوحه ی خدمات خود قرارداده است تا موفق به ارائه خدماتی شایسته در شأن مشتریان خود گردد.

قوانین تعمیرگاه مجاز سامسونگ

  • دستگاه های آب خورده و ضربه خورده ممکن است در حین تعمیر عیوب خود را نشان دهند .
  • توجه نمایید لوازم جانبی مانند : کیف ، گارد ، مموری کارت ، سیم کارت و… در هنگام تحویل دستگاه همراه با آن نباشد.
  • اگر دستگاه شما گارانتی تعمیر مرکز دیگری را دارد ، در صورت تعمیر در این مرکز گارانتی از آن ساقط خواهد شدو باید هزینه را بپردازید.
  • مهلت تست قطعات تعویض شده در تعمیرگاه مجاز سامسونگ ۴۸ ساعت می باشد .
  • پس از تعمیر دستگاه ، کارشناسان تعمیرگاه مجاز سامسونگ آن را تست کرده و در سلامت کامل به مشتری تحویل می دهند.
  • در صورت به پایان رسیدن تعمیرات و عدم مراجعه ی مشتری دستگاه تا یک ماه نگه داری خواهد شد.
  • اگر طی یک ماه مشتری جهت تحویل دستگاه اقدامی نکند ، نمایندگی سامسونگ مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت.
  • مراجعه به بخش پذیرش و اعلام خرابی دستگاه.
  • انجام عیب یابی و اعلام هزینه ی تقریبی به مشتری .
  • آغاز روند تعمیرات در صورت رضایت مشتری .
  • در صورتی که هزینه تعمیر دستگاه کمتر از ۸۰۰۰۰۰ ریال باشد ، مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام خواهد شد.
  • باتوجه به مورد تعمیراتی دستگاه ، حداقل زمان لازم جهت تعمیرات یک هفته خواهد بود.
  • در صورت عدم تمایل مشتری به ادامه ی تعمیرات ، تعمیر دستگاه متوقف خواهد شد.
  • کارشناسان صرفا عیوب عنوان شده توسط مشتری را برطرف خواهند کرد . در قبال سایر عیوب مسئولیتی نمی پذیرند .
  • امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد .
  • تعمیرگاه مجاز سامسونگ در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری مسئولیتی نمی پذیرد.

نمایندگی سامسونگ و واحدهای تعمیرات سامسونگ

 نمایندگی سامسونگ در سه حوزه ی  تعمیر ، فروش و آموزش تعمیرات سامسونگ فعالیت می نماید. در این صفحه به شرح قوانین و مقرارات تعمیرگاه مجاز سامسونگ پرداختیم. نمایندگی سامسونگ جهت تعمیر محصولات مختلف این کمپانی ، واحدهای مجزا را راه اندازی نموده است. در هر واحد تعمیراتی از متخصصین و مهندسان همان محصول بهره گرفته است. همچنین تجهیزات و امکانات لازم برای هر واحد تعمیراتی فراهم گشته است. جهت آشنایی با خدمات هرواحد تعمیراتی می توانید به واحد مربوط مراجعه نمایید.

مرکز تعمیرات سامسونگ با تیمی از مجرب‌ترین و متعهدترین کارشناسان، قادر به تعمیر و بازیابی تمامی قطعات سخت‌افزاری و اختلالات نرم‌افزاری محصولات این شرکت می‌باشد. مدیریت مرکز تعمیرات سامسونگ به شما این اطمینان را می‌دهد که در صورت نیاز به تعمیر و تعویض یک دستگاه تمامی قطعات معیوب با قطعات اورجینال جایگزین خواهد شد.  صرفه‌جویی در زمان ، سرعت بالای انجام تعمیرات، انجام مشاوره پیش از تعمیر و اعلام نتیجه‌ی نهایی پس از تعمیر و تعمیر دستگاه‌هایی است . سایر همکاران قادر به تعمیر آنها نبوده‌ان از جمله مزیت های نمایندگی سامسونگ نسبت به سایر مراکز تعمیراتی می باشد.