قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز اچ پی

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز اچ پی ، عبارت است از : اصولی که کادرفنی نمایندگی اچ پی ملزم به رعایت آن هستند. همچنین کاربران در زمان مراجعه به نمایندگی اچ پی جهت تعمیرات باید از روند تعمیرات ، چگونگی روند اداری و …. مطلع باشند.

این امر موجب خواهد شد که روند تعمیرات با سرعت و کیفیت بهتری دنبال شود. تعمیرگاه مجاز اچ پی سال ها است به فعالیت در زمینه ی تعمیر و بازیابی دستگاه های تولید شده توسط  کمپانی اچ پی پرداخته است . تمامی ماشین های اداری اچ پی در این مرکز تعمیر و ترمیم می شوند.

نظم همواره موجبات پایداری و انسجام مراکز را فراهم ساخته است. از این رو مدیریت نمایندگی اچ پی همواره بر رعایت قوانی و مقررات در این مجموعه تاکید داشته است. قوانین تدوین شده موجبات اعتماد مشتریان به تعمیرگاه مجاز اچ پی را فراهم می کند .  جهت آشنایی با قوانین ادامه ی مطلب را مطالعه نمایید.

تعمیرگاه مجاز اچ پی ، با تدوین قوانین و مقررات در ارائه ی خدماتی بهتر و با کیفیت می کوشد. هدف تعمیرگاه مجاز اچ پی، خدمت گزاری به کاربران می باشد. قوانین تعمیرگاه مجاز اچ پی نیز در راستای همین هدف برنامه ریزی شده اند. پرسنل مرکز تعمیرات اچ پی با سرلوحه قراردادن قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز اچ پی به فعالیت می پردازند .

تعمیرگاه اچ پی توسط گروهی از مجرب ترین تکنسین ها و کارشناسان در کارگاه های مجهز،  دستگاه معیوب کاربران را عیب یابی و ریکاوری می نمایند . خاطرنشان می سازیم ، تمامی قطعات به کارگرفته شده جهت تعمیرات در این مرکز اصل و اورجینال است. مشتریان گرامی پس از تعمیر دستگاه ، متوجه کیفیت در عملکرد آن خواهند شد.

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز اچ پی

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز اچ پی

  • دستگاه های آب خورده و ضربه خورده ممکن است در حین تعمیر عیوب خود را نشان دهند.
  • لذا بروز مشکل در هنگام تعمیر طبیعی بوده و نمایندگی اچ پیتعهدی در قبال آن نمی پذیرد.
  • توجه نمایید لوازم جانبی مانند : کیف ، گارد ، مموری کارت ، سیم کارت و… در هنگام تحویل دستگاه همراه با آن نباشد.
  • اگر دستگاه شما گارانتی تعمیر مرکز دیگری را دارد ، در صورت تعمیر در این مرکز گارانتی از آن ساقط خواهد شدو باید هزینه را بپردازید.
  • مهلت تست قطعات تعویض شده در تعمیرگاه مجاز اچ پی۴۸ ساعت می باشد.
  • پس از تعمیر دستگاه ، کارشناسان تعمیرگاه مجاز اچ پی آن را تست کرده و در سلامت کامل به مشتری تحویل می دهند.
  • نمایندگی اچ پی تا یک ماه دستگاه را جهت تحویل نگه داشته و پس از طی این زمان مسئولیتی در قبال آن نمی پذیرد.
  • عیب یابی دستگاه  و اعلام هزینه ی تقریبی به مشتری.
  • آغاز روند تعمیرات در صورت رضایت مشتری.
  • در صورتی که هزینه تعمیر دستگاه کمتر از ۸۰۰۰۰۰ ریال باشد ، مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام خواهد شد.
  • باتوجه به مورد تعمیراتی دستگاه ، حداقل زمان لازم جهت تعمیرات یک هفته خواهد بود.
  • در صورت عدم تمایل مشتری به ادامه ی تعمیرات ، روند تعمیرات متوقف خواهد شد.
  • در صورت به پایان رسیدن تعمیرات و عدم مراجعه ی مشتری دستگاه تا یک ماه نگه داری خواهد شد.
  • کارشناسان صرفا عیوب عنوان شده توسط مشتری را برطرف خواهند کرد و در قبال سایر عیوب مسئولیتی نمی پذیرند.
  • امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد.
  • تعمیرگاه مجاز اچ پی مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد.

نمایندگی اچ پی و واحدهای تعمیرات اچ پی

نمایندگی اچ پی ، کارگاه های مجزا جهت تعمیرات اچ پی در نظر گرفته است. کارشناسان فنی در هر واحد به عیب یابی و تعمیر یک دستگاه مبادرت می ورزند. مجزا بودن واحدها موجب می گردد مهندسین تمامی توجه خود را معطوف بر ریکاوری یکی از محصول نمایند . همین امر موجب تمایز خدمات این مرکز از سایر مراکز گشته است . کارگاههای فنی نمایندگی hp مجهز به ابزارآلات درجه یک و مدرن هستند . تمرکز این مجموعه تعمیر ، فروش و آموزش تعمیرات ماشین های اداری اچ پی است.

این ابزارآلات توسط خبره ترین کارشناسان خریداری شده اند . ضمنا مدیریت مرکز با ورود ابزارآلات مدرن به کشور سعی در خریداری و به روز کردن کارگاه ها دارد . امیدواریم با سرلوحه قرار دادن قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز اچ پی ، خدماتی در شان کاربران گرامی ارائه نماییم. در صورت تمایل به آشنایی با واحدهای تعمیرات اچ پی وارد از طریق لینک های زیر اقدام فرمایید.