قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز کونیکا مینولتا

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز کونیکا مینولتا ، توسط مدیریت نمایندگی کونیکا مبنولتا و در جهت رضایت کاربران گرامی تدوین گشته است. کادر فنی و پرسنل تعمیرگاه مجاز کونیکا مینولتا ملزم به رعایت این قوانین هستند. همچنین کاربران در هنگام مراجعه به نمایندگی کونیکا مینولتا جهت تعمیرات باید از روند تعمیرات ، چگونگی روند اداری و …. مطلع باشند و همگام با اصول این مرکز گام بردارند. تعمیرگاه مجاز کونیکا مینولتا سال هاست  به فعالیت در زمینه ی تعمیر و بازیابی ماشین های اداری در کمپانی کونیکا مینولتا پرداخته است . از جمله دستگاه های کونیکا مینولتا که در این مرکز ریکاوری می گردد می توان به ، دستگاه کپی ، پرینتر ، دستگاه های چندکاره ، اسکنر ، کارتریج و…اشاره کرد .

از ابتدای هستی تا کنون ، نظم همواره موجب تداوم حیات بوده است. این موضوع در مورد سازمان ها و نهاد ها نیز صدق می کند .به همین دلیل حضور نظم برای قرار گرفتن یک نهاد و سازمان در موقعیتی رفیع و والا بسیار مهم و حیاتی است . قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز کونیکا مینولتا براساس اصل احترام به مشتریان گرامی تدوین و برنامه ریزی شده است.

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز کونیکا مینولتا

شرح قوانین تعمیرگاه مجاز کونیکا مینولتا

شرح قوانین تعمیرگاه مجاز کونیکا مینولتا شما را در استفاده ی هر چه بهتر از خدمات این کمپانی یاری خواهد نمود.  کارگاه های فنی تعمیرگاه مجاز کونیکا مینولتا مجهز به کلیه ی لوازم و تجهیزات تخصصی و موردنیاز برای تعمیر تخصصی می باشند . از این رو آمادگی کامل خود را جهت ارائه ی کلیه ی خدمات اعلام می داریم . باسابقه ترین و حرفه ای ترین تعمیرکاران تایید شده از سوی مراکز معتبر علمی به رفع ایراد دستگاه کاربران مبادرت می ورزند .

ما تمام توان خود را در در امر ریکاوری و بازیابی بر اصل رضایت شما عزیزان بنا نهاده ایم . تعمیرات دستگاه های کونیکا مینولتا نیاز به حضور کارشناسان آشنا به علم الکترونیک و سخت افزر و نرم افزار دارد . تعمیرگاه مجاز کونیکا مینولتا برای جذب کارشناسان خبره تمامی تلاش خود را انجام داده است .

قوانین تعمیرگاه مجاز کونیکا مینولتا

  • پس ازتعمیر دستگاه به مدت یک ماه در نمایندگی محفوظ است.
  • امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد .
  • مهلت تست قطعات تعویض شده در تعمیرگاه مجاز کونیکا مینولتا ۴۸ ساعت می باشد .
  • توصیه می کنیم پس از تعمیر دستگاه هر چه سریعتر نسبت به تحویل آن اقدام فرمایید.
  • اگر دستگاه شما گارانتی تعمیر مرکز دیگری را دارد ، در صورت تعمیر در این مرکز گارانتی از آن ساقط خواهد شدو باید هزینه را بپردازید.
  • تعمیرگاه مجاز کونیکا مینولتا مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد.
  • تست دستگاه پس از تعمیر و تحویل آن به مشتری .
  • کیف ، گارد ، مموری کارت ، سیم کارت و… را در هنگام تحویل از دستگاه جدا کنید.
  • دستگاه های آب خورده و ضربه خورده ممکن است در حین تعمیر عیوب خود را نشان دهند .
  • لذا بروز مشکل در هنگام تعمیر طبیعی بوده و نمایندگی کونیکا مینولتا تعهدی در قبال آن نمی پذیرد 
  • کارشناسان صرفا عیوب عنوان شده توسط مشتری را برطرف خواهند کرد و در قبال سایر عیوب مسئولیتی نمی پذیرند .
  • پس ازگذشت یک ماه نمایندگی کونیکا مینولتا مسئولتی در قبال دستگاه نخواهد داشت.
  • انجام عیب یابی و اعلام هزینه ی تقریبی به مشتری .
  • آغاز روند تعمیرات در صورت رضایت مشتری .
  • در صورت عدم تمایل مشتری به ادامه ی تعمیرات ، روند تعمیرات متوقف خواهد شد.
  • باتوجه به مورد تعمیراتی دستگاه ، حداقل زمان لازم جهت تعمیرات یک هفته خواهد بود.
  • در صورت به پایان رسیدن تعمیرات و عدم مراجعه ی مشتری دستگاه تا یک ماه نگه داری خواهد شد.
  • در صورتی که هزینه تعمیر دستگاه کمتر از ۸۰۰۰۰۰ ریال باشد ، مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام خواهد شد.

نمایندگی کونیکا مینولتا و واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا ، در راستای ارائه ی خدمات بهتر و با کیفیت مناسب تر ، واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا را راه اندازی نموده است. تعمیرگاه مجاز کونیکا مینولتا با تجهیز هر کارگاه به پیشرفته ترین ابزار و امکانات در تلاش است تا تمامی نیازهای کاربران را در دو حوزه ی تعمیر ،  فروش و آموزش برآورده  سازد.

از جمله ویژگی های تعمیرگاه مجاز کونیکا مینولتا که آن را ازسایر مراکز متمایز می سازد عبارتند از : بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین تجهیزات و ابزارآلات تعمیر، حضور کارشناسان زبده و متخصص، ضمانت خدمات تعمیر، ارائه تمامی خدمات پس از فروش، رعایت همه‌جانبه اصول مشتری‌مداری و تأکید بر اهمیت بازخورد مشتری، آنالیز سطح رضایت کاربران از تخصص و خدمات کارشناسان حاضر در مرکز و … برخی دیگر از اصول جاری در نمایندگی کونیکا مینولتا است. در صورت تمایل خدمات ما را در واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا پیگیری نمایید.

قوانین نمایندگی کپی / قوانین نمایندگی کپی پاناسونیک  / قوانین نمایندگی کپی سامسونگ / قوانین نمایندگی کپی اچ پی /  قوانین نمایندگی کپی ریکو / قوانین نمایندگی کپی کیوسرا / قوانین نمایندگی کپی زیراکس / قوانین نمایندگی کپی کانن /قوانین نمایندگی کپی کونیکا مینولتا / قوانین نمایندگی کپی توشیبا / قوانین نمایندگی کپی شارپ