قوانین تعمیرگاه مجاز کانن

قوانین تعمیرگاه مجاز کانن ، جهت  کسب رضایت مشتریان و احترام به حقوق ایشان تهیه و تدوین شده است . مرکز سخت افزار ایران زیرمجموعه های متعدد و گوناگونی را شامل می گردد . همانطور که مستحضر هستید ، تعمیرگاه مجاز کانن یکی از این زیرمجموعه ها می باشد . تعمیرگاه مجاز کانن سال هاست  در زمینه ی ترمیم و بازیابی ماشین های اداری به فعالیت می پردازد . از جمله دستگاه های کانن که در این مرکز ریکاوری می گردد می توان به دستگاه های کپی ، پرینتر ، اسکنر و فکس   اشاره نمود .

همانطور که مستحضر هستید برای قرار گرفتن یک سازمان و نهاد در جایگاهی والا و چشمگیر داشتن نظم امری است بسیار مهم ، حیاتی و قابل اهمیت است . آنچه که موجبات اعتماد مشتریان به تعمیرگاه مجاز کانن را فراهم می کند همین قوانین تدوین شده است . آشکار است، مخاطبان مجموعه با مطالعه ی این مطلب می توانند اطلاعات کامل و جامعی را در حوزه ی فعالیت ها نمایندگی کانن مرکز  سخت افزار ایران به دست آورند . امید است از طریق ارائه ی این مطلب توانسته باشیم آنگونه که در شان کاربران گرامی است ، به معرفی کامل شرکت بپردازیم . تعمیرگاه مجاز کانن با بهره مندی از تخصص ، مهارت ، تجربه و دانش کارشناسان فنی و مهندسان خود توانسته در زمینه ی فعالیتی خویش به سطح مطلوبی از ارائه ی خدمات بپردازد .

شرح قوانین تعمیرگاه مجاز کانن

  • کارشناسان تعمیرگاه مجاز کانن پس از طی مراحل عیب یابی و انجام بررسی های لازم ، نکات لازم در خصوص قطعه ی معیوب و هزینه ی تقریبی جهت تعمیر را به اطلاع مشتریان گرامی می رسانند .
  • در صورت رضایت مشتری ، کارشناسان تعمیرگاه مجاز کانن ، تعمیر را آغاز خواهند کرد .
  • در صورتی که هزینه ی تعمیر دستگاه کمتر از ۸۰۰۰۰۰ ریال باشد ، مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام خواهد شد .
  • با توجه به مورد تعمیراتی و بسته به حجم کار مرکز تعمیرگاه مجاز کپی ، ممکن است حداقل زمان برای بررسی و عیب یابی دستگاه برآورد هزینه و تعمیر دستگاه تا یک هفته به طول بیانجامد .
  • در  هر یک از مراحل تعمیر در صورت نیاز،  کارشناسان تعمیرگاه مجاز کانن مراتب لازم  را به اطلاع مشتریان  خواهند رساند .  لذا نیازی به تماس مشتریان عزیز نمی باشد .
  • بعد از طی مراحل تعمیر و آماده شدن دستگاه ، کارشناسان تعمیر گاه مجاز کانن با مشتریان  گرامی تماس گرفته ؛ وضعیت نهایی دستگاه و آماده بودن دستگاه را به مشتری اعلام خواهند کرد.
  • در صورت عدم تمایل مشتری به ادامه ی مراحل تعمیر ، تعمیرات متوقف شده و با توجه به نوع دستگاه هزینه ای جهت عیب یابی از مشتری دریافت خواهد شد .
  • پس از به پایان رسیدن مراحل تعمیر و عدم مراجعه ی مشتری جهت تحویل دستگاه ، تعمیرگاه مجاز کانن تا یک ماه دستگاه را به صورت امانت نگه داری خواهد کرد . پس از طی یک ماه ،  مرکز تعمیرات کانن هیچ گونه مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت .

نمایندگی کانن و واحدهای تعمیرات کانن

نمایندگی کانن پیشگام در تعمیر ماشین های اداری کانن ، خدمات خود را در واحدهای مجزا به کاربران ارائه می نماید. جهت آشنایی با خدمات ما در هر واحد وارد صفحه ی مربوط به واحد مورد نظر شوید.

لینک های مفید

قوانین نمایندگی کپی / قوانین نمایندگی کپی پاناسونیک  / قوانین نمایندگی کپی سامسونگ / قوانین نمایندگی کپی اچ پی /  قوانین نمایندگی کپی ریکو / قوانین نمایندگی کپی کیوسرا / قوانین نمایندگی کپی زیراکس / قوانین نمایندگی کپی کانن / قوانین نمایندگی کپی کونیکا مینولتا / قوانین نمایندگی کپی توشیبا / قوانین نمایندگی کپی شارپ

 قوانین نمایندگی رسمی ایسوس / قوانین نمایندگی رسمی ایسر / قوانین نمایندگی رسمی اپل / قوانین نمایندگی رسمی کانن / قوانین نمایندگی رسمی دل / قوانین نمایندگی رسمی فوجیتسو / قوانین نمایندگی رسمی اچ پی / قوانین نمایندگی رسمی هواوی / قوانین نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا / قوانین نمایندگی رسمی لنوو / قوانین نمایندگی رسمی ال جی /

قوانین نمایندگی رسمی ریکو / قوانین نمایندگی رسمی سامسونگ / قوانین نمایندگی رسمی شارپ / قوانین نمایندگی رسمی سونی / قوانین نمایندگی رسمی توشیبا / قوانین نمایندگی رسمی پاناسونیک /قوانین نمایندگی رسمی کپی / قوانین نمایندگی رسمی کیوسرا / قوانین نمایندگی رسمی زیراکس /

HP ePrint

HP ePrint چیست؟

پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل 150nw

پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل Color Laser 150nw

سیاه پرینت گرفتن پرینتر

سیاه پرینت گرفتن پرینتر

کج چاپ کردن پرینتر

علت کج چاپ کردن پرینتر