قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز پاناسونیک

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز پاناسونیک ، با هدف جلب خرسندی و رضایت کاربران تهیه و تدوین شده است . لازم به ذکر است ، مرکز سخت افزار ایران شامل زیرمجموعه های متعدد و گوناگونی می باشد. همانطور که استحضار دارید ، تعمیرگاه مجاز پاناسونیک یکی از این زیرمجموعه ها می باشد . تعمیرگاه مجاز پاناسونیک سالیان سال است در زمینه ی ترمیم و بازیابی دستگاه های تولید شده توسط این شرکت نام آشنا به فعالیت می پردازد . از جمله این محصولات می توان گوشی ، تبلت و لپ تاپ را نام برد .

برای قرار گرفتن یک سازمان و نهاد در جایگاهی والا و چشمگیر داشتن نظم نقشی مهم ایفا می نماید . درواقع وجود نظم در یک مجموعه امری ضروری و قابل اهمیت است . همین قوانین تدوین شده موجبات اعتماد مشتریان به تعمیرگاه مجاز پاناسونیک را فراهم می کند . کاربران با مطالعه ی این مطلب می توانند اطلاعات جامع و مفیدی را در حوزه ی فعالیت های مرکز  سخت افزار ایران به دست آورند . امید است از طریق ارائه ی این مطلب توانسته باشیم آنگونه که شایسته ی شما عزیزان است ، به معرفی کامل شرکت بپردازیم . شکیبایی و صبر مهندسین تعمیرگاه مجاز پاناسونیک حین پروسه ی تعمیر یکی از دلایل موفقیت این مرکز می باشد . تعمیرکاران بااستعداد ما تلاش می کنند به نحوی به عیب یابی و رفع ایراد دستگاه بپردازند که نیازی به مراجعه به مراکز نامعتبر و بروز مشکلات بیشتر نباشد .

شرح قوانین تعمیرگاه مجاز پاناسونیک

واحد تعمیرات تعمیرگاه مجاز پاناسونیک در راستای افزایش رضایت مشتریان و رفع نیازهای کاربران گرامی با همکاری تیمی از کارشناسان مجرب راه اندازی شده است . این واحد با تجربه ی چندین ساله در امر ریکاوری با بکارگیری تجهیزات درجه یک به ارائه ی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری مبادرت می ورزد . لازم به ذکر است ، تعمیر محصولات پاناسونیک با استفاده ازتجهیزات پیشرفته و ابزارالات لحیم کاری روز دنیا صورت می گیرد .

کادرفنی تعمیرگاه مجاز پاناسونیک با گذراندن  دوره های آموزشی بین المللی صاحب دانشی به روز و مدارکی معتبر گشته اند که این امر موجب تعمیر دستگاه به صورت کاملا تخصصی می گردد. نمایندگی پاناسونیک تعمیرکاران خود را پس از ارزیابی و پشت سر گذاشتن آزمون های متعدد علمی برگزیده است . به همین دلیل کارشناسان فنی تعمیرگاه مجاز پاناسونیک قادر به ارائه ی خدمات باکیفیت مطابق با استانداردهای روز هستند . درنهایت شایان ذکر است ، کادرحرفه ای این مرکز پس از اتمام پروسه ی تعمیر به ارائه ی گارانتی نیز مبادرت می ورزند .

مقررات تعمیرگاه مجاز پاناسونیک

  • کارشناسان تعمیرگاه مجاز پاناسونیک پس از طی مراحل عیب یابی و انجام بررسی های لازم ، نکات لازم در خصوص قطعه ی معیوب و هزینه ی تقریبی جهت تعمیر را به اطلاع مشتریان گرامی می رسانند .

  • در صورت اعلام رضایت مشتری ، کارشناسان تعمیرگاه مجاز پاناسونیک، تعمیر را آغاز خواهند کرد .

  • در صورتی که هزینه ی تعمیر دستگاه کمتر از 800000 ریال باشد ، مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام خواهد شد .

  • با توجه به مورد تعمیراتی و بسته به حجم کار مرکز تعمیرگاه مجاز پاناسونیک ، ممکن است پروسه ی بررسی و عیب یابی دستگاه برآورد هزینه و تعمیر دستگاه حداقل تا یک هفته به طول بیانجامد . طی هر یک از مراحل تعمیر در صورت نیاز،  کارشناسان تعمیرگاه مجاز پاناسونیک مراتب لازم  را به اطلاع مشتریان  خواهند رساند .  لذا نیازی به تماس مشتریان عزیز نمی باشد .

  • بعد از طی مراحل تعمیر و آماده شدن دستگاه ، کارشناسان تعمیر گاه مجاز پاناسونیک با مشتریان  گرامی تماس گرفته ؛ وضعیت نهایی و آماده بودن دستگاه را به اطلاع مشتری خواهند رساند.

  • در صورت عدم تمایل مشتری به ادامه ی مراحل تعمیر ، تعمیرات متوقف شده و با توجه به نوع دستگاه هزینه ای جهت عیب یابی از مشتری دریافت خواهد شد .

  • پس از به پایان رسیدن مراحل تعمیر و عدم مراجعه ی مشتری جهت تحویل دستگاه ، تعمیرگاه مجاز پاناسونیک تا یک ماه دستگاه را به صورت امانت نگه داری خواهد کرد . پس از طی یک ماه ، این مرکزهیچ گونه مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت .