قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز توشیبا

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز توشیبا، عبارتند از اصولی که کادر فنی و پرسنل نمایندگی توشیبا ملزم به رعایت آن هستند . داشتن نظم یکی از آپشن های اساسی برای قرار گیری یک موسسه و سازمان در جایگاهی قابل قبول و والا است . درواقع هدف اصلی از طراحی و تدوین قوانین همین موضوع است. همانطور که مستحضر هستید این قوانین مدون موجبات و شرایط اعتماد کردن مشتریان را به این مرکز مهیا کرده است و باعث اعتبار بخشیدن به این مرکز شده است .

شما عزیزان می توانید با مطالعه ی این مطلب اطلاعات کامل و مفیدی را در حیطه ی فعالیت های نمایندگی توشیبا  به دست آورید . درحقیقت از طریق ارائه ی این بخش سعی داریم به معرفی کامل شرکت بپردازیم . امیدواریم در این زمینه نیز بتوانیم در شان شما کاربر محترم رفتار کنیم .

شرح قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز توشیبا

  • در صورتی که دستگاه توشیبا قبلا در مراکز دیگری غیر از این مرکز  تعمیر و یا حتی باز شده است ، حتما کارشناسان را از این موضوع آگاه گردانید . در غیر اینصورت این مرکز مسئولیتی در قبال عواقب احتمالی نمی پذیرد .
  • کارشناسان صرفا عیوب عنوان شده توسط مشتری را برطرف خواهند کرد و در قبال سایر عیوب مسئولیتی نمی پذیرند .
  • پس از تعمیر دستگاه ، کارشناسان آن را تست کرده و در سلامت کامل به مشتری تحویل می دهند . لذا از مشتریان گران قدر خواهشمندیم در هنگام تحویل دستگاه دقت لازم را به عمل آورند ؛ مهلت تست دستگاه تا ۱۰ روز امکانپذیر می باشد .
  • به دلیل اینکه امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد ، تعمیرگاه مجاز توشیبا مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد
  • دستگاه های آب خورده و ضربه خورده ممکن است در حین تعمیر عیوب خود را نشان دهند، بنابراین بروز مشکل در هنگام تعمیر طبیعی بوده و نمایندگی توشیبا تعهدی در قبال آن ندارد.
  • تعمیرگاه مجاز توشیبا، مسئولیتی در قبال لوازم جانبی مانند؛ کیف، گارد، مموری کارت، سیم کارت و… نمی پذیرد.
  • اگر دستگاه شما گارانتی تعمیر مرکز دیگری را دارد، دستگاه درصورت باز شدن در تعمیرگاه مجاز توشیبا از گارانتی ساقط شده و در صورت تحویل دستگاه به این مرکز باید هزینه های تعمیر را بپردازید.
  • مهلت تست قطعات تعویض شده ۴۸ ساعت می باشد.

  • در هنگام مراجعه قبضی که شامل قوانین مرکز بوده به مشتری تحویل داده می شود

  • پس از طی مراحل عیب یابی، نکات لازم در خصوص قطعه ی معیوب و هزینه ی تقریبی جهت تعمیر به اطلاع مشتریان گرامی خواهد رسید .
  • در صورت رضایت مشتری ، کارشناسان تعمیر را آغاز خواهند کرد .
  • در صورتی که هزینه ی تعمیر دستگاه کمتر از ۸۰۰۰۰۰ ریال باشد ، مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام خواهد شد .
  • با توجه به مورد تعمیراتی و بسته به حجم کار مرکز ، ممکن است حداقل زمان برای بررسی و عیب یابی دستگاه ، برآورد هزینه و تعمیر دستگاه تا یک هفته بطول بیانجامد . طی هر یک از مراحل تعمیر در صورت نیاز، کارشناسان، مراتب لازم  را به اطلاع مشتریان  خواهند رساند ،  لذا نیازی به تماس مشتریان عزیز نمی باشد .
  • بعد از طی مراحل تعمیر و آماده شدن دستگاه ، کارشناسان با مشتریان  گرامی تماس گرفته ، وضعیت نهایی دستگاه و آماده بودن دستگاه را به مشتری اعلام خواهند کرد.
  • در صورت عدم تمایل مشتری به ادامه ی مراحل تعمیر . تعمیرات متوقف شده و با توجه به نوع دستگاه هزینه ای جهت عیب یابی از مشتری دریافت خواهد شد .
  • پس از به پایان رسیدن مراحل تعمیر و عدم مراجعه ی مشتری جهت تحویل دستگاه ، تعمیرگاه مجاز توشیبا تا یک ماه دستگاه را به صورت امانت نگه داری خواهد کرد . پس از طی یک ماه ، توشیبا سرویس هیچ گونه مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت .

جهت مطالعه ی اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول نمایندگی توشیبا در سایر صفحات ما را همراهی نمایید.