قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز سامسونگ

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز سامسونگ ، در راستای احترام به حقوق مشتریان و ارائه ی خدمات همراه با نظم و کیفیت تنظیم گشته است. کاربران ،  پرسنل و همچنین مشتریان گرامی ملزم به رعایت این قوانین هستند. آگاهی مشتریان از قوانین موجب خواهد گشت. با دیدی باز و آگاهی از تمامی اصول به مرکز مراجعه نموده و درجهت  اصول این مرکز گام بردارند. همچنین اطلاع از قوانین و مقررات موجب خواهد شد روند تعمیرات با سرعت بیشتری طی شود.

وجود نظم و قانون در هرمجموعه ای تضمین کننده ی خدماتی اصولی می باشد. قوانین تدوین شده موجبات اعتماد مشتریان به تعمیرگاه مجاز سامسونگ فراهم کرده است. در ادامه به شرح قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز سامسونگ می پردازیم.

[us_image image=”1183″ size=”full” align=”center”]

شرح قوانین تعمیرگاه مجاز سامسونگ

درشرح قوانین تعمیرگاه مجاز سامسونگ تمامی اصول مشتری مداری در نظر گرفته شده است. مرکز تعمیرات سامسونگ در تلاش است تا با جذب نیروهای کارآمد و مجرب، بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه‌ی فروش و خدماتِ پس از آن به تمامی هموطنان گرامی ارائه نماید. ازاین رو در شرح قوانین و مقررات این مجموعه  اصولی در نظر گرفته شده است که برخی از این اصول عبارتند از:

تعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات پس از فروش، استانداردسازی خدمات و سرویس‌های ارائه شده در مرکز تعمیرات سامسونگ، تدوین ضوابط بر اساس استانداردهای جهانی، احترام به اصول مشتری مداری، کنترل‌ دائمی محسوس و نامحسوس بر عملکرد کارمندان نمایندگی سامسونگ و نظرسنجی از مشتریان محترم و… نمایندگی سامسونگ ، تمامی اصول فوق را سرلوحه ی خدمات خود قرارداده است تا موفق به ارائه خدماتی شایسته در شأن مشتریان خود گردد.

قوانین تعمیرگاه مجاز سامسونگ

  • دستگاه های آب خورده و ضربه خورده ممکن است در حین تعمیر عیوب خود را نشان دهند .
  • توجه نمایید لوازم جانبی مانند : کیف ، گارد ، مموری کارت ، سیم کارت و… در هنگام تحویل دستگاه همراه با آن نباشد.
  • اگر دستگاه شما گارانتی تعمیر مرکز دیگری را دارد ، در صورت تعمیر در این مرکز گارانتی از آن ساقط خواهد شدو باید هزینه را بپردازید.
  • مهلت تست قطعات تعویض شده در تعمیرگاه مجاز سامسونگ ۴۸ ساعت می باشد .
  • پس از تعمیر دستگاه ، کارشناسان تعمیرگاه مجاز سامسونگ آن را تست کرده و در سلامت کامل به مشتری تحویل می دهند.
  • در صورت به پایان رسیدن تعمیرات و عدم مراجعه ی مشتری دستگاه تا یک ماه نگه داری خواهد شد.
  • اگر طی یک ماه مشتری جهت تحویل دستگاه اقدامی نکند ، نمایندگی سامسونگ مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت.
  • مراجعه به بخش پذیرش و اعلام خرابی دستگاه.
  • انجام عیب یابی و اعلام هزینه ی تقریبی به مشتری .
  • آغاز روند تعمیرات در صورت رضایت مشتری .
  • در صورتی که هزینه تعمیر دستگاه کمتر از ۸۰۰۰۰۰ ریال باشد ، مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام خواهد شد.
  • باتوجه به مورد تعمیراتی دستگاه ، حداقل زمان لازم جهت تعمیرات یک هفته خواهد بود.
  • در صورت عدم تمایل مشتری به ادامه ی تعمیرات ، تعمیر دستگاه متوقف خواهد شد.
  • کارشناسان صرفا عیوب عنوان شده توسط مشتری را برطرف خواهند کرد . در قبال سایر عیوب مسئولیتی نمی پذیرند .
  • امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد .
  • تعمیرگاه مجاز سامسونگ در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری مسئولیتی نمی پذیرد.

نمایندگی سامسونگ و واحدهای تعمیرات سامسونگ

 نمایندگی سامسونگ در سه حوزه ی  تعمیر ، فروش و آموزش تعمیرات سامسونگ فعالیت می نماید. در این صفحه به شرح قوانین و مقرارات تعمیرگاه مجاز سامسونگ پرداختیم. نمایندگی سامسونگ جهت تعمیر محصولات مختلف این کمپانی ، واحدهای مجزا را راه اندازی نموده است. در هر واحد تعمیراتی از متخصصین و مهندسان همان محصول بهره گرفته است. همچنین تجهیزات و امکانات لازم برای هر واحد تعمیراتی فراهم گشته است. جهت آشنایی با خدمات هرواحد تعمیراتی می توانید به واحد مربوط مراجعه نمایید.

مرکز تعمیرات سامسونگ با تیمی از مجرب‌ترین و متعهدترین کارشناسان، قادر به تعمیر و بازیابی تمامی قطعات سخت‌افزاری و اختلالات نرم‌افزاری محصولات این شرکت می‌باشد. مدیریت مرکز تعمیرات سامسونگ به شما این اطمینان را می‌دهد که در صورت نیاز به تعمیر و تعویض یک دستگاه تمامی قطعات معیوب با قطعات اورجینال جایگزین خواهد شد.  صرفه‌جویی در زمان ، سرعت بالای انجام تعمیرات، انجام مشاوره پیش از تعمیر و اعلام نتیجه‌ی نهایی پس از تعمیر و تعمیر دستگاه‌هایی است . سایر همکاران قادر به تعمیر آنها نبوده‌ان از جمله مزیت های نمایندگی سامسونگ نسبت به سایر مراکز تعمیراتی می باشد.

[us_carousel post_type=”services” columns=”3″ items_gap=”0.5rem” items_quantity=”3″ items_layout=”blog_cards” image_background=”false” icons_size=”28″ header_size=”h4″ content_size=”small”]