قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز کیوسرا

تعمیرگاه مجاز کیوسرا با سرلوحه قرار دادن هدف کسب رضایت کاربران و احترام به حقوق ایشان به فعالیت می پردازد . مرکز تعمیرات کیوسرا در حوزه ترمیم و بازیابی دستگاه کپی و پرینتر به ارائه خدمت مبادرت می ورزد . به منظور ارائه هرچه بهتر خدمات  اقدام به تدوین قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز کیوسرا کرده ایم . زیرمجموعه های متعددی مرکز سخت افزار ایران را تشکیل می دهند . نمایندگی تعمیرات کیوسرا یکی از این زیرمجموعه هاست . آنچه که مسلم است حضور نظم لازمه قرار گرفتن یک نهاد و سازمان در موقعیتی ممتاز و چشمگیر است .

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز کیوسرا موجبات اعتماد کاربران به مجموعه را فراهم ساخته است . با مطالعه این مطلب می توانید به اطلاعات جامع و مفیدی درحیطه فعالیت های مرکز سخت افزار ایران دست پیدا نمایید . امیدواریم بتوانیم با ارائه قوانین و مقررات نمایندگی تعمیرات کیوسرا به صورت کامل به تعریف شرکت بپردازیم . تمامی تلاش ما گام برداشتن درجهت کسب رضایت شما عزیزان است .

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز کیوسرا

شرح قوانین تعمیرگاه مجاز کیوسرا

کارشناسان و تعمیرکاران تعمیرگاه مجاز کیوسرا مسلط به تعمیر تمامی محصولات تولید شده توسط کمپانی کیوسرا می باشند . خاطرنشان می سازیم پرسنل مرکز تعمیرات کیوسرا با مدّنظر قراردادن قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز کیوسرا به ارائه خدمات تعمیر، فروش و آموزش مبادرت می ورزند. صبر و بردباری تکنسینهای این مجموعه حین پروسه تعمیر یکی از دلایل موفقیت مرکز تعمیرات کیوسرا می باشد .

ضمنا تعمیرکاران ما درصورت لزوم به راهنمایی کاربران درزمینه دستگاه تعمیر شده اقدام می نمایند . لازم به ذکر است ، هزینه تعمیرات با قیمتی مناسب از کاربران اخذ می گردد . کاربران می توانند با مراجعه به نمایندگی مجاز کیوسرا تخصصی ترین خدمات تعمیر را دریافت نمایند .

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز کیوسرا

  • مهلت تست قطعات تعویض شده در نمایندگی تعمیرات کیوسرا ۴۸ ساعت می باشد .
  • تعمیرگاه مجاز کیوسرا هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود روی دستگاه ندارد .
  • در صورت رضایت مشتری ، کارشناسان تعمیرگاه مجاز کیوسرا، تعمیر را آغاز خواهند کرد .
  • در هنگام مراجعه به نمایندگی تعمیرات کیوسرا قبضی که شامل قوانین مرکز بوده به مشتری تحویل داده میشود.
  • در صورتی که هزینه تعمیر دستگاه کمتر از ۸۰۰۰۰۰ ریال باشد ، مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام خواهد شد .
  • تعمیرگاه مجاز کیوسرا، مسئولیتی در قبال لوازم جانبی مانند ؛ کیف ، گارد ، مموری کارت ، سیم کارت و… نمی پذیرد .
  • بدیهی است قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز کیوسرا در جهت ارائه ی خدمات بهتر به هم وطنان برنامه ریزی شده است.
  • یکی از قوانین و مقررات نمایندگی تعمیرات کیوسرا عبارت است از اینکه، پس از طی مراحل عیب یابی نکات لازم در خصوص قطعه معیوب و هزینه تقریبی جهت تعمیر به اطلاع مشتریان گرامی خواهد رسید .
  • با توجه به مورد تعمیراتی و بسته به حجم کار مرکز ، ممکن است حداقل زمان برای بررسی و عیب یابی دستگاه ، برآورد هزینه و تعمیر دستگاه تا یک هفته بطول بیانجامد . طی هر یک از مراحل تعمیر در صورت نیاز، کارشناسان تعمیرگاه مجاز کیوسرا مراتب لازم  را به اطلاع مشتریان  خواهند رساند .  لذا نیازی به تماس مشتریان عزیز نمی باشد .
  • بعد از طی مراحل تعمیر و آماده شدن دستگاه ، کارشناسان تعمیر گاه مجاز کیوسرا با مشتریان  گرامی تماس گرفته ، وضعیت نهایی دستگاه و آماده بودن دستگاه را به مشتری اعلام خواهند کرد.
  • یکی دیگر از قوانین و مقررات نمایندگی تعمیرات کیوسرا به این شرح می باشد: در صورت عدم تمایل مشتری به ادامه مراحل تعمیر ، تعمیرات متوقف شده و با توجه به نوع دستگاه هزینه ای جهت عیب یابی از مشتری دریافت خواهد شد .
  • پس از به پایان رسیدن مراحل تعمیر و عدم مراجعه مشتری جهت تحویل دستگاه ، تعمیرگاه مجاز کیوسرا تا یک ماه دستگاه را به صورت امانت نگه داری خواهد کرد . پس از طی یک ماه ، این مرکز هیچ گونه مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت .
  • در صورتی که دستگاه کیوسرا قبلا در مراکز دیگری غیر از این مرکز  تعمیر و یا حتی باز شده است ، حتما کارشناسان تعمیرگاه مجاز کیوسرا را از این موضوع آگاه گردانید . در غیر اینصورت این مرکز مسئولیتی در قبال عواقب احتمالی نمی پذیرد .
  • قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز کیوسرا، کارشناسان صرفا عیوب عنوان شده توسط مشتری را برطرف خواهند کرد و در قبال سایر عیوب مسئولیتی نمیپذیرند .
  • پس از تعمیر دستگاه ، کارشناسان نمایندگی تعمیرات کیوسرا آن را تست کرده و در سلامت کامل به مشتری تحویل میدهند . لذا از مشتریان گرانقدر خواهشمندیم در هنگام تحویل دستگاه دقت لازم را به عمل آورند . مهلت تست دستگاه تا ۱۰ روز امکانپذیر می باشد .
  • امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد . تعمیرگاه مجاز کیوسرا مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمیپذیرد.
  • یکی دیگر از قوانین و مقررات نمایندگی تعمیرات کیوسرا عبارت است از این که ، دستگاه های آب خورده و ضربه خورده ممکن است در حین تعمیر عیوب خود را نشان دهند . بنابراین بروز مشکل در هنگام تعمیر طبیعی بوده و نمایندگی کیوسرا تعهدی در قبال آن ندارد .
  • اگر دستگاه شما گارانتی تعمیر مرکز دیگری را دارد ، دستگاه درصورت باز شدن در تعمیرگاه مجاز کیوسرا از گارانتی ساقط شده و در صورت تحویل دستگاه به این مرکز باید هزینه های تعمیر را بپردازید .

نمایندگی کیوسرا و واحدهای تعمیرات کیوسرا

نمایندگی کیوسرا ، واحدهای تعمیرات کیوسرا را به صورت پارت های تفکیک شده راه اندازی کرده است . به عنوان مثال ، چنانچه کاربران پرینتر با افت عملکرد دستگاه مواجه شدند باید به واحد تعمیرات پرینتر مراجعه کنند . مجزا بودن واحدها موجب می گردد مهندسین تمامی توجه خود را معطوف بر ریکاوری یک محصول نمایند . از این رو کیفیت کار مجموعه نسبت به سایر تعمیرگاه ها بالاتر است .

کارگاههای فنی نمایندگی کیوسرا مجهز به ابزارآلات درجه یک و مدرن است . این ابزارآلات توسط خبره ترین کارشناسان خریداری شده اند . ضمنا مدیریت مرکز با ورود ابزارآلات مدرن به کشور سعی در خریداری و به روز کردن کارگاه ها دارد . امیدواریم با سرلوحه قرار دادن قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز کیوسرا بتوانیم رضایت هرچه بیشترتان را کسب نماییم .

لینک های مفید

قوانین نمایندگی کپی / قوانین نمایندگی کپی پاناسونیک  / قوانین نمایندگی کپی سامسونگ / قوانین نمایندگی کپی اچ پی /  قوانین نمایندگی کپی ریکو / قوانین نمایندگی کپی کیوسرا / قوانین نمایندگی کپی زیراکس / قوانین نمایندگی کپی کانن /قوانین نمایندگی کپی کونیکا مینولتا / قوانین نمایندگی کپی توشیبا / قوانین نمایندگی کپی شارپ