قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز شارپ

قوانین تعمیرگاه مجاز شارپ بر اساس اصل احترام به مشتریان طراحی شده است. نمایندگی شارپدر زمینه ترمیم و ریکاوری محصولات ریکو به ارائه خدمت مبادرت می ورزد . جهت ارائه ی خدمات بهتر به کاربران قوانین و مقرراتی را طراحی نموده ایم. نمایندگی شارپ  خدمات تخصصی در زمینه ی تعمیر ماشین های اداری شارپ به کاربران ارائه می نماید . کاربران بر این مطلب اتفاق نظر دارند که وجود نظم برای هر نهاد و سازمان امری ضروری است.  درحقیقت قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز شارپ  دلیلی برای اعتماد کاربران به مجموعه می باشد . برای دریافت اطلاعاتی کامل درزمینه فعالیتهای  نمایندگی شارپ می توانید نسبت به مطالعه این مطلب اقدام نمایید . امیدواریم با ارائه ی قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز شارپ گامی موثر در زمینه ی رفع نیاز شما کاربران گرامی برداشته باشیم.

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز شارپ

شرح قوانین تعمیرگاه مجاز شارپ

در این صفحه به شرح برخی از قوانین تعمیرگاه مجاز شارپ می پردازیم. پرسنل مرکز تعمیرات شارپ  با مدّنظر قراردادن قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز  شارپ  ارائه ی خدمات به شما کاربران گرامی را انجام می دهند . نمایندگی ریکو با در دست داشتن مدرنترین تجهیزات دنیا زیرنظر مجربترین کارشناسان به فعالیت میپردازد . ارائه خدمات نرم افزاری و تعمیر فوق تخصصی تمامی قطعات ازجمله خدمات ارائه شده در این مرکز میباشد .

تعمیرگاه مجاز شارپ  با جذب توانمندترین تعمیرکاران کشور و بکار بردن مدرنترین تجهیزات دنیا توانسته بازدهی واحد تعمیرات را به سطح مطلوبی از کیفیت برساند . مهمترین هدفی که نمایندگی شارپ دنبال مینماید عرضه ی خدمات با کیفیت با کمترین هزینه ی ممکن است . خاطرنشان میسازیم تعمیر ماشینهای اداری به صورت حرفه ای زیرنظر اساتید مجرب در این مرکز انجام میشود .

قوانین تعمیرگاه مجاز شارپ

در هنگام مراجعه به تعمیرگاه مجاز شارپ  قبضی که شامل قوانین تعمیرگاه مجاز شارپ است  به مشتری تحویل داده می شود. پرکردن این قبض الزامی می باشد.

  • انجام عیب یابی و اعلام هزینه ی تقریبی به مشتری .
  • آغاز روند تعمیرات در صورت رضایت مشتری .
  • در صورتی که هزینه تعمیر دستگاه کمتر از ۸۰۰۰۰۰ ریال باشد ، مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام خواهد شد.
  • باتوجه به مورد تعمیراتی دستگاه ، حداقل زمان لازم جهت تعمیرات یک هفته خواهد بود.
  • در صورت عدم تمایل مشتری به ادامه ی تعمیرات ، روند تعمیرات متوقف خواهد شد.
  • در صورت به پایان رسیدن تعمیرات و عدم مراجعه ی مشتری دستگاه تا یک ماه نگه داری خواهد شد.
  • اگر در طی یک ماه مشتری جهت تحویل دستگاه اقدامی نکند ، نمایندگی شارپ مسیولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت.
  • کارشناسان صرفا عیوب عنوان شده توسط مشتری را برطرف خواهند کرد و در قبال سایر عیوب مسئولیتی نمیپذیرند .
  • پس از تعمیر دستگاه ، کارشناسان تعمیرگاه مجاز شارپ  آن را تست کرده و در سلامت کامل به مشتری تحویل می دهند.
  • امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد .
  • تعمیرگاه مجاز شارپ  مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد.
  • دستگاه های آب خورده و ضربه خورده ممکن است در حین تعمیر عیوب خود را نشان دهند .
  • لذا بروز مشکل در هنگام تعمیر طبیعی بوده و نمایندگی شارپ تعهدی در قبال آن نمی پذیرد .
  • توجه نمایید لوازم جانبی مانند : کیف ، گارد ، مموری کارت ، سیم کارت و… در هنگام تحویل دستگاه همراه با آن نباشد.
  • اگر دستگاه شما گارانتی تعمیر مرکز دیگری را دارد ، در صورت تعمیر در این مرکز گارانتی از آن ساقط خواهد شدو باید هزینه را بپردازید.
  • مهلت تست قطعات تعویض شده در تعمیرگاه مجاز شارپ ۴۸ ساعت می باشد .

نمایندگی شارپ و واحدهای تعمیرات شارپ

نمایندگی شارپ ، واحدهای فعال در مجموعه خویش را به منظور ارائه خدمات هر چه تخصصی‌تر به مشترکان و مشتریان، گسترش بخشیده است . مرکز تعمیرات شارپ با تجهیز  این واحدها به پیشرفته ترین ابزار و امکانات در تلاش است تا تمامی نیازهای کاربران را در دو حوزه «تعمیر شارپ» و «فروش شارپ» برآورده  سازد.

بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین تجهیزات و ابزار تعمیر، حضور کارشناسان زبده و متخصص، ضمانت خدمات تعمیر، ارائه تمامی خدمات پس از فروش، رعایت همه‌جانبه اصول مشتری‌مداری و تأکید بر اهمیت بازخورد مشتری، آنالیز سطح رضایت کاربران از تخصص و خدمات کارشناسان حاضر در مرکز و … برخی دیگر از پارامترهای جاری در نمایندگی شارپ است. در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایید می توانید خدمات ما را در هریک از  واحدهای تعمیرات شارپ مطالعه نمایید.