اشتراک گذاری

کاهش دستگاه های کپی کانن در بازار ایران

محصولات کانن همواره در ایران کاربران خاص خود را داشته اند. اما بتازگی فروش محصولات کانن کمتر شده  و این مشکل دلایل مختلفی داشته است.  از رکودهای اقتصادی ،برندهای رقیب و قیمت های پایین گرفته تا کیفیت و کارایی دستگاه های کپی می توانند دلایل این امر باشند. در این خبر  قصد داریم در باب کمیابی و کاهش دستگاه های کپی کانن در بازار ایران به بحث و گفتگو بپردازیم. محصولات توشیبا و شارپ و کانن همواره جزء پرفروش ترین محصولات روز دنیا و بخصوص ایران بوده اند.

در رده بندی های جهانی دستگاه های کانن، ریکو، توشیبا و شارپ رده های اول تا چهارم را در اختیار دارند. تحقیقات در بازار ایران نشان داده است که فروش برند شارپ بیش از بقیه ی رقبا بوده و رتبه ی اول را این برند به خود اختصاص داده است. توشیبا و کانن در تعقیب شارپ می باشند. حال کانن در اندیشه ی تدبیری است تا از بازار رقابت عقب نماند و این کاهش دستگاه های کپی کانن در بازار را جبران نماید.

راهکار کانن برای جلوگیری از کاهش فروش

کمپانی کانن جهت جلوگیری از کاهش دستگاه های کپی کانن در بازار تدبیری اندشیده است . این کمپانی  اعلام نموده که قصد دارد مدل های جدیدتری از محصولات خود در زمینه کپی و چاپ را روانه بازار کند. این عمل به جهت افزایش سهم بازار محصولات کانن می باشد. برندهای رقیب کانن از جمله توشیبا و شارپ نیز اقدام به معرفی محصولات جدیدی نموده اند و این عمل بازار را رقابتی تر کرده است. از طرفی ورود کمپانی های سامسونگ و اچ پی نیز به این بازار بزرگ سبب شده رقابت  تنگاتنگ تر از قبل شود.

افزایش کیفیت در محصولات

یکی از نکاتی که کمپانی کانن در اخرین اخبار خود در حوزه ی دستگاه های کپی به آن اشاره کرده است افزایش کیفیت محصولاتش می باشد. آنها قصد دارند کیفیت چاپگر ها را تا حدبسیار زیادی ارتقاء دهند. این ارتقاء در بوردها و فیوزینگ ها می باشد که سبب بهبود عملکرد محصولات کانن می گردد. یکی از مواردی که سعی شده است در نسخه های جدید بهبود یابد میزان چاپ در دقیقه می باشد. سعی شده است میزان چاپ در نسخه های جدید به دو برابر ارتقاء پیدا کند.

صدای دستگاه کپی؛ دلایل و راهکارها را در این مقاله بخوانید

این امر سبب می شود محصولات کانن برای ادارات و سازمان ها به یک دستگاه راهبردی تبدیل شود و سبب شود فروش محصولات کانن بیش از پیش گردد. احتمال می رود با این امر میزان فروش کانن به کمپانی شارپ برسد. البته صحبت هایی مبنی بر ارائه نسخه ی جدید دستگاه های کپی کمپانی شارپ نیز بگوش می رسد که باید دید چه ویژگی هایی دارد. ممکن است دستگاه جدید شارپ تمامی معادلات را به هم بریزد و وضعیت را دگرگون سازد.

بهبود قیمت جهت افزایش رقابت و کاهش حاشیه سود

یکی از مهمترین روش های افزایش فروش کاهش سود می باشد. و این راه کار دیگری است که کانن برای حل مشکل کاهش دستگاه های کپی کانن در بازار در نظر گرفته است.  با کم کردن حاشیه سود، یک شرکت می تواند بسرعت رقبای ضعیف خود را از میدان به در کند و برای رقبای بزرگ خود خط و نشان بکشد.

کمپانی کانن قصد دارد قیمت چاپگرهای جدید خود را کاهش دهد. این عمل برای افزایش رقابت و بیشتر کردن سهم بازار لازم و ضروری می باشد. مطمئنا کمپانی های توشیبا و شارپ روزهای سخت تری را نسبت به گذشته در بازار ایران خواهند داشت.

با توجه به تدابیر کمپانی کانن به نظر می رسد کاهش دستگاه های کپی کانن در بازار ایران ، مشکلی است که به زودی حل خواهد شد.

نمایندگی کانن و واحدهای تعمیرات کانن

متخصصان کارامد و فنی نمایندگی کانن همواره اقدام به برطرف کردن مشکلات سیستم های اداری و شخصی نموده اند. حوزه ی تعمیر و فروش یکی از مهمترین بخش های استفاده از لوازم های الکترونیکی و بویژه چاپ گرها می باشد. چاپ گرها به دلیل استفاده بسیار بالا عموما دچار آسیب هایی در ناحیه فیوزینگ و سینی و …. می گردند. درصورتی که یک برند از نمایندگی مناسب جهت خدمات پس از فروش برخوردار نباشد مشکلاتی برای کاربران محصولات آن شرکت پیش می اید. مواد و قطعات مورد استفاده در نمایندگی  مجاز کانن با کیفیت و اورجینال بوده و سبب افزایش کیفیت تعمیرات می گردد.

از طرفی نمایندگی کانن  اقدام به ارائه گارانتی می نماید که این مورد صحت و سلامت تعمیرات دستگاه های کپی را دو چندان می کند و سبب افزایش اعتماد مشتریان به یک برند می گردد. دیگر خدمت نمایندگی معتبر کانن ارائه خدمات در محل کانن می باشد که شما می توانید با تماس با اپراتورهای نمایندگی canon اقدام به دریافت خدمات تعمیرات در منزل نمایید. این امر به جهت آسایش کاربران انجام می گردد و سرعت تعمیر را بشدت افزایش می دهد. در این قسمت به ذکر واحدهای تعمیرات کانن می پردازیم.

شما می توانید برای دیدن جدیدترین اخبار حوزه الکترونیک و علی الخصوص کمپانی کانن به دیگر صفحات سایت ، مراجعه و از مقالات و اخبار روز بهره مند شوید.

لینک های مفید

مرکز تعمیرات کپی / تعمیرگاه اصلی کپی پاناسونیک / تعمیرگاه اصلی کپی سامسونگ / تعمیرگاه اصلی کپی اچ پی / تعمیرگاه اصلی کپی ریکو / تعمیرگاه اصلی کپی کیوسرا / تعمیرگاه اصلی کپی زیراکس / تعمیرگاه اصلی کپی کانن / تعمیرگاه اصلی کپی کونیکا مینولتا / تعمیرگاه اصلی کپی توشیبا / تعمیرگاه اصلی کپی شارپ /

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩