سرویس در محل کانن

 سرویس در محل کانن یکی از خدماتی است که برای کاربرانِ امروزیِ صنعتِ چاپ، بسیار ضروری و بایسته به‌نظر می‌رسد؛ ضروری از آن روی که ابعاد سیستم‌های چاپ امروزی (نظیر دستگاه‌های فتوکپی، دستگاه‌های چندکاره و …) تقریباً به قدری است که حمل و جابجایی آن‌ها را دشوار ساخته است و گاه کاربر را علاوه بر صرف زمان طولانی، متحمل هزینه‌هایی جهت تهیه‌ی وسیله‌ی نقلیه‌ی مناسب می‌سازد. از این‌روست که بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند کارشناس تعمیر، خود در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را به سرانجام رساند.

کاربران دستگاه‌های رومیزی چاپ نیز اگرچه در زمینه حمل و جابجایی دستگاه دردسرهای کمتری را متحمل می‌گردند، (به دلیل ابعاد کوچکتری که این دستگاه‌ها دارند) اما به سبب ظرافت ساختار این دستگاه‌ها و احتمال آسیب بیشتر در زمان جابجایی، اولویت را به حضور کارشناسِ سرویس در محل کانن می‌دهند. تمامی این موارد ما را بر آن داشت تا با اعزام کارشناسان تعمیر خود به محل، شما را از دردسرهای معمول در زمان تعمیر دستگاه‌های چاپ، به ویژه تعمیر ماشین های اداری کانن رهایی بخشیم.

خدمات سرویس در محل کانن

وسعت خدمات این نوع سرویس بسیار گسترده است. هر مشکلی که در ساختار فنی یکی از دستگاه های کپی و یا پرینترهای کانن مشاهده می شود را می توانید با استفاده از سرویس های تعمیر در محل کانن از بین ببرید. کافی است با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و درخواست خود را مبنی بر دریافت سرویس های تعمیراتی ثبت کنید. پیشنهاد می کنیم هنگام برقراری تماس نوع اختلال موجود در چاپگر را برای همکاران ما شرح دهید تا پروسه ی عیب یابی و ترمیم سرعت بیشتری پیدا کند.

برخی از خدمات سرویس در محل کانن به شرح زیر است:

  • سرویس و تعمیر انواع پرینتر
  • سرویس و تعمیر انواع فکس
  • سرویس و تعمیر اسکنر
  • سرویس انواع قطعات دستگاه کپی
  • تعمیرات دستگاه کپی
  • تعویض قطعات پرینتر
  • تعویض قطعات اسکنر
  • سرویس قطعات پرینتر
  • تعویض قطعات دستگاه کپی
  • سرویس قطعات اسکنر

سرویس در محل پرینتر کانن

یکی از خدمات مثبت نمایندگی کانن، ارائه ی سرویس های تعمیر در محل است. این سرویس ها راحتی بسیاری از کاربران را به همراه داشته و موجب کسب رضایت بسیاری از آن ها شده است. اگر برایتان سوال باشد که این سرویس ها دقیقا چه خدماتی را در بر میگیرد؟ در پاسخ به شما عزیزان لازم است بگوییم این سرویس ها شامل تمام خدمات تعمیر و بازیابی است که در نمایندگی پرینتر کانن به انجام میرسد.

از آن جا که پرینتر های کانن با احتمال خرابی های مختلفی روبرو هستند، رسیدگی به تمامی مشکلات در محل به صورت تخصصی ارائه میگردد. طریقه ی استفاده از این سرویس ها به گونه ایست که با برقراری تماس با نمایندگی و ثبت سفارش، تعمیرکاران ما به همراه ابزار و لوازم مورد نیاز، جهت تشخیص به محل مورد نظر شما، مراجعه میکنند و پس از عیب یابی دقیق، مراحل تعمیر بر روی دستگاه به انجام میرسد. این خدمات از این جهت باعث راحتی کاربران شده است که دیگر ملزم به انتقال دستگاه حساس و معیوب خود به نمایندگی تعمیرات نیستند.

تعویض قطعات معیوب در سرویس های تعمیر در محل کانن

گاهی اوقات ترمیم و بازیابی کارایی چاپگرهای کانن بدون تعویض قطعات معیوب امکان پذیر نیست. در چنین شرایطی استفاده ی دوباره از دستگاه در گروی ساختار فنی قطعه ی تعویض شده است. قطعات تقلبی و بی کیفیت دیر یا زود باعث خرابی مجدد چاپگرهای کانن خواهند شد. ما به شما این اطمینان را می دهیم که با بهره گیری از سرویس در محل کانن، تعویض قطعات از کارافتاده تنها با نمونه ی اورجینال و سازگار با دستگاه صورت پذیرد.

هزینه ی استفاده از خدمات سرویس تعمیر در محل کانن

هزینه ی استفاده از خدمات سرویس در محل کانن بسته به نوع اختلال موجود در دستگاه تعیین می شود. گاهی اوقات یک سرویس تمیزکاری برای رفع عیوب ساختاری چاپگرهای کانن کافی است. اما از طرفی ممکن است خرابی دستگاه بدون تعویض قطعه ی مهم و اصلی آن ممکن نباشد. به هر حال جای نگرانی نیست. نمایندگی کانن بالاترین سطح از خدمات تخصصی را در مناسب ترین تعرفه ی قیمتی ممکن ارائه می نماید.

گارانتی سرویس های تعمیراتی کانن

یکی از اصلی ترین امتیازات بارز نمایندگی کانن، ارائه ی گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی است. با خیالی آسوده پروسه ی ترمیم و بازیابی انواع و اقسام دستگاه های فتوکپی و پرینترهای کانن را به دست کارشناسان نمایندگی کانن بسپارید. کلیه ی اقدامات تعمیراتی سرویس در محل کانن و یا کارگاه های نمایندگی مجاز کانن، دارای گارانتی می باشند. مدت زمان این گارانتی ها بسته به نوع خرابی سیستم تعیین خواهد شد.

سرویس در محل دستگاه کپی کانن

یکی دیگر از حوزه های فعالیت نمایندگی تعمیر کانن، ارائه ی سرویس در محل دستگاه کپی کانن است. اگر نمیدانید چه زمانی میتوانید ازخدمات تعمیر دستگاه کپی در محل ،  بهره مند شوید لازم است به اطلاعتان برسانیم استفاده از سرویس تعمیر دستگاه کپی کانن در محل مورد نظرتان زمانی به شما پیشنهاد میشود که از محل خرابی قطعه، اطمینان ندارید و نمیدانید مشکل دقیقا در کدام قسمت دستگاه کپی تان رخ داده است. در این مواقع حتما لازم است کارشناس تعمیر به محل مراجعه کند تا در مرحله ی اول ، عیب یابی قطعه ی معیوب را انجام دهد.

مواقع دیگری هم هست که ما تعمیرات بهره گیری از خدمات سرویس در محل را به شما کاربران عزیز پیشنهاد میکنیم و آن وقتی ست که قطعه ای در دستگاه شما نیاز به تعویض پیدا کرده است و اگر شما در این زمینه تخصص لازم را نداشته باشید، بهتر است که کارشناسان ما درمحل حضور داشته باشند و خود اقدام به تعویض قطعه ی مورد نظر کنند.

همچنین جهت برخورداری از سرویس های دوره ای مورد نیاز دستگاه کپی و یا زمانی که قطعات بزرگ و سنگین دستگاه کپی شما دچار خرابی میشوند، توصیه میشود از سرویس های تعمیر در محل دستگاه کپی کانن بهره ببرید.

مزایای استفاده از سرویس در محل کانن

استفاده از خدمات سرویس در محل کانن مزایای بیشماری دارد که در این بخش به ذکر برخی از آن ها می پردازیم. شما می‌توانید تنها با یک تماس تلفنی از تمامی آیتم‌های گنجانده شده در این سرویس بهره‌مند گردید. کارشناسان سرویس و تعمیر کانن درمحل  می‌توانند تمامی اقداماتی را که در مرکز نمایندگی کانن انجام می گردد، با حضور در محل، به شما ارائه نمایند.

ویژگی و مزایا
  • تمامی مراحل سرویس در محل کانن پس از کسب اجازه و تأیید صاحب دستگاه انجام خواهد شد.
  • مهندسان مجرب و متعهد این مرکز، قطعات اصل را از تقلبی به آسانی تشخیص داده و از کاربرد آن‌ها در حین تعمیر خودداری می‌کنند.
  • با استفاده از این سرویس از مشکلاتی نظیر ضربه خوردن، گم شدن برخی از قطعات، شکستگی و … در حین جابجایی دستگاه رخ دهد، پیشگیری می‌گردد.
  • کارشناسان تعمیر که به محل اعزام می‌گردند هیچ گونه محدودیتی در تعمیر دستگاه نخواهند داشت زیرا تمامی ابزار و تجهیزات تعمیر و ترمیم را با خود به همراه دارند.
  • کارشناس سرویس در محل کانن ، پس از اتمام کار، راهکارهایی جهت افزایش عمر مفید دستگاه به شما آموزش خواهد داد. از سویی دیگر به دلیل تمرکز کارشناس بر روی دستگاه، شما می‌توانید پرسش‌های خود را با وی در میان گذاشته و پاسخ‌های خود را دریافت نمایید.
ویژگی و مزایا
  • با انجام عملیات تعمیر دستگاه در محل، می‌توانید بر مراحل نظارت داشته باشید.
  • به دلیل انجام عملیات تعمیر دستگاه در محل نیازی به جابجایی و حمل دستگاه نیست.
  • نخواهید داشت و بدین ترتیب با پرداختن به دیگر امور، در وقت و زمان خود صرفه‌جویی نموده‌اید.
  • در این روش نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی برای حمل دستگاه و جابجایی آن نخواهید داشت.
  • با استفاده از خدمات سرویس در محل کانن نیازی به صرف انرژی و زمان برای یافتن تعمیرگاه نمی‌باشد.
  • به دلیل وجود آرشیوی جامع از قطعات جانبی به همراه کارشناس اعزام شده، نیازی به خروج از محل برای تهیه‌ی قطعات جانبی مورد نیاز
  • پیش از اعزام کارشناسان تعمیر به محل، می‌توانید با نمایندگی کانن تماس گرفته و اطلاعات لازم را در خصوص خدمات سرویس در محل دریافت نمایید.

واحدهای تعمیرات کانن

 واحدهای  تعمیرات کانن عبارتند از واحدهایی که خدمات تخصصی تعمیرات کانن را به کاربران ارائه می نمایند. برای اطلاع شما عزیزان باید به این نکته اشاره نماییم که ، واحدهای تعمیر در نمایندگی کانن به شکل کاملا مجزا طراحی شده اند . لذا شما عزیزان برای رفع ایراد دستگاه خود باید به واحد مربوط به همان دستگاه مراجعه نمایید.

خاطر نشان می سازیم کارشناسان این مرکزاز این طریق ،  با دقت بیشتری به تعمیر دستگاه شما عزیزان اقدام می نمایند . در ضمن متخصصین نمایندگی کانن ، با استفاده از تجهیزات مدرن این کارگاه ها به حل مشکل دستگاه کاربران گرامی اقدام می نمایند .

مخاطبین محترم سایت می توانند جهت آگاهی بیشتر در این زمینه می توانند وارد صفحه ی مورد نظر خود شده و مطالب را مطالعه نمایند.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن، با توجه به افزایش رو افزون کاربران این کمپانی، واحد فروش و تعمیرات محصولات کانن را راه اندازی نموده است. محصولات اصلی شرکت کانن شامل دوربین ، دستگاه کپی، پرینتر، اسکنر و فکس می باشد. هدف نمایندگی کانن، تعمیرو فروش تمامی این محصولات و فراهم نمودن محیطی مطمئن و امن جهت تعمیرو فروش محصولات کمپانی کانن می باشد.

نمایندگی کانن سال هاست در صدر انتخاب کاربران قرار دارد. احترام به حقوق مشتریان و حرکت در جهت خواسته های آنان، پاسخگویی به سوالات ارباب رجوع ، ارائه ی راهنمایی های لازم به مشتریان، بهره گیری از کادری مجرب و متعهد، عیب یابی صحیح و سرعت و دقت در تعمیرات برخی از مشخصه های اصلی نمایندگی کانن می باشد که این مرکز را به عنوان یک مرجع محبوب در تعمیر و فروش محصولات کانن، مطرح نموده است.

مدیریت نمایندگی کانن، تیم فنی و پرسنل  خود را از بین برترین متخصصین این حوزه انتخاب نموده است. لازم به ذکر است نمایندگی کانن محصول اصل و اورجینال را به مشتریان ارائه می دهد. در بخش تعمیرات نیز در هنگام نیاز به تعویض قطعات، فقط قطعات اصل و اورجینال مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین مدیریت نمایندگی کانن، امکان سرویس در محل کانن  را فراهم نموده است . به گونه ای که  در صورت نیاز به ارائه ی خدمات در محل و منزل مشتری کادر فنی به همراه تجهیزات لازم به محل مورد نظر اعزام شوند.