تعمیرات دستگاه کپی اچ پی

تعمیرات دستگاه کپی اچ پی از جمله تعمیرات تخصصی است و حضور تعمیرکاران و متخصصین مجرب جهت تعمیرات این محصول ضروری می باشد. با توجه به این که دستگاه‌های چاپ و به‌ ویژه دستگاه کپی ، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های موجود در سیستم اداری هستند لذا تعمیرات آن ها اهمیت ویژه ای دارد. هم‌اکنون، دستگاه‌ کپی اچ پی از جمله دستگاه‌های کپی پرطرفدار موجود در بازار کشور می‌باشد که با توجه به تولید آن‌ها در کمپانی بزرگی مثل اچ پی، کاربران رغبت و استقبال بسیاری به خرید آن داشته اند. تعمیرات دستگاه کپی اچ پی در این مرکز به صورت حرفه ای و با تجهیزات مدرن انجام می گردد. در صورت بروز هر گونه مشکل در دستگاه کپی خود با متخصصین نمایندگی اچ پی تماس گرفته و مشکلات دستگاه خود را گزارش دهید. کارشناسان تعمیرات دستگاه کپی اچ پی تمامی پرسش های شما را پاسخ گفته و با صبرو حوصله پاسخگوی کاربران گرامی خواهند بود.

خدمات واحد تعمیرات دستگاه کپی اچ پی

تعمیر دستگاه کپی در این مرکز شامل تمامی خدمات ترمیم ، تعویض و تعمیری میباشد که در لیست خدمات پس از فروش دستگاه کپی ذکر شده است.در این واحد تمامی خدمات  به کاربران گرامی با گارانتی ارائه خواهد شد.کارشناسان و متخصصان زبده ی فعال در مرکز تعمیر دستگاه کپی، با بهره گیری از سال ها تجربه ی مقید در امر تشخیص و تعمیر مشکلات دستگاه، در زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری، آماده ی کمک رسانی و حل مشکلات پیش آمده ی دستگاه شما عزیزان خواهند بود.

لازم به ذکر است در مرکز تعمیرات پرینتر تمامی قطعات مورد استفاده، از نوع اصلی و با کیفیت می باشد و در صورت نیاز به تعویض قطعه ی معیوب دستگاه شما ،هرگز از نمونه های  نامرغوب استفاده نمیشود. خدمات تخصصی واحد تعمیر دستگاه کپی hp ، شامل تعمیر ، ترمیم و تعویض قطعات در صورت نیاز می باشد. در این قسمت به ذکر برخی از این خدمات می پردازیم.

تعمیرات دستگاه کپی اچ پی

تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی اچ پی

دلیل کاهش کیفیت چاپ در دستگاه کپی اچ پی چیست؟ چرا دستگاه کپی اچ پی، برگه‌ها را سفید چاپ می‌کند؟ بروز چنین مشکلاتی در دستگاه کپی علل متعددی دارد اما یکی از رایج‌ترین آن‌ها خرابی قطعه‌ای به نام فیوزینگ دستگاه کپی است. زمانی مشخص می‌شود فیوزینگ دستگاه کپی خراب شده است که وقتی برگه‌های چاپ شده که یا به صورت بی‌کیفیت چاپ شده‌اند یا به صورت کم‌رنگ و سفید، هنگام خارج شدن از دستگاه کپی گرم نباشند.

چراکه وظیفه فیوزینگ در دستگاه کپی این است که بعد از اتمام کار درام یعنی انتقال جوهر بر روی کاغذ، وارد عمل شده و با حرارت دادن به جوهر روی کاغذ، موجب هک شدن نوشته‌ها و تصاویر بر روی کاغذ شود. به همین دلیل زمانی که کاغذ از دستگاه کپی خارج می‌شود، کمی گرم است. اگر دستگاه کپی شما هم چنین علائمی دارد، بهتر است عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی آن را به نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی اچ پی بسپارید.

تعمیر پیکاپ رولر دستگاه کپی اچ پی

علت گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی اچ پی چیست؟ یکی از دلایلی که می‌تواند موجب گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی شود، خراب شدن قطعه‌ای به نام پیکاپ رولر یا به زبان ساده کاغذکش است. این قطعه از سه بخش شامل: بخش ورودی، بخش میانی و بخش خروجی تشکیل شده است. وظیفه بخش ورودی کاغذکش این است که کاغذ را به داخل دستگاه کپی بکشاند. وظیفه بخش میانی این قطعه هدایت کاغذ به بخش خروجی و وظیفه بخش خروجی پیکاپ رولر نیز خارج کردن کاغذ از دستگاه می‌باشد. بروز مشکل برای هر یک از این بخش‌های کاغذکش موجب می‌شود که کاغذ درون دستگاه کپی گیر کند. البته زمانی که کاغذ در ابتدای وارد شدن به دستگاه کپی، گیر کند به این معناست که بخش ورودی کاغذکش خراب شده است. اما اگر کاغذ درون خود دستگاه گیر کند یعنی اینکه بخش میانی یا خروجی کاغذکش به مشکل خرده است.

تعمیر درام دستگاه کپی اچ پی

یکی دیگر از مهم‌ترین قطعات دستگاه کپی که نقش بسزایی در پروسه چاپ دارد، درام است. نقش درام در دستگاه کپی انتقال جوهر یا تونر (متناسب با نوع دستگاه کپی) بر روی کاغذ است. به گونه‌ای که کارتریج به عنوان محفظه نگهدارنده جوهر در دستگاه کپی، جوهر را به درام انتقال داده و درام نیز جوهر را بر روی سطح کاغذ منتقل می‌کند. با این وجود اگر مشکلی برای درام دستگاه کپی به وجود بیاید، پروسه چاپ در این دستگاه به مشکل می‌خورد. از این‌رو بهتر است با نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی اچ پی تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز به آدرس موردنظر شما اعزام شده و خدمات عیب‌یابی و تعمیر دستگاه کپی اچ پی را به شما ارائه دهند.

تعمیر مین برد دستگاه کپی اچ پی

چرا دستگاه کپی اچ پی روشن نمی‌شود؟ یکی از مشکلاتی که در روشن نشدن این دستگاه یا خاموش شدن ناگهانی آن دست دارد، خرابی مین برد یا برد اصلی دستگاه کپی است. مین برد دستگاه کپی وظیفه برقراری ارتباط بین تمامی اجزاء این دستگاه و تعیین نقش هر یک از آن‌ها را برعهده دارد. به گونه‌ای که دستورات کاربر را دریافت کرده و آن‌ها را به قطعات موردنظر ارسال می‌کند و اینگونه وظایف تمامی بخش‌های دستگاه کپی را تعیین می‌کند. با این وجود بدیهی است که با خراب شدن مین برد، دستگاه کپی خاموش شده و روشن نشود. مهم‌ترین عاملی که در خراب شدن مین برد این دستگاه نقش دارد، نوسان برق است. از این‌رو توصیه می‌شود که برای جلوگیری از خراب شدن مین برد دستگاه کپی، حتماً این دستگاه را به محافظ برق متصل کنید.

  • تعمیر فیوزینگ ، تعویض فیوزینگ فتوکپی hp
  • تعمیر دولوپر ، تعویض دولوپر دستگاه کپی اچ پی
  • عیب یابی و تعمیر مسیر خروج کاغذ دستگاه کپی hp
  • عیب یابی و تعمیر سیستم هیتر دستگاه کپی اچ پی
  • عیب یابی و تعمیر ، تعویض Dram Unit دستگاه کپی اچ پی
  • عیب یابی و تعمیر و تعویض انواع قطعات مکانیکی فتوکپی اچ پی
  • عیب یابی و تعمیر بوردهای الکترونیکی ، تعویض بردهای کپی hp
  • عیب یابی و تعمیر Fusing Unit ، تعویض Fusing Unit دستگاه اچ پی
  • عیب یابی و تعمیر MC Charger / تعویض MC Charger دستگاه کپی hp
  • عیب یابی و تعمیر و تعویض انواع قطعات الکترونیکی دستگاه کپی اچ پی
  • تعمیر درام ، تعویض درام دستگاه کپی اچ پی در مرکز تعمیرات کپی اچ پی
  • رفع عیوب مربوط به مکانیزم مسیر حرکت کاغذ و ایجاد تصویر در کپی اچ پی
  • تعمیر چرخ دنده های ، تعویض چرخ دنده های دستگاه و سرویس کپی اچ پی
  • عیب یابی و تعمیر DEVELOPER Unit ، تعویض DEVELOPER Unit فتوکپی اچ پی
  • عیب یابی و تعمیر Paper Feed Unit ، تعویض Paper Feed Unit دستگاه کپی اچ پی
  • عیب یابی و تعمیر Finisher ، تعویض Finisher کپی اچ پی
  • عیب یابی و تعمیر AC Power ، تعویض AC power کپی اچ پی
  • عیب یابی و تعمیر Sorter ، تعویض Sorter دستگاه کپی اچ پی
  • عیب یابی و تعمیر Stapler Unit ، تعویض Stapler Unit فتوکپی اچ پی
  • عیب یابی و تعمیر Discharge ، تعویض Discharge دستگاه کپی اچ پی
  • عیب یابی و تعمیر Main Board ، تعویض Main Board دستگاه کپی اچ پی
  • عیب یابی و تعمیر Optical Unit ، تعویض Optical Unit دستگاه کپی اچ پی
  • عیب یابی و تعمیر DC Power ، تعویض DC Power و سرویس دستگاه کپی
  • عیب یابی و تعمیر Duplex ،  تعمیرات دستگاه کپی اچ پی در بخش Duplex
  • عیب یابی و تعمیر Transporter Unit ،  تعویض Transporter Unit کپی اچ پی
  • عیب یابی و تعمیر Paper Stop Unit ، تعویض Paper Stop Unit فتوکپی اچ پی
  • عیب یابی، تعمیر و سرویس  Scan Unit ، تعویض Scan Unit دستگاه کپی اچ پی
  • عیب یابی و تعمیر Blank Lamp ، تعویض Blank Lamp در مرکز تعمیرات کپی اچ پی
  • عیب یابی و تعمیر ADF  کپی ، تعویض ADF دستگاه اچ پی در مرکز تعمیرات کپی اچ پی
  • عیب یابی و تعمیر SPF ، تعویض SPF دستگاه کپی اچ پی

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی

از آن جا که هر روزه به تعداد خرید دستگاه های مرتبط با تکنولوژی چاپ و دیگر محصولات و تجهیزات مرتبط با چاپ ، اضافه میشود به همین نسبت نیاز به تیم متخصص و مشاور در زمینه ی ارائه ی خدمات پس از فروش اصل و سرویس و نگهداری منظم بیشتر و بیشتر میشود. نمایندگی رسمی تعمیر دستگاه کپی مفتخر است طی سال ها خدمت به شما کاربران گرامی و کسب تجربیات گران، زیر نظر بهترین و مجرب ترین متخصصان کشور در اسرع زمان هر گونه مشکل و اختلال در عملکرد دستگاه کپی  شما را شناسایی کرده و در جهت تعمیر آن اقدام به عمل آورد.

شما از طریق مشاوران زبده ی نمایندگی تعمیرات فتوکپی ، میتوانید در جریان ریز به ریز هزینه ها قرار بگیرید و از صفر تا صد خدمات این تیم بهرمنده شوید. هچنین شایان توجه است که این واحد تعمیراتی مدرن به ابزار و تجهیزات پیشرفته مجهز است و میتواند بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به کاربران خود ارائه دهد.

تعمیر دستگاه کپی اچ پی

تعمیر تخصصی دستگاه کپی اچ پی ، از عیب صحیح و تشخیص قطعه ی معیوب آغاز شده و تا زمان تعمیر و ترمیم کامل قطعه ادامه می یابد. متخصصین تعمیرات دستگاه کپی اچ پی ضمن آشنایی با قطعات مختلف دستگاه کپی hp ، به متد روز جهت تعمیر آن قطعه مسلط هستند. آن چه در تعمیر تخصصی دستگاه کپی اچ پی حائز اهمیت می باشد بررسی عملکرد دستگاه پیش از اقدام به تعمیرات و تست قطعات مختلف آن می باشد. امری که متخصصین این مجموعه همواره آن را مد نظر قرار داده اند.

همچنین کارشناسان پیش از آغاز روند تعمیرات پرسش هایی در مورد سن دستگاه ، چگونگی عملکرد قطعات مختلف دستگاه کپی اچ پی و همچنین مشکلی که اکنون در دستگاه کپی به وجود آمده است از صاحب دستگاه  می پرسند. اطلاعات مشتری در ارتباط با دستگاه ، هر چند ممکن است از سوی بعضی مراکز بی اهمیت تلقی شود ، می تواند  در روند تعمیرات تاثیرگذار و مهم باشد. در ادامه با برخی از خدمات مرکز تعمیرات دستکاه کپی اچ پی آشنا خواهید شد.

قطعات دستگاه کپی

همانطور که میدانید دستگاه های کپی از قطعات حساسی تشکیل شده اند که هرگونه اختلال، در صورت عدم رسیدگی به موقع توسط کارشناس و عدم تعمیر دستگاه کپی ، ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به دیگر قسمت های دستگاه وارد کند. مرکز تعمیرات ماشین های اداری با دارا بودن تمامی قطعات یدکی دستگاه ها ی کپی، اعم از : لامپ های هیتر و هالوژن ، چرخنده های موجود در پرینتر، انواع کاغذکش ها ، قطعات یونیت درام، قطعات یونیت هیتر، قطعات یونیت درایو،قطعات یونیت هیتر، انواع دستگیره های ترانسپورت ها و… آماده ی ارائه ی هرگونه خدمات در راستای تعمیر و تعویض قطعات دستگاه پرینتر شما میباشد.

تعمیر قطعات دستگاه کپی

همانطور که گفته شد، قطعات تشکیل دهنده ی دستگاه فتوکپی از حساسیت بالایی برخوردار هستند، این ویژگی مزید بر علتی است که تعمیر دستگاه کپی  و بازسازی قطعات معیوب را به هر مرکزی نسپاریم. کارشناسان تعمیر این مرکز ضمن سال ها تجربه ی مرتبط و دارا بودن علم بالا در انجام خدماتی نظیر : تعمیر کاغذکش های دستگاه کپی، تعمیر و بازسازی بلید، عیب یابی یونیت ها ، تنظیم منو، بازیابی و تعمیر موتور دستگاه کپی، عیب یابی و اصلاح عملکرد واحد ورود و خروج و هرگونه خدمات مرتبط با تعمیر دستگاه کپی شما را با بهترین کیفیت ممکن ، به صورت کاملا تضمینی به شما کاربران عزیز ارائه میدهند.

تعویض قطعات دستگاه کپی

کارشناسان و متخصصان واحد تعمیر دستگاه کپی ، خدمت رسانی به کاربران را با اولویت ها و ارزش هایی نظیر مقرون به صرفه تمام شدن هزینه های تعمیر انجام میدهند. به این سبب ترجیح بر تعمیرات قطعات معیوب میباشد و تنها در زمانی که قطعات غیرقابل بازسازی و تعمیر باشند، گزینه ی تعویض آن ها را در دستور کار قرار میدهند. این مرکز با دارا بودن تمامی قطعات لازم در برند های مختلف و کاملا اورجینال ، اقدام به تعویض آن ها میکند. در نظر داشته باشید که تنها استفاده از قطعات با کیفیت و اورجینال ، تضمین کننده ی سلامت دستگاه کپی شما میباشد.

تعمیر انواع برندهای دستگاه کپی

این خبر خوب را برای شما داریم که تعمیر دستگاه کپی در این مرکز محدود به برند خاصی نمیشود و تمامی آن ها را در بر میگیرد. چرا که کارشناسان واحد تعمیر دستگاه کپی بر تمامی مشکلات محصولات کمپانی های مختلف اشراف کامل دارند. همچنین تمامی خدمات تعمیر در مرکز تعمیرات دستگاه کپی، شامل انواع برندهای دستگاه کپی ، تعمیر فتوکپی شارپ ، تعمیر فتوکپی توشیبا، تعمیر فتوکپی کونیکا مینولتا، تعمیر فتوکپی کانن، تعمیر فتوکپی زیراکس ، تعمیر فتوکپی ریکو، تعمیر ماشین های اداری اچ پی ، تعمیر فتوکپی کیوسرا و… می باشد.

دیگر خدمات واحد تعمیرات دستگاه کپی اچ پی

  • جنرال سرویس دستگاه کپی اچ پی
  • شارژ پودر سبک و سنگین کپی اچ پی
  • سرویس کدهای دستگاههای کپی اچ پی قدیمی
  • بکارگیری Main Code کپی اچ پی جهت تنظیمات عمومی و تخصصی
  • بکارگیری پروگرام های فوق تخصصی و سرویس دستگاه کپی اچ پی
  • عیب یابی سریع و فوق تخصصی کپی اچ پی در مرکز تعمیرات اچ پی
  • تعمیرات و رفع ایراد بر مبنای اصول Service کارخانه ای دستگاه کپی اچ پی
  • تعمیر فیوزینگ ، تعویض فیوزینگ فتوکپی اچ پی
  • تعمیر دولوپر ، تعویض دولوپر دستگاه کپی اچ پی
  • عیب یابی و تشخیص قطعات معیوب دستگاه کپی اچ پی
  • تعمیر شارژرهای و تعویض شارژرهای دستگاه کپی اچ پی
  • تعمیر درام و تعویض درام کپی اچ پی در مرکز تعمیرات اچ پی
  • تعمیر تخصصی برد فرمتر ، تعویض بردهای فرمتر کپی اچ پی
  • تست و تنظیم دستگاه با استفاده از نقشه و کد های مربوطه همان مدل کپی اچ پی
  • عیب یابی و تعمیر و تعویض انواع قطعات مکانیکی کپی اچ پی
  • عیب یابی و تعمیر و تعویض انواع قطعات الکترونیکی کپی اچ پی
  • تعمیر چرخ دنده های ، تعویض چرخ دنده های دستگاه کپی اچ پی
  • عیب یابی و تعمیر سیستم هیتر دستگاه کپی اچ پی / Heater کپی اچ پی
  • عیب یابی و تعمیر بوردهای الکترونیکی ، تعویض بردها و سرویس کپی اچ پی
  • رفع عیوب مربوط به مکانیزم مسیر حرکت کاغذ و ایجاد تصویر در دستگاه کپی اچ پی

واحدهای تعمیرات اچ پی

با توجه به ارائه ی خدمات حرفه ای و تخصصی برای هر یک از ماشین های اداری اچ پی ، تعمیرات هر محصول در کارگاه مخصوص انجام می گردد.  در هر کارگاه از متخصصین ویژه تعمیرات همان محصول بهره گرفته ایم. به عنوان مثال؛ در کارگاه تعمیرات دستگاه کپی اچ پی، متخصصین تعمیرات دستگاه کپی اچ پی مشغول به فعالیت هستند. همچنین امکانات و ملزومات هر کارگاه با توجه به دستگاه تعمیراتی در آن کارگاه فراهم شده است. تمامی تجهیزات و قطعات استفاده شده در بخش تعمیرات اچ پی، اصل و اورجینال بوده و هیچ گونه قطعه ی کارکرده در این مرکز استفاده نخواهد شد.

در صورتی که قطعه ی مورد نیاز در داخل کشور موجود نباشد، هماهنگی های لازم با مشتری انجام شده و قطعه ی مورد نظر از خارج از کشور وارد خواهد شد. راه کار دیگر این است که متخصصین بخش تعمیرات اچ پی، کالای اورجینال اچ پی را خریداری کرده، آن را اوراق نموده و جهت تعمیرات از قطعاتش استفاده می کنند. از ویژگی های منحصر به فرد متخصصین این مجموعه توان بالا در عیب یابی صحیح است. در این صفحه با خدمات مختلف نمایندگی اچ پی در ارتباط با تعمیرات دستگاه کپی اچ پی آشنا می شوید. جهت آشنایی با خدمات ما در سایر واحدها روی لینک واحد مورد نظر کیلک نموده و وارد صفحه ی مربوط به آن شوید.

اخبار، سوالات متداول و مقالات دستگاه کپی اچ پی

اخبار و رویدادهای نمایندگی اچ پی در این بخش شرح داده خواهد شد. تازه ترین اخبار در ارتباط با تولید دستگاه کپی اچ پی، فن آوری های نوین در دستگاه کپی hp و سایر ماشین های ادای این کمپانی در این قسمت شرح داده خواهد شد. با تدبیرات سازنده ی مدیریت نمایندگی اچ پی ،  امکان ارائه ی خدمات سرویس در محل به کاربران گرامی فراهم گشته است. مطالعه ی  اخبار اچ پی شما را در جهت آشنایی با کمپانی اچ پی و محصولات مختلف آن یاری خواهد نمود.

سوالات متداول تعمیر دستگاه کپی اچ پی ، برگرفته از پرتکرار ترین پرسش های کاربران می باشد. متخصصین تعمیرات دستگاه کپی اچ پی پس از بررسی پرسش ها ، با تشخیص مفید و کاربردی بودن پرسش به آن پاسخ خواهند داد. کاربران دستگاه کپی hp می توانند پرسش های خود را از طریق راه های ارتباطی موجود درسایت مطرح نمایند. برخی از سوالات متداول کاربران درمورد قطعات دستگاه کپی ، چگونگی عملکرد قطعات ، نحوه ی استفاده از دستگاه کپی اچ پی ، شیوه های مراقبت از دستگاه کپی و … می باشد.

در بخش مقالات به بررسی و شرح مقالات دستگاه کپی اچ پی و دیگر مقالات مرتبط با ماشین های اداری اچ پی می پردازیم. کاربران گرامی می توانند با ورود به بخش مقالات ، مقاله ی مورد نظر خود را انتخاب نموده و مطالعه نمایند. با توجه به اینکه دستگاه کپی اچ پی از جمله پرکاربردترین ماشین های اداری در کشورمان می باشد.  داشتن اطلاعات کافی در مورد این دستگاه ، ما را در استفاده ی بهینه از آن یاری خواهد نمود.

انواع دستگاه فتوکپی اچ پی و دیگر محصولات

در بخش معرفی محصولات ، ماشین های اداری اچ پی از گذشته تا کنون معرفی شده و اطلاعات مفید در ارتباط با محصول مورد نظر در اختیار کاربران گرامی قرار می گیرد. محصولات اصلی شرکت اچ‌پی شامل چاپگر، سرورها، رایانه‌های قابل حمل، پلاتر، دسکتاپ، اسمارت فون‌ها، تبلت و نرم‌افزارهای مدیریت شبکه و دستگاه کپی می‌باشد. در صورت انتخاب درست دستگاه و استفاده ی بهینه از آن می توانیم عمر مفید دستگاه اچ پی را افزایش دهیم.

لذا یک انتخاب درست مارا از مراجعات مکرر جهت تعمیرمحصولات اچ پی بی نیاز خواهد ساخت. لازم به ذکر است که محصولات شرکت اچ پی، دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد می باشند ، از این رو تعمیر محصولات اچ پی ، باید توسط کارشناسانی انجام گیرد که با قطعات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات اچ پی آشنا بوده و تسلط کافی به تعمیرات این محصول  داشته باشند.

 در صورت بروز هر گونه مشکل در ماشن های اداری اچ پی  ، به نمایندگی و تعمیرگاه مجاز اچ پی مراجعه نمایید. نمایندگی اچ پی، پیشرفته‌ترین امکانات روز دنیا و فناوری‌های صنعت الکترونیک را در اختیار مهندسان و متخصصان خود قرارداده است و خدمات این مرکزبه بهترین شکل، در کمترین زمان ممکن و با نازل‌ترین قیمت به مشتریان گرامی عرضه می گردد. جهت مطالعه ی مشخصات فنی محصولات اچ پی در این بخش با ما همراه شوید.

نمایندگی اچ پی

نمایندگی اچ پی ، مرکز رسمی تعمیرات ماشین های اداری اچ پی در ایران می باشد . فروش محصولات  و آموزش تعمیرات اچ پی  از دیگر خدمات این نمایندگی است. بخش کوچکی از خدمات این مرکز که در زمینه ی تعمیرات دستگاه کپی اچ پی است در این صفحه شرح داده شد. نمایندگی اچ پی ، برترین متخصصین کشور را جهت ارائه ی خدمات در بخش های مختلف به همکاری فراخوانده است. مشتری مداری و احترام به حقوق مشتریان ، شعار اصلی نمایندگی اچ پی  می باشد. کیفیت ارائه ی خدمات در نمایندگی اچ پی را از مشتریان ما جویا شوید. اعتماد مشتریان مهم ترین انگیزه ی ما جهت ارائه ی خدمات بهتر است.