فروشگاه مرکزی کانن

فروشگاه مرکزی کانن با سرلوحه قرار دادن هدف کسب رضایت و احترام به حقوق کاربران فعالیت میکند . کاربران دستگاههای الکترونیکی و ارتباطی همواره برای خرید به دنبال نمایندگی رسمی آن محصول میباشند . شما عزیزان میتوانید محصولات کانن را با اطمینان خاطر از ما بخواهید . لازم به ذکر است ، پرسنل  فروشگاه مرکزی کانن به ارائه گارانتی نیز میپردازند

پیشنهاد ما به کاربران دستگاههای الکترونیکی و ارتباطی این است که با درنظر گرفتن مزایا و معایب هر فروشگاه دست به انتخاب مرکزی مورد اطمینان بزنند . توصیه کارشناسان فروشگاه مرکزی کانن برای جلوگیری از سوءاستفاده افراد شیاد حصول اطمینان از مجاز بودن نمایندگی است . خاطرنشان میسازیم دستگاههای مذکور با قیمت واقعی خود در این مرکز به فروش میرسد .

مشاوره پیش از فروش محصولات کانن

مشاوره پیش از فروش محصولات کانن از مهمترین خدماتی است که فروشگاه مرکزی کانن به آن میپردازد . آپشن مذکور دربردارنده تمامی اطلاعاتی است که ممکن است خریدار پیش از اقدام به خرید به آن‌ نیاز داشته باشد. پرسنل مجرب فروشگاه کانن با ارائه یک مشاوره اصولی شرایط را برای انتخاب و خریدی مناسب، استاندارد و مقرون به صرفه مهیا میکنند .بدیهی است با اطلاع از خصوصیات هر محصول انتخابی دقیق و عاقلانه در انتظار ماست .

تنوع محصولات تولیدشده توسط کمپانی کانن غالب مواقع موجب سردرگمی افراد هنگام خرید میگردد . مدیریت فروشگاه مرکزی کانن با توجه به این موضوع آپشن مشاوره را برای شما عزیزان درنظر گرفته است . کاربران از طریق راههای ارتباطی موجود میتوانند اطلاعات جامعی درزمینه محصول مدّنظر خود بدست اورند .

فروش انواع محصولات کانن

فکس

دستگاه کپی

اسکنر

پرینتر

فروش قطعات جانبی محصولات کانن

زمینه فعالیتی فروشگاه مرکزی کانن به فروش محصولات کانن منتهی نمیشود . این مرکز اقدام به فروش قطعات جانبی دستگاههای کانن نیز مینماید . از دیگر فعالیتهای فروشگاه مرکزی کانن میتوان به وارد کردن قطعات اورجینال اشاره کرد . به همین دلیل کاربران میتوانند با اطمینان از اصل بودن این قطعات اقدام به خرید نمایند . فروشگاه مرکزی کانن با ارائه قطعات جانبی قصد دارد جایی برای فعالیت مراکز غیرمجاز باقی نگذارد . هدف این مجموعه ارائه محصولاتی باکیفیت درکنار گارانتی به مشتریان عزیز است . به این ترتیب قصد داریم رضایت شما عزیزان را درحیطه پشتیبانی نیز جلب نماییم .

نمایندگی کانن و واحد های تعمیرات کانن

نمایندگی کانن ، واحد های تعمیرات کانن را مجزا راه اندازی کرده است . به دلیل مجزا بودن کارگاهها تکنسینهای مجموعه در هر واحد به رفع ایراد یک دستگاه خاص میپردازند . همین امر موجب افزایش کیفیت محصول پس از تعمیر میگردد . نمایندگی کانن با بکارگیری دو عنصر تجهیزات مدرن و کارشناسان متخصص به فعالیت میپردازد . دانش کادرفنی این مرکز با آزمونهای متعدد علمی و نظری مورد ارزیابی قرار گرفته است . از این رو قادر به تعمیر دستگاههایی هستند که سایر تعمیرگاهها توانایی تشخیص ایراد ان را ندارند .

مشتری مداری و احترام به حقوق مشتریان دو اصل عمده در مرکز تعمیرات کانن میباشد . نمایندگی مجاز کانن با جذب توانمندترین تعمیرکاران کشور و بکار بردن مدرنترین تجهیزات روز دنیا توانسته بازدهی واحد ریکاوری را به سطح قابل قبولی از کیفیت برساند .

معرفی قطعات پرینتر

معرفی قطعات پرینتر و کاربرد آن ها

پر رنگ کردن پرینتر

ترفندهای پر رنگ کردن پرینتر

اشعه در دستگاه کپی

آیا دستگاه کپی اشعه دارد؟

آموزش-بیرون-آوردن-کارتریج-از-پرینتر

آموزش بیرون آوردن کارتریج از پرینتر