اشتراک گذاری

همکاری کونیکا مینولتا با SCREEN GA

همکاری کونیکا مینولتا با SCREEN GA برای فروش چاپگرهای دیجیتالی میان رده آغاز شد. کمپانی کونیکا مینولتا در تاریخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۷ با SCREEN Graphic Solutions Co قرار داد همکاری امضا نمود. تا در محدوده ی فروش چاپگرهای دیجیتالی همکاری نمایند. کمپانی کونیکا مینولتا از طریق همکاری با SCREEN GA ، که قبلا وارد بازار تبلت شده است، قصد دارد بازارهای خود را در داخل و خارج از کشور، به ویژه در آسیا، توسعه بخشد. کونیکا مینولتا قصد دارد  کانال های فروش  SCREEN GA را در سراسر جهان گسترش دهد.

با بهره گیری از ارزش افزوده چاپ دیجیتال، کونیکا مینولتا محصولی را برای شرکت های چاپی علاقه مند به ورود به بازار چاپ برچسب ها و صاحبان مارک های محلی برنامه ریزی می کند . به این ترتیب این شرکت ها می توانند از این دستگاه به  منظور ایجاد فرصت های جدید کسب و کار خود استفاده کنند.

همکاری کونیکا مینولتا با SCREEN GA

همکاری کونیکا مینولتا با SCREEN GA ، رونق چاپ دیجیتال 

همکاری کونیکا مینولتا با SCREEN GA ، موجبات  رونق چاپ دیجیتال را فراهم نموده است. همچنین همکاری این دو شرکت ، فرصت های تجاری و ارزش جدیدی را برای صنعت چاپ صنعتی به ارمغان خواهد آورد. هم اکنون این دو شرکت آماده هستند ، تا همکاری های خود را در زمینه ی فروش دستگاه چاپ برچسب توسعه دهند. در ادامه به معرفی یکی از دستگاه های چاپ برچسب کونیکا مینولتا می پردازیم.

برای تعمیر مگنت پرینتر کونیکا مینولتا خود کلیک کنید

کونیکا مینولتا bizhub PRESS C71cf

دستگاه فشرده بسیار کارآمد، bizhub PRESS C71cf  ، یک دستگاه چاپ برچسب کوچک با سرعت بالا است . کیفیت چاپ این دستگاه برابر با چاپ افست می باشد.کونیکا مینولتا bizhub PRESS C71cf این قابلیت را دارد که برچسب های با کیفیت بالا چاپ نماید. کاری که در گذشته  فقط از  دستگاه های چاپ دیجیتال گران قیمت بر می آمد .

نمایندگی کونیکا مینولتا و واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا 

خبر همکاری کونیکا مینولتا با SCREEN GA در این صفحه مورد بررسی قرار گرفت . در این قسمت لازم می دانیم به شرح مختصری از فعالیت های کونیکا مینولتا بپردازیم. نمایندگی کونیکا مینولتا ، خدمات خود را در بخش های تعمیرات ، فروش و آموزش تعمیرات کونیکا مینولتا به کاربران گرامی ارائه می نماید.  این مرکز واحد CRM، ارتباط با مشتریان را جهت بررسی عملکرد کارکنان خود و بهره مندی از انتقادات و پیشنهادات مشتریان گرامی راه اندازی نموده است. شما مشتریان گرامی می توانید تمامی نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود را با نمایندگی کونیکا مینولتا  در میان گذاشته و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

کادر پشتیبانی نمایندگی کونیکا مینولتا ، با صبر و حوصله پاسخگوی تمامی پرسش های حضوری و غیر حضوری شما می باشند. جهت اعلام نظرات خود، به صورت غیر حضوری می توانید از طریق شماره های تماس موجود در سایت نمایندگی کونیکا مینولتا  اقدام فرمایید. یا اینکه نظرات خود را در بخش نظرات وارد نموده و با انتقادات سازنده ی خود، ما را در ارائه ی خدمات بهتر یاری کنید. همچنین در صورت بروز هرگونه نارضایتی مراتب به مدیریت مرکز گزارش شده و اقدامات لازم جهت رفع مشکل به وجود آمده انجام خواهد شد. در ادامه به معرفی واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا می پردازیم.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩