اشتراک گذاری

مگنت پرینتر کونیکا مینولتا

 یکی دیگر از سرویس هایی که کاربران پرینتر می توانند با حضور در مرکز تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا از آن بهره مند گردند، سرویس های مرتبط با تعمیر غلطک پرینتر است. در صورتی که شما نیز از دارندگان و کاربران پرینترهای کونیکا مینولتا هستید اما در حال حاضر اشکالاتی در مگنت این دستگاه مشاهده می نمایید، با حضور در مرکز تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا می توانید تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این قطعه را دریافت نمایید.

مگنت پرینتر کونیکا مینولتا همچون سایر مگنت‌های بکاررفته در دستگاه‌های مشابه، میله‌ای استوانه‌ای شکل هم اندازه با طول «درام» و «کارتریج» و با خاصیت مغناطیسی است که وظیفه نگه‌داشتن ذرات تونر بر روی سطح خود و در نتیجه انتقال پودر برای ارسال به مرحله بعد را برعهده دارد. در واقع وظیفه اصلی مگنت رولر پرینتر این است که به وسیله جریانات مغناطیستی موجود در خود، پودر تونر را به درام منتقل کند.

مگنت پرینتر کونیکا مینولتا

تعمیر مگنت پرینتر کونیکا مینولتا

در صورتی که اسناد چاپ شده، از کیفیت مناسبی برخوردار نباشند، خرابی مگنت پرینتر کونیکا مینولتا می‌تواند یکی از علل احتمالی این اتفاق باشد. خرابی مگنت عموماً خود را به صورت خط‌های کمرنگ افقی در عرض کاغذ به نمایش می‌گذارد. یکی دیگر از علامت‌های اصلی بروز اشکال در مگنت، خروج صفحات چاپ شده‌ی ابر‌ و باد مانند از دستگاه و سیاه شدگی برگه‌هاست. در هر حال، در صورت بروز اشکال در این قطعه نیاز است تا بررسی‌های لازم انجام شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا اجرا گردد. خرابی‌های پیش آمده در مگنت به دلیل تأثیر مستقیم این قطعه و نقش ویژه آن در روند چاپ می‌بایست در اسرع وقت رفع گردد.

در غیر این صورت چاپ صورت گرفته توسط پرینتر بی‌کیفیت بوده و از حالتی به اصطلاح ابر و باد و سیاه شدگی به خود می‌گیرد. صرف نظر از علت بروز اشکال در این بخش از دستگاه، آنچه که در زمان تعمیر مگنت پرینتر کونیکا مینولتا مهم است مراجعه به یک مرکز استاندارد و مجاز است. مرکزی که تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا را بر اساس استانداردهای ذکر شده از سوی کمپانی سازنده انجام دهد و قادر به تعمیر و یا تعویض اصولی و درست مگنت های پرینتر Konica Minolta باشد.

علل خرابی مگنت پرینتر کونیکا مینولتا

اگر کارتریج پرینترهای لیزری در معرض رطوبت قرار گیرند تونر درون آنها آسیب دیده و در این مواقع پودر داخل کارتریج، پس از مدتی کاملاً خشک می‌شود. این امر سبب می‌گردد تا قطعات داخلی کارتریج از قبیل چرخ دنده‌ها، اتصالات، فوم رول، مگنت و نهایتاً درام از حرکت ایستاده و اصطلاحاً قفل شوند. در این حالت است که به قطعات داخلی پرینتر از جمله مگنت پرینتر آسیب جدی وارد می شود و حرکت چرخ‌دنده‌های کارتریج و در نهایت فرآیند چاپ مختل می شود. در صورت خرابی مگنت نیاز است تا میزان خرابی این بخش از دستگاه بررسی شود و نیاز به تعمیر و یا تعویض مگنت پرینتر کونیکا مینولتا مشخص شود. ناگفته پیداست که در صورت خرابی مگنت‌ها، تونرها به خوبی باردار نشده و کیفیت چاپ پائین خواهد آمد. در صورت درست عمل نکردن مگنت صفحات چاپ شده ابری شکل و یا کمرنگ خواهند بود.

بنابراین در صورتی که خروجی دستگاه شما چنین نشانه‌هایی را به همراه داشت، می‌توانید علت اشکال پیش آمده را در بخش مگنت دستگاه و کارتریج جستجو کنید. نکته آخر آنکه اگر پس از پرینت، نقاط پرینت گرفته شده یکسان دیده نمی‌شوند، بدین معنا که برخی نقاط پر رنگ و برخی دیگر کمرنگ دیده می‌شوند، در این‌ صورت نیز احتمالاً مگنت پرینتر خراب شده است. البته این مسئله می‌تواند به دلیل آمیخته شدن و تداخل پودر نیز به وجود آمده باشد. سرویس‌های تخصصی مرتبط با مگنت پرینتر کونیکا مینولتا و البته سایر قطعات این دستگاه را می‌توانید با حضور در مرکز تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا دریافت نمایید.

نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا

نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا با تیمی از مجرب‌ترین و متعهدترین کارشناسان و استفاده از به‌روزترین و نوین‌ترین تجهیزات تعمیر در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی را به کاربران دستگاه‌های کپی و پرینتر ارائه نماید. برخورداری مرکز تعمیرات کپی کونیکا مینولتا در تهران از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر سبب گشته تا تشخیص علل خرابی دستگاه‌های در کمترین زمان و به دقیق‌ ترین شکل انجام پذیرد و عملیات مورد نیاز جهت رفع و حل اشکالات پیش آمده در دستگاه بر اساس عیب یابی انجام شده، انتخاب و اعمال گردند.

شما کاربران گرامی می‌توانید با انتخاب آگاهانه‌ی نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا در تهران در کمترین زمان و با هزینه مصوب، دستگاه معیوب خود را تعمیر کنید و از خدمات واحد تعمیرات دستگاه بهره مند گردید. وجود آرشیوی جامع از قطعات اورجینال شرکتی نیز سبب گشته تا نه تنها عیوب موجود در دستگاه، مرتفع گردد بلکه به دلیل جایگزینی قطعات با اجزا اورجینال، کیفیت اولیه به دستگاه بازگردد.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩