اشتراک گذاری

مرکز تعمیرات کپی konica minolta

مرکز تعمیرات کپی konica minolta با داشتن سال ها سابقه ی درخشان در زمینه ی تعمیرات دستگاه های کپی کونیکا مینولتا  بستری مناسب برای کاربران این برند ایجاد نموده است. با توجه به استفاده روزانه از دستگاه کپی، چه در سطح سازمان ها و یا در سطح خرد؛ آمار خرابی این دستگاه نیز افزایش می یابد بنابراین نیاز به مکانی مناسب جهت رفع نیازهای کاربران کونیکا مینولتا می باشد تا بتوانند در کوتاه ترین زمان و به بهترین نحو دستگاه خود را تعمیر نمایند. برای آشنایی بیشتر با خدمات این مرکز با ما همراه باشید.

مرکز تعمیرات کپی konica minolta

تاریخچه شرکت konica minolta

konica minolta نام یک شرکت ژاپنی است که از ادغام دو شرکت ژاپنی konica minolta تاسیس شده است. دفتر مرکزی این شرکت در توکیو قرار دارد،  این شرکت بزرگ در ۴١ کشور جهان شعبه دارد. فعالیت konica  در سال ١٨٧٣ با تولید چاپگر های لیزری، دوربین و فیلم عکاسی آغاز شد. minolta نیز کار خود را درسال ١٩٢٨ آغاز کرد و همچون konica در زمینه تولید دوربین عکاسی و دستگاهای کپی، چاپگر و دور نگار فعالیت می کرده است. 

از سال  ۲۰۰۳این دو شرکت ادغام شدند  و با نام konica minolta به فعالیت های خود به شرح ذیل ادامه دادند: تولید تجهیزات اداری مثل دستگاهای چاپگر، چاپگر نساجی و کپی,  ابزار های هنر های تجسمی و تولید تجهیزات پزشکی مثلا تولید لنز. اکنون  این دو کمپانی با تشکیل یک شرکت بزرگ جهانی کار خود را در آمریکا، اروپا، آسیا، آفریقا و خاورمیانه گسترش داده اند و در حال حاضر یکی از بزرگ ترین تولید کننگان ماشین های اداری چند کاره و تک کاره می باشند.

پرینتر های لیزری ودستگاهای کپی سیاه و سفید و به ویژه رنگی این شرکت بازار بزرگی را در سطح جهانی  در دو زمینه ی تولید و تجارت به خود اختصاص داده است. دفتر مرکزی این شرکت در منطقه ی مارونواوچی، چیودا، توکیو، ژاپن قرار دارد و سهام شرکت در بازار بورس توکیو معامله می‌شود. شرکت نیپون لایف با ۲٫۲۵٪ درصد و جی‌پی مورگان چیس با ۲٫۲۴٪ درصد از سهام konica minolta، بزرگترین سهام‌داران آن، به ‌شمار می‌آیند. این شرکت از جمله شرکت های سهامی عام محسوب می گردد که سهام آن در بورس توکیو عرضه می گردد. از جمله بزرگترین سهام داران شرکت konica minolta نیپون لایف و جی پی مورگان چیس می باشند.

konica minolta امکانات بیشماری دارد  از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • توان Sort دیجیتال و مکانیکی: این دستگاه دارای قابلیت سورت ، هم به صورت فیزیکی و هم به صورت مکانیکی را دارا می باشد .
  • توان EDF: با استفاده از این قابلیت هم می توان به صورت همزمان دو طرف سند را اسکن نمود و هم دارای EDF ثابت می باشد .
  • توان  اتصال به پورت USB: با کمک این امکان می توان به راحتی konica minolta را به کامپیوتر متصل نمود و از این دستگاه به عنوان یک پرینتر با تمام امکانات  آن بهره مند شد .
  • امکان  مشخص کردن موقعیت اسکن: با این قابلیت می توان به سادگی سند مورد نظر را در فایل اسکن نمود .
  • امکان استفاده در شبکه: با استفاده از کابل شبکه این دستگاه را می توان در شبکه Share نمود تا تمام دستگاه های موجود در شبکه بتوانند به konica minolta متصل شوند  و علاوه بر گرفتن خروجی فایل به صورت پرینت شده بتوان از مستندات لازم اسکن نیز تهیه نمود .
  • اسکنر رنگی: این دستگاه دارای این  قابلیت نیز هست که  اسکن ها را  به صورت رنگی انجام دهد .
  • دستگاه کپی رنگی: دستگاه کپی konica minolta یک دستگاه کپی  حرفه ای و با امکانات بیشمار می باشد . این دستگاه کاربردهای مختلفی دارد و علاوه بر کپی به صورت سیاه و سفید می توان از آن در کپی رنگی نیز استفاده نمود. پس  از جمله موارد دو منظوره بودن این دستگاه این است که ؛ علاوه بر کپی سیاه سفید می توان نسخه ها را به صورت رنگی نیز چاپ نمود.

مرکز تعمیرات کپی konica minolta و دیگر ماشین های اداری

دستگاه کپی :

دستگاه فتوکپی ، ماشینی پر سرعت است که کار نسخه برداری از متون , اسناد و عکس ها را به سهولت انجام می دهد . زیراکس ، فناوری ای نامیده می شود که اغلب فتوکپی ها از آنها استفاده می کنند . البته برخی از دستگاههای کپی از کارتریج جوهر افشان بهره برده ولی در بیشتر مواقع خصوصا دستگاه کپی اداری از زیراکس استفاده می کنند که استاندارد تر هم هست .

درباره توشیبا :

توشیبا، آنگونه که از نامش نیز برمی‎آید، شرکتی است که از ادغام دو شرکت مکانیکی و برقی پدید آمده است. نابغه مکانیکی ژاپن، هیساشی تاناکا با بنیانگذاری شرکت تولیدکننده تجهیزات تلگراف در ۱۳۲ سال پیش این بنا را آغاز کرد و نابغه برقی ژاپن، ایشی سوکی فوجیوکا با بنیانگذاری شرکت برق توکیو در ۱۱۷ سال پیش، بنا را تکمیل کرد و بدینسان در ۱۹۳۹ با ادغام این دو شرکت، شرکت توشیبا متولد شد.

درباره شارپ

شرکت شارپ ژاپن یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین تولیدکنندگان ژاپنی کالاهای مصرفی است. شرکت شارپ در سال ۱۹۱۲ تاسیس شده و به زودی صد و چهارمین سالگرد خود را جشن خواهند گرفت. فلسفه و باور موسسین این کمپانی آن است که دیگران از این شرکت تقلید کنند. شرکت شارپ ژاپن ۴۵ درصد سهم بازار ژاپن را در اختیار دارد و همچنین رهبر بازار در تعدد نوع گوشی‌های موبایل در ژاپن می‌باشد.

درباره ریکو

ریکو ، شرکت چند ملیتی الکترونیکی و تصویربرداری ژاپنی می‌باشد، که توسط انیسیتوی ریکن در تاریخ ۶ فوریه سال ۱۹۳۶ تاسیس شد. دفتر مرکزی شرکت ریکو، در ساختمان ریکو واقع در منطقه چوئو، توکیو مستقر می‌باشد. شرکت ریکو، تولیدکننده انواع محصولات الکترونیکی است، که در درجه اول، به تولید انواع دوربین‌ها و تجهیزات اداری؛ از قبیل: پرینترها، دستگاه‌های فتوکپی ودورنگارها، می‌پردازد.

درباره کانن

کانن نام  یک شرکت ژاپنی است . این شرکت  با تاسیس لابراتواری برای تحقیق و پژوهش جهت تولید و توسعه دوربین های باکیفیت همراه با قیمت مناسب برای دسترسی  مردم شروع به کار کرد و بعد دست به تولید فتوکپی زد . عبارت «کیوسیی» شعار مخصوص این شرکت است که به معنی «زندگی و کار برای فردایی بهتر» می باشد . این شعار زیبا وپر محتوا پیشرفت روز افزون این شرکت را به تصویر می کشد .

درباره کونیکا مینولتا :

کونیکا مینولتا یک شرکت ژاپنی است که از ادغام دو شرکت کونیلکا و مینولتا تاسیس شد . این شرکت بزرگ در ۴١ کشور جهان شعبه دارد. فعالیت کونیکا در سال ١٨٧٣ با تولید چاپگر های لیزری آغاز شد . مینولتا نیز کار خود را درسال ١٩٢٨ آغاز کرد و همچون کونیکا در زمینه تولید دستگاهای کپی، چاپگر و دور نگار فعالیت کرده است . از سال  ۲۰۰۳این دو شرکت ادغام شدند و با نام کونیکا مینولتا به فعالیت های خود ادامه دادند .

عیب یابی و تعمیرات فوق تخصصی اجزای دستگاه فتوکپی

  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Main Board دستگاه کپی konica minolta
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات AC Power دستگاه کپی konica minolta
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات DC Power دستگاه کپی konica minolta
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Discharge دستگاه کپی konica minolta
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Blank Lamp دستگاه کپی konica minolta
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات DEVELOPER Unit دستگاه کپی konica minolta
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Drum Unit دستگاه کپی konica minolta
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Paper Feed Unit دستگاه کپی konica minolta
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Fusing Unit دستگاه کپی konica minolta
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات MC Charger دستگاه کپی konica minolta
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Scan Unit دستگاه فتوکپی konica minolta
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Transporter Unit دستگاه فتوکپی konica minolta
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Paper Stop Unit دستگاه فتوکپی konica minolta
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Optical Unit دستگاه فتوکپی konica minolta
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات SPF دستگاه فتوکپی konica minolta
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات ADF دستگاه فتوکپی konica minolta
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Duplex دستگاه فتوکپی konica minolta
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Sorter دستگاه فتوکپی konica minolta
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Finisher دستگاه فتوکپی konica minolta
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Stapler Unit دستگاه فتوکپی konica minolta

برخی از سوالات  مربوط به دستگاه فتوکپی konica minolta

اماکن معتبر برای تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا ؟

مرکز تعمیرات کپی کونیکا مینولتا به عنوان زیرمجموعه شرکت سخت افزار ایران با تجربه بیست ساله در زمینه تعمیرات انواع دستگاه های کپی این اطمینان را به مشتریان عزیز می دهد که با بهره گیری از کارشناسان مجرب و کاردان، ابتدا خرابی دستگاه فتوکپی تعمیری را تشخیص داده و سپس نسبت به تعمیرات آن اقدام کند. مرکز تعمیرات کپی کونیکا مینولتا، نمایندگی اصلی بوده و کار تعمیر را با سرعت بالا و قیمت مناسب برای مشتریان انجام می دهد. 

آیا دستگاه کپی سوخته قابل تعمیر است ؟

نوسنات برقی و استفاده ی بیش از حد استاندارد دو عامل اصلی هستند که موجب خرابی دستگاه و یا به اصلاح سوختن آن می شوند . در صورت بروز این مشکلات دستگاه شما قابل تعمیر است و می توانید با متخصصین مرکز تماس بگیرید .

عمر مفید دستگاه کپی کونیکا مینولتا چه قدر است؟

دستگاه  کپی کونیکا مینولتا طی ۲۵ سال گذشته  همواره جزء پرطرفدارترین و با کیفیت ترین محصولات بوده است . لذا با استفاده ی درست می توانید عمر دستگاه خود را افزایش دهید و سال ها بدون مشکل از آن استفاده کنید  . قبل از استفاده از دستگاه حتما دفترچه ی راهنما را مطالعه کنید ، در استفاده از دستگاههای کپی از کاغدهای مخصوص کپی استفاده کنید چرا که استفاده از کاغذهای نامناسب، میزان حساسیت حسگر تشخیص کاغذ را کم کرده و موجب می شود کاغذها گیر کرده یا درهنگام چاپ ، تاب بخورند .

مدت زمان لازم جهت تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا ؟

مدت زمان تعمیر دستگاه با توجه به نوع آسیب آن از چند ساعت تا چند روز است . کارشناسان بعد از مرحله ی عیب یابی و تشخیص  ، مدت زمان مورد نیاز برای تعمیر را به شما اطلاع خواهند داد .

هزینه تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا چقدر است؟

تعمیر دستگاه کپی با توجه به مشکل دستگاه نرخ های مختلفی دارد . کارشناسان مرکز پس از عیب یابی با توجه به نوع آسیب قیمت مناسبی  پیشنهاد خواهند داد .

دستگاه کپی کونیکا مینولتا چگونه خراب می شود ؟

باوجود این که دستگاه کپی کانن از کیفیت و قدرت بالایی برخوردار است اما استفاده ی نادرست و خارج از اصول آن ممکن است سبب بروز مشکل در قسمت های مختلف دستگاه و نهایتا خرابی آن ها شود . از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره کرد: 

– استفاده بیش از حد استاندارد از دستگاه .

–  استفاده از برگه های نامناسب .

– خاموش و روشن کردن مداوم دستگاه .

–  نوسانات برقی و عدم استفاده از محافظ برق و..

کدام قسمت دستگاه فتوکپی بیشتر خراب می شود ؟

اگر شما دستگاه فتوکپی را از هم جدا کنید با انبوهی از قطعات مواجه می شوید با این حال روند فتوکپی گرفتن تنها بر عهده چندین قطعه کلیدی می باشد:

– درام(drum) گیرنده نور(یا تسمه)

– دسته ای از سیم ها

– لامپ و عدسی ها

– تونر

– Fuser

استفاده ی نامناسب از دستگاه ممکن است به هر کدام از این قطعات آسیب بزند .

برای اینکه دستگاه کپی خراب نشود چه باید کرد ؟

دستگاه های کپی کونیکا مینولتا مدل های مختلفی دارند . نحوه ی کار با دستگاه ها و کارکرد روزانه ی  آن ها  در دفترچه راهنمای دستگاه آمده است. لذا قبل از هر کاری نسبت به مطالعه دفترچه راهنما اقدام نمایید و به موارد ذیل توجه کنید :

– از کاغذ مناسب استفاده کنید .

– از خاموش و روشن کردن پی در پی دستگاه کپی خود داری فرمایید.

– بعد از استفاده از دستگاه کپی به هیچ وجه آن را بلافاصله خاموش ننمایید اجازه دهید فن دستگاه کار کرده و آن را خنک نماید.

– هنگام تعویض قطعات مصرفی ، قطعات اصل و فابریک را از نمایندگی های مجاز تهیه فرمایید .

– در هنگام تعمیر و سرویس از سپردن دستگاه کپی به تعمیرکاران غیر مجاز خود

– دستگاه را تمیز نگاه دارید و از ورود گرد و غبار به داخل آن جلوگیری کنید . به هنگام نظافت قطعات داخلی از پارچه و دستمال های نرم و خیس استفاده کنید . بعد از اتمام کاربا دستگاه روی آن با نایلون و یا پارچه بپوشانید.

– توجه داشته باشید  میزان چسبندگی، ترکیب و غلظت پودر کارتریج های انواع دستگاه ها با هم متفاوت می باشد. در صورت اتمام پودر دستگاه از خارج نمودن و تکان دادن کارتریج و یا ریختن پودر سایر دستگاه ها خود داری نمایید. و استفاده از پودر سایر دستگاهها در دراز مدت موجبات خرابی  دستگاه خواهد شد.

– به هیچ وجه قطعات داخلی دستگاه را بدون حضور عامل مجاز تعمیر، خارج و دستکاری ننمایید.

– در صورت روشن شدن چراغ های اعلام هشدار با نمایندگی های مجاز تعمیر تماس حاصل فرمایید.

داری نمایید.

نمایندگی اصلی تعمیر دستگاه کپی کجاست ؟

مرکز تعمیرات کپی کونکا مینولتا  نمایندگی اصلی و رسمی تعمیرات دستگاه فتو کپی می باشد .

نمایندگی  konica minolta و واحدهای تعمیرات  konica minolta

نمایندگی konica minolta با پارتیشن بندی واحدهای تعمیراتی این برند توانسته است گامی موثر در جهت بهبود فعالیت های این مرکز بردارد. با تشکیل واحد های مجزا، کاربران این برند می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ مناسبی برای مسائل پیش آمده در دستگاه خود بیابند. ما با به کارگیری متخصصانی متبحر و کارآزموده، متضمن بهترین کیفیت در خدمات ارائه شده خود می باشیم. از اهداف نمایندگی کونیکا مینولتا جایگزین نمودن تعمیرات قطعات به جای تعویض آن می باشد تا هزینه ی کمتری متحمل مشتریان گرامی شود.

در غیر این صورت اگر متخصصین ما راهی برای تعمیر قطعه ی آسیب دیده نیابند ما این اطمینان را به کاربران می دهیم که از قطعات اصلی به جای قطعات آسیب دیده استفاده نماییم. گارانتی خدمات ما متضمن نکته ی بیان شده می باشد. چنانچه در دستگاه خود با مشکلی مواجه شده اید، می توانید به وسیله ی  تماس گرفتن با کارشناسان ما در واحد تعمیرات konica minolta درصدد رفع مشکل خود به بهترین حالت برآیید.

برای دسترسی بیشتر به مطالب مربوط با اخبار و سوالات کونیکا مینولتا به لینک های زیر مراجعه نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩