اشتراک گذاری

فروش شرکت تابعه ریکو

فروش شرکت تابعه ریکو که در ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۷ اطلاع رسانی شد. پس از بررسی ها در ماه اکتبر رد شد. رسانه های ژاپنی گزارش داده بودند که که Ricoh قصد دارد شرکت تابعه خود یعنی تجارت نیمه هادی را به فروش برساند. اما بسیاری از مسئولان معتقد بودند که Ricoh در حال بررسی و اجرای بسیاری از فعالیت ها برای اصلاح ساختار ما و کسب و کار بیشتر ما است، اما درست نیست که ما تصمیم به فروش این شرکت گرفته ایم.

فروش شرکت تابعه ریکو

افشای رد فروش شرکت تابعه ریکو 

افشای رد تقاضای صادر شده توسط فروشنده وابسته در خارج از کشور، در ۴اکتبر ۲۰۱۷ اعلام شد.  Ricoh India Limited که دفتر مرکزی آن در  دهلی نو قرار دارد و با عنوان Ricoh India  شناخته شده است . اعلام کرد که دادگاه قانون ملی شرکت (NCLT) تقاضای فروشنده آن را رد کرد ه است .

Ricoh هند فاش کرد که پرونده FDS که  در ۱۱ سپتامبر منتشر شده است و دادگاه ملی شرکت ملی آن را بررسی کرده است. در دادرسی که در ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۷ برگزار شد، به طور کامل رد شده است . توجه داشته باشید که هیچ تغییری در چشم انداز مالی شرکت ریکو برای سال مالی تا پایان ۳۱ مارس ۲۰۱۸ نمی توان تصور کرد.

خواندن این مقاله پیشنهاد می شود :پرینتر ریکو SP 212SFNw

نمایندگی ریکو و واحدهای تعمیرات ریکو 

در این خبر به بررسی خبر فروش شرکت تابعه ریکو پرداختیم. در ادامه به معرفی فعالیت های شرکت ریکو می پردازیم. نمایندگی ریکو در قیاس با همکاران خود، یکی از با سابقه‌ترین و مجرب‌ترین مراکز تعمیر و فروش محصولات ریکواست. مرکز تعمیرات ریکو فعالیت خود را همزمان با ورود محصولات ریکوبه کشور آغاز کرد و تمرکز خود را بر جذب مهندسان کارآمد و باسابقه‌ی این حوزه گماشت. این مرکز، پس از چندی به یُمن حضور پرسنل فنیِ متخصص و مهندسان متبحر این مرکز توانست اطمینان مشتریان خود را بیش از پیش جلب کند.

از همین‌رو سال‌هاست که نام محصولات ریکوبا نام نمایندگی ریکو گره‌ خورده است و کاربرانِ محصولاتِ این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان برای تعمیر، مرکز تعمیرات ریکو بوده است. این مرکز علاوه بر تعمیرات ، در زمینه ی فروش و آموزش تعمیرات ریکو نیز فعالیت دارد. جهت آشنایی با خدمات در واحدهای تعمیرات ریکو وارد صفحه ی مورد نظر خود شوید.

اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول ریکو در سایر صفحات سایت قابل پیگیری می باشد

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩