اشتراک گذاری

فتوکپی جدید کونیکا مینولتا

فتوکپی جدید کونیکا مینولتا با ویژگی های منحصرب به فرد معرفی شد.برند کونیکا مینولتا یکی دیگر از شرکت های سازنده ی دستگاه های چاپی و پزشکی و تجهیزات اداری و همچنین ابزارهای اندازه گیری کشور پیشرفته ی ژاپن است . دستگاه های کپی چندکاره کونیکا مینولتا یک دستگاه کپی فوق حرفه ای و با کیفیت است . از این دستگاه در انواع مختلف کاربردها می توان استفاده نمود . این دستگاه چاپ سیاه و سفید و رنگی را برای شما به ارمغان خواهد آورد و از تکنولوژی لیزری استفاده خواهد کرد. کپی چندکاره کونیکا مینولتا یکی از پرطرفدارترین دستگاه های اداری در سازمان ها و مکان های تجاری می باشد .

دستگاه های کپی چندکاره کونیکا مینولتا یک دستگاه کپی فوق حرفه ای و با کیفیت است . از این دستگاه در انواع مختلف کاربردها می توان استفاده نمود . این دستگاه چاپ سیاه و سفید و رنگی را برای شما به ارمغان خواهد آورد و از تکنولوژی لیزری استفاده خواهد کرد. کپی چندکاره کونیکا مینولتا یکی از پرطرفدارترین دستگاه های اداری در سازمان ها و مکان های تجاری می باشد .

فتوکپی جدید کونیکا مینولتا

مشخصات کپی جدید کونیکا مینولتا

  • امکان اتصال به پورت USB : با استفاده از این امکان می توان به راحتی دستگاه چاپگر کونیکا را به کامپیوتر متصل نمود و از این چاپگر به راحتی با تمامی امکاناتش استفاده کنید .
  •  قابلیت EDF ای دی اف: قابلیت ای دی اف این امکان را به شما می دهد که بتوانید از هر دو طرف برگه اسکن Scan بگیرید .
  •  اسکنر رنگی : این دستگاه دارای قابلیت اسکن به صورت رنگی و سیاه سفید black & White نیز می باشد.
  •  استفاده در شبکه : کپی چندکاره کونیکامینولتا را می توان در شبکه با استفاده از کابل شبکه Share نمود تا تمام دستگاه های موجود در شبکه بتوانند به پرینتر Konica متصل شوند . از این طریق علاوه بر گرفتن خروجی فایل به صورت پرینت شده می توان از اسنادی که لازم دارید اسکن scan تهیه کرد .

تعمیرات کپی کونیکامینولتا خود را به ما بسپارید

نمایندگی کونیکا مینولتا و واحد های تعمیرات کونیکا مینولتا

 نمایندگی کونیکا مینولتا ، واحد های تعمیرات کونیکا مینولتا را به صورت پارت های تعمیر مجزا تعبیه کرده است . کارشناسان فنی ما در هر کارگاه تمامی دقت و توجه خود را معطوف به تعمیر یک دستگاه می نمایند . واضح و مبرهن است از این طریق راندمان کار پرسنل افزایش می یابد . با بیشتر شدن مصرف کنندگان ماشین های اداری و پیشرفت صنعت تولید این دستگاه ها ، نیاز به تعمیر این محصولات امری بدیهی و غیرقابل چشم پوشی است . جهت آشنایی با خدمات ما در هر یک از واحدها وارد صفحه ی مربوط به واحد مورد نظر شوید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩