اشتراک گذاری

تعمیر یونیت دستگاه کپی ریکو

تعمیر یونیت دستگاه کپی ریکو ، یکی از خدمات واحد تعمیرات کپی ریکو می باشد. همانطور که می دانید دستگاه های کپی برای چاپ تعداد بالایی سند در مدت زمان کوتاهی ساخته شده است . درنتیجه در صورت اختلال در دستگاه های کپی ریکو باید مشکلات پیش امده در اسرع وقت حل شود. تعمیرات کپی های ریکو معمولا در تعمیرگاه های عمومی ، مدت زیادی به طول انجامیده و نتیجه ی دلخواه را نخواهد داشت و  این اصلا خوش آیند نیست.

اما شما می توانید با مراجعه به نمایندگی ریکو و سپردن تعمیر یونیت دستگاه کپی ریکو به کارشناسان ما ، در کمترین زمان ممکن مشکل دستگاه کپی ریکو خود را حل نموده و سیستم خود راعاری از هر گونه عیب و نقصی دریافت نمایید.

تعمیر یونیت دستگاه کپی ریکو

یونیت چیست و چه می کند؟

یونیت قطعه ای حساس و اساسی در دستگاه های کپی می باشد که پودر تونری که در داخل کارتریج می باشد را به روی کاغذ انتقال می دهد. حال ممکن است برای شما سوال پیش آید که تونر چیست؟ تونر ماده پودری شکل است که داخل کارتریج می باشد و مانند جوهر در پرینترهای جوهری عمل می کند. 

در صورتی که تونر وجود نداشته باشد فرایند چاپ صورت نمی گیرد. حال یونیت وظیفه دارد پودر تونر را روی کاغذی که فرمان چاپ به آن انتقال داده شده است بریزد. پس از انتقال تونر به این یونیت ادامه فرایند کپی انجام می شود. در واقع یونیت ها در دستگاه های کپی مکمل تونر ها می باشند.

خواندن این مقاله پیشنهاد می شود :درام دستگاه فتوکپی ریکو

ایرادهای یونیت دستگاه های کپی چیست؟

یونیت ها از جمل اساسی ترین قطعات دستگاه های کپی ریکو می باشند که باید متناسب با هر مدل انتخاب شود. بارها دیده شده است که تعمیرکاران عمومی بدون رعایت نوع مدل دستگاه کپی اقدام به تعویض یا تعمیر یونیت کپی های ریکو می نمایند. این عمل سبب می شود دستگاه کپی ریکو به درستی عمل نکند .

در صورت استفاده زیاد دچار مشکلات اساسی شوند و علاوه بر یونیت ها، سایر قطعات کپی ها نیز آسیب ببیند. در ادامه به برخی از ایراداتی که منشا آن مشکل دریونیت های دستگاه کپی می باشند می پردازیم. متخصصین تعمیر یونیت دستگاه کپی ریکو پس از عیب یابی قطعه ی معیوب را تشخیص داده و نسبت به تعمیرات آن اقدام خواهند نمود.

  • روشن شدن چراغ یونیت: این مسئله معمولا زمانی رخ می دهد که سیستم های داخلی کپی دچار مشکل شده است
  • گیر کردن کاغذ در یونیت کپی ریکو: این مسئله عموما در یونیت ها اتفاق می افتاد
  • تولید صدای جیر جیر در دستگاه کپی ریکو: معمولا این مشکل در کپی های قدیمی اتفاق می افتد
  • کم رنگ چاپ شدن تصویر کپی ریکو: همانطور که ذکر شد یونیت در فرایند انتقال تونر به کاغذ نقش اساسی دارد
  • وجود تصاویر تکراری در دستگاه کپی ریکو ناشی از اختلال در یونیت
  • افتادن خط سفید روی تصویر کپی شده ی دستگاه
  • بیرون ریختن پودر توسط کپی که معمولا در دستگاه های قدیمی اتافق می افتد

ویژگی های مرکز تعمیر دستگاه کپی ریکو

  • تعویض قطعات معیوب دستگاه با تجهیزات اورجینال کمپانی ریکو
  • استفاده از افراد متخصص و مجرب
  • تعمیر سیستم در کوتاه ترین زمان ممکن و ارائه آن به کاربر
  • هزینه مناسب برای تعمیر تمام مشکلات دستگاه های کپی با رعایت کیفیت خدمات
  • ارائه خدمات آموزش های فنی و علمی در باب تعمیرات دستگاه کپی ریکو

نمایندگی ریکو و واحدهای تعمیرات ریکو

تعمیر یونیت دستگاه کپی ریکو تنها یکی از خدمات نمایندگی ریکو می باشد. برند ریکو یک برند مطرح در صنعت لوازم اداری است. از ویژگی های منحصر به فرد برند ریکو قیمت مناسب این محصولات است. قیمت این دستگاه های کپی با توجه به کیفیت آن بسیار مناسب می باشد. خدمات پس از فروش همواره یکی از دغدغه های برند ریکو بوده است. همانطور که می دانید دستگاه های کپی مانند سایر تجهیزات الکترونیکی امکان خرابی دارند. در این حالات شما باید به نمایندگی  ریکو مراجعه نموده و اقدام به برطرف سازی مشکلات دستگاه خود کنید. تعمیرات تخصصی را در مرکز تعمیرات ریکو تجربه نمایید.

اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول ریکو در سایر صفحات سایت قابل پیگیری می باشد.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩