اشتراک گذاری

درام دستگاه فتوکپی ریکو

درام دستگاه فتوکپی ریکو از جمله قطعات مهم و حساسی است که اگر دچار مشکل شود کیفیت خروجی دستگاه را تحت تاثیر قرار می دهد. درام کپی از جنس سلنیوم یا سولفید کادمیوم ساخته می شود تا رسانای نور بوده و توانایی انجام چاپ را داشته باشد. این قطعه در اثر عوامل گوناگون دچار مشکل خواهد شد. یکی از این عوامل کاهش عمر مفید است. قطعاتی مانند درام با متوسط کارایی مفید در دستگاه قرار می گیرند.

البته نحوه ی برخورد کاربر نیز بر کم و زیاد عملکرد این قطعه موثر است اما در صورتی که عمر قطعه به پایان رسیده باشد بهتر است که اقدام به تعویض یا تعمیر آن نماییم تا برای چاپ با مشکل مواجه نگردیم. اگر دستگاه کپی ریکو شما دچار مشکل شد، بهترین کار مراجعه به کارشناسان خبره ی نمایندگی دستگاه فتوکپی ریکو است؛ چرا که از تیمی حرفه ای تشکیل شده که مجهز به دستگاه های مدرن عیب یابی و تعمیرات دستگاه کپی ریکو می باشند. در ادامه به عیب یابی و نحوه ی تعمیر درام کپی ریکو می پردازیم با ما همراه باشید.

درام دستگاه فتوکپی ریکو

عیب یابی درام فتوکپی ریکو

کاربران این قبیل دستگاه ها همیشه باید آمادگی لازم را در صورت مواجه شدن با عیوب قطعات مختلف داشته باشند. چه این عیوب در قطعات مکانیکی باشد چه الکترونیکی. امروزه کمپانی ها برای خرابی هر قطعه ارور یا خطای رایجی تعبیه کرده اند تا کاربران در صورت مواجه شدن به راحتی بتوانند آن را تشخیص داده و اقدام لازم را به صورت فردی یا با مراجعه به تعمیرگاه انجام دهند. خرابی درام موجب کاهش عملکرد دستگاه، وجود خطوط یا نقاط غیر معمول، عدم وضوح و شفافیت می شود.

برای تعمیر درام کپی ریکو خوب است بدانیم که درام میله ای استوانه ای بوده که باید رسانای نور باشد تا تونر با بار مختلف به آب جذب شده سپس عمل چاپ انجام گیرد. حال فرض کنید این قطعه معیوب است چه پیش خواهد آمد؟ به طور حتم چاپ انجام نخواهد گرفت. در هر صورت اگر کیفیت چاپ پایین باشد یکی از شک های مقبولی که باید کرد، خرابی درام است.

تعمیر درام کپی ریکو

کارشناسان و تولیدکنندگان، در امر تعمیر درام کپی ریکو، متوسط عمر مفید درام را برابر با سه بار شارژ شدن کارتریج عنوان کرده اند اما در صورتی که از خط و خش و ضربه و مواردی از این قبیل حفظ شود. یعنی پس از آن، خواه و ناخواه، درام دستگاه دچار مشکل خواهد شد و کاربران را درگیر خواهد کرد. در هر صورت اگر پس از بررسی های ریزبینانه متوجه خرابی این قطعه شدید می توانید به تکنسین های خبره ی نمایندگی دستگاه فتوکپی ریکو مراجعه کرده تا اقدامات لازم را انجام دهند.

در این مرکز اگر درام نیاز به تعمیر داشته باشد به وسیله ی دستگاه های پیشرفته کار تعمیر انجام خواهد گرفت اما اگر عمر آن پایان یافته باشد با تعویض آن با نمونه ای اصل و اورجینال سلامت دستگاه را باز می گردانند. اینکه چه زمانی باید درام تعویض یا تعمیر شود به کاربر نیز مربوط می شود. متوسط مقدار کاغذی که برای چاپ توسط این قطعه عنوان شده است 500 تا 700 برگه می باشد. پس از این مدت حتما اقدام به تعویض این قطعه نمایید. به یاد داشته باشید تعمیر درام کپی ریکو نیاز به دستگاه های مدرن عیب یابی و تعمیر دارد تا بدون هیچ خطایی روند کار به درستی انجام بگیرد.

نمایندگی دستگاه فتوکپی ریکو

نمایندگی دستگاه فتوکپی ریکو از تیمی حرفه ای تشکیل شده است که شبانه روز در حال آنالیز انواع مدل های کپی ریکو می باشند تا با بررسی های همه جانبه بتوانند اشکالات هر قطعه را به ساده ترین روش و بدون آسیب به قطعات مختلف انجام دهند. نمایندگی ریکو برای آسایش حال مشتریان واحدهای مختلفی را راه اندازی کرده تا کاربران بتوانند در بدو ورود بدون اتلاف وقت، به بخش مورد نظر رفته و از خدمات آن بهره مند شوند.

از جمله خدمات تخصصی این مرکز که در سه واحد مجزا فروش، تعمیر و مشاوره در اختیار کاربران قرار می گیرد به شرح زیر است:

  • مشاوره های رایگان
  • خرید دستگاهی اورجینال با ضمانت نامه های معتبر
  • خدمات پس از فروش واقعی
  • تعمیر نرم افزاری و سخت افزاری با استفاده از دستگاه های مدرن عیب یابی
  • تعمیر و تعویض قطعات با نمونه ای اورجینال
  • جنرال سرویس دستگاه و سرویس در محل

جهت مطالعه ی اخبار، مقالات و سوالات متداول درباره دستگاه کپی ریکو  را در دیگر صفحات ما را همراهی نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩