اشتراک گذاری

تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی ریکو

تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی ریکو ، در نمایندگی کپی ریکو و با بهترین امکانات انجام می گردد. پیش از پرداختن به مبحث تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی ریکو بهتر است کمی درمورد عملکرد دستگاه کپی بدانیم. دستگاه کپی ، واژه ای است که ممکن نیست با آن آشنا نباشید. تقریبا به هر اداره کوچک و جزء هم سر بزنید، قطعا یک دستگاه کپی وجود دارد و صفی طولانی در انتظار کپی گرفتن از اسناد و مدارک هستند.

فکر کنید اگر همچنان مجبور بودید که برای کپی گرفتن از اسناد و مدارک خود از کاربن استفاده می کردید، بی تردید کاری بسبار خسته کننده و طاقت فرسا بود. امروزه با استفاده از دستگاه کپی و فشردن دکمه start تمام پرسه کپی در عرض چند ثانیه انجام می شود و شما به هر اندازه که بخواهید می توانید به کپی اسناد و مدارک خود دست یابید. اما همیشه کار به همین سادگی نیست. دستگاه کپی متشکل از اجزا و قطعات کوچک و بزرگ است که کوچکترین اختلال در این اجزا به کیفیت کپی آسیب می رساند. لذا آشنایی با این قطعات در هنگام استفاده از دستگاه کپی ریکو از جمله نکات اصلی می باشد. یکی از این قطعات کاغذکش دستگاه کپی ریکو است که ، در این مبحث به مشکلات موجود در این قطعه و چگونگی رفع آن ها می پردازیم.

تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی ریکو

مشکلات کاغذ کش در دستگاه کپی ریکو

کاغذ کش ها یکی از اصلی ترین قطعات دستگاه کپی هستند که سه جزء اساسی دارند:

  • کاغذ کش ورودی
  • کاغذ کش داخلی
  • کاغذ کش خروجی

وظیفه ی کاغذ کش در دستگاه کپی ریکو انتقال کاغذ به داخل دستگاه است . حال اگر این بخش از دستگاه ایرادی پیدا کند مشکلاتی را به دنبال خواهد داشت. صدای ناهنجار، چروک شدن و کرکره شدن کاغذ ، سرعت و عملکرد پایین دستگاه ، گیر کردن کاغذ در ورودی ، گیر کردن کاغذ در قسمت خروجی و… هر یک از این موارد از جمله مشکلات مهم در کاغذ کش دستگاه کپی ریکواست . جهت آشنایی نکات اولیه برای تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی ریکو ادامه ی مقاله را مطالعه نمایید.

تعمیر برد پاور دستگاه کپی ریکو خود را به ما بسپارید.

نکات اولیه برای تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی ریکو

  • صدای ناهنجار

ممکن است چرخ یکی از دنده ها یا کلاچ کپی آسیب دیده باشد. برای تعمیر این بخش حتما باید علت را بیابید در غیر این صورت این مشکل تکرار خواهد شد.

  • چروک شدن و کرکره شدن کاغذ

از کاغذ مناسب دستگاه استفاده کنید. در غیر این صورت کاغذ کش نمی تواند کاغذ را به جلو حرکت دهد، کاغذ گیر می کند و چروک می شود.

  • گیر کردن کاغذ در ورودی

یعنی کاغذ به سمت جلو حرکت نمی کند. مطمئن باشید که کاغذ سالم است و فرسوده نیست و در عین حال در عملکرد سنولوئید یا موتور دستگاه نقصی وجود ندارد.

  • گیر کردن کاغذ در قسمت خروجی

کاغذ کش، سنولوئید خروجی و فیدر های عبور برگه را بررسی کنید و اگر احساس کردید که از حالت عادی خارج شده است و لازم بود می توانید آن را تعویض کنید.

تعمیر دستگاه کپی ریکو

توصیه اکید ما این است که برای تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی ریکو از وجود متخصصان زبده و کاربلد بهره بگیرید. تعمیرات دستگاه کپی ریکو در نمایندگی ریکو انجام می گیرد . لازم به ذکر است کارشناسان ما ، به نحوی به تعمیر این دستگاه می پردازند که نیازی برای مراجعات بعدی به مرکز پیدا نمی کنید . نمایندگی ریکو از دو طریق به تعمیر دستگاه کپی شما عزیزان اقدام می نماید : سرویس در محل و سرویس در مرکز.

واضح است مشتریان محترم با بهره گیری از امکان سرویس در محل می توانند در وقت و هزینه ی خود نیز صرفه جویی نمایند . جهت اطلاع شما عزیزان به این مطلب اشاره می نماییم که واحد تعمیر کپی ریکو با اعزام کارشناسان با تجربه و ماهر به محل مورد نظر شما به رفع ایراد دستگاهتان اقدام می کند.

نمایندگی ریکو و واحدهای تعمیرات ریکو

نمایندگی ریکو اصلی ترین مرکز ارائه دهنده ی خدمات فروش و تعمیرات محصولات ریکو در ایران نوید خدماتی متمایز را به کاربران گرامی می دهد . در این مرکز، علاوه بر خدمات مربوط به فروش محصولات ریکو، تعمیرات این وسایل نیز انجام می پذیرد. واحدهای تعمیر کپی ریکو، ضمن برخورداری از پیشرفته ترین تجهیزات و ابزار تعمیر، عملیات عیب یابی و ترمیم انواع دستگاه های ricoh را به شکل تخصصی انجام می دهند. جهت آگاهی بیشتر، از خدمات ما در واحدهای تعمیرات ریکو می توانید روی لینک مورد نظر خود در بخش ذیل کلیک نمایید.

جدیدترین اخبار وخواندنی های مربوط به کمپانی ریکو را دیگر صفحات سایت مطالعه نمایید.

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

2 + نوزده =