اشتراک گذاری

تعمیر برد پاور دستگاه کپی ریکو

تعمیر برد پاور دستگاه کپی ریکو از جمله خدمات کاملا تخصصی نمایندگی دستگاه کپی ریکو می باشد. در این نمایندگی عیب یابی این قطعه ی مهم و حیاتی که کار تامین ولتاژ برق مورد نیاز دستگاه را بر عهده دارد، به وسیله ی دستگاه های مدرن انجام می گیرد. برد پاور که  در هنگام اتصال به برق، نیوری الکتریسیته ی لازم را به بخش های الکتریکی در نتیجه مکانیکی می فرستد، اگر درگیر نوسانات برق شود به طور حتم دچار مشکل خواهد شد.

از جمله نشانه ی خرابی این بخش، عدم روشن شدن دستگاه، احساس بوی نامطبوع، سوختگی بخش هایی از برد، جرقه زدن این قطعه و … می باشد. در هر صورت یک کاربر برای افزایش طول عمر دستگاه خود موظف است که شرایط لازم نگهداری آن را فراهم کرده و در هنگام استفاده بیش از ظرفیت تعیین شده، از آن کار نکشد. در ادامه ی این مطلب به بررسی و تعمیر برد پاور دستگاه کپی ریکو می پردازیم با ما همراه باشید.

تعمیر برد پاور دستگاه کپی ریکو

برد پاور دستگاه کپی

برد پاور که دکمه ی خاموش و روشن روی آن نصب شده است، بر روی عموم دستگاه های الکتریکی با تفاوت های بیش و کم در ظاهر، ظرفیت و قدرت نصب شده است. این قطعه در دستگاه کپی و پرینتر تقریبا به هم شباهت دارند پس از دریافت برق، ولتاژ مورد نیاز هر بخش را برای آن ارسال می کند به این ترتیب دستگاه روشن شده و آماده به کار می شود. اگر به هر دلیلی مانند نوسانات برق، آبخوردگی، ضربه و یا هر دلیل دیگر دچار مشکل شود دستگاه قادر به روشن یا خاموش شدن نخواهد بود در نتیجه کار بر نیازمند تعمیر برد پاور دستگاه کپی ریکو می شود.

این قطعه با توجه به ظرفیت و قدرت خاصی طراحی شده و در دستگاه به کار برده خواهد شد. اگر بیش از حد از دستگاه کار کشیده شود مقدار بیشتری از ظرفیت قطعه برق وارد دستگاه خواهد شد در نتیجه مشکلات بسیاری در قطعات ریز و درشت مانند خازن، مقاومت و …  به وجود خواهد آمد.

آموزش اتصال دستگاه کپی به گوشی در این مقاله

عیب یابی برد پاور دستگاه کپی ریکو

برای بی نیاز شدن از تعمیر برد پاور دستگاه کپی ریکو، کاربر باید به صورت دوره ای به سرویس دستگاه بپردازد. حتما از محافظ های مطمئن برق که برای دستگاه های پر کاربردی نظیر کپی و پرینتر ساخته شده اند استفاده نماید. بیش از ظرفیت دستگاه از آن کار نکشد و در صورت مواجه شدن با مشکل در برد پاور حتما به تکنسینی خبره مراجعه کند. فراموش نکنیم تامین برق مورد نیاز دستگاه به عهده ی این قطعه می باشد.

در صورتی که در برد پاور سوختگی بخش های مختلف، باد کردن خازن یا مقاومت، جرقه زدن در کل تغییر حالت غیر طبیعی را مشاهده کردید می توانید اطمینان داشته باشید که در اثر عوامل گوناگونی نظیر نوسانات برق، رطوبت و آبخوردگی، ضربه، ضربه و … دچار مشکل شده است. در چنین مواقعی بهترین کار مراجعه به تعمیرکاران خبره ی نمایندگی دستگاه کپی ریکو می باشد تا علاوه بر تعمیر اگر نیاز به تعویض نیز باشد، نمونه ای اصل یا اورجینال را جایگزین آن کنند.

تعمیر برد پاور کپی ریکو

همانطور که گفته شد، برد پاور با وظیفه ی تامین ولتاژ مناسب برق، نقش قلب تپنده ی دستگاه را بر عهده دارد. اگر دستگاه کپی شما ناگهان خاموش شد و یا صدای جرقه زدن یا بوی نامطبوعی از آن حس کردید یا متوجه ی حرارت بالای دستگاه شدید در اولین فرصت آن را از پریز برق بکشید. 

سپس با تکنسین های خبره نمایندگی دستگاه کپی ریکو که مجهز به دستگاه های مدرن عیب یابی و تعمیرات می باشند، تماس حاصل کرده و با شرح کاملی از وضعیت دستگاه، از خدمات سرویس در محل این مرکز استفاده نماید تا تعمیرکاران خبره ی این نمایندگی در کوتاه ترین زمان در محل حاضر شده و اقدام به تعمیر برد پاور دستگاه کپی ریکو و سایر قطعات آن نمایند. 

این مرکز به همت مدیران خبره ی خود، آرشیو قابل توجهی از قطعات اورجینال محصولات ریکو را دارا می باشد. در صورتی که دستگاه نیاز به تعویض  برد پاور داشته باشد با قطعه ای اورجینال جایگزین خواهد شد.

نمایندگی دستگاه کپی ریکو

نمایندگی ریکو سال هاست که با ارائه ی خدمات مفید و متنوع، به اولین انتخاب کاربران این برند تبدیل شده است. در این مرکز علاوه مشاوره های ریزبینانه ی تعمیر و فروش، همچنین عرضه ی دستگاهی اورجینال، خدمات پس از فروش قابل توجهی نظیر گارانتی معتبر تعمیر یا تعویض قطعات، نصب و راه اندازی، عیب یابی قطعات مکانیکی و الکترونیکی، سرویس کامل دستگاه، تعویض قطعات با نمونه ای اصل یا اورجینال و در پایان خدمات سرویس به کاربران عزیز ارائه می شود. فراموش نکنیم که کارشناسان فعال این نمایندگی در واحد تعمیرات ریکو همگی دوره های تخصصی بین المللی را پشت سر گذاشته اند و در حیطه ی تخصصی خود سر آمد همصنفان می باشند.

جهت مطالعه ی اخبار ، مقالات ، و سوالات متداول در سایر صفحات ما را همراهی نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩