اشتراک گذاری

اسکنر تمام رنگی شارپ

اسکنر تمام رنگی شارپ مدتی است توسط شرکت مرکز ماشین های اداری ایران در بازار توزیع می شود. کاربران ایرانی که علاقه به محصولات شارپ دارند می توانند به بازار رجوع کنند و لوازم اداری این برند را خریداری نمایند. در مقایسه با مدل های قبلی، این دستگاه ها دارای خصوصیات پیشرفته تری بوده و طراحی پنل کلیدها و صفحه نمایش آنها نیز بسیار منطبق با خواست مشتری می باشد. همانطور که میدانید در گذشته محصولات شارپ کاربر پسند نبود و کمپانی شارپ تصمیم گرفته است تا محصولات جدید خود را منطبق بر نظریه مشتری محوری منطبق کند.

شارپ همواره یکی از مناسب ترین تولید کننده های دستگاه های اداری ، از جمله پرینتر و دستگاه های کپی بوده است. این برند سعی نموده تا با افزایش کیفیت محصولات خود سهمی از بازار چند صد میلیاردی لوازم های اداری را برای خود دست و پا کند. محصولات شارپ عموما از کیفیت خوبی برخوردار می باشند و در کشور ژاپن بشدت محبوب هستند. در ادامه به بررسی ویژگی های اسکنر تمام رنگی شارپ می پردازیم.

اسکنر تمام رنگی شارپ

ویژگی های دستگاه کپی شارپ

در این سری از فتوکپی ها، سرعت کپی چاپ در دقیقه افزایش یافته و منطبق بر نیاز ادارات و سازمان ها گشته است. در نتیجه کپی برداری و چاپ اسناد در کمترین زمان انجام می شود و سبب می شود زمان مورد استفاده برای کپی و چاپ بشدت کاهش پیدا کند. به عنوان مثال مدل سه کاره AR-X180 دارای سرعت ۱۸ کپی/چاپ در دقیقه است که نسبت به مدل قبلی خود، بسیار کاربردی تر و بهتر شده است. این محصول می تواند نیاز سازمان هایی که ارباب رجوع بسیار دارند را برطرف نماید.

وجود اسکنرها در دستگاه های کپی امروزی

وجود اسکنر رنگی از مشخصه بارز فتوکپی های جدید می باشد و این اقدام در جهت افزایش کارایی آنها صورت گرفته است. با توجه به قیمت های بسیار گران اسکنرهای رنگی سایز A3، خرید دستگاههای سه کاره فتوکپی، پرینتر و اسکنر شارپ بسیار مناسب است. این دستگاه های سه کاره که از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند، مقرون به صرفه بوده و بهترین گزینه برای استفاده در دفاتر اداری، شرکتها، مراکز آموزشی می باشند.

همانطور که می دانید سرعت در انجام کار یکی از مهمترین نیازهای ادارات می باشند. با توجه به اینکه هر اداره نیاز به سه لوازم اداری دارد می تواند در ازای خرید سه دستگاه، یک دستگاه سه کاره شارپ را خریداری نماید. نرم افزارهای اختصاصی شارپ، امکان اسکن تصاویر در برنامه هائی مانند Word وOutlook (Email)  را فراهم می آورد.

در صورت نصب نرم افزار جانبی بهتر است علاوه بر امکان اصلاح اسناد اسکن شده در کامپیوتر، از سیستم فایل بندی و دسترسی آسان به آرشیو اسناد اسکن شده نیز استفاده کنید. این عمل سبب می شود کاربران نیازهای خود را در کمترین زمان برآورده نمایند.

مزایای خاص دستگاه کپی شارپ

دستگاه فتوکپی شارپ Sharp AR- X230N یک دستگاه فتوکپی، چاپگر و دارای اسکنر تمام رنگی شارپ سایز A3 است. سرعت چاپ و کپی در این دستگاه ۲۳ برگه در دقیقه می باشد . این پرینتر قابلیت استفاده در شبکه را دارد.

 این ویژگی سبب می شود تا از این اسکنر بتوان در اداراتی که از سیستم اتوماسیون بهره می برند استفاده کرد. این قابلیت تاثیر شگرفی بر صرفه جوئی در زمان و کاغذ داشته و مورد درخواست همه دفاتر اداری، شرکتها، سازمانها و ادارات می باشد. همانطور که در بالا ذکر گردید این دستگاه علاوه بر قیمت مناسب و اشغال فضای کم کمک بسیاری به کاهش زمان فرایندهای اداری می نماید.

نمایندگی شارپ و واحدهای تعمیرات شارپ

امیدواریم خبر اسکنر تمام رنگی شارپ ، مورد توجه شما کاربر گرامی قرار گرفته باشد. در ادامه به معرفی مختصری از خدمات نمایندگی شارپ می پردازیم. نمایندگی شارپ در زمینه ی تعمیر ، فروش و آموزش تعمیرات شارپ فعالیت می کند . در هربخش از متخصصین و مهندسین ارشد جهت ارائه ی خدمات به کاربران بهره گرفته ایم .

همچنین امکانات و ملزومات مورد نیاز برای هر واحد فراهم گشته است. لازم به ذکر است ، واحدهای تعمیرات شارپ خدمات تخصصی تعمیر ، ترمیم یا تعویض قطعات را در واحدهای تخصصی ارائه می دهند . در این قسمت به معرفی واحدهای تعمیرات شارپ می پردازیم.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩