اشتراک گذاری

کدهای دستگاه کپی

برطرف کردن کدهای دستگاه کپی از جمله خدمات اصلی نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی است. این مرکز با به کار گیری از متخصصین و کارشناسان ارشد تعمیرات دستگاه کپی و با بهره مندی از امکانات تخصصی و پیشرفته تمامی کدها و خطاهای دستگاه کپی را تشخیص داده و رفع خواهد کرد. هنگام کار کردن  با دستگاه کپی ممکن است با کدها و ارور های مختلفی مواجه شوید. شناسایی این کدها و تلاش در جهت رفع آن ها یک عملیات تخصصی است و حتی کارشناسانی که تسلط کافی در شناسایی کدها نداشته باشند، قادر به رفع مشکل آن نیستد.

متخصصصین مرکز تعمیرات کپی پس از طی دوره های ملی و بین المللی در شناسایی کدها و خطاهای انواع مدل های دستگاه کپی ، تخصص لازم را در این زمینه به دست آورده اند. تشخیص درست مهم ترین عامل در جهت رفع خطاهای دستگاه کپی می باشد. در صورت بروز هر گونه اشکال در دستگاه کپی و یا مشاهده ی ارورها و کدهای مختلف با نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی تماس بگیرید.

کدهای دستگاه کپی

تعمیرات دستگاه کپی

تعمیرات دستگاه کپی ، از جمله خدمات اصلی ارائه شده در نمایندگی تعمیرات کپی  است. این مرکز خدمات خود را در بالاترین سطح کیفی به کاربران دستگاه ها ی کپی ارائه می دهد. مهارت کارشناسان در تعمیرات دستگاه کپی همراه بهره مندی از پیشرفته ترین امکانات تعمیر و ترمیم، موجب گشته تا تخصص و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدماتی باشند که به دست کارشناسان و مهندسان این مجموعه ارائه می گردند.

متخصصان و کارشناسان تعمیرات دستگاه کپی با سال ها تجربه و مدارج بالای علمی به این مرکز جذب شده اند و توانایی تعمیرات انواع مدل های مختلف دستگاه کپی را دارند. با توجه به این که دستگاه کپی از ملزومات اصلی ادارات و شرکت ها می باشد. لذا سرعت و کیفیت تعمیرات دستگاه کپی اهمیت بسیاری دارد. نکته ای که متخصصین مرکز تعمیرات کپی همواره مورد توجه قرار داده اند .

واحدهای تعمیرات دستگاه کپی

واحدهای ارائه دهنده ی خدمات در مرکز تعمیرات دستگاه کپی در جهت ارائه ی خدمات بهتر به هم وطنان ایجاد شده اند. این مرکز به تعمیرات انواع برندهای دستگاه می پردازد و جهت تعمیرات هر برند متخصصین مربوط به همان برند را به کار گرفته است.  واحدهای ارائه دهنده ی خدمات در مرکز تعمیرات کپی  تمامی خدمات تعمیرات ، بازسازی و ترمیم ماشین های اداری  را به عهده دارند.

مرکز تعمیرات دستگاه کپی تمامی توان خود را به کار گرفته است تا  با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید. در این قسمت  می توانید لیستی از برندهای دستگاه کپی که در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی تعمیر می شوند را مشاهده نمایید. جهت استفاده از خدمات مرتبط با هر محصول به صفحه ی مربوط به آن مراجعه نمایید.

این مقاله نکات جالب و جدیدی را شرح می دهد : تنظیم رنگ دستگاه کپی

کدهای دستگاه کپی و مطالعه ی اخبار دستگاه کپی

در فتوکپی قسمتی وجود دارد که به‌عنوان قسمت کددهی معرفی شده است؛ با استفاده از این قسمت شما می‌توانید بسیاری از مشکلات و خطاهای دستگاه کپی خود را رفع کرده و یا از بروز آن‌ها جلوگیری کنید. برای ورود به قسمت کددهی باید مراحل زیر را به ترتیب و همان‌گونه که در قسمت پایین ذکر شده، بدون وقفه انجام دهید. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که این روش برای تمامی دستگاه‌های کپی، همانند نیست و دستگاه‌های مختلف باهم متفاوت هستند.

در این قسمت می توانیددر جریان اخبار مختلف در ارتباط با دستگاه های کپی، ارورهای مختلف آن ها ، کدهای دستگاه کپی و… قرار بگیرید. مطالعه ی بخش اخبار برای کاربران مدل های مختلف و برندهای مختلف دستگاه کپی مفید خواهد بود. لذا پیشنهاد می کنیم مطالعه ی این قسمت را از دست ندهید. در هنگام مشاهده ی ارور در دستگاه کپی ، جهت رفع ارور و خطاهای مختلف در دستگاه کپی با ما تماس بگیرید.

بخش معرفی محصولات در نمایندگی تعمیرات کپی

نمایندگی تعمیرات کپی در این قسمت به معرفی دستگاه های کپی از گذشته تا امروز می پردازد. همچنین جدیدترین دستگاه های کپی همزمان با ورود به بازار دراین بخش معرفی خواهند شد. با ما همراه باشید.

کدهای دستگاه کپی و پاسخگویی به پرسش های متداول

کاربران دستگاه کپی پرسش های بسیاری در ارتباط با کدهای دستگاه کپی و چگونگی رفع آن ها دارند. در این قسمت سعی داریم به زبانی ساده و تاحدی که کاربر قادر به رفع کدها می باشد، چگونگی عکس العمل اولیه را در هنگام برخورد با کدهای خطا به کاربران آموزش دهیم . همچنین متداول ترین پرسش ها در ارتباط با دستگاه کپی و چگونگی نگه داری و مراقبت از دستگاه در این قسمت پاسخ داده خواهد شد.

چگونگی ورود به قسمت کد دهی

برای واردشدن به قسمت اضافه‌کردن کد در فتوکپی باید در ابتدا کلید # و بعد به ترتیب، کلیدهای INTERRUPT وc   و دوباره کلید INTERRUPT را بفشارید. فقط باید به خاطر داشته باشید که این عمل را پشت‌سرهم انجام دهید وگرنه به قسمت کددهی وارد نمی‌شوید. در هنگام ورود به این قسمت، چراغ های پنل خاموش شده و شما می توانید کدگیری را شروع کنید .در این قسمت، ابتدا شما کد اول خود را داده و بعد از آن باید وارد قسمت دوم شده و کد ثانویه را بزنید؛ به‌طور مثال برای تست تمامی چراغ‌های پنل باید در ابتدا عدد ۵ و بعد عدد۱ را اینتر کنید.

البته این روش کد دهی در کلیه دستگاه‌ها، مشابه نیست؛ مثلاً در شارپ sf-1116 باید کد c+inteerupt+0+inteeruptرا اضافه کنید تا وارد قسمت کددهی شوید.دستگاه‌های فتوکپی تعدادی کد دارند که هر کدام از آنها برای قسمت مشخصی از دستگاه است. پیداکردن کد پیغام خطا می‌تواند به شما در عیب‌یابی دستگاه کمک زیادی کند؛ مثلاً کد CH به معنی باز بودن  درب بغل دستگاه یا درب جلویی دستگاه یا درست جا نگرفتن کارتریج است؛ یا وقتی که دستگاه شما کد F2  را می‌زند؛ می‌توان با کد دادن به آن، دستگاه را آزاد کرد . این کد به موقعی مربوط است که دستگاه شما بر اثر قطعی برق قفل می‌کند.

رفع خطا:

برای کد دادن به دستگاه باید به روش زیر عمل کنید. فقط یک نکته را فراموش نکنید؛ باید هنگام کد دادن تند و سریع و در کمتر از یک ثانیه عمل کنید.هنگام  error خطوط سفید و یا خطوط سیاه باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • دستگاه را خاموش کنید.
  • درب سینی بای پس (پهلو سمت راست) را باز کنید.
  • سینی مخزن کاغذ را باز کنید؛
  • پاکن شارژر را از مخزن کاغذ دربیاورید؛
  • پاکن شارژر را به آرامی و در جهت نشان داده شده، دو یا سه بار بر روی قسمت نشان داده شده در تصویر (قسمت سینی بای پس) بکشید. اگر قسمت فلزی با تونرکثیف شده است؛ آن را با یک پارچه نرم و تمیز، پاک کنید و سپس از پاکن شارژر استفاده کنید.
  • پاکن شارژر را در محل خود در سینی مخزن قرار داده و تمامی درپوش‌ها را ببندید.
  • دستگاه را روشن کنید.

لینک های مفید

نمایندگی ریکو/  تعمیرات دستگاه فتوکپی ریکوتعمیرات فکس پاناسونیک / نمایندگی پاناسونیک / نمایندگی کپی / مرکز تعمیرات کپی نمایندگی اچ پی / تعمیرات پرینتر اچ پی / تعمیرات پرینتر سامسونگ   / تعمیرات دستگاه کپی سامسونگ / نمایندگی زیراکس / تعمیرات زیراکس / تعمیرات کپی زیراکس / نمایندگی کونیکا مینولتاتعمیرات کونیکا مینولتاتعمیرات کپی کونیکا مینولتا / نمایندگی کیوسرا /تعمیرات کپی کیوسرا / نمایندگی شارپ /  تعمیرات کپی شارپ / نمایندگی کانن /مرکز تعمیرات کپی کانن  /   تعمیرگاه دستگاه کپی کانن  /  نمایندگی کپی کانن /  تعمیرات کپی توشیبا

نمایندگی توشیبا /نمایندگی اپل / نمایندگی ایسوسنمایندگی فتوکپی / نمایندگی دل / نمایندگی فوجیتسو / نمایندگی اچ پی /  نمایندگی کونیکا مینولتا/ نمایندگی ال جی / نمایندگی لنوو / نمایندگی ریکو / نمایندگی کانننمایندگی شارپ / نمایندگی سونی / نمایندگی زیراکس / مرکز بازیابی اطلاعات / ریکاوری اطلاعات /تعمیرات هارد  / مرکز طراحی شبکه / نمایندگی پاناسونیک

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩