تعمیرات پرینتر سامسونگ

تعمیرات پرینتر سامسونگ یکی از خدمات ارائه شده در نمایندگی سامسونگ است که با بهره‌مندی از حضور کارشناسان متبحر و تجهیزات پیشرفته انجام می‌پذیرد. کارشناسان مرکزِ تعمیرات پرینتر سامسونگ به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر و ترمیم بر تمامی ترفندها و شیوه‌های پیشرفته این حوزه تسلط داشته و قادرند تا تمامی عیوب سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه را به بهترین نحو و در کمترین زمان ممکن رفع و حل نمایند. بعلاوه کارشناسان تعمیرات پرینتر سامسونگ با دارا بودن برترین و بزرگترین آرشیو محصولات اورجینال و تسلط به عملکرد تمامی قطعات سخت افزاری و نرم افزاری این محصول، توانایی آن را دارند تا هریک از پرینترهای معیوب را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی نمایند.

تجهیزات مرکزِ تعمیرات پرینتر سامسونگ تلفیقی از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین ابزارآلات موجود در بازارهای جهانی هستند که در حیطه تعمیرات پرینتر کاربرد دارند. تجهیزات موجود در این مرکز، پس از بررسی عملکرد و تشخیص سطح سازگاری آنها با دستگاه‌های پرینتر سامسونگ، در اختیار کارشناسان این مرکز قرار داده شده‌اند. سطح بالای سازگاری تجهیزات این مرکز با فرآیند تعمیرات پرینتر سامسونگ سبب گشته تا غالب دستگاه‌های تعمیر شده به دست کارشناسان این مجموعه، نه تنها کیفیت اولیه خودد را بازیابند بلکه به دلیل استفاده از مواد درجه یک و گردگیرهای اصولی، با قدرت و کیفیت بالاتری به کار ادامه دهند.

تعمیرات پرینتر سامسونگ

نمایندگی پرینتر سامسونگ

نمایندگی پرینتر سامسونگ با هدف ارائه ی سرویس های متنوع و جامع در زمینه ی فروش و خدمات پس از فروش پرینتر، سال ها قبل تاسیس گردید. این نمایندگی مفتخر است که پس از همکاری با زبده ترین و حرفه ای ترین کادر تعمیرات موفق به جلب اعتماد و رضایت کاربران و مشتریان گرامی بوده است. همانطور که میدانید پرینتر های سامسونگ از کیفیت بسیار بالایی در طراحی و ساخت برخوردارند و همین امر سبب شده کمتر از سایر پرینترهای هم رده ی خود، دچار آسیب و اختلال شوند. اما به هر حال گاهی به دلایلی از قبیل عدم توجه به سرویس های دوره ای و یا بی دقتی در نحوه ی استفاده، ممکن است این تجهیزات هم دچار خرابی هایی شوند که اغلب ناراحتی و نگرانی کاربران را رقم خواهد زد.

البته شما عزیزان میتوانید با مراجعه به نمایندگی پرینتر سامسونگ تمام این نگرانی ها را برطرف کنید. مرکز نمایندگی پرینتر سامسونگ در چنین مواقعی با بهره گیری از تخصص و امکانات بالای خود میتواند به راحتی ضمانت دهنده ی سلامت دوباره ی دستگاه پرینتر سامسونگ شما باشد. متاسفانه برخی مواقع کاربران به هدف پرداخت هزینه های کمتر، در صورت بروز مشکل به مراکز نا معتبر تعمیرات مراجعه میکنند و همین امر موجبات خرابی های جبران ناپذیر پرینتر های سامسونگ را رقم میزند. در ادامه ی این مقاله قصد داریم شما را با انواع خدمات مرکز نمایندگی پرینتر سامسونگ آشنا کنیم.

عیب یابی پرینتر های سامسونگ

همانطور که گفته شد پرینتر های سامسونگ در طول عمر مفید خود، ممکن است با اختلالات سخت افزاری و نرم افزاری متفاوتی روبرو شوند. آن چه تعمیر موفق پرینتر سامسونگ را رقم میزند، عیب یابی صحیح آن توسط کارشناس میباشد. تنها در صورت عیب یابی صحیح است که کارشناس میتواند قدم بعدی را در زمینه ی تعمیر بردارد. متخصصان حاضر در مرکز نمایندگی پرینتر سامسونگ قادرند به خوبی و در زمانی کوتاه، تمامی عیوب دستگاه پرینتر سامسونگ در مدل ها و نسخه های مختلف را شناسایی و برطرف کنند.

خدمات تخصصی تعمیر پرینتر سامسونگ در مرکز نمایندگی

تعمیر پیکاپ رولر پرینتر سامسونگ

دلیل گیر کردن کاغذ در پرینتر سامسونگ چیست؟ یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که موجب گیر کردن کاغذ در پرینتر می‌شود، خراب شدن قطعه‌ای به نام پیکاپ رولر یا بهتر است بگوییم کاغذکش پرینتر است. درواقع کاغذکش، همانطور که از نامش پیداست وظیفه دارد تا کاغذ را به داخل پرینتر بکشد تا پروسه چاپ انجام شود. منتهی کاغذکش از سه قسمت شامل: قسمت ورودی، قسمت میانی و قسمت خروجی تشکیل شده است. به گونه‌ای که قسمت ورودی این قطعه وظیفه کشیدن کاغذ به داخل دستگاه را برعهده دارد. قسمت میانی آن نیز کاغذ را از قسمت ورودی دریافت کرده و آن به قسمت خروجی هدایت می‌کند. درنهایت نیز قسمت خروجی پیکاپ رولر، کاغذ را از دستگاه خارج می‌کند.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که کاغذ در همان ابتدای ورود به پرینتر در این دستگاه گیر کند و مچاله شود. یکی از احتمالاتی که می‌توان درصورت بروز این مشکل درنظر گرفت، خراب شدن قسمت ورودی کاغذکش است. اما زمانی که کاغذ داخل خود دستگاه گیر می‌کند، می‌توان احتمال خرابی قسمت میانی یا خروجی پیکاپ رولر را درنظر گرفت.

تعمیر مین برد پرینتر سامسونگ

چرا پرینتر سامسونگ روشن نمی‌شود؟ دلیل خاموش شدن ناگهانی پرینتر سامسونگ چیست؟ یکی از اصلی‌ترین دلایلی که موجب روشن نشدن پرینتر سامسونگ می‌شود، خراب شدن مین برد یا بهتر است بگوییم برد اصلی این دستگاه است. مین برد پرینتر سامسونگ وظیفه دارد تا تمامی دستورات کاربر را دریافت کرده و پس از پردازش آن‌ها، هر یک از دستورات را به قطعه موردنظر ارسال کند و اینگونه وظیفه و نقش هر یک از اجزاء و قطعات پرینتر را تعیین ‌کند. علاوه‌بر این، مین برد وظیفه برقراری ارتباط بین تمامی اجزاء پرینتر را نیز برعهده دارد. با این وجود می‌توان گفت که مین برد در پرینتر همه‌کاره است.

مهم‌ترین عاملی که موجب خراب شدن مین برد پرینتر می‌شود، نوسان برق می‌باشد. از این‌رو بهتر است برای جلوگیری از خراب شدن مین برد پرینتر، حتماً این دستگاه را به محافظ برق متصل کنید. درصورتی هم که با چنین مشکلاتی در پرینتر سامسونگ مواجه شدید، می‌توانید با نمایندگی تعمیرات پرینتر سامسونگ تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز به آدرس موردنظر شما اعزام شده و خدمات عیب‌یابی و تعمیر پرینتر سامسونگ را در محل به شما ارائه دهند.

تعمیر برد پاور پرینتر سامسونگ

اما تنها دلیل روشن نشدن یا خاموش شدن ناگهانی پرینتر سامسونگ، خراب شدن مین برد این دستگاه نیست بلکه خراب شدن برد پاور یا بهتر است بگوییم منبع تغذیه پرینتر نیز موجب بروز چنین مشکلاتی در این دستگاه می‌شود. وظیفه منبع تغذیه پرینتر، تامین برق مورد نیاز برای روشن ماندن و کار کردن این دستگاه است.

به گونه‌ای که برق شهری را دریافت کرده، آن را به برق مورد نیاز برای پرینتر تبدیل نموده و جریان برق را از طریق مین برد به تمامی قطعات و اجزاء پرینتر انتقال می‌دهد. با این وجود دائماً با جریان برق سر و کار دارد و بدیهی است که با بروز نوسان برق دچار آسیب‌دیدگی شود. برای جلوگیری از خراب شدن این قطعه نیز پیشنهاد می‌شود که حتماً پرینتر خود را به محافظ برق وصل کنید.

تعمیر فیوزینگ پرینتر سامسونگ

پروسه چاپ اسناد در پرینتر به این شکل است که کارتریج به عنوان منبع نگهدارنده جوهر یا تونر در پرینتر، جوهر را به درام انتقال می‌دهد. درام نیز جوهر را بر روی کاغذ منتقل می‌کند. سپس قطعه‌ای به نام فیوزینگ با حرارت دادن به جوهر ریخته شده بر روی کاغذ، موجب هک شدن نوشته‌ها یا تصاویر بر روی کاغذ می‌شود.

به همین دلیل است که وقتی کاغذ از پرینتر خارج می‌شود، کمی داغ است. درصورتی که کیفیت چاپ در پرینتر کاهش پیدا کند یا اینکه برگه به صورت سفید از پرینتر خارج شود و داغ هم نباشد به این معناست که فیوزینگ پرینتر سامسونگ با مشکل مواجه شده است و به تعمیرات تخصصی نیاز دارد. اگر شما هم با چنین مشکلی در پرینتر خود مواجه شده‌اید، می‌توانید عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی این دستگاه را به نمایندگی تعمیرات پرینتر سامسونگ بسپارید.

  • بررسی مکانیزم کار دستگاه پرینتر سامسونگ
  • اصلاح مشکلات مربوط به ورود و خروج کاغذ در دستگاه
  • اصلاح و بررسی عملکرد موتور پرینتر
  • انجام سرویس های کلی دستگاه پرینتر سامسونگ
  • اصلاح ، تعمیر و تعویض قطعات فیوزینگ دستگاه پرینتر سامسونگ
  • بررسی مشکلات تغذیه دستگاه پرینتر سامسونگ
  • تعویض و تعمیر قطعات فنی دستگاه پرینتر سامسونگ
  • شارژ دوباره ی پودر های سبک و سنگین دستگاه پرینتر سامسونگ
  • شارژ انواع کارتریج
  • تعویض پیکاپ دستگاه پرینت
  • تنظیم منو ی دستگاه و حل مشکلات احتمالی آن
  • عیب یابی یونیت فیدر کپی و اصلاح آن
  • عیب یابی هیتر دستگاه
  • رفع خطاهای مربوط به لیزر
  • نظافت و سرویس دستگاه پرینتر
  • تعویض دولوپردستگاه پرینتر
  • عیب یانی یونیت کاغذکش

خدمات تعمیر در محل پرینتر های سامسونگ

از آن جا که پرینترهای سامسونگ دارای ابعاد بزرگ و وزن بالایی میباشند و از حساسیت بالایی برخوردارند، پیشنهاد میکنیم برای رفع مشکلات پیش آمده دستگاهتان ، از سرویس های تعمیر پرینترسامسونگ در محل استفاده کنید که از سوی مرکز نمایندگی پرینتر سامسونگ با بالا ترین کیفیت ارائه میشود. در صورت استفاده از این سرویس ، کارشناسان زبده ی مرکز نمایندگی، خود را به محل ذکر شده ی شما میرسانند واقدامات لازم در جهت عیب یابی، تعمیر و مرتفع ساختن هر گونه مشکل دستگاه پرینتر سامسونگ شما را به عمل می اوردند.

استفاده از سرویس تعمیر در محل پرینتر سامسونگ برای مواقعی که از محل خرابی قطعه ،اطمینان ندارید و نمیدانید مشکل دقیقا، در کدام قسمت دستگاه شما روی داده است یا مواقعی که امکان جدا کردن قطعه ی معیوب برایتان فراهم نیست و یا به هر دلیلی تمایل به مراجعه به مرکز نمایندگی پرینتر سامسونگ را ندارید، به شما پیشنهاد میشود از این خدمات استفاده کنید. سرویس های تعمیر در محل پرینتر های سامسونگ با بالاترین کیفیت ممکن از سوی کارشناسان و متخصصان زبده ی این مرکز در محل مورد نظر شما، ارائه خواهد شد.

خدمات تخصصی تعمیرات پرینتر سامسونگ

  • رفع ایرادات مربوط به پلیت تایمینگ و ….
  • تنظیمات و نصب درایور و ماژول‌های جانبی پرینتر سامسونگ و تجهیزات جانبی جدید
  • ارائه مشاوره جهت سرویس‌های زمانبندی دوره‌ای
  • ارائه مشاوره در خصوص چگونگی عملکرد و سیستم پرینترهای سامسونگ
  • به‌روز سازی Firmware پرینترهای سامسونگ جهت اصلاح عیب‌های اختلالی پرینترها
  • بررسی و اصلاح اسناد فنی پرینترهای سامسونگ
  • تست محتوایی و پایه‌ای اختلالات پرینترهای سامسونگ
  • بازیابی و ترمیم کابل‌ها، اتصالات و قطعات سخت‌افزاری در صورت خرابی
  • عیب‌یاب پیکاپ
  • عیب یابی مسیر حرکت کاغذ
  • تحلیل و بررسی عیوب مربوط به پنل پرینتر سامسونگ
  • بررسی بلوک دیاگرام و بخش‌های مختلف پرینتر سامسونگ
  • تعویض بایوس و ریست کردن پرینتر سامسونگ
  • شارژ کارتریج سامسونگ
  • بررسی و اصلاح ایرادات نوار انکودر
  • اصلاح نواقص مربوط به داکتر بلید
  • اصلاح و شناسایی خطاهای مربوط به ریبون
  • حذف و نصب دوباره‌ی دایور پرینتر سامسونگ جهت سازگاری بیشتر با سیستم عامل
  • گردزدایی، پاک‌سازی، روغن‌کاری و کالیبراسیون قطعات مکانیکی جهت بهینه‌سازی عملکرد پرینتر سامسونگ و نیز جلوگیری از استهلاک دستگاه
  • شارژ مواد مصرفی پرینتر سامسونگ
  • رفع خطاهای رایج در بوبین
  • بررسی نوار انکودر و رفع عیوب آن
  • تعویض و تعمیر قطعات مستهلک جهت بهینه‌سازی عملکرد دستگاه و کاهش میزان انرژی

واحدهای تعمیرات سامسونگ

تعمیرات پرینتر سامسونگ در این مرکز با توجه به نوع و مدل‌ پرینتر در واحدهای مجزایی انجام می‌پذیرد. شما با مراجعه به پارت‌های متنوع تعمیرات پرینتر سامسونگ می‌توانید تمامی خدمات تخصصی مرتبط با ترمیم، بازسازی و تعمیرات پرینتر سامسونگ را دریافت نمایید.

تمامی کارشناسان حاضر در واحدهای تعمیرات پرینتر سامسونگ به دلیل برخورداری از دانش فنی این حوزه و حضور در همایش‌های بین‌المللی، مهارت و تخصص لازم جهت تعمیر انواع پرینترهای سامسونگ را دارا هستند و می‌توانند در کمترین زمان و با بهترین کیفیت اختلالات و نواقص ایجاد شده در این دستگاه‌ها را رفع نمایند . مرکز تعمیرات سامسونگ خدمات خود را در واحدهای مجزا به کاربران گرامی ارائه می نماید. بدین ترتیب ضمن سرعت در ارائه ی خدمات ، شاهد ارائه ی خدمات با کیفیت عالی هستیم .  برخی از واحدهای فعال در این مرکز عبارتند از:

جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز سامسونگ

تعمیرات پرینتر سامسونگ در این مرکز پس از بررسی و عیب‌یابی صحیح دستگاه آغاز می‌گردد. با تشخیص علل ایجادکننده اختلال در پرینتر، عملیات مورد نیاز جهت تعمیر بر روی دستگاه آغاز می‌گردد و در صورت لزوم قطعات از کار افتاده دستگاه، تعویض می‌گردند. پس از اتمام تعمیرات، دستگاه تعمیر گشته به دست کارشناسان ارشد مرکز تعمیرات سامسونگ آنالیز می‌گردد و در صورت تأیید و اطمینان از صحت عملکرد، جهت تحویل به مشتری، به واحد نهایی «تحویل دستگاه به مشتری» ارسال می‌گردد.

در این بخش کارشناسان ما با تهیه گزارش‌هایی از به روزترین محصولات سامسونگ به‌ویژه پرینترهای سامسونگ لیستی از ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری آنها نیز تهیه ساخته اند تا هر یک از کاربران گرامی بسته به نیاز خویش پرینتر مطلوب خود را انتخاب و تهیه نمایند. در صورتی که قصد آشنایی بیشتر با «محصولات سامسونگ» را دارید در این بخش می‌توانید ضمن آشنایی با محصولات متنوع ارائه شده توسط کمپانی سامسونگ، با خدمات ارائه شده در راستای تعمیر هریک از محصولات این شرکت نیز آشنا شوید.

اخبار تعمیر پرینتر سامسونگ

اگر شما نیز جزو آندسته از طرفداران و کاربران محصولات سامسونگ هستید که لحظه به لحظه اخبار مرتبط با این کمپانی و محصولات آن را دنبال می‌کنند، می‌توانید با مراجعه به بخش مقالات سامسونگ از جدیدترین رویدادها، اخبار و محصولات این شرکت آگاهی یابید. نمایندگی سامسونگ با در اختیار داشتن کارشناسان زبده و صبور زمینه‌ای فراهم ساخته تا شما هموطنان گرامی با مطالعه مقالات تدوین شده، قادر به کسب تمامی اطلاعات مورد نیاز خود گردید.

  شما کاربران گرامی می‌توانید اشکالات ایجاد شده در پرینترهای خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید. کارشناسان ما ساده یا دشوار بودن تعمیرات را تشخیص داده و دو راهکار را پیش روی شما قرار می‌دهند. راهکار نخست راهنمایی شما، جهت رفع اختلالات ایجاد شده در دستگاه است تا بدون نیاز به حضور کارشناسان و به دست خودتان عیوب ایجاد شده را رفع نمایید. راهکار دوم ارائه اطلاعاتی در زمینه مشکلات ایجاد شده در دستگاه و عملیات تعمیری است که می‌بایست به دست کارشناسان این حوزه انجام پذیرد. در صورت داشتن هر گونه سوال می‌توانید به بخش زیر مراجعه کرده و پرسش های خود را با ما درمیان بگذارید.

کارشناسان ما در نمایندگی سامسونگ موظف به ارائه تازه‌ترین اخبار و رویدادهای مرتبط با کمپانی سامسونگ به مشترکان و کاربران این سایت هستند از این رو جدیدترین اخبار این حوزه را گردآوری ساخته و در اختیار کاربران قرار می‌دهند. جهت اطلاع از دیگر اخبار و مطالب مرتبط با محصولات این کمپانی بزرگ می توانید به بخش اخبار سامسونگ مراجعه نمایید. کارشناسان ما در نمایندگی سامسونگ، جدیدترین اخبار مرتبط با سامسونگ را دنبال کرده و آنها را با شما در میان می‌گذارند. با ما همراه باشید.

لینک های مفید : تعمیرات پرینتر کانن /تعمیرات پرینتر برادر / تعمیرات پرینتر توشیبانمایندگی توشیبا /  نمایندگی اپل / نمایندگی ایسوس /  نمایندگی فتوکپی / نمایندگی دل / نمایندگی فوجیتسو / نمایندگی اچ پی / نمایندگی کونیکا مینولتا / نمایندگی ال جی / نمایندگی لنوو / نمایندگی ریکو / نمایندگی کانن / نمایندگی شارپ / نمایندگی سونی / نمایندگی زیراکس / مرکز بازیابی اطلاعات / ریکاوری اطلاعات /تعمیرات هارد / مرکز بازیابی اطلاعات /  مرکز سخت افزار ایران مرکز طراحی شبکه / نمایندگی پاناسونیک