اشتراک گذاری

مرکز تعمیر کپی کانن

مرکز تعمیر کپی کانن پیشرو در ارائه ی خدمات به هم وطنان گرامی آماده ی ارائه ی خدمات تخصصی تعمیر کپی کانن می باشد. کانن نام  یک شرکت ژاپنی است و دفتر اصلی آن در توکیو قرار دارد. این شرکت  با تاسیس لابراتواری برای تحقیق و پژوهش جهت تولید و توسعه دوربین های باکیفیت همراه با قیمت مناسب برای دسترسی  مردم شروع به کار کرد . عبارت «کیوسیی» شعار مخصوص این شرکت است که به معنی «زندگی و کار برای فردایی بهتر» می باشد . این شعار زیبا وپر محتوا پیشرفت روز افزون این شرکت را به تصویر می کشد .

تعمیر کپی کانن با حضور متخصصین ارشد تعمیرات کپی در نمایندگی کانن انجام می گردد. متخصصین این مجموعه پس از کسب مدارج بالای علمی به بخش تعمیرات کپی راه یافته اند . ازین رو تخصص و مهارت لازم را در تعمیرات انواع مدل های دستگاه کپی کانن دارند. همچنین دوره های تخصصی جهت به روز رسانی دانش متخصصین این مرکز در سیکل های چند ماهه برگزار می گردد. برگزاری این دوره ها ضمن اینکه استفاده از متد مدرن را در تعمیر کپی کانن به همراه دارد .

بالارفتن سطح کیفی تعمیرات انجام شده در نمایندگی کانن را به همراه خواهد داشت. از جمله دیگر نکات مهم در مرکزتعمیر کپی کانن سرعت و دقت کادر فنی در ارائه ی خدمات به هم وطنان گرامی می باشد. آن چه که رضایت و خشنودی کاربران را از این مرکز به همراه دارد ، توجه به خواسته ها ی آن ها و رفع نیاز کاربران در بازه زمانی مناسب می باشد

اولین جرقه های این شرکت بزرگ  زمانی زده شد که دوربین های با کیفیت در ژاپن در اختیار همگان نبود زیرا این دوربین ها اغلب اروپایی و گران قیممت بودند .  در واقع نخستین دوربین باکیفیت ژاپنی با نام Kwanon  در یک اتاق کوچک ساخته شد و این آغاز ماجرای تولد یک شرکت بزرگ در سال ۱۹۳۳ بود . دو سال بعد ، نخستین دوربین دارای شاتر ۳۵ میلی‌متری ساخته شد و شرکت صنایع اپتیکال Precision به ثبت رسید.

چهار سال بعد همین شرکت موفق به ساخت نخستین دوربین X-Ray با تکنولوژی عکس‌برداری غیر مستقیم در ژاپن شد تا به تدریج شیرازه اصلی این شرکت  شکل بگیرد. در سال ۱۹۴۷ اسم شرکت به نام Canon camera inc تغییر یافت. درسال ۱۹۵۰ رییس کمپانی به آمریکا سفر کرد و این سفر شروعی بود برای تجارت بین المللی این شرکت وپس از این سفر یک شعبه از Canon در آمریکا و دو سال بعد یک شعبه در اروپا  افتتاح شد و شرکت پله های جهانی شدن را یکی پس از دیگری پشت سر می گذاشت .

مرکز تعمیر کپی کانن

نمایندگی کانن و واحدهای تخصصی مرکز تعمیر کانن

نمایندگی کانن و واحدهای تخصصی تعمیر کانن در بخش زیر جهت افزایش اطلاع کاربران قرار داده شده است . نمایندگی کانن کارگاه های تعمیرات را در واحدهای جداگانه ای تعبیه کرده است . این ویژگی باعث می شود کارشناسان مجرب و فهیم این مرکز دقت و تمرکز بیشتری در تعمیردستگاه مشتریان داشته باشند .

در واقع هرقدر تمرکز کارشناسان مرکز بر تعمیر محصول بیشتر باشد نتیجه ی مطلوبتری حاصل خواهد شد . همین امر می تواند رضایت مشتری را نیز به دنبال داشته باشد . خاطر نشان می سازیم نمایندگی کانن به فروش تمامی محصولات تولید شده توسط این کمپانی ، همچنین تعمیر آن ها می پردازد .

کاربران گرامی به منظور رفع ایراد دستگاه خود باید به واحد مرتبط با دستگاه مراجعه فرمایند و از خدمات این نمایندگی استفاده کنند . با لمس لینک نمایندگی کانن و واحدهای تخصصی تعمیرات کانن می توانید اطلاعات کاملی در این زمینه کسب کنید .

مرکز تعمیر کپی کانن در واحدهای مختلف ارائه ی خدمات به هم وطنان گرامی را انجام می دهد . در این صفحه با خدمات نمایندگی کانن درواحد تعمیر کپی کانن آشنا شدید ،جهت آشنایی با خدمات واحدهای دیگر همچون واحد تعمیرات فکس ، واحد تعمیرات فکس و واحد تعمیرات اسکنر کانن  وارد لینک مربوط به واحد مورد نظر شوید.

مرکز تعمیر کپی کانن و جدیدترین محصولات

متخصصین مرکز تعمیر کپی کانن در این بخش جدیدترین محصولات نمایندگی کانن را در اختیار شما کاربران گرامی قرار خواهند داد. از آن جا که ماشین های اداری کانن  در کشور ما طرفداران بسیار دارند ، برآن شدیم تا در این بخش به معرفی ماشین های اداری کانن از جمله انواع مدل های دستگاه کپی کانن ، انواع مدل های پرینتر کانن و همچنین انواع مدل های اسکنر کانن بپردازیم . جهت آشنایی با مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری هر محصول روی لینک مربوط .به محصول مورد نظر کلیک نمایید

برای تنظیم رنگ دستگاه کپی خود کلیک کنید

مرکز تعمیر کانن و اخبار مرکز تخصصی کانن

در این بخش مرکز تعمیرات کانن اخبار مرکز تخصصی کانن را در اختیار شما کاربران گرامی قرار خواهند داد . مدیریت نمایندگی کانن به شما این اطمینان را می دهد که در صورت نیاز به تعویض قطعه در هریک از محصولات، این قطعات با محصولات اورجینال و شرکتی جایگزین شوند. مدیریت نمایندگی کانن آرشیوی جامع از کلیه‌ قطعات جانبی مورد نیاز را در این مرکز گردآورده تا ضمن سرعت بخشی به روند تعمیر، مشتریان خود را از سردرگمی برای تهیه قطعات برهاند. شما کاربران گرامی می توانید بخشی از اخبار مرکز تخصصی کانن را با مراجعه به بخش های زیر پیگیری نمایید.

نمایندگی  کانن و مقالات تعمیرگاه تخصصی کانن

در این قسمت می توانید مقالات تخصصی و عمومی را در ارتباط با کپی کانن ، تعمیر کپی کنن و مقالاتی در ارتباط با شیوه های نگه داری و مراقبت از محصولات کانن را مطالعه نمایید. مقالات این بخش از میان مقالات ارائه شده در کنفرانس های ملی و بین المللی برگزیده شده و در اختیار کاربران گرامی قرار خواهد گرفت. کاربران نمایندگی کانن می توانند در این بخش مقالات تعمیرگاه تخصصی کانن را مطالعه نمایند.

عیب یابی و تعمیر فوق تخصصی اجزای دستگاه فتوکپی

  • عیب یابی , تعویض و تعمیر Scan Unit دستگاه فتوکپی
  • عیب یابی , تعویض و تعمیر Transporter Unit دستگاه فتوکپی
  • عیب یابی , تعویض و تعمیر Paper Stop Unit دستگاه فتوکپی
  • عیب یابی , تعویض و تعمیر Optical Unit دستگاه فتوکپی
  • عیب یابی , تعویض و تعمیر SPF دستگاه فتوکپی
  • عیب یابی , تعویض و تعمیر ADF دستگاه فتوکپی
  • عیب یابی , تعویض و تعمیر Duplex دستگاه فتوکپی
  • عیب یابی , تعویض و تعمیر Sorter دستگاه فتوکپی
  • عیب یابی , تعویض و تعمیر Finisher دستگاه فتوکپی
  • عیب یابی , تعویض و تعمیر Stapler Unit دستگاه فتوکپی
  • عیب یابی , تعویض و تعمیر Main Board دستگاه کپی
  • عیب یابی , تعویض و تعمیر AC Power دستگاه کپی
  • عیب یابی , تعویض و تعمیر DC Power دستگاه کپی
  • عیب یابی , تعویض و تعمیر Discharge دستگاه کپی
  • عیب یابی , تعویض و تعمیر Blank Lamp دستگاه کپی
  • عیب یابی , تعویض و تعمیر DEVELOPER Unit دستگاه کپی
  • عیب یابی , تعویض و تعمیر Drum Unit دستگاه کپی
  • عیب یابی , تعویض و تعمیر Paper Feed Unit دستگاه کپی
  • عیب یابی , تعویض و تعمیر Fusing Unit دستگاه کپی
  • عیب یابی , تعویض و تعمیر MC Charger دستگاه کپی

برخی دیگر از خدمات قابل ارائه مرکز تعمیر کپی کانن در زمینه تعمیر فتوکپی به شرح ذیل می باشد :

بکارگیری برترین روشهای تشخیص و بررسی کلی دستگاه فتوکپی

رفع مشکل گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی / تعمیر کاستهای فتوکپی

تعمیر تخصصی فتوکپی / عیب یابی و تعمیر سنسورهای دستگاه کپی

تعویض سنسورهای دستگاه کپی / نصب و راه اندازی دستگاه کپی

بهره مندی از دانش اصول کار سنسورها و تحریک سنسورهای دستگاه کپی

بکارگیری روشهای استاندارد عیب یابی موتور الکتریکی دستگاه فتوکپی

تعمیر موتور الکتریکی دستگاه کپی / تعمیر برد دستگاه فتوکپی

تشخیص مکانیزم کار سولونویید دستگاه فتوکپی / تعمیر درام دستگاه کپی

رفع عیوب مربوط به مکانیزم روش های اسکن دستگاه کپی

عیب یابی سریع و فوق تخصصی فتوکپی / تعویض درام دستگاه فتوکپی

عیب یابی و تعمیر و تعویض انواع قطعات مکانیکی دستگاه فتوکپی

عیب یابی و تعمیر و تعویض انواع قطعات الکترونیکی مرکز تعمیر کپی کانن

رفع عیوب مربوط به مکانیزم مسیر حرکت کاغذ و ایجاد تصویر در دستگاه کپی

عیب یابی و تعمیر بوردهای الکترونیکی مرکز تعمیر کپی کانن

تعمیر دولوپر دستگاه فتوکپی /  تعویض دولوپر دستگاه کپی

تعمیر فیوزینگ دستگاه فتوکپی /  تعویض فیوزینگ دستگاه کپی

تعمیر درام دستگاه فتوکپی /  تعویض درام مرکز تعمیر کپی کانن

تعمیر شارژرهای دستگاه فتوکپی /  تعویض شارژرهای دستگاه کپی

تعمیر تخصصی برد فرمتر دستگاه کپی / تعویض بردهای فرمتر فتوکپی

باز و بستن استاندارد دستگاه کپی و سرویس کامل آنتعمیر فتوکپی

کلیه سرویس کدهای دستگاههای فتوکپی قدیمی مرکز تعمیر کپی کانن

بکارگیری روش های تخصصی در   General Service مرکز تعمیر کپی کانن

بکارگیری Main Code فتوکپی شارپ جهت تنظیمات تخصصی دستگاه کپی

تعمیرات و رفع ایراد بر مبنای اصول Service کارخانه ای دستگاه کپی

استفاده تخصصی از Parts Guide جهت استخراج Part Number اجزای کپی

استفاده تخصصی از  Service Manual مرکز تعمیر کپی کانن

بکارگیری پودر جهت پر کردن   Toner مرکز تعمیر کپی کانن

آشنایی و سرویس و روش کار سنسور مرکز تعمیر کپی کانن

خواندن و بررسی تخصصی Error Code های مرکز تعمیر کپی کانن

تنظیمات روش های بکارگیری دستگاه بعنوان پرینتر و فکس در کپی

تعمیرات کانن و سوالات متداول تعمیرات تخصصی کانن

واحد تعمیر کپی کانن در این قسمت به پرسش های رایج کاربران در ارتباط با کپی کانن و تعمیرات آن پاسخ می دهد. کاربران گرامی می توانند با مطالعه ی این قسمت پاسخ بسیاری از پرسش های خود را دریافت نمایند. همچنین این امکان فراهم شده است که پرسش های مختلف خود را از طریق راه های ارتباطی موجود درسایت مطرح نمایید. کارشناسان تعمیر کپی کانن ، پس از انجام بررسی های لازم  پاسخگوی رایج ترین و کاربردی ترین پرسش ها خواهند بود.

کارشناسان مرکز تعمیرات کانن به دلیل حضور در دوره ‌های تخصصی و آشنایی با نوین ‌ترین متدهای تعمیر، قادر به رفع و حل تمامی اشکالات نرم‌ افزاری و سخت‌ افزاری محصولات کانن می ‌باشند. کارشناسان مذکور طی دوره‌های تخصصی و کارشناسی، با ساختار دستگاه های کانن و عملکرد آنها آشنا شده و شیوه‌های نوینی را در تعمیر و اصلاح آن‌ها آموخته‌اند. دارندگان این دستگاه ها می‌توانند در صورت بروز هرگونه نقص و خرابی در این دستگاه با مرکز تعمیرات کانن تماس گیرند و از مشاوره و راهنمایی مهندسان و متخصصان این مرکز جهت تعمیر و اصلاح دستگاه خود بهره‌مند‌ گردند. سوالات متداول تعمیرات تخصصی کانن را در این بخش مطالعه نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩