اشتراک گذاری

شارژ کارتریج توشیبا

شارژ کارتریج توشیبا در نمایندگی کپی به کمک متخصصین ارشد این مجموعه انجام می گردد. در این جا لازم می دانیم اطلاعاتی هر چند اندک در ارتباط با شارژ کارتریج در اختیار کاربران گرامی قرار دهیم. همانگونه که می دانید محفظه ای که تونر و جوهر در آن قرار می گیرد، کارتریج نام دارد.

در پرینترهای جوهرافشان دستور پرینت توسط جوهر و بوسیله هد کارتریج روی کاغذ منتقل می گردد. در پرینتر های لیزری انتقال دستور پرینت روی کاغذ بوسیله پودر و یا همان تونر و بوسیله درام کارتریج انجام می پذیرد.

در نتیجه هد و درام فتوکپی توشیبا به ترتیب در کارتریج های جوهری و لیزری وظیفه انتقال اطلاعات و چاپ آنها روی کاغذ را بوسیله مواد مصرفی عهده‌دار هستند. در صورت نیاز به شارژ کارتریج توشیبا، با متخصصین ما در نمایندگی تعمیر ماشین های اداری تماس بگیرید. کارشناسان ما در اسرع وقت نسبت به شارژ کارتریج توشیبا اقدام خواهند نمود.

شارژ کارتریج توشیبا

کارتریچ چیست و در کدام قسمت پرینتر توشیبا قرار گرفته است ؟

به مواد مصرفی در پرینتر های جوهرافشان، جوهر و در پرینترهای لیزری، پودر یا اصطلاحا تونر گفته می شود. محفظه ای که تونر و جوهر در آن قرار می گیرد، کارتریج نامیده می شود. هد و درام به ترتیب، در کارتریج های جوهری و لیزری  پرینتر توشیبا  وظیفه ی انتقال اطلاعات و چاپ آنها روی کاغذ را به وسیله مواد مصرفی به عهده دارد.

انواع کارتریج رایج در صنعت چاپ و کپی

شارژ کارتریج های اصلی توشیبا

کارتریج های مورد استفاده در صنعت چاپ و کپی، انواع مختلفی دارند و به دسته های متفاوتی تقسیم میشوند. یکی از رایج ترین کارتریج های مورد استفاده، کارتریج های اصلی هستند. کارتریج های اصلی همانطور که از نامشان پیداست، توسط همان شرکت تولید کننده تجهیزات چاپ، نظیر توشیبا، تولید و روانه ی بازار گشته اند. دلیل عمده نام‌گذاری اصل برای این محصولات، ساخت آن‌ها به وسیله شرکت اصلی و دارنده اختراع ثبت شده است، به طوری که تولید این محصول توسط دیگران تحت هر برند دیگری غیرقانونی خواهد بود. چنانچه کاربران تمایل به استفاده از کارتریج های اصلی در فرایند شارژ کارتریج خود داشته باشند، کارشناسان ما از نمونه های اصلی استفاده خواهند نمود.

شارژ کارتریج های سازگار یا عمومی

علاوه بر کارتریج های اصلی، کارتریج های دیگری هم در شارژ کارتریج دستگاه های کپی و چاپ، مورد استفاده قرار میگیرند. اصطلاحا به کارتریج های غیر اصلی کارتریج طرح هم گفته میشود. در ساخت این کارتریج‌ها از ترکیب قطعات نو و بازیافتی کارخانه‌های سراسر دنیا استفاده می‌شود. البته این بدین معنا نیست که کیفیت این کارتریج ها، پایین و یا نامناسب باشد. چنانچه کاربران تمایل به استفاده از چنین کارتریج هایی را داشته باشند، کارشناسان واحد شارژ کارتریج، از این نمونه ها، استفاده خواهند نمود. استفاده از کارتریج های سازگار یا عمومی، نقش موثری در کاهش هزینه های شارژ کارتریج دستگاه کپی ایفا میکند.

شارژ کارتریج های طرح توشیبا

یکی دیگر از کارتریج های رایج در صنعت چاپ و کپی، کارتریج های طرح است. این کارتریج ها، بسته به نوع و مدل شان، از کیفیت های مختلفی برخوردارند. کارتریج طرح، یعنی این که کارتریج اگرچه توسط سازنده دستگاه تولید نشده، ولی با آن دستگاه کار خواهد کرد. اغلب اوقات این وضعیت زمانی رخ می‌دهد که سازنده ی اصلی طرح خود را برای لوازم جانبی به ثبت نرسانده یا تاریخ انقضای ثبت آن به پایان رسیده است. شارژ این کارتریج، در نمایندگی توشیبا، با نهایت دقت و تخصص به انجام میرسد.

شارژ کارتریج بازتولید

از دیگر کارتریج هایی که در فرایند شارژ کارتریج، مورد استفاده قرار میگیرد، کارتریج بازتولید است. وقتی سخن از کارتریج بازتولید می‌آید، پاسخ شفافی نمی‌توان به آن داد. شرکت‌ها در سراسر دنیا روندها و استانداردهای مختلفی را برای محصولات بازتولید دارند. این کارتریج ها هم میتوانند کیفیت قابل قبول و مناسبی را برای دستگاه به همراه داشته باشند. در چنین مواقعی کارتریج کاملاً از هم باز شده است. تمام قطعات بررسی شده، جدا شده و تمیز شده‌اند.

خدمات تخصصی شارژ کارتریج

خدمات  تخصصی شارژ کارتریج توشیبا در نمایندگی توشیبا ، با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات و به دست تیمی از مجرب ترین کارشناسان تعمیر انجام می پذیرد. بهره مندی از بهترین تونرها و رعایت استانداردهای این حوزه سبب گشته تا کاربران همواره از خدمات این مرکز رضایت داشته باشند. خدمات مرتبط با سرویس و شارژ کارتریج نظیر تخلیه‌ کامل تونر باقیمانده داخل کارتریج صرفاً با دستگاه مخصوص انجام می پذیرد. این اطمینان را به کاربران گرامی می دهیم که ، سلامت کلیه قطعات داخل کارتریج پیش از اقدام به شارژ مورد بررسی قرار می گیرند.

برخی از خدمات مرکز شارژ کارتریج توشیبا

  • تعمیر کارتریج های توشیبا
  • تعمیر کارتریج جوهرافشان
  • آموزش شارژ کارتریج لیزری توشیبا
  • آموزش شارژ کارتریج جوهرافشان توشیبا
  • تعمیر کارتریج قابل حمل در مرکز شارژ کارتریج توشیبا
  • تعمیر کارتریج لیزری رنگی در مرکز شارژ کارتریج توشیبا
  • انجام آزمایشات جامع جهت تست کلیه قطعات و کارکرد آنها در کارتریج
  • تعمیر کارتریج لیزری سیاه و سفید و رنگی در مرکز شارژ کارتریج توشیبا
  • سرویس های زمانبندی شده دوره ای کارتریج در مرکز شارژ کارتریج توشیبا
  • حذف و نصب مجدد نرم افزار درایور پرینتر جهت برطرف نمودن اختلالات موجود در مرکز شارژ کارتریج توشیبا
  • ارائه گزارش در خصوص صحت عملکرد و کارکرد تجهیزات و جزئیات مربوط به کارتریج و کلیه مواد مصرفی چاپ
  • تعویض کارتریج لیزری
  • شارژ کارتریج لیزری توشیبا
  • تعویض کارتریج جوهرافشان
  • فروش کارتریج لیزری توشیبا
  • شارژ کارتریج جوهرافشان توشیبا
  • فروش کارتریج جوهر افشان توشیبا
  • تعمیر و تعویض قطعات مصرفی کارتریج ها جهت کاهش هزینه مصرفی
  • نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی از جمله نرم افزار درایور در مرکز شارژ کارتریج توشیبا
  • نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی از جمله ماژول های جانبی در مرکز شارژ کارتریج توشیبا
  • مشاوره و راهنمایی مصرف کنندگان در خصوص عملکرد پرینترها و کارتریج ها و نگهداری آنها
  • سرویس تخصصی کلیه قطعات کارتریج جهت بهینه سازی عملکرد دستگاه و کاهش استهلاک قطعات
  • بروز رسانی قطعات و کیت های کارتریج در صورت ارائه از سوی کمپانی های سازنده جهت رفع اختلالات

واحدهای تعمیرات کپی

مرکز تعمیرات کپی جهت بالا بردن سطح کیفی خدمات، فضای خویش را به پارت های متعدد تقسیم کرده است. به گونه ای که خدمات مرتبط با هر محصول در کارگاه مختص به همون محصول ارائه می گردد. شما کاربران گرامی می توانید شارژ کارتریج توشیبا ، تعویض کارتریج  توشیبا، رفع مشکلات مربوط به گیر کردن کاغذ در دستگاه های توشیبا و خدماتی از این دست را با مراجعه به این مرکز دریافت نمایید. واحدهای تعمیرات کپی در بخش زیر معرفی می گردند.

نحوه شارژ کارتریچ پرینتر توشیبا

اگر جوهر کارتریچ رو به اتمام است یا به طور کامل تمام شده است، در صورتی که در نگهداری ان دقت نکنید، کارتریچ خشک می شود و دیگر قادر نخواهید بود که آن را پر کنید و مجبور خواهید بود یک کارتریچ نو تهیه کنید. در نتیجه وقتی جوهر تمام شده است خیلی سریع و بدون فوت وقت کارتریچ را از دستگاه پرینتر توشیبا خارج کنید و آن را بسته بندی کنید تا بتوانید در اولین فرصت آن را شارژ نمایید. در کارتریج رنگی ، به محض اتمام اولین رنگ، کارتریج را بسته بندی کنید. تغییر رنگ طبیعی تصاویر به شما کمک می کند تا متوجه اتمام یک رنگ شوید.

اخبار و خواندنیهای کارتریج

قطعات اصلی کارتریچ پرینتر توشیبا

فوم رولر کارتریج

فوم رولر هم میله ای به اندازه طول درام و کارتریج است، اما وظیفه آن پاک کردن درام پس از هر بار چاپ می باشد.

کاست کارتریج

بدنه اصلی کارتریج است. هر یک از قطعات یک کارتریج لیزری درون کاست قرار می گیرند.

درام کارتریج

درام اصلی ترین جزء دستگاه پرینتر لیزری توشیبا است که وظیفه انتقال تصویر از پرینتر لیزری به کاغذ برای چاپ تصویر را دارد.

مگنت کارتریج

مگنت میله ای است به اندازه طول درام و کارتریج. این قطعه تونر را باردار می کندو سپس به درام انتقال می دهد. اگر مگنت به درستی کار نکند، تونر به خوبی باردار نمی شود و چاپ نهایی کیفیت لازم را نخواهد داشت.

بلید کارتریچ

تیغه ای روی درام است که تونرهای سطح درام، تونرهای سوخته و تونرهای استفاده نشده، را جمع آوری می کند.

چیپست کارتریج

برد یا مداری است که روی کارتریج قرار دارد و وظیفه شمارش تعداد صفحات چاپ شده را بر عهده دارد. اگر تعداد صفحات چاپ شده به حد غیر مجاز برسد کارتریج غیر فعال می شود.

قطعات اصلی کارتریچ پرینتر توشیبا

در بسته بندی کارتریچ به موارد زیر نیاز خواهید داشت:

  • کیسه پلاستیکی زیپ دار (زیپ لاک)
  • نوار باریک ۳۰ در ۲ cm از پارچه کرکی یا کاغذ کاهی نسبتا کلفت یا دستمال کاغذی کلفت
  • یک عدد کش حلقه ای

روش بسته بندی کارتریج پرینتر توشیبا

  • کارتریج خالی را از پرینتر خارج کنید .
  • نوار باریک را چند تا کنید تا به اندازه طول حدود ۳ cm کوچک شود . آن را خیس کنید به طوری که فقط مرطوب باشد و چکه نکند.
  • کارتریج و نوار خیس شده را در پلاستیک قرار دهید . توجه کنید که نوار خیس کافی است به بدنه کارتریج بچسبد و نباید هیچگونه تماسی با هد چاپ یا قسمت های جوهری کارتریج داشته باشد . وظیفه این نوار خیس ، مرطوب نگهداشتن داخل پلاستیک است.
  • کیسه را بسته و زیپ آن را خوب ببندید.
  • با کس دور پلاستیک را مهار کنید.
  • هرچه سریع تر آن را شارژ کنید.

اگر شارژ کارتریچ پرینتر توشیبا به موقع انجام نشود ، لازم است نوار کاغذی را حداقل هفته ای یکبار مجدا خیس کنید.

اخبار و خواندنی های کارتریج

اخبار و خواندنی های کارتریج شامل تازه ترین مطالب  مرتبط با کارتریج ها می باشد. این مطالب اخبار ، مقالت ، محصولات و سوالات متداول کارتریج را دربر می گیرد. افراد علاقمند به این حوزه و یا اشخاصی که در حوزه ی ماشین های اداری فعالیت می کنند. می توانند با مطالعه بخش محصولات، اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایند. اخبار و خواندنی های کارتریج از طریق بخش ذیل قابل پیگیری است.

نمایندگی کپی

نمایندگی کپی یکی از تخصصی­ترین مراکز تعمیرات تجهیزات اداری می باشد. مرکز تعمیر دستگاه کپی با بهره گیری از متخصصین این حوزه، اقدام به تعمیرات تخصصی انواع دستگاههای فتوکپی نموده است. تعمیرات دستگاه کپی در مرکز سخت­افزار ایران با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام می شود.

 مرکز تعمیرات کپی در راستای کسب رضایت هر چه بیشتر مراجعان ارجمند، اقدام به ضمانت و گارانتی کلیه خدماتی نموده است که در این مرکز انجام می پذیرند. شارژ کارتریج توشیبا و کلیه خدمات مرتبط با این حوزه بخشی از سرویس های ارائه شده در این مرکز است. سرویس های انجام شده در نمایندگی توشیبا توسط تیمی از برترین متخصصین کشور انجام می گردد. جهت بهره مندی از خدمات ما در هرواحد می توانید وارد صفحه مربوط به واحد مورد نظر شوید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩