اشتراک گذاری

دو محصول جدید کمپانی زیراکس

زیراکس همواره به عنوان یک پیشرو و مبدع در تولید لوازم های اداری مطرح بوده و هست. این شرکت جزء اولین تولید کننده های دستگاه های چاپ بوده و اکنون  بعد از مدت های طولانی دو دستگاه به بازار معرفی نموده است . در این مطلب قصد داریم به برخی از ویزگی های این دستگاه ها بپردازیم. برای آشنایی با دو محصول جدید کمپانی زیراکس با ما همراه باشید. دو محصول جدید کمپانی زیراکس عبارتند از  : دستگاه چاپ دیجیتال رنگی Color 8250 و ماشین چاپ دیجیتال رول Cipress

دو محصول جدید کمپانی زیراکس

معرفی دو محصول جدید کمپانی زیراکس

 دستگاه چاپ دیجیتال رنگی Color 8250

ابتدا از دستگاه چاپ دیجیتال color 8250 شروع می کنیم. این دستگاه می تواند هر دقیقه ۱۳۸ برگه a4 را به شما تقدیم کند. سرعت خوب و کارامد این دستگاه، اولین مزیت این ماشین اداری می باشد که مناسب ادارات و سازمان ها است. این دستگاه دیجیتال جدید شرکت زیراکس از شکل ساختاری مانند ماشین های igen برخوردار است. اگر چه ساختاری مشابه دارد اما میزان تولید بهتر و بالاتر این محصول سبب شده از سایر ماشین هایی که از ساختار igen بهره می برند بهتر جلوه کند. این دستگاه اداری زیراکس برای چاپ های فرم های تبلیغاتی بسیار مناسب می باشد و می تواند برای افراد و اداراتی که نیازمند این نوع از فرم ها هستند مفید به فایده باشد. از جمله مزیت های این دستگاه می توان به قیمت مناسبش اشاره کرد.

در واقع این محصول برای این تولید شده است تا در اداراتی که از توان مالی بالایی برخودار نیستند مورد استفاده قرار گیرد. به همین دلیل این محصول جزء لوازم های اداری متوسط به حساب می آید. جو اولیفانت مدیر بازاریابی اروپایی تجهیزات رول زیراکس به این نکته اشاره کرد که اگر میزان تولید ماهانه‌ شما از ۳ میلیون ورق بالاتر می باشد حتما به دستگاه‌های رول نیاز دارید.و چه دستگاهی بهتر از محصول جدید کمپانی زیراکس؟ البته در این دستگاه می ‌توان از رول به عنوان یک آپشن نیز استفاده کرد که این مورد سبب اتعطاف پذیری بالای این دستگاه شده است.

ماشین چاپ دیجیتال رول Cipress

دستگاه بعدی که کمپانی زیراکس درباره آن سخن به میان آورده است، دستگاه چاپ دیجیتال رول cypress است که قصد داریم درباره ویژگی های آن به بحث و تبادل نظر بپردازیم. این دستگاه نیز از خانواده رول ها می باشد. این دستگاه یک دستگاه جوهرافشان خشک است که یک موتور چاپ را با خود یدک می کشد و برای چاپ پشت و رو مورد استفاده و بهره برداری قرار می گیرد.

این مدل نسبت به مدل های پیشرفته تر خانواده cypress از میزان تولید کمتری برخودار است. این ماشین زیراکس با سرعتی معادل ۱۰۰ متر در دقیقه فعالیت می کند که در نوع خود مناسب است. با توجه به قیمت خوب و ویژگی های کاربردی این دستگاه احتمال می رود در ادارات و سازمان ها مورد استفاده قرار گیرد. مدیر زیراکس در مراسم معارفه درباره این دستگاه جدید زیراکس صحبت خاصی به میان نیاورده است و فقط به سرعت کمتر این مدل نسبت همدل های قبل و چاپ پشت و روی آن اشاره کرده است.

در نمایشگاه هانکر، کمپانی زیراکس از دو محصول خود رونمایی کرد که یک ماشین جوهر افشان بود و دیگری دیجیتال. از ماشین جوهر افشان زیراکس می توان برای چاپ بروشورها و کاتالوگ های دارو و خوراکی ها استفاده نمود. این وسیله یک ابزار کارامد برای شرکت های تبلیغاتی می باشد که با توجه به قیمت مناسبش به احتمال زیاد جزء دستگاه های محبوب در بازار خواهد شد.

یکی از ویژگی های این دستگاه وزن کمتر ان نسبت به قبل است که باعث شده این دستگاه بتواند از حمل و نقل راحت تری برخوردار باشد. قیمت مناسب و کیفیت در خور همواره یکی از مهمترین اهداف کمپانی زیراکس بوده است که تمامی ویژگی های ذکر شده در این دو محصول جدید کمپانی زیراکس نمود پیدا کرده است.

نمایندگی زیراکس و واحد های تعمیرات زیراکس

نمایندگی زیراکس ، واحد های تعمیرات زیراکس را مجزا راه اندازی کرده است . کارشناسان در هر واحد به رفع ایراد یک دستگاه خاص می پردازند . به همین دلیل تمامی توجه خود را معطوف بر ریکاوری همان محصول می کنند . همین امر موجب می گردد کیفیت کار تعمیرکاران افزایش یابد . کارگاه های فنی نمایندگی زیراکس به ابزارآلات مدرن و درجه یک تجهیز شده اند . کادرفنی مجموعه با بکارگیری جدیدترین تجهیزات قادر به ارائه خدماتی باکیفیت هستند .

خاطرنشان می سازیم هزینه تعمیرات با قیمتی مناسب از کاربران اخذ می گردد . امیدواریم با ارائه خبر «انتشار اصلاحیه خطای پویش در چاپگرهای زیراکس» توانسته باشیم اطلاعات شما عزیزان را به روز نماییم .

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩