اشتراک گذاری

چرا دستگاه کپی کار نمی کند

در این صفحه کارشناسان به این سوال که چرا دستگاه کپی کار نمی کند ؟ پاسخ خواهند داد .  همان گونه که برهمگان روشن است دستگاه کپی از جمله ملزوماتی که علاوه بر منزل در ادارات  و سازمان ها استفاده از آن ضروری است. ازین رو شناخت مشکلات این دستگاه و نحوه ی عملکرد ان کمک شایان ذکری به کاربران دستگاه های کپی خواهد کرد . دستگاه های کپی تنوع بسیار زیادی دارند و هر کدام دارای عملکرد و ویژگی های خاص خود هستند. دستگاه کپی امروزه یکی از مهمترین لوازم و ماشین آلات در ادارات محسوب می شود.

در این بخش شما را با شش مشکل رایج در دستگاه‌های کپی که سبب گسست در عملکرد این دستگاه می گردند آشنا می‌کنیم و راه‌حل‌های ابتدایی آن‌ها را شرح می‌دهیم؛ (این خطاها  مخصوص به دستگاه کپی ریکو نیست و در تمامی دستگاه های کپی رایج است) . خدمات تخصصی تعمیرات دستگاه کپی را از متخصصین تعمیرات کپی بخواهید.

چرا دستگاه کپی کار نمی کند

چرا دستگاه کپی کار نمی کند ؟

بررسی عوامل موثر در عدم کارکرد دستگاه کپی:

  • گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی کانن

  • افتادن خط روی برگه‌های کپی

  • مشکلات تونر یا کارتریج کپی کانن

  • مچاله و چین و چروک‌دار شدن برگه‌ها

  • کپی بسیار تاریک یا روشن

  • ایجاد لکه‌هایی روی صفحه

این مقاله را از دست ندهید :آموزش نصب پرینتر ریکو در ویندوز

نمایندگی ریکو و واحد های تعمیرات ریکو

نمایندگی ریکو ، واحد های تعمیرات ریکو را به صورت مجزا طراحی کرده است . درصورتی که کاربران با هرگونه ایراد در عملکرد دستگاه کپی ریکو مواجه شدند می توانند به نمایندگی ریکو مراجعه نمایند . این مرکز جهت کسب رضایت مشتریان و در راستای تحقق هدف ارائه ی بهترین خدمات فعالیت خود را براساس استفاده از مدرنترین و درجه یک ترین تجهیزات انجام می دهد . جهت آشنایی با خدمات ما در هرواحد وارد صفحه ی مربوط به واحد مورد نظر شوید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩