اشتراک گذاری

تعمیر کاغذ کش کپی کانن

تعمیر کاغذ کش کپی کانن ، از جمله خدمات مربوط به دستگاه های کپی کانن می باشد، که در واحد تعمیر کپی کانن انجام می شود. این دستگاه یکی از پر کاربرد ترین دستگاههای اداری در سازمان ها و ادارات می باشد. همچنین این دستگاه با کیفیت ، با قیمیت مناسب در اختیار کاربران گرامی قرار می گیرد. در این بخش قصد داریم به بررسی کاغذ کش ها ی دستگاه کپی بپردازیم و به نکات مهم دررابطه با تعمیرکاغذ کش کانن اشاراتی داشته باشیم.

تعمیر کاغذ کش کپی کانن

مشکلات کاغذ کش ها در دستگاه کپی کانن

کاغذ کش ها وظیفه ی ورود کاغذ به دستگاه را دارا می باشند. زمانی که فرایند انتقال دستور از سیستم به چاپگرصادر می شود، کاغذ کش ها فرایند چاپ را به عهده می گیرند. در این لحظه کاغذ به داخل دستگاه ورود می یابد، تا به مرحله ی بعدی چاپ، یعنی محیط فیوزینگ وارد شود، سپس فرایند چاپ کامل می گردد. اشکالاتی که ممکن است برای دستگاه کپی پیش بیاید به دو بخش تقسیم می شود.

اولین مشکل، عدم فعالیت کاغذ کش می باشد، که در این صورت هیچ کاغذی وارد دستگاه کپی نمی شود. مشکل دومی که ممکن است پیش بیاید، مربوط به فرایند ناقص ورود کاغذ به دستگاه می باشد که، کاغذ در دستگاه گیر می کند. متخصصین تعمیر کاغذ کش کپی کانن تمامی مشکلات را چه ازنوع اول و چه نوع نوع دوم رفع خواهند نمود.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید: علت روشن نشدن دستگاه کپی

دلایل خرابی کاغذ کش کپی کانن

  • استفاده ی بیش از حد

یکی از مهم ترین دلایل خرابی کاغذ کش کپی کانن ، استفاده ی بیش از حد از این دستگاه است. به همین علت مشکلات بوجود آمده در دستگاه باید سریعا تعمیر گردد.

  • خرابی میله ی پیک آب

این مشکل وقتی پیش می آید که، سر میله ی پیک آپ از جایی که به خود پیک آپ وصل می شود، شکسته باشد و کاملا در یک دیگر قفل نشود. در این مواقع میله ی پیک آپ باید تعویض شود.

  • خرابی میله ی پیک آب

این مشکل وقتی پیش می آید که، سر میله ی پیک آپ از جایی که به خود پیک آپ وصل می شود، شکسته باشد و کاملا در یک دیگر قفل نشود. در این مواقع میله ی پیک آپ باید تعویض شود.

  • خرابی کلاچ

اگر کلاچ دستگاه خراب باشد، محور پیک آب نمی چرخد و کاغذ به داخل هدایت نمی شود.

  • اختلال محورهای عبور کاغذ

اگر تکه کاغذ پاره شده ویا جسم دیگری در بین محورهای هدایت کاغذکش گیر کرده باشد، به صورتی که غلطک ها نتوانند، با چرخش روی یکدیگرکاغذ را هدایت کنند، عملیات کاغذ کشی مختل می شود. طبق نظر کارشناسان تعمیر کاغذ کش کپی کانن ، معمولا با شستشوی محورها ویا برطرف کردن مانع، مشکل برطرف می شود. مگر اینکه مشکل فیزیکی بر روی دستگاه آشکار باشد.
  • فرسودگی پد وپیک آپ

اگر دستگاه کپی کانن بعد از دریافت فرمان چاپ، اقدام به کاغذ کشی کند، ولی کاغذ از سینی جدا نشود، ممکن است پد وپیک آپ آن، فرسوده باشد.

برای آشنایی با کد های خطای دستگاه کپی کانن کلیک کنید.

تعمیر تخصصی کاغذ کش دستگاه کپی کانن

تعمیر کاغذ کش کپی کانن به صورت تخصصی نیازمند آشنایی با این دستگاه می باشد. ازین رو لازم می دانیم به شرح نکاتی درمورد این قطعه بپردازیم. کاغذ کش دستگاه کپی کانن، فرایند ورود و انتقال برگه ها به بخش انتقال جوهرو یا تونررا برعهده دارد. این دستگاه دارای دو نوع دستی وکاست می باشد. کاغذ کش ها سه فرایند را در دستگاه کپی انجام می دهند. این سه فرایند شامل کاغذ کش ورودی است که وظیفه ی انتقال کاغذ از خارج از دستگاه به داخل را دارد.

دومین فرایند، وظیفه ای است که کاغذ کش میانی برعهده دارد و آن انتقال کاغذ بین قطعات داخلی دستگاه است. سومین وآخرین فرایند برعهده ی کاغذ کش خارجی است که وظیفه ی خارج کردن برگه ها را برعهده دارد. در صورت خرابی این قسمت، فرایند چاپ درست انجام نمی شود. همچنین خرابی آن موجب مختل شدن عملکرد سایر قسمت ها می شود. لذا تعمیر کاغذ کش کپی کانن به صورت حرفه ای امری ضروری بوده و باید توسط مهندسین و متخصصین انجام گردد.

نمایندگی کانن و واحدهای تعمیرات کانن

نمایندگی کانن واحدهای تخصصی جهت تعمیر ، فروش و آموزش تعمیرات کانن در نظر گرفته است. واحد تعمیرات کپی کانن، یکی از مراکز مجاز و فعال در رابطه با این موضوع است. خدمات ارائه شده در پارت تعمیر کاغذ کش کپی کانن با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و توسط کارشناسان فنی این شرکت همراه با گارانتی انجام می شود. همچنین واحدهای تعمیرات canon در این مرکز، ارائه دهنده ی خدمات تخصصی عیب یابی و ترمیم تخصصی محصولات کانن به کاربران محترم می باشند.

اخبار و خواندنی های کانن را در بخش ذیل پیگیری نمایید.

مرکز تعمیرات کپی / تعمیرگاه اصلی کپی پاناسونیک / تعمیرگاه اصلی کپی سامسونگ / تعمیرگاه اصلی کپی اچ پی / تعمیرگاه اصلی کپی ریکو / تعمیرگاه اصلی کپی کیوسرا / تعمیرگاه اصلی کپی زیراکس / تعمیرگاه اصلی کپی کانن / تعمیرگاه اصلی کپی کونیکا مینولتا / تعمیرگاه اصلی کپی توشیبا 

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

16 + سه =