اشتراک گذاری

تعمیر برد دستگاه کپی توشیبا

تعمیر برد دستگاه کپی توشیبا یکی از خدمات واحد تعمیرات کپی در نمایندگی توشیبا می باشد. توشیبا همیشه یک نام نیک در بین کمپانی های محصولات الکترونیکی بوده و از دیر باز در بازار ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است. دستگاه کپی یکی از محصولات این کمپانی خوش نام است .

این دستگاه های کارامد اداری که تواسته اند بخش زیادی از فعالیت های اداری را کم کنند وهمواره نیاز به مراقبت دارند. دستگاه کپیهای توشیبا نیز مانند هر ماشین اداری دیگر، پس از مدتی دچار اختلال شده و نیازمند تعمیرات می شوند. در این مقاله قصد داریم به بررسی یکی از مشکلات مربوط به این ابزارهای کارآمد بپردازیم.

تعمیر برد دستگاه کپی توشیبا

برد دستگاه کپی چیست؟

برد عضو حیاتی در دستگاه کپی های توشیبا است. هنگامی که دستگاه کپی هنگ می کند یا دستور چاپ نمی گیرد یا اینکه چراغ گیر کاغذ روشن می شود، به احتمال زیاد برد دستگاه کپی دچار مشکل گردیده و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. برد جزئی از قطعات دستگاه کپی به حساب می آید. در صورت اختلال در این قسمت از دستگاه کپی، دستگاه بطور کلی دچار مشکل می شود. بگونه ای که دیگر فرق یک دستگاه کپی روشن با یک دستگاه کپی خاموش مشخص نیست. برای تعمیرات دستگاه کپیهای توشیبا بهتر است از نمایندگی های متخصص در این حوزه استفاده نمایید.

بردهای دستگاه کپی ها بشدت حساس می باشند و هر گونه اختلالی در آن سبب آسیب شدیدی به صفحه ی مدارهای آن می شود. اگر در صورت اتصال بی جا که توسط افراد تعمیرکار بر روی بردها ایجاد می شود سیستم مرکزی دچار اخلال شود، دیگر صفحه ی مرکزی دستگاه کپی به درستی عمل نمی نماید و این کار باعث می شود شما به فکر خرید یک دستگاه دیگر باشید. لذا توصیه می کنیم تعمیر برد دستگاه کپی توشیبا را تنها به نمایندگی و مرکز مجاز تعمیرات کپی توشیبا بسپارید.

اینو بخون حتما به کارت میاد :تنظیم رنگ دستگاه کپی

هنگ کردن بی جا در هنگام چاپ

گاه و بی گاه شاهد آن هستید که دستگاه چاپ گر شما هنگ می نماید؟ برای بررسی مشکل بهتر است ابتدا اتصالات و کابل های متصل به دستگاه را چک نمایید. از شارژ بودن کارتریج خود اطمینان حاصل نمایید. در صورت لزوم می توانید یک بار کارتریج را خارج و سپس در محل خود بارگذاری نمایید. اگر بازهم اختلالات قبلی باقی مانده بود بهتر است از یک فرد متخصص برای تعمیر دستگاه خود استفاده نمایید. حتی الامکان سعی نمایید دستگاه دستگاه کپی را حرکت ندهید. بخصوص زمانی که دستگاه روشن است.

عدم دریافت دستور چاپ

گاهی ممکن است شما فرایند گرفتن پرینت یک متن را در درون یک رایانه انجام دهید اما دستگاه عکس العملی از خود نشان ندهد. این عمل ناشی از اختلال در برد یک چاپ گر می باشد که نمی تواند دستور مستقیم از کامپیوتر را به درام و لیزر دستگاه منتقل کند. در دستگاه کپیهای توشیبا بهتر است از دفترچه ی راهنمای استفاده از دستگاه بهره ببرید. معمولا پیش آمده است که افراد بدون مطالعه راهنمای استفاده، اقدام به باز کردن اجزا برای بررسی برد دستگاه کپی نموده اند که این عمل سبب گشته پین ها و خارهای اطراف برد شکسته شود.

برد دستگاه کپی دیگر در جای خود متصل نشود. در پایان بهتر است این نکته را دوباره ذکر نماییم که بهتر است برای تعمیر برد دستگاه کپی توشیبا از نمایندگی های مجاز توشیبا استفاده نمایید. نمایندگی توشیبا علاوه بر بهره بردن از افراد متخصص از قطعات اصلی و برنامه بروزرسانی بردهای جدید شرکت توشیبا استفاده می نمایند .این امر سبب می گردد شما با آرامش خاطر بیشتری از دستگاه کپی خود استفاده نمایید. برند توشیبا یکی از مطرح ترین کمپانی های تولید محصولات الکترونیکی می باشد و معمولا لوازم اداری با کیفیتی را تولید می نماید.

مشکلات و ایرادات دستگاه کپی

در ادامه قصد داریم برخی از مشکلات و ایراداتی که ممکن است برای  دستگاه کپی توشیبا رخ دهد را برای شما توضیح دهیم. در صورت بروز برخی مشکلات تعمیر برد دستگاه کپی توشیبا ضروری خواهد بود . در صورتی که تعمیربرد امکان پذیر نباشد کارشناسان نسبت به تعویض برد اقدام خواهند نمود.

  • مشکلات مین برد اصلی دستگاه کپی
  • مشکلات تعمیر CCD دستگاه کپی
  • عیوب RSPF دستگاه کپی
  • مشکلات SPF دستگاه کپی
  • عیوب ADF دستگاه کپی توشیبا
  • مشکلات یونیت کاغذکش دستگاه کپی
  • مشکلات یونیت درام دستگاه کپی توشیبا
  • عیوب یونیت تانک دولوپر دستگاه کپی
  • مشکلات یونیت فیوزینگ دستگاه کپی
  • عیوب برد پاور دستگاه کپی
  • مشکلات قطعات مستهلک
  • اتمام شارژ کارتریج توشیبا
  • عیوب  مسیر حرکت کاغذ
  • مشکلات یونیت اسکن دستگاه کپی توشیبا
  • عیوب یونیت لیزر دستگاه کپی توشیبا

تمامی مواردی که در بالا ذکر گردید فقط بخشی از مشکلاتی می باشد که ممکن است برای یک دستگاه کپی اتفاق افتد. در این مقاله قصد داریم به مشکل برد دستگاه کپی های توشیبا و چگونگی تعمیر برد دستگاه کپی توشیبا بپردازیم.

نمایندگی توشیبا و واحدهای تعمیرات توشیبا

نمایندگی توشیبا، کادری از برترین و حرفه ای ترین متخصصین را جهت تعمیر و فروش محصولات  توشیبا استخدام نموده است. امروزه شاهدعرضه‌ی گسترده‌ی محصولات توشیبا در بازار داخلی کشور و استقبال گسترده هموطنان از محصولات این کمپانی بزرگ هستیم. از همین رو، نمایندگی توشیبا، با تلاش های شبانه روزی خود درصدد ارائه ی بهترین خدمات در زمینه ی فروش و پس از فروش از جمله در زمینه تعمیر و اصلاح محصولات این شرکت به مشتریان خود می باشد.

در صورت بروز مشکل در دستگاه خود با مراجعه به کادر فنی تعمیرات توشیبا می توانید دستگاه خود را در کمترین زمان و با پرداخت هزینه ای مناسب، در صحت و سلامت کامل تحویل بگیرید. همچنین بخش فروش در مرکز توشیبا، به ارائه ی محصولات اصل واورجینال این کمپانی به مشتریان عزیز می پردازند. فعالیت تعمیروفروش توشیبا شامل انواع ماشین های اداری توشیبا می باشد . تعمیر محصولات در واحدهای مجزا انجام می گردد . به عنوان مثال، تعمیر برد دستگاه کپی توشیبا در واحد تعمیرات دستگاه کپی توشیبا انجام می شود.

اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول در سایر صفحات قابل پیگیری می باشد.

لینک های مفید 

مرکز تعمیرات کپی / تعمیرگاه اصلی کپی پاناسونیک / تعمیرگاه اصلی کپی سامسونگ / تعمیرگاه اصلی کپی اچ پی / تعمیرگاه اصلی کپی ریکو / تعمیرگاه اصلی کپی کیوسرا / تعمیرگاه اصلی کپی زیراکس / تعمیرگاه اصلی کپی کانن / تعمیرگاه اصلی کپی کونیکا مینولتا / تعمیرگاه اصلی کپی توشیبا / تعمیرگاه اصلی کپی شارپ /

5/5 (2 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩