اشتراک گذاری

کونیکا مینولتا جایزه RobecoSAM Gold Class را کسب کرد

کونیکا مینولتا جایزه RobecoSAM Gold Class را کسب کرد . شرکت الکترونیکی ژاپنی کونیکا مینولتا که در زمینه تولید تجهیزات اداری، ابزارهای هنرهای تجسمی، تجهیزات تصویربرداری پزشکی و ابزارهای اندازه‌گیری فعالیت وسیعی دارد، موفق به دریافت جایزه RobecoSAM Gold Class شد.

این کمپانی با انتخاب RobecoSAM که در سوئیس مستقر است و در حوزه تحقیق و رتبه بندی سرمایه گذاری ESG در سراسر جهان پیشگام و پرچمدار است، جایزه Gold Class را دریافت کرده است. تنها ۵ شرکت از میان شرکت های ژاپنی موفق به کسب این عنوان معتبر شده اند.

کونیکا مینولتا جایزه RobecoSAM Gold Class را کسب کرد

RobecoSAM  چگونه نهادی است؟

RobecoSAM که در سوئیس فعالیت می کند، پرچمدار پروژه های تحقیقاتی و ارزیابی ESG در جهان است. RobecoSAM برای بالغ بر ۳۵۰۰ کمپانی بزرگ جهانی دعوت نامه می فرستد تا در ارزیابی پایداری سازمانی شرکت کنند و نتیجه این گرد همایی را در شرایط اقتصادی، محیط زیست و اجتماعی با تمرکز بر ایجاد ارزش دراز مدت مورد بررسی قرار می دهد.

راز دست یابی شرکت کونیکا مینولتا به جایزه RobecoSAM Gold Class

این شرکت الکترونیکی ژاپنی موفق شده است که بالاترین ارزیابی در بخش کامپیوترها، لوازم جانبی و دفتر الکترونیک را دریافت کند. این امر در کسب جایزه RobecoSAM Gold Class بسیار موثر و تاثیر گذار بود. دفتر الکترونیکی این شرکت به طور کلی به ۱۱ بخش تقسیم می شود که در ادامه به طبقه بندی آن اشاره می کنیم؛

  1. بخش Materiality (حیاتی)
  2. بخش مدیریت ارتباط با مشتری
  3. بخش مدیریت زنجیره تامین
  4. بخش مدیریت نوآوری
  5. بخش حفظ حریم خصوصی در ابعاد اقتصادی
  6. بخش گزارش زیست محیطی
  7. بخش کارآیی زیست محیطی عملیاتی
  8. بخش مواد خطرناک در ابعاد محیطی
  9. بخش گزارش اجتماعی
  10. بخش شاخص های عملکرد کار
  11. بخش توسعه سرمایه انسانی در ابعاد اجتماعی.

این کمپانی با همت بالای خود در ارزیابی ترکیبی از همه شاخص ها در این بخش بالاترین رتبه را از آن خود ساخت و تنها کمپانی که در این بخش موفق به دریافت جایزه  Gold Class (کلاس طلا) شد، کونیکا مینولتا بود.

پیروزی کمپانی کونیکا مینولتا در مباحث بنیادی

 آنچه از تحقیقات و مطالعات موجود استنباط می شود این است که شرکت کونیکا مینولتا در مسائل مربوط به شش موضوع مهم در فعالیت های CSR با نهایت قدرت فعالیت کرده است. همین امر سبب دریافت جایزه RobecoSAM Gold Class شده است. در گزارشی که توسط RobecoSAM و رهبر گروه صنعتی منتشر شد، به این همت بالا و موفقیت چشمگیر کمپانی کونیکا اشاره شده است.

بررسی ۶ موضوع با اهمیت و ضروری که توسط کونیکا مینولتا مطرح شد

کمپانی کونیکا مینولتا ۶ موضوع با اهمیت و ضروری که توجه به آنها در فعالیت های CSR ضروری است، شناسایی کرده است؛

  • سرمایه انسانی
  • تنوع
  • رضایت مشتری و ایمنی محصول
  • زنجیره تامین مسئول
  • محیط
  • نوآوری اجتماعی

گزارشی از ابتکار CSR با مفهوم ترویج تنوع در ایجاد نوآوری

کمپانی کونیکا مینولتا برای اینکه به شرکتی دیجیتال تبدیل شود، با نگاهی به چالش های ضمنی برای ایجاد خلاقیت و نوآوری در تجارت بسیار تلاش می کند تا از این طریق به آرمان های خود دست یابد. این نوع بصیرت و تفاوت دیدگاه است که این شرکت را موفق به کسب جایزه RobecoSAM Gold Class کرد. برای دستیابی به خلاقیت و نوآوری همه پرسنل یک مجموعه باید تلاش کنند و کمر همت ببندند.

این نوع نوآوری و خلاقیت می تواند در حوزه عملیات غیرمستقیم با هدف تغییر روش معمول کار اعضای شرکت باشد.

کمپانی کونیکا مینولتا با درک این مفهوم همواره تلاش می کند تا نوعی فرهنگ سازمانی را ایجاد کند که در آن اصلاحات کاری تسهیل می شود و منابع انسانی می تواند در هر نسل و به طور مداوم، حداکثر نقش موثر خود را در ابداعات و نوآوری ها ایفا کنند.

تاثیر برنامه ریزی کمپانی کونیکا مینولتا در دریافت جایزه Gold Class

اواخر سال ۲۰۱۷ شرکت کونیکا مینولتا برنامه جدیدی تدوین کرد که با پیروی از آن این امکان را برای کارکنان خود فراهم می ساخت تا بتوانند شغل دوم یا تجربه انجام شغل جدیدی را هم داشته باشند؛ تنها با این هدف که سیستم نبوغ و نوآوری افراد را تحریک کند و سرعت ببخشد.

شاید پیروی از این برنامه بود که این کمپانی را برای دریافت جایزه RobecoSAM Gold Class همراهی کرد. همچنین سیستم بازگشت به شغل نیز در این برنامه تعریف شده بود تا به اعضای خود در کسب مهارت های متنوع از طریق تجربه کار خارجی کمک کند.

بازوی قدرت شرکت کونیکا مینولتا در دریافت جایزه Gold Class

“منابع انسانی” در مدیریت سازمانی کمپانی کونیکا مونولتا نقش تعیین کننده ای دارد. منابع انسانی این کمپانی مشخصه های منحصر به فرد و گوناگونی دارد. بی شک کسب جایزه RobecoSAM Gold Class بدون حضور این دیدگاه امکان پذیر نبود.

مشخصه های مختلف منابع انسانی کمپانی کونیکا مینولتا را می توان در ویژگی های همچون به ملیت، نژاد، ایدئولوژی، فرهنگ، زبان، جنسیت، سن و تخصص خلاصه کرد. این منابع انسانی تجربه کاری در سراسر جهان را دارند. این به این معنی است که کمپانی کونیکا مینولتا برای پذیرش منابع انسانی از خارج از کشور با هدف افزایش تنوع، تجربه و دانش اعضای این شرکت، بسیار مشتاقانه  عمل می کند.

دورنمای کمپانی کونیکا مینولتا

کونیکا مینولتا قصد دارد با نام تجاری “شکل دادن به ایده ها” به یک شرکت جهانی پایدار تبدیل شود که کاملا برای جامعه ضروری و واجب است. کونیکا از فعالیت های تجاری خود کمک می گیرد تا ارزش های درست را در جامعه تعریف کند و برای بهبود کیفیت جامعه گام بردارد.

تعمیرات کونیکا مینولتا

واحد تعمیرات کونیکا مینولتا برای ارائه خدمات و سرویس های تعمیراتی با کیفیت، آمادگی کامل دارد. این واحد متشکل از بخش های گوناگون تعمیراتی است که به صورت اختصاصی و حرفه ای فعالیت می کند. همین دقت در اجرای تعمیرات است که این واحد تعمیراتی را از سایر مراکز تعمیراتی منحصر و جدا می کند.

نمایندگی کونیکا مینولتا

مرکز نمایندگی کونیکا مینولتا با رعایت همه قوانین گمرکی و ضوابط تعریف شده در قانون واردات کشور، اقدام به واردات محصولات این کمپانی می کند. به همین جهت است که همواره در این مسیر می تواند تکیه گاهی امن و مطمئن برای کاربران باشد. این واحد اصلی ترین خدمات پس از فروش را به کابران خود ارائه می دهد وخود نیز تسهیلاتی ویژه ای برای آنها در نظر گرفته است.

اخبار، اطلاعات، سوالات متداول کاربران و مقاله های مرتبط با کمپانی کونیکا مینولتا را در سایر بخش های سایت دنبال کنید

لینک های مفید

نمایندگی کپی / نمایندگی کپی پاناسونیک  / نمایندگی کپی سامسونگ / نمایندگی کپی اچ پی /  نمایندگی کپی ریکو /نمایندگی کپی کیوسرا / نمایندگی کپی زیراکس / نمایندگی کپی کانن / نمایندگی کپی کونیکا مینولتا / نمایندگی کپی توشیبا / نمایندگی کپی شارپ

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩