اشتراک گذاری

پنل های جدید کیوسرا

پنل های جدید کیوسرا در مراسمی رسمی توسط این شرکت معرفی شد. شاید شما هم جزو کسانی باشید که نام کیوسرا را فقط در زمینه دستگاه کپی و ماشین های اداری شنیده باشید. کمپانی کیوسرا یکی از برجسته ترین و قدیمی ترین برند های ژاپنی در زمینه ماشین های اداری و تکنولوژی های جدید می باشد. حال این شرکت پنل های جدید کیوسرا را با تکنولوژی HUD معرفی کرد. کمپانی کیوسرا پانل های جدید کیوسرا  را برای  خودروهای اتوماتیک را معرفی کرده است این در حالی است که کیوسرا به تازگی اعلام کرده است که خط تولید جدیدی از پانل های LCD با کارایی بالا و رزولوشن بالا را اختصاصا برای خودروهای HUD طراحی کرده است.

پنل های جدید کیوسرا

پنل های جدید کیوسرا چیست؟

منظور از HUD درواقع یک صفحه نمایش شفاف است که مانند شیشه میتوان آن روی دیگرش را دید که مزیت بزرگ و برتر این صفحه نمایش این است که کاربر بدون اینکه نیاز داشته باشد به آن نگاه کند، می تواند اطلاعات را دریافت کند. این پانل های ال سی دی کیوسرا دارای قابلیت انتقال نور بالا، رزولوشن بالا و وسیع ترین دامنه عملکرد صنعتی برای اجرای مطلوب در برنامه های HUD خودرو است. به این ترتیب شما میتوانید در حین رانندگی بدون تغییر نگاه از جاده به اطلاعات موجود از طریق شیشه اتوموبیلتان دسترسی داشته باشید.

ویژگی های پانل های ال سی دی HUD جدید کیوسرا

پنل های جدید کیوسرا در ابتدا  برای هواپیماهای دفاعی طراحی شده است. تکنولوژی HUD می تواند ایمنی خودرو را به طرز چشم گیری بهبود بخشد و خستگی راننده را با طراحی سرعت خودرو، ناوبری و سایر داده ها کم کند. به طوری که راننده دقیقا می تواند این پانل ها را بر روی شیشه جلو اتومبیل و درست در خط دید خود مشاهده کند.

اینو بخون حتما به کارت میاد :چرا دستگاه کپی کیوسرا خط میندازه؟

تکنولوژی پیشرفته پنل های جدید کیوسرا

پانل های ال سی دی جدید کیوسرا به انتقال نور با سرعت فوق العاده بالا تا ۵/۸ درصد و نسبت کنتراست معمول تا ۱۷۰۰: ۱ تامین می کنند. تکنولوژی پلی استیلیک دمای پایین، با استفاده از فناوری تصویر پیشرفته گسترده کیوسرا، تراکم پیکسل حدود ۳۰۰ppi تقریبا دو برابر از LCD های معمولی, و زاویه دید ۸۵ درجه بدون تغییر رنگ, را ارائه می دهد. علاوه بر این، پانل های ال سی دی HUD جدید کیوسرا دمای کاری -۴۰ درجه سانتی گراد تا + ۱۰۵ درجه سانتیگراد، فراهم می سازند که این قابلیت در حال حاضر در میان نمایشگرهای خودرو بسیار گسترده و پیشرفته است

نحوه عملکرد پنل های جدید کیوسرا

یکی از چالش هایی که برای طراحی این صفحه های نمایش وجود دارد این است که در شرایط نوری گوناگون اعم از نور خورشید کامل تا تاریکی کامل، به خوبی عمل کند. علاوه بر این، از زمانی که داده ها و تصاویر روی صفحه شیشه ای نمایش داده می شود، تکنولوژی HUD به تصویربرداری با رزولوشن بالا نیاز دارد تا بتواند بدون افزایش قابل ملاحظه ای، جزئیات وضوح تصویر را بالا ببرد. رعایت این الزامات در محیط خودرو نیازمند اجزای تصویربرداری است که روشنایی استثنایی، کنتراست و تراکم پیکسل را با محدوده دمای کاری بسیار وسیع ارائه می دهند، زیرا ممکن است که وسایل نقلیه به مناطقی با آب و هوای خیلی سرد یا خیلی گرم  سفر کنند.

تعمیرات کیوسرا

مرکز تعمیرات کیوسرا بهترین و قابل اعتمادترین گزینه برای سرویس و تعمیر همه دستگاه های این کمپانی می باشد. یکی از برترین ویژگی های این مرکز  این است که داشتن متخصصان حرفه ای و با تجربه و ارائه گارانتی خدمات ارائه شده، بهترین انتخاب برای اجرای تعمیرات همه دستگاه های کیوسرا است. مهم نیست که شما چه محصولی از کمپانی کیوسرا را در اختیار دارید، زیرا ما تمامی تولیدات کیوسرا را تعمیر می کنیم. سیستم خدمات دهی مرکز تعمیرات کیوسرا به گونه ای است که در همه حال رفاه حال مشتری را جزء الویت های اول کاری خود می داند؛ به همین جهت برای ارائه خدمات سرویس در محل نیز هیچ گونه محدودیتی ندارد و هموراه با مشتری همراهی می کند.

نمایندگی کیوسرا

نمایندگی کیوسرا برای ارائه خدمات و سرویس های مورد نیاز فروش و خدمات پس از فروش همه تولیدات برند کیوسرا آمادگی دارد. این نمایندگی مجاز و رسمی، با فعالیت های وسیع خود، به راحتی می تواند همه نیازهای کاربران این کمپانی را در حوزه فروش و خدمات پشتیبانی پس از فروش تامین سازد. نمایندگی کیوسرا با ارائه مشاوره های رایگان به مشتریان خود، به آنها کمک می کند تا بهترین و هوشمندانه ترین تصمیم را بگیرند و در نهایت از خرید خود لذت ببرند. با مراجعه به این نمایندگی مجاز و رسمی، می توانید از تسهیلات بیشماری بهره مند شوید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩