اشتراک گذاری

پرینتر لیزری ریکو

برند ریکو یکی از محبوب ترین شرکت های دنیای لوازم اداری می باشد. یکی از دلایل محبوبیت این برند قیمت بصرفه آن نسبت به سایر کمپانی ها می باشد. در این مقاله قصد داریم یکی از جدید ترین محصولات این کمپانی که یک پرینتر لیزری ریکو می باشد را به شما معرفی می نماییم.

پرینتر لیزری ریکو

پرینتر لیزری ریکو SP 4510DN

این پرینتر یک کاره می باشد و توانایی چاپ کردن را می توان عمده ترین فعالیت این پرینتر دانست. بر عکس سایر پرینترهای روز دنیا که توانایی اسکن تصاویر و اسناد را نیز دارا هستند این پرینتر فقط اقدام به چاپ کردن و پرینت گرفتن اسناد داخل سیستم عامل می نماید. ظرفیت سینی کاغذ این محصول برابر با ۵۰۰ برگ است و توان کار ماهانه‌ ی ۱۵۰٫۰۰۰ صفحه، نشان از طراحی آن برای بار کاری بالا دارد و در نتیجه می ‌توان از آن برای امور شخصی، اداری یا حتی صنعتی استفاده کنید.

سرعت چاپ در این مدل به ۴۰ صفحه در دقیقه می‌ رسد که در مقایسه با مدل ‌های دیگر رقم بسیار خوبی است. باید این نکته را نیز خاطر نشان کنیم که در این مدل ریکو توانایی چاپ دو رو نیز وجود دارد و بصورت خودکار این فعالیت انجام خواهد شد.

پرینتر لیزری ریکو مناسب فضاهای اداری

پرینتر ریکو عموما برای مشاغل اداری ساخته شده است. این دستگاه ها عموما فضای زیادی را اشغال نمی نمایند. البته حجم بالای چاپ در ماه را می توان مهمترین مزیت این نوع از پرینترها در نظر گرفت. قیمت بسیار مناسب آن نسبت به سایر پرینترهای هم رده ی خود دیگر مزیت این دستگاه می باشد. از سوی دیگر وزن این پرینتر نیز ۱۴ کیلوگرم است و همانند اکثر پرینترهای اداری، به‌ تنهایی نمی ‌توان آن را جابجا کرد.

بر روی این پرینتر یک صفحه ‌نمایش LCD  چهار خطی تعبیه ‌شده است تا امور مربوط به چاپ را به ‌وسیله آن انجام دهید و در پایین آن تعداد ۱۴ دکمه برای اعمال تنظیمات قرار دارند. ظاهر این دستگاه شبیه به پرینترهای مدرن می باشد و از زیبایی ظاهری خوبی برخوردار می باشد.

این مقاله برای شما مفید است :تعمیر کاغذکش پرینتر ریکو

ویژگی های پرینتر لیزری ریکو

چاپگر تک کاره لیزری SP 4510DN از شرکت ژاپنی Ricoh محصولی با ویژگی‌های متعدد است که این روزها صفت ایده ال را با خود یدک می ‌کشد. این پرینتر که در بازار کنونی یک میان رده محسوب می ‌شود قادر است در یک دقیقه ۴۰ برگ پرینت بگیرد. علاوه بر سرعت چاپ، این دستگاه پرینتر کیفیت را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

این پرینتر یک پرینتر جان سخت می باشد که می تواند ماهانه ۱۵۰ هزار برگ چاپ نماید که این امر به اندازه فعالیت چند دستگاه دیگر می باشد. باید این نکته را ذکر نماییم که دوستانی که علاقه مند به چاپ تصاویر هستند بهتر است از پرینترهای جوهر افشان استفاده نمایند.

عملکرد پرینتر لیزری ریکو

پرینتر لیزری ریکو SP 4510DN از سرعت چاپ ۴۰ برگ در دقیقه بهره می ‌برد و با ظرفیت سینی ۵۰۰ برگ به‌ راحتی می ‌تواند در یک اداره با حجم کاری زیاد جوابگوی نیازهای شما باشد. همانطور که پیشتر ذکر گردید ۱۵۰ هزار برگ در ماه عامل دیگری است که می توان به سرعت بالای این پرینتر لیزری اشاره نمود. سرعت و قیمت مناسب و فضای کم سبب شده این مدل یک پرینتر کارامد برای سازمان های اداری تبدیل شود.

سایر ویژگی های چاپگر لیزری ریکو

  • ظرفیت چاپ بالا
  • مناسب برای مصارف اداری و سازمان ها و دانشگاه ها
  • عمر طولانی
  • استحکام مناسب
  • زیبایی ظاهری
  • چاپ دو رو
  • توان کاری بالا
  • مقرون ‌به‌ صرفه
  • فضای اشغال شده کم

نمایندگی ریکو و واحدهای تعمیرات ریکو

نمایندگی ریکو ، واحد های تعمیرات ریکو را به صورت مجزا طراحی کرده است . درصورتی که کاربران با هرگونه ایراد در عملکرد دستگاه کپی ریکو مواجه شدند می توانند به نمایندگی ریکو مراجعه نمایند . این مرکز جهت کسب رضایت مشتریان و در راستای تحقق هدف ارائه ی بهترین خدمات فعالیت خود را براساس استفاده از مدرنترین و درجه یک ترین تجهیزات انجام می دهد . جهت آشنایی با خدمات ما در هرواحد وارد صفحه ی مربوط به واحد مورد نظر شوید.

سخن آخر

پرینترهای لیزری بطور گسترده ای در دنیای امروز مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ها که نجات دهنده سازمان ها و ادارات هستند امروزه جزء لاینفک هر فعالیت اداری می باشند. کمتر مکان سازمانی را می توانید پیدا کنید که یک پرینتر و چاپگر در آن وجود نداشته باشد. در نتیجه برای یک محیط اداری لازم است یک چاپگر مطمئن و کارآمد تهیه شود. این چاپگرلازم است سرعت و کیفیت مناسبی داشته باشد و حجم بالای فعالیت های ادارای را پشتیبانی نماید.

پرینتر لیزری ریکو با قیمت مناسب و سرعت و کیفیت کارآمد باعث شده است که اغلب مدیران در سازمان های اداری دستور خرید این نوع از پرینترها را دهند. پرینتر لیزری ریکو SP 4510DN یک پرینتر جان سخت و مناسب برای فضای اداری می باشد.

اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول ریکو در سایر صفحات سایت قابل پیگیری می باشد.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩