اشتراک گذاری

تعمیر کاغذکش پرینتر ریکو

بی شک میتوان گفت پرینتر حالا به یکی از ضروری ترین و اساسی ترین کالاهای مورد نیاز بشر تبدیل شده است. یکی از کمپانی های نام آشنای فعال در زمینه ی تولید انواع پرینترها ، شرکت ریکو میباشد. کمپانی ریکو تولید کننده ی انواع محصولات الکترونیکی است،که در درجه ی اول به تولید تجهیزات اداری از قبیل پرینترها و دستگاه های فتوکپی میپردازد. این شرکت همواره به دنبال درک نیاز مشتری در صدد تولید بهترین و با کیفیت ترین محصولات بوده است.

از سری تولیدات موفق این شرکت، دستگاه پرینتر های ریکو بوده است که فناوری خروجی دفتری را دچار تغییر و تحول بسزایی کرده است تا امروزه کاربران بسیاری در صدد خرید دستگاه های پرینتر ریکو برآیند. طبیعی است که دستگاه های پرینتر ریکو هم مانند سایر دستگاه ها از خرابی و اختلالات احتمالی در امان نباشند.یکی از مشکلات پیش روی کاربران پرینترها،خرابی های کاغذ کش دستگاه شان میباشد. اما کاغذ کش دقیقا چه وظیفه ای به عهده دارد؟

تعمیر کاغذکش پرینتر ریکو

کاغذکش پرینتر چیست و چه کاربردی دارد ؟

کاغذکش پرینتر، وظیفه ی وارد کردن کاغذ را به داخل دستگاه به عهده دارد. زمانی که دستور انتقال از سیستم به پرینتر داده میشود ، کاغذ کش اولین قطعه ای میباشد که در فرایند چاپ وارد عمل میشود.در این لحظه کاغذ به داخل دستگاه وارد میشود تا نوبت به کار قطعاتی مثل فیوزینگ برسد و فرایند چاپ تکمیل شود. 

با در نظر داشتن وظیفه ی مهم کاغذکش ها در چاپ میتوان انتظار این را داشت که هرگونه خرابی در این وسیله ، عملکرد پرینتر را با مشکل روبرو میکند.از همین رو تعمیر کاغذکش پرینتر ریکو  میبایست در در اسرع وقت انجام شود. همچنین لازم است بدانید کاغذکش قطعه ایست که نیاز به سرویس و رسیدگی مداوم دارد و لازم است  بارها این قطعه را تمیز کرده و گرد و غبار آن را پاک کنید تا با این کار عمر پیکاب رولر پرینتر خود را افزایش دهید. همچنین این کار به بالا بردن کیفیت پرینت نیز کمک بسیاری میکند.

این مقاله برای شما مفید است : تاثیر رطوبت روی پرینتر

آموزش تعمیر کاغذکش پرینتر ریکو

اگر با مشکل در این قطعه روبرو شدید بهتر است راهکارهایی که برای شما توضیح داده میشود را در نظر داشته باشید.البته توصیه ی ما به شما این است که اگر در این زمینه مهارت لازم را ندارید، تعمیر کاغذکش پرینتر ریکو ی خود را به کارشناسان نمایندگی تعمیر پرینتر ریکو بسپارید.توجه داشته باشید که مراحل زیر را به دقت انجام دهید تا از بروز آسیب در سایر بخش های پرینتر خود جلوگیری کنید.

  1. قبل از هر اقدام کابل برق را از پرینتر خود جدا کنید و به پرینتر خود اجازه دهید کاملا خنک شود.
  2. تونر کارتریج را از دستگاه تان خارج کنید
  3. سعی کنید محل غلطک کاغذکش را تشخیص دهید.
  4. برای تعمیر کاغذکش پرینتر ریکو خارهای کوچک سفید رنگ کنار غلطک کاغذ کش را به سمت بیرون بچرخانید.
  5. سعی کنید به آرامی غلطک کاغذکش را بیرون بیاورید.
  6. غلطک کاغذکش جدید را در شکاف مربوطه کاغذکش قبلی قرار دهید.
  7. بالای غلطک کاغذکش را بچرخانید تا غلطک کاغذکش در محل خود فیکس شود.
  8. تونر کارتریج را در محل خود قرار دهید و در تونر کارتریج را ببندید.
  9. حال میتوانید کابل برق را به دستگاه پرینتر خود متصل کنید و دستگاه را روشن کنید .
  10. اگر بعد از انجام این مراحل اشکال ایجاد شده در دستگاه حل نشد ، دستگاه خود را به مرکز تعمیرات ریکو ببرید.

تعمیر کاغذکش پرینتر ریکو را به کجا بسپاریم؟

اگر از کاربران پرینترهای ریکو هستید  و به تازگی متوجه بروز اختلال در عملکرد کاغذ کش آن شده اید، مفتخریم به خدمت شما برسانیم که تعمیر کاغذکش پرینتر ریکو  در این مرکز توسط زبده ترین کارشناسان و متخصصان و با به کارگیری به روز ترین تجهیزات لازم انجام میشود. لازم به ذکر است که، تعمیرات پرینتر ریکو اعم از مدل ها جوهری و لیزری و … در این مرکز، ضمن ارائه ی ضمانت و گارانتی تعمیر انجام میشود.کارشناسان حاضر در نمایندگی تعمیرات پرینتر به ساختار سخت افزاری و نرم افزاری این محصولات مسلط بوده و در صورت نیاز با مهارت های تخصصی خود ،پس از عیب یابی دستگاه و تشخیص علت خرابی پیش آمده، اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را روی پرینتر شما پیاده میسازند تا دستگاه ریکوی شما را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی کنند.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩