اشتراک گذاری

تعمیر پرینتر توشیبا در محل

پرینتر را می توانیم مجموعه ایی از سخت افزار ها و نرم افزارهای در ارتباط با یکدیگر بدانیم. اما این نکته را نباید فراموش کرد که بعد از گذشت زمانی هم سخت افزارها و هم نرم افزارها دچار مشکل می شوند. در صورت خرابی برای تعمیر نمی توانیم به تعمیرکاران غیر متخصص و مبتدی اعتماد کنیم. تعمیر پرینتر توشیبا در نمایندگی توشیبا توسط کارشناسان و تکنسین هایی کاملا ماهر و متخصص صورت می گیرد. در نمایندگی تعمیرات پرینتر توشیبا از جدیدترین متدها و پیشرفته ترین تجهیزات استفاده می شود، تا تعمیر پرینتر توشیبا به بهترین وجه ممکن به سرانجام برسد.

تعمیر پرینتر توشیبا در محل

نمایندگی تعمیرات پرینتر توشیبا

کارشناسان ما در مرکز تعمیرات پرینتر توشیبا ضمن رفع کلیه ایرادات و اشکالات ایجاد شده در دستگاه، به دلیل اِعمال برخی گردگیری ها و تنظیمات ویژه در حین تعمیر، کیفیت اولیه دستگاه را بازخواهند یافت و به دستگاه شما عمر دوباره خواهند بخشید. از دیگر ویژگی های مهم مرکز تعمیرات پرینتر توشیبا بهره مندی از ابزاآلات و تجهیزات مدرن در تعمیرات می باشد که ضمن سرعت بخشی به روند تعمیرات ارائه ی تعمیرات با کیفیت بالا را به همراه دارد.

مدیریت نمایندگی توشیبا تمامی تلاش خود را به کاربسته است تا  با جلب رضایت تک تک مشتریان در جهت ارائه ی خدمات بهتر و اجرای اصول مشتری مداری گام بردارد. نمایندگی توشیبا بر این باور است که همواره حق با مشتری است و «رضایت مشتری» می بایست بنیادی ترین اصل در یک مرکز ارائه دهنده خدمات باشد. نمایندگی توشیبا در صورت بروز کوچکترین مشکل برای مشتری و یا نارضایتی وی از روند تعمیرات، علل این نارضایتی به دقت بررسی شده و با عوامل خاطی برخورد خواهد شد. کاربران گرامی می توانند جهت بهره مندی از خدمات نمایندگی توشیبا از جمله تعمیرات پرینتر توشیبا از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت اقدام فرمایند.

مشکلات رایج پرینتر توشیبا

پرینتر دستگاه پر مصرفی است که همواره در معرض خطر استهلاک قرار دارد. در این میان بی احتیاطی کاربر نیز ممکن است باعث و بانی پیدایش مشکلاتی شود. گاهی اوقات این مشکلات با یک دستکاری جزئی برطرف خواهند شد. در واقع بسیاری از اختلالات کلافه کننده ی پرینترها می توانند دلایل پیش پا افتاده و ساده ای داشته باشند. البته باید راهکار اصلی مقابله با مشکلات پرینتر را دانست تا به درستی با آن ها مبارزه کرد. برخی از مشکلات رایج پرینتر توشیبا که دارای دلایل جزیی می باشند، عبارتند از:

گیر کردن کاغذ در پرینتر توشیبا

گیر کردن کاغذ متداول ترین مشکلی است که گریبانگیر پرینتر شده و کارایی آن را از بین می برد. این مشکل معمولا ریشه در جنس کاغذهای مصرفی دستگاه دارد. هر پرینتر نیازمند استفاده از کاغذهای استاندارد است. پرینتر عملکرد صحیح خود را به هنگام رویارویی با کاغذهای بیش از حد ضخیم یا برعکس بیش از اندازه سبک، رنگی، شیاردار و آلوده از دست می دهد. رطوبت نیز عامل دیگری است که موجب گیر کردن کاغذ در پرینتر می شود. اگر با تعویض کاغذ مشکل گیر کردن برگه های چاپ شده در پرینتر برطرف نشد، می بایست نسبت به تعمیر وضعیت کاغذکش دستگاه اقدام کنید. نمایندگی تعمیرات پرینتر توشیبا کاغذکش را طی مدت زمان کوتاهی تعمیر خواهد کرد. کافی است با ما تماس بگیرید.

چاپ ناقص کلمات مختلف در پرینتر توشیبا

کیفیت نامناسب چاپ اسناد در پرینترهای توشیبا و یا سایر برندهای موجود در بازار به خرابی قطعاتی چون کارتریج، درام و یونیت لیزر مرتبط می شود. برای رفع این ایرادات فنی نمایندگی تعمیرات پرینتر توشیبا مراحل عیب یابی ریزبینانه را زیر نظر تعمیرکاران مجرب شکل می دهد. اما گاهی اوقات احتمال دارد بدون اینکه مشکل سخت افزاری خاصی در پرینتر دیده شود، کلمات به صورت ناقص و نصفه به چاپ برسند. این وضعیت به علت عدم تنظیم درست کاغذ در چاپگر ایجاد خواهد شد.

برگه های مصرفی را حتما باید مطابق با علامت های حک شده بر روی سینی کاغذ جاسازی کنید. از طرفی فراموش نکنید که از طریق نمایشگر پرینتر و یا درایور موجود در رایانه ی متصل به پرینتر، سایز کاغذ را مطابق با برگه ی درون دستگاه انتخاب کنید تا مشکل چاپ نصفه ی کلمات برطرف شود.

چاپ خطوط زائد در پرینتر توشیبا

اگر از کاربران همیشگی پرینتر باشید، حتما تاکنون با ظهور خطوط عمودی و افقی متعدد در برگه های به چاپ رسیده ی پرینتر مواجه شده اید. عدم توجه به حضور این مشکل می تواند باعث شدت گرفتن خرابی های پرینتر و سرایت اختلالات موجود از قطعه ای به قطعه ی دیگر باشد. این وضعیت به علت از کار افتادگی درام ایجاد می شود. درام قطعه ی حساسی است که با تونر سر و کار دارد و پروسه ی انتقال تونر بر روی کاغذ انجام می دهد. در حین انجام این فرآیند ممکن است درام آلوده شود. آلودگی درام اصلی ترین عامل افت کیفیت چاپ و به ویژه چاپ خطوط زائد عمودی و افقی است. برای رفع این مسئله باید مطابق با پارامترهای استاندارد درام را تمیز کرد. اگر پس از پاکسازی درام همچنان با خطوط زائد در چاپ رو به رو هستید؛ با نمایندگی تعمیرات پرینتر توشیبا تماس بگیرید و تا کارشناسان اعزامی در صورت نیاز درام دستگاه مورد نظر را تعمیر یا تعویض کنند.

چاپ کمرنگ اسناد در پرینتر توشیبا

چاپ کمرنگ اسناد در پرینتر نشانه ای برای به اتمام رسیدن تونر چاپگر است. شارژ کارتریج به راحتی مشکل چاپ روشن و یا بیش از حد کمرنگ پرینتر را برطرف خواهد کرد. البته در برخی مواقع امکان دارد کارتریج به درستی در دستگاه توشیبا قرار نگرفته باشد. بنابراین کارتریج را با احتیاط فراوان بیرون بکشید و میزان تونر موجود در آن را بررسی کنید. اگر نیمی از کارتریج با تونر پوشیده شده است، نیازی به شارژ کارتریج نیست.کارتریج را به دقت درون پرینتر برگردانید. ست شدن این قطعه در پرینتر با یک صدای کلیک مانند ظریف همراه خواهد بود؛ به شنیدن آن دقت داشته باشید. لازم به ذکر است که پروسه ی شارژ کارتریج در نمایندگی تعمیرات پرینتر توشیبا با استفاده از تونر مرغوب انجام شده و دارای گارانتی است.

تعویض قطعات پرینتر توشیبا

گاهی اوقات امکان دارد یک بخش از پرینترهای توشیبا در اثر بی احتیاطی کاربر، عدم توجه به ظرفیت ماهیانه ی دستگاه و استهلاک به طور کامل کارایی خود را از دست بدهد. در چنین شرایطی که تعمیر قطعه امکان پذیر نیست، استفاده ی دوباره از کیفیت اولیه ی چاپگر در گرو تعویض قطعه ی معیوب با نمونه ی اورجینال می باشد. ما به شما این اطمینان را می دهیم که نمایندگی تعمیرات پرینتر توشیبا پروسه ی جایگزینی قطعه ی معیوب را به طور حتم با نمونه ی اورجینال مشابه انجام می دهد تا هیچ گونه تغییری در سطح کیفی دستگاه ایجاد نشود.

تعمیر برد پاور پرینتر توشیبا

برد پاور یکی از قطعات اصلی هر پرینتر و یا دستگاه الکترونیکی است. این بخش از پرینترهای توشیبا وظیفه ی انتقال ولتاژ مورد نیاز اجزای پرینتر را برعهده دارد. بنابراین خرابی برد پاور مساوی است با عدم انتقال نیروی لازم به قطعات گوناگون چاپگر و روشن نشدن کلی دستگاه. این برد ساختار حساس و آسیب پذیری دارد. گاهی اوقات ممکن است در اثر انباشته شدن گرد و غبار نیز کارایی برد پاور نابود شود. به هر حال مشکل برد پاور پرینترهای قدیمی و جدید توشیبا هر چه باشد در نمایندگی تعمیرات پرینتر توشیبا قابل حل است.

تعمیر لیزر پرینتر توشیبا

تعمیر لیزر پرینتر توشیبا یکی از سرویس های نمایندگی تعمیرات پرینتر توشیبا است. لیزر بخش مهمی از پرینتر های لیزری است که مسئولیت های زیاد و مهمی بر عهده دارد. لیزر پرینتر توشیبا یکی از بخش های یونیت لیزر است که در کنار قطعاتی همچون برد لیزر، برد موتور گرداننده و آینه کوچک عدسی فعالیت می کند. این قطعه درست مثل نور عمل می کند.

وقتی لیزر خراب می شود، نور به دستگاه نمی رسد.  بی کیفیتی چاپ در صورت پر بودن کارتریج، تار بودن پرینت و نبود فوکوس لازم در پرینت در نتیجه خرابی لیزر است. تعمیر لیزر پرینتر توشیبا را می توان با جا انداختن پین آینه یا تعویض سوکت لیزر انجام داد. سیم پیچی سوکت نیز مورد دیگری است که می توان با بررسی آن لیزر پرینتر توشیبا را تعمیر کرد. گاهی شدت آسیب دیدگی بسیار بالاست و فقط باید لیزر را تعویض کرد.

شارژ کارتریج پرینتر توشیبا

شارژ کارتریج پرینتر توشیبا ساده ترین و البته پر متقاضی ترین خدمات نمایندگی تعمیرات پرینتر توشیبا است. شارژ کارتریج پرینتر یکی از راه های صرفه جویی در هزینه های مصرفی این دستگاه است. برای اجرای درست شارژ کارتریج باید اجزای داخلی این دستگاه را به خوبی بشناسیم. نحوه باز و بسته کردن آن را بدانیم و درام را به درستی تمیز کنیم و به طور کلی با جنرال سرویس کارتریج آشنا باشیم.

مهمترین نکات برای شارژ کارتریج دستگاه این است که کارتريج ها را همواره در حالت افقي نگهداري يا حمل کنیم؛ كارتريج ها را در دمای 0 تا 35 درجه سانتيگراد نگهداری کنیم، كارتريج ها را در معرض آفتاب و نور شديد قرار ندهيم و پرينتر را در محيط پر گرد و غبار،  كنار پنجره و در معرض آفتاب و گرما قرار ندهيم.

تعمیر درام پرینتر توشیبا

تعمیر درام پرینتر توشیبا نمونه ای دیگر از خدمات نمایندگی تعمیرات پرینتر توشیبا است. درام وظیفه انتقال تصویر از پرینتر به کاغذ را بر عهده دارد. درام به خصوص در یک کارتریج لیزری نقش مهمی دارد. تا جایی که اگر کارتریج را با بهترین تونر هم شارژ کنيد، ولی درام بی کیفیتی داشته باشید، کارتریج کارایی مناسبی نخواهد داشت و در نهایت چاپ با کیفیتی را تجربه نخواهید کرد.

بهتر است به فکر تعویض درام باشید تا تعمیر آن. زیرا معمولا در مسیر تعمیر درام پرینتر توشیبا حساسیت های ریز و پنهانی نهفته است که مسیر را سخت می کند، اما با تعویض درام، سرعت بهبودی دستگاه دو چندان می شود؛ البته تعویضی با کیفیت و با یک نمونه اصل.

تعمیر مین برد پرینتر توشیبا

تعمیر مین برد پرینتر توشیبا نمونه ای دیگر از خدمات نمایندگی تعمیرات پرینتر توشیبا است. مین برد وظایف بسیار مهمی در پرینتر بر عهده دارد. تعمیر مین برد پرینتر توشیبا مهم است، زیرا این قطعه سایر قطعات را به یکدیگر وصل می کند و در نهایت پردازش اطلاعات را انجام می دهد. مین برد به کمک پورت یو اس بی یا یک پورت موازی به رایانه متصل می شود.

برای تعمیر مین برد پرینتر توشیبا باید از روش تست محتوایی و پایه ای اختلالات جهت تشخیص شکستگی های برد الکترونیکی با استفاده از اسیلوسکوپ، سیگنال ساز، آمپرسنج، ولت متر و نرم افزارهای عیب یابی تخصصی استفاده شود. عیب یابی و ارزیابی مین برد مهمترین مرحله برای انتخاب مسیر تعمیر است.

چگونگی استفاده از تعمیر پرینتر توشیبا

این نکته بر کسی پوشیده نیست که جابه جایی و انتقال دستگاه پرینتر به تعمیرگاه ها کار ساده ایی نیست و امکان صدمه دیدن در حین جابه جایی وجود دارد. حال شما می توانید به آسانی از خدمات سرویس در محل استفاده کنید. برای این کار می توانید با ثبت درخواستی در سایت یا برقراری تماس از این خدمات بهره مند شوید. بعد از ثبت درخواست، منتظر باشید تا کارشناسان با شما تماس برقرار کنند. سپس تکنسین های ما در محل حاضر می شوند و به تعمیر و تعویض قطعات معیوب پرینتر Toshibaشما می پردازند.

هزینه تعمیر پرینتر توشیبا

هزینه ی تعمیر پرینتر توشیبا بستگی به موارد مختلفی دارد. نوع پرینتر، تعداد قابلیت های آن، سال ساخت چاپگر، شدت خرابی و البته نوع مشکل موجود در سیستم رابطه ی مستقیمی با هزینه ی ترمیم و بازیابی دارد. برای کاهش هزینه های ترمیم پیشنهاد می کنیم زمان انجام سرویس های دوره ای را به خاطر بسپارید. چرا که بسیاری از خرابی های پرینترهای مختلف از جمله پرینترهای برند محبوب توشیبا ناشی از انباشته شدن ذرات خشک شده ی جوهر و تونر اضافی و یا گرد و غبار موجود در محیط می باشند. در هر صورت جای نگرانی نیست. نمایندگی تعمیرات پرینتر توشیبا ترمیم، بازیابی، بهسازی و سرویس دهی پرینترهای توشیبا را در مناسب ترین تعرفه ی قیمتی ممکن ارائه می نماید.

تعمیرات پرینتر توشیبا و دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات توشیبا

کارشناسان مرکز تعمیرات پرینتر توشیبا، با عملکرد انواع مدل های  پرینترهای توشیبا آشنایی کامل دارند. واحد های تعمیرات توشیبا ، علاوه بر پرینتر تعمیرات تخصصی محصولات دیگر این کمپانی  را نیز انجام می دهد. از همین رو واحدهای مختلف جهت تعمیرات توشیبا راه اندازی شده است.  ماشین ها ی اداری توشیبا شاملل انواع مدل های دستگاه کپی توشیبا و انواع مدل های پرینتر توشیبا در این مرکز به صورت حرفه ای انجام می گردد.  متخصصان این حوزه  ضمن آشنایی با تمامی قطعات دستگاه‌های مذکور، آگاهی و اطلاعات کاملی درباره‌ی عملکرد هریک از این دستگاه ها دارند.

واحدهای مجزا جهت تعمیرات پرینتر و دستگاه کپی و… راه اندازی شده است در هریک از این واحدها از ابزارآلات مخصوص و متخصصین مرتبط با محصول مورد نظر بهره گرفته ایم. در این صفحه با خدمات مختلف واحد تعمیرات پرینتر توشیبا آشنا شدید جهت بهره مندی از خدمات سایر واحدها به لینک مربوط به واحد مورد نظر مراجعه نمایید. در این صفحه با خدمات مختلف واحد تعمیرات پرینتر توشیبا آشنا خواهید شد. جهت آشنایی با خدمات ما در دیگر واحدهای تعمیرات توشیبا وارد لینک مربوط به واحد مورد نظر شوید.

تعمیر پرینتر توشیبا در محل

با پیشرفت روزافزون پرینترها وگستردگی استفاده از آن در محل کار و زندگی، وابستگی به  این دستگاه ها به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.به همین علت در صورت خرابی پرینتر ها بسیاری از فعالیت های ما با مشکلات جدی روبه رو می شود. از این رو در صورت مشاهده ی هرگونه خرابی و اختلال در پرینتر توشیبا شما می توانید با برقراری تماس از خدمات تعمیر بهره مند شوید. همه ی ما متوجه این نکته هستیم که انتقال و جا به جایی پرینتر کار آسانی نیست.

بدین منظور کارشناسان و تکنسین های متخصص ما با حضور در محل به عیب یابی پرینتر شما می پردازند و در صورت مشاهده ی هرگونه مشکل، اقدام به تعمیر و تعویض قطعات پرینتر توشیبا می کنند. تمام خدمات تعمیراتی در محل زندگی شما انجام می شود، مگر این که تعمیر قطعات معیوب زمانبر یا نیازمند به تجهیزات پیشرفته تر باشد، در این صورت کارشناس با کسب اجازه از مشتری قطعه را جدا و به نمایندگی پرینتر توشیبا انتقال می دهد.

نمایندگی مجاز توشیبا

نمایندگی مجاز توشیبا با تکیه بر دانش روز و تجارب خود، تمامی محصولاتش را در زمینه های فروش و خدمات تعمیراتی، از ضمانت و گارانتی برخوردار کرده است. همچنین با بهره گیری از کارشناسان زبده و حرفه ایی سعی در نزدیک شدن به استانداردها و ضوابط جهانی را دارد.لازم به ذکر است، تمام کارشناسان این مجموعه پس از چندین بار آزمایش مورد تایید نمایندگی مجاز توشیبا قرار گرفتند. نمایندگی توشیبا با ارائه ی بهترین خدمات چه در زمینه ی فروش و چه در زمینه خدمات پس از آن، سعی در افزایش سطح کیفی محصولاتش دارد.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩