اشتراک گذاری

فروش بخش تراشه توشیبا

شرکت توشیبا مدت هاست قصد فروش بخش تراشه خود را دارد. از آن جا که بخش تراشه توشیبا به صورت مشترک با وسترن دیجیتال مدیریت می‌شود ، وسترن دیجیتال همواره مخالف فروش این تراشه بوده است. طبق آخرین اخبار ، شرکت توشیبا موافقت کرده است تا دو هفته پیش از نهایی‌شدن فروش بخش تراشه توشیبا به وسترن دیجیتال اطلاع دهد.

دادگاهی در سان‌فرانسیسکو این توافقنامه را تایید کرده است. این توافقنامه به وسترن دیجیتال فرصت می‌دهد تا در صورت لزوم به دادگاه رفته و معامله فروش را متوقف کند. چون قسمتی از بخش تراشه توشیبا متعلق به این شرکت است،‌ توشیبا باید برای فروش این بخش رضایت وسترن دیجیتال را نیز به دست آورد.

فروش بخش تراشه توشیبا

هدف فروش بخش تراشه توشیبا

هدف توشیبا از فروش بخش تراشه خود ، جبران ضرر و زیان های ناشی از راکتورهای هسته ای است. در اواخر ماه ژوئن، توشیبا اعلام کرد که قصد دارد بخش تراشه را به کنسرسیومی از بین کپیتال، شرکت کره‌ای SK Hynix و بانک‌هایی که از طرف دولت ژاپن پشتیبانی می‌شدند، بفروشد. اما این معامله به سرانجام نرسید و اعضای بورد توشیبا هفته گذشته با یکدیگر ملاقات کردند تا دیگر خریداران را بررسی کنند.

اظهارات یاسو ناروکو، معاون ارشد توشیبا

یاسو ناروکو ، در مورد فروش بخش تراشه توشیبا اظهار داشت : به دلایل عملی انتظار نمی‌رود که ما در این دوره بتوانیم خرید بخش تراشه را نهایی کنیم. ما از موضع خود در دادگاه حکمیت که احتمالا در یک یا دو ماه آینده تشکیل می‌شود، دفاع خواهیم کرد. وسترن دیجیتال در بیانیه ای در این زمینه اعلام کرده است که ، مذاکرات ما با توشیبا و سهام‌دارانش سازنده بوده است و ما تلاش می‌کنیم به راه‌حلی دست یابیم که منافع همه‌ی طرف‌ها را تامین کند.

نمایندگی توشیبا و واحدهای تعمیرات توشیبا

پس از مطالعه ی خبر ” فروش بخش تراشه توشیبا “، لازم می دانیم به شرح مختصری از فعالیت های نمایندگی توشیبا بپردازیم.  نمایندگی توشیبا ، تخصصی ترین مرجع در تعمیرات و فروش محصولات توشیبا در ایران است. ماشین های اداری از جمله محصولات اصلی کمپانی توشیبا هستند . نمایندگی توشیبا با  هدف خدمات رسانی به مشتریان گرامی تاسیس شده و از برترین متخصصین کشور جهت تعمیردستگاه های توشیبا بهره گرفته است.

بخش فروش در نمایندگی توشیبا، با هدف فروش کالای اصل و اورجینال سازمان دهی شده و در تلاش است بهترین خدمات را به مشتریان گرامی عرضه نماید. پیش از فروش محصول، تمامی اطلاعات لازم در مورد محصولات توشیبا، ویژگی هاو کاربرد آن ها، به مشتریان محترم ارائه خواهد شد. در بخش تعمیرات Toshiba ،  تعمیر ماشین های اداری توشیبا در این مرکز با سرعت، دقت و هزینه ی مناسب انجام می گردد.  جهت مطالعه ی خدمات ما در واحدهای تعمیرات توشیبا روی لینک مورد نظر خود کلیک نمایید.

جهت مطالعه ی اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول در سایر صفحات ما را همراهی نمایید.

 

لینک های مفید

مرکز تعمیرات کپی / تعمیرگاه اصلی کپی پاناسونیک / تعمیرگاه اصلی کپی سامسونگ / تعمیرگاه اصلی کپی اچ پی / تعمیرگاه اصلی کپی ریکو / تعمیرگاه اصلی کپی کیوسرا / تعمیرگاه اصلی کپی زیراکس / تعمیرگاه اصلی کپی کانن / تعمیرگاه اصلی کپی کونیکا مینولتا / تعمیرگاه اصلی کپی توشیبا / تعمیرگاه اصلی کپی شارپ /

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩