اشتراک گذاری

رونمایی از دستگاه کپی a3 سامسونگ

کمتر اداره و سازمانی را می توان دید که به ماشین های اداری بهایی ندهند. ماشین های اداری از جمله تجهیزاتی می باشد که بسیار هزینه بر می باشند. اگرچه در ابتدا یک اداره یا سازمان باید هزینه ای سنگین برای این ماشین های اداری پرداخت کند اما در نهایت این ماشین های اداری می باشند که سبب افزایش راندمان و کارایی یک واحد تجاری می گردند. در این مطلب قصد داریم به رونمایی از دستگاه کپی a3 سامسونگ اشاره ای نماییم و از ویژگی ها و توانایی های این دستگاه برای شما بگوییم.

رونمایی از دستگاه کپی a3 سامسونگ

ویژگی های دستگاه کپی a3 سامسونگ

ماشین های فتوکپی برای چاپ در تعداد بالا مهیا شده اند و این مزیت یکی از مهمترین ویژگی های یک محصول اداری باید باشد. این دستگاه جدید با فناوری recp قادر می باشد خطوط اضافی را حذف  و لبه های تصویر را بهبود بخشد. این عمل در نهایت سبب می شود پرینت های انجام گرفته با کیفیت تر و شفاف تر نسبت به گذشته شود. ویژگی eco نیز دیگر مزیت این دستگاه می باشد که سبب صرفه جویی ۲۰ درصدی در مصرف جوهر و تونر می گردد. باورش سخت است که دستگاهی وجود داشته باشد که در تیراژ بالا نه تنها افزایش هزینه دربر نداشته باشد بلکه صرفه جویی را نصیب سازمان نماید.

امنیت بالای دستگاه کپی a3 سامسونگ

یکی از مهمترین و کاربردی ترین ویژگی های این دستگاه کپی امنیت بالای ان در هنگام پرینت گرفتن می باشد. شما می توانید با قراردادن رمز و قفل برای پرینتر خود اسناد چاپی را مدیریت نمایید. در این عمل هرکس تنها می تواند برگه ای که دستور پرینتش را صادر کرده است مشاهده کند و دیگران توانایی دیدن سندی که فرد برای چاپ به دستگاه منتقل کرده است را ندارند. این عمل سبب شده است این دستگاه محبوب سازمان هایی گردد که امنیت و حفاظت اطلاعات در آنها نقش اساسی دارد.

دستگاهی چند کاره

این دستگاه توانایی کپی و فکس را دارد. علاوه بر دو ویژگی ذکر شده توانایی پرینت و اسکن را نیز باید به ویژگی های ان اضافه نمود. دستگاه کپی a3 سامسونگ تک بردی محسوب می شود و دارای دو پردازشگر دو هسته ای می باشد. این مزیت ها سبب شده است کیفیت پرینت های گرفته شده بسیار بهتر شده و رزولوشن تصویر بالاتر رود. صفحه نمایشی بزرگ بر روی این دستگاه امکان استفاده از این پرینتر چندکاره را آسان تر نموده است و سبب شده فرایند مدیریت امور با سرعت بیشتری انجام گیرد. شما می توانید با خرید این دستگاه از ابعاد کوچک این محصول استفاده بهینه نمایید و دیگر نگران مشکل کمبود فضا برای چند ماشین اداری را نداشته باشید.

خرید و استفاده از دستگاه کپی جدید سامسونگ

اگرچه قیمت دستگاه کپی a3 سامسونگ به نسبت دستگاه هایی با برند ضعیف تر کمی گران تر می باشد اما قابلیت های این دستگاه سبب شده است اداراتی که ارباب رجوع بالایی دارند را به خرید خود مشتاق نماید. ادارات و سازمان ها می توانند با خرید این محصول اکثر فرایندهای کاغذ بازی واحدهای مختلف خود را بر طرف نمایند. خرید این دستگاه فتوکپی از مراکز و روش های مختلفی امکان پذیر است. شما می توانید با نمایندگی کپی تماس گرفته و درمورد ویژگی های این دستگاه جدید کمپانی سامسونگ مشورت نمایید.

استفاده از دستگاه کپی سامسونگ بنا برگفته ی مدیران ایرانی سامسونگ بسیار راحت می باشد و نیازی به آموزش خاصی ندارد و تقریبا تمامی کارمندان توانایی استفاده از این محصول را دارند. تیراژ بالا و امنیت را می توان دو ویژگی مهم این دستگاه نامید. سامسونگ برند بزرگی در تولید لوازم های اداری می باشد و تقریبا از قطعات با کیفیت استفاده می نماید.

نمایندگی کپی و واحدهای تعمیرات کپی

نمایندگی کپی ، خدمات خود را در چند بخش مجزا به کاربران ماشین های اداری ارائه می نماید. فروش ماشین های اداری در فروشگاه مرکزی کپی ، آموزش در واحد آموزش تعمیرات کپی و تعمیرات در مرکز تعمیرات کپی انجام می گردد. در هریک از این واحدها از مهندسین و متخصصین برتر کشور جهت همکاری دعوت به عمل آورده ایم . همچنین جهت سرعت و سهولت درارائه ی خدمات تمامی امکانات مورد نیاز جهت بهره مندی واحدها فراهم گشته است. در صورت تمایل می توانید خدمات ما را در واحدهای تعمیرات کپی مطالعه نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩