اشتراک گذاری

رسوایی مالی توشیبا

رسوایی مالی توشیبا و قرار گرفتن نام مدیرعامل شرکت الکترونیکی توشیبا آقای هیسائو تاناکا در صدر اخبار ، باعث استعفای وی شد . روز سه شنبه هفته گذشته در پی اعلام عمومی این رسوایی مالی   توشیبا که رقم آن ۱/۲ میلیارد دلار تخمین زده می شود، از سمت خود استعفا کرد.

نورویو ساساکی که جانشین رئیس پیشین این شرکت بود در پی رسوایی مالی توشیبا ، از سمت خود کناره گیری خواهد کرد  و روز چهارشنبه ماساشی موروماکی جانشینِ رئیس و مدیرعامل این شرکت خواهد شد.

تناقض در محاسبات باعث کشف رسوایی مالی در توشیبا شد

به نقل از گروهی از وکیلان و حسابداران مستقل در یک سند هشتاد و دو برگی به «نادرستی در محاسبات به شکل سازمان یافته» اشاره شده است و گفته اند که این کار در طول سالها با ارعاب کارمندان زیر دست از سوی رئیسان صورت گرفته است.

این رسوایی مالی توشیبا جنبه ی سیاسی به خود گرفته است. تارو آسو، وزیر دارایی ژاپن در این زمینه نقل کرده است که این بی نظمی ها در شرکت توشیبا « بسیار شرم آور» است، بخصوص هنگامی که ژاپن تلاش دارد با اداره بهتر امورِ شرکتها، اعتماد سرمایه گذاران خارجی را دوباره جلب کند.

برای تعمیرات کپی توشیبا خود کلیک کنید

نمایندگی توشیبا و واحدهای تعمیرات توشیبا

پس از مطالعه ی خبر ” فروش بخش تراشه توشیبا “، لازم می دانیم به شرح مختصری از فعالیت های نمایندگی توشیبا بپردازیم.  نمایندگی توشیبا ، تخصصی ترین مرجع در تعمیرات و فروش محصولات توشیبا در ایران است. ماشین های اداری از جمله محصولات اصلی کمپانی توشیبا هستند . نمایندگی توشیبا با  هدف خدمات رسانی به مشتریان گرامی تاسیس شده و از برترین متخصصین کشور جهت تعمیردستگاه های توشیبا بهره گرفته است.

بخش فروش در نمایندگی توشیبا، با هدف فروش کالای اصل و اورجینال سازمان دهی شده و در تلاش است بهترین خدمات را به مشتریان گرامی عرضه نماید. پیش از فروش محصول، تمامی اطلاعات لازم در مورد محصولات توشیبا، ویژگی هاو کاربرد آن ها، به مشتریان محترم ارائه خواهد شد. در بخش تعمیرات Toshiba ،  تعمیر ماشین های اداری توشیبا در این مرکز با سرعت، دقت و هزینه ی مناسب انجام می گردد.  جهت مطالعه ی خدمات ما در واحدهای تعمیرات توشیبا روی لینک مورد نظر خود کلیک نمایید.

مرکز تعمیرات کپی / تعمیرگاه اصلی کپی پاناسونیک / تعمیرگاه اصلی کپی سامسونگ / تعمیرگاه اصلی کپی اچ پی / تعمیرگاه اصلی کپی ریکو / تعمیرگاه اصلی کپی کیوسرا / تعمیرگاه اصلی کپی زیراکس / تعمیرگاه اصلی کپی کانن / تعمیرگاه اصلی کپی کونیکا مینولتا / تعمیرگاه اصلی کپی توشیبا / تعمیرگاه اصلی کپی شارپ /

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩