اشتراک گذاری

دستگاه چهارکاره اداری پاناسونیک

دستگاه چهارکاره اداری پاناسونیک باقابلیت های جدید به بازار عرضه شد.اهمیت تجهیز مناسب محیط کار به دستگاه های اداری نظیر چاپگر، فکس و مانند این ها بر کسی پوشیده نیست. از طرفی پایین آوردن و یکی کردن هزینه های خرید و نگهداری و نیز اندازه این دستگاه ها همواره از دغدغه های پیش روی صاحبان کسب و کار است. اما به راستی برای چاره اندیشی درمورد این چالش باید به کدام وسیله فکر کرد؟

اولین وسیله ای که به ذهنتان می رسد، چیست؟ آیا تاکنون به جای استفاده از چند دستگاه مختلف، به این فکر کرده اید که با یک دستگاه همه کاره، تمام نیازهای دفتر کارتان را برای همیشه برطرف کنید؟ برخی بر این باورند که دستگاه های تک منظوره، تمرکز بیشتری بر روی کیفیت خدمات ارائه شده دارند. اما آیا همه ماشین های اداری که برای کسب و کارهای مختلف با نیاز های گوناگون ارائه شده را می شناسید؟

 در این مقاله قصد داریم شما را با دستگاه چهارکاره اداری پاناسونیک ( پرینتر سیاه و سفید چند منظوره مدل KX-MB2030 ) از شرکت پاناسونیک آشنا کنیم. پرنیتر پاناسونیک علاوه بر ارائه کیفیت بسیار عالی چاپ لیزری، با سه عملکرد ممتاز کپی، اسکن و فکس در ابعادی بسیار مناسب، خیال شما را از بابت هزینه و فضای مورد نیاز و سرویس های دوره ای این چهار قابلیت راحت می کند.

آشنایی با دستگاه چهارکاره اداری پاناسونیک

پرینتر پاناسونیک مدل KX-MB2030 با کاربری بسیار ساده به گونه ای طراحی شده است که همه افراد با هر سطح دانشی قابلیت کار با آن را داشته باشند. دکمه های بزرگ و نوشته های خوانا و طراحی ساده ی کلید ها با نمایشگر تک رنگ و واضح در کنار هم، یک پنل کاربردی و گویا را در اختیار کاربر قرار می دهد. دستگاه چهارکاره اداری پاناسونیک دارای وزنی معادل ۲۸ کیلوگرم است که با توجه به قابلیت های ارائه شده، تاحدی مناسب به نظر می رسد و نگرانی را از بابت جا به جایی برطرف می کند.

این پرینتر در حالت آماده به کار، ۵٫۵ وات برق مصرف می کند. سینی دستگاه  گنجایش نگهداری ۲۵۰ برگ A4 را دارد. این دستگاه از قابلیت ADF (چاپ خودکار) بهره می برد و ظرفیت سینی ADF آن ۲۰ برگ است. حافظه دستگاه برای نگهداری اسناد ۳۲ مگابایت است. این پرینتر علاوه بر USB از پورت LAN نیز بهره می برد.

بررسی عملکرد دستگاه چهارکاره اداری پاناسونیک

چاپ

سرعت دستگاه چهارکاره اداری پاناسونیک ، در حالت چاپ ۲۴ برگ در دقیقه است که برای محیط های اداری بسیار عالی است. این دستگاه تقریبا نسخه های مختلف سیستم عامل های Windows ، Linux و Mac را به خوبی پشتیبانی می کند. رزولوشن چاپ در این دستگاه 600*600 DPI است که با توجه به رده کاربری آن مناسب می باشد.

کپی

زمان آغاز به کار دستگاه چهارکاره اداری پاناسونیک برای شروع عملیات کپی حدودا ۱۶ ثانیه است که پاناسونیک در این مورد می توانست آن را ارتقا دهد. در حالت کپی می توانید تا ۹۹ برگ در هر بار کپی بگیرید. مقدار زوم آن در حالت کمینه، ۲۵ درصد و در حالت بیشینه به ۴۰۰ درصد می رسد. سینی بالایی خروج کاغذ، قابلیت نظم بخشیدن به برگه ها و جلوگیری از پراکنده شدن آن ها را دارد.

اسکن

اسکنر دستگاه چهارکاره اداری پاناسونیک ، قابلیت اسکن هم به صورت رنگی و هم به صورت تک رنگ را دارد. رزولوشن اسکنر در حاالت عادی 600*600 است که تا9600*9600 به صورت دستی قابل ارتقا است.

 شبکه

دستگاه چهارکاره اداری پاناسونیک دارای پورت شبکه RJ-45 است. بدین ترتیب می توان به راحتی آن را در شبکه به اشتراک گذاشت. قابل ذکر است که علاوه بر عملکرد چاپ، می توان از اسکنر دستگاه بر بستر شبکه نیز بهره برد. سرعت پورت شبکه در این دستگاه ۱۰۰/۱۰ است.

در پایان می توان گفت که تهیه کردن پرینتری با سرعت و کیفیت قابل قبول که دارای فکس و اسکن و کپی باشد و حتی بتوان از امکانات آن در شبکه نیز استفاده کرد، و نیز در کنار این قابلیت ها، کاربری آسان و جا به جایی راحت و نیز قیمت مناسب به مزایای آن اضافه شود، آسان نیست. اگر شما نیز دغدغه فراهم کردن چنین محصولی با این ویژگی ها را در سر دارید، بد نیست نگاهی به این پرینتر چند منظوره از شرکت پاناسونیک بیندازید.

 فکس

فکس دستگاه چهارکاره اداری پاناسونیک دارای سرعت ۳۳٫۶ کیلوبیت بر ثانیه  است و قابلیت سوییچ بین حالت تلفن و فکس را نیز دارد. شماره گیر تلفن دستگاه از حالت شماره گیری سریع با قابلیت ذخیره سازی ۶ شماره پشتیبانی می کند و حافظه دفترچه تلفن آن می تواند ۱۰۰ شماره را در خود ذخیره نماید و همچنین دارای قابلیت شماره گیری خودکار است.

حافظه فکس قابلیت ذخیره سازی ۱۵۰ برگ است. در صورت اتمام برگ، این دستگاه ۱۱۰ برگ آخر مربوط به فکس های چاپ نشده را در خود ذخیره می کند. در صورت تمایل، می توان از امکانات فکس این دستگاه بر روی کامپیوتر نیز بهره برد و آن را با نرم افزار های دلخواه مدیریت کرد.

نمایندگی پاناسونیک و واحدهای تعمیرات پاناسونیک

در مقاله ی دستگاه چهارکاره اداری پاناسونیک ، تمامی ویژگی های این محصول مورد بررسی قرار گرفت . نمایندگی پاناسونیک ، کادری از برترین و حرفه ای ترین متخصصین را جهت تعمیر و فروش محصولات  پاناسونیک استخدام نموده است. امروزه شاهدعرضه‌ی گسترده‌ی محصولات  پاناسونیک در بازار داخلی کشور و استقبال گسترده هموطنان از محصولات این کمپانی بزرگ هستیم.

از همین رو، نمایندگی پاناسونیک، با تلاش های شبانه روزی خود درصدد ارائه ی بهترین خدمات در زمینه ی فروش و پس از فروش از جمله در زمینه تعمیر و اصلاح محصولات این شرکت به مشتریان خود می باشد. همچنین واحد آموزش تعمیرات پاناسونیک خدمات آموزشی را به کاربران گرامی ارائه می نماید. در صورت بروز مشکل در دستگاه خود با مراجعه به کادر فنی تعمیرات پاناسونیک می توانید دستگاه خود را در کمترین زمان و با پرداخت هزینه ای مناسب، در صحت و سلامت کامل تحویل بگیرید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩