فروشگاه مرکزی پاناسونیک

فروشگاه مرکزی پاناسونیک با حضور کارشناسان مجرب آماده ی ارائه ی تمامی خدمات مربوط به محصولات پاناسونیک می باشد. دوستداران این برند برای خرید هریک از محصولات آن می توانند با مراجعه به نمایندگی ما و ارائه ی توضیحات توسط کارشناسان خریدی مطمئن را انجام دهند. نمایندگی فروش پاناسونیک با در اختیار داشتن آرشیوی جامع از تمامی محصولات، قادر به ارائه تمامی محصولات این شرکتِ خوش‌‌ نام به ‌ویژه محصولاتی است که به تازگی و در طول سال‌های اخیر از سویِ کمپانیِ پاناسونیک معرفی و عرضه شده‌اند.

اگر به دنبال خریدی هستید که هزینه های اضافی را بر شما تحمیل نکند می توانید با مراجعه به نمایندگی پاناسونیک و استفاده از  گارانتی کیفیت، از خدمات پس از فروش این مرکز نیز اتفاده نمایید. این ضمانت نه تنها از بابت اصل بودن کالاها و قطعات است بلکه به واسطه آن شما دوستان گرامی می توانید از بهترین خدمات تخصصی پس از فروش کالا و خدمات ما استفاده نمایید.

ما این نوید را به شما می دهیم که کارشناسان ما با کمال صبر و حوصله پاسخگوی تمامی سوالات کاربران در ارتباط با بخش های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه های پاناسونیک می باشند.  لازم به ذکر است اهداف ما در راستای زمینه های مشتری مداری و هم چنین افزایش بهره وری در زمینه های مختلف سازمان می باشد. بنابراین توانسته ایم به جایگاهی مناسب در میان رقبای خود در دنیای تکنولوژی دست یابیم.

مشاوره پیش از فروش محصولات پاناسونیک

لازمه ی یک خرید درست بررسی همه جانبه ی کالای مورد نظر است. فردی که می خواهد برای خرید خود هزینه های زیادی را متحمل شود در ابتدا باید آگاهی درستی از چون و چرای خرید خود کسب نماید. اینکه آیا برند مورد نظر پاسخگوی نیازهای وی می باشد یا خیر، آیا آشنایی کامل از جزییات کالا دارد؟ هزینه ای که پرداخت می کند مطابق با هزینه های مصوب می باشد؟ و یا اینکه در صورت خراب شدن کالای مورد نظر می تواند از خدمات پس از فروش آن استفاده کند یا خیر جزو مهم ترین مسائلی است که یک شخص قبل از پرداخت هزینه باید به آن ها پاسخ مناسبی دهد.

از همین رو اگر احساس می کنید که برند پاناسونیک پاسخگوی نیاز شما می باشد می توانید با مراجعه به نمایندگی پانسونیک و بهره گیری از مشاوره کارشناسان ما بهترین راه را برای هزینه کردن پول خود بیابید و بتوانید به بهترین گزینه خود دست یابید. در نمایندگی پاناسونیک شما می توانید با بهره گیری از خدمات کارشناسان، کالایی را انتخاب نمایید که با هزینه شما و نیاز شما همخوانی داشته باشد. بنابراین شما مجبور نیستید با صرف هزینه های بالا از کیفیت و خدمات نامتناسبی استفاده نمایید.

فروش انواع محصولات پاناسونیک

پس گرفتن مشاوره های لازم از کارشناسان ما، در صورتی که به این نتیجه رسیدید که محصولات پاناسونیک متناسب با نیاز و پول شماست، می توانید با مراجعه به واحد فروش نمایندگی پاناسونیک خریدی ایمن را تجربه نمایید. واحد مربوط به بخش فروش پاناسونیک با دسترسی به جدیدترین فناوری روز دنیا و هم چنین آشنایی کامل با محصولات پاناسونیک (چه در زمینه فروش و چه در زمینه تعمیر) تخصص و تسلط جامعی در ارتباط با ساختار و عملکرد محصولات پاناسونیک یافته‌اند و می‌توانند راهنمای مشتریان گرامی فروشگاه مرکزی پاناسونیک در هر زمینه‌ای باشند. برخی از خدمات ارائه شده در این فروشگاه عبارتند از:

  • فروش پرینتر پاناسونیک
  • فروش جدیدترین تلفن های پاناسونیک
  • عرضه و فروش انواع دستگاه های کپی پاناسونیک
  • فروش فکس پاناسونیک در فروشگاه مرکزی پاناسونیک

فروش قطعات جانبی محصولات پاناسونیک

فروش قطعات جانبی محصولات پاناسونیک یکی دیگر از خدمات  ارائه شده دراین مجموعه است. هریک از کاربران محصولات پاناسونیک  که در کالای مصرفی خود با مشکل مواجه شده اند می توانند با مراجعه به نمایندگی پاناسونیک برای تعمیر دستگاه مصرفی خود اقدام نمایند. فروشگاه مرکزی پاناسونیک در راستای تأمین نیاز آن دسته از کاربرانی که دستگاه مورد استفاده شان به هر دلیل دچار اختلال و خرابی گشته و حال نیازمند تعویض و ترمیم قطعات است، درصدد برآمده تا بخشی از فضای فروشگاه را به فروش و عرضه قطعات جانبی محصولات پاناسونیک اختصاص دهد.

کاربران دستگاه های پاناسونیک با مراجعه به این مرکز می توانند از قطعات اصلی برای جایگزین قطعه آسیب دیده خود بهره مند گردند. تمامی قطعات استفاده شده در نمایندگی فروش پاناسونیک اصلی می باشد و گارانتی کالا در این مرکز ضانت اصلی بودن قطعات مصرفی است. خدمات مرتبط با تعمیر و سرویس این دستگاه ها نیز با حضور در مرکز تعمیرات پاناسونیک قابل دریافت است.

نمایندگی پاناسونیک و واحدهای تعمیرات پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و فناوری روز دنیا می تواند پاسخگوی تمامی نیازهای  کاربران این برند باشد. پارتیشن بندی این سازمان به واحدهای کوچک تر سبب گشته است مشکلات مراجعه کنندگان در کوتاه ترین بازه ی زمانی رفع شود. استفاده از متخصصین مجرب و کارآزموده سبب ارتقای هرچه بیشتر کمی و کیفی خدمات ما شده است. ما این اطمینان را به شما می دهیم که تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز منطبق با استانداردهای جهانی پاناسونیک و ضوابط قانونی فراهم گشته است. نمایندگی پاناسونیک در فروشگاه مرکزی پاناسونیک، عرضه‌کنندۀ دستگاه ‌های پاناسونیک و در پارت تعمیر، ارائه‌دهندۀ خدمات پس از فروش و سرویس های تعمیرات پاناسونیک است.

خدمات مرتبط با آموزش نیز در واحدهای آموش تعمیرات پاناسونیک ارائه می گردد. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی پاناسونیک توسط تیمی از کارشناسان متخصص در دو حوزه ی فروش و تعمیر انجام می‌پذیرد و تلفیق این دو مجموعه، -یعنی «کارشناسان متخصص» و «امکانات و تجهیزات حرفه‌ای»- سبب گشته تا به اذعان بسیاری از همکاران، نمایندگی پاناسونیک یکی از مراکز پیشرو و متخصص در ارائه ی خدمات فروش و تعمیر پاناسونیک مطرح گردد. واحدهای تعمیرات پاناسونیک در بخش زیر معرفی می گردند.