اشتراک گذاری

جدیدترین پرینتر ریکو

جدیدترین پرینتر ریکو با نام Ricoh AFicio SP 213w  یک پرینتر تک کاره لیزری و سیاه و سفید است. مدل Ricoh AFicio SP   ۲۱۳w  دارای امکانات ویژه از جمله وایرلس می باشد. این پرینتر با اندازه ای متوسط دارد ولی در عین حال با سرعت بالای خود امکان چاپ ۲۲ برگ در دقیقه را فراهم می کند . جدیدترین پرینتر ریکو از جمله چاپگرهای مقرون به صرفه است . از دیگر نقاط مثبت این پرینتر، طراحی ساده و امکان استفاده ی ساده و راحت از آن می باشد. این پرینتر جهت استفاده  در منزل و یا دفاتر کاری با حجم کاری روزانه کم مناسب می باشد.

از دیگر امکانات این پرینتر ricoh می توان به مواردی چون؛ امکان پرینت دورو ، سینی کاغذ با ظرفیت ۱۵۰ برگ و دارا بودن کارتریج های ریکو seri 200HE با بازده بالا در حدود چاپ ۲۵۰۰ برگ A4 اشاره نمود. این چاپگر با کیفیت چاپ خود در رزولوشن ۱۲۰۰x600 نقطه در اینچ می باشد و می تواند در چاپ هایتان کیفیت مناسبی را به شما ارائه دهد.

جدیدترین پرینتر ریکو

قابلیت پرینت از تلفن همراه و تبلت های هوشمند

لازم به ذکر است ، جدیدترین پرینتر ریکو این امکان را به شما می دهند که ، با نصب نرم افزار هوشمند ریکو به طور مستقیم از تبلت های هوشمند یا تلفن  همراه خود پرینت بگیرید. کارتریج تعبیه شده یا به اصطلاح کارتریج استارتر این دستگاه قابلیت چاپ ۷۰۰ برگ را به شما میدهد. با کار کردن و استفاده از پرینتر ریکو Ricoh 213w می توانید به صورت دستی چاپ های دورو را دریافت کنید.

مشخصات جدید ترین پرینتر ریکو 

  • امکان وایرلس : دارد
  • تونر کارتریج SP 201L:
  • ظرفیت تونر : حدود ۱۵۰۰ برگ A4
  • توان چاپ ماهانه : ۲۰۰۰۰ برگ
  • ورودی کاغذ : ۱۵۱ برگ
  • سینی خروجی کاغذ : ۵۰ برگ
  • سرعت چاپ : ۲۲ برگ در دقیقه
  • حداکثر سایز کاغذ :   A4
  • کیفیت چاپ : ۶۰۰*۱۲۰۰ dpi

نمایندگی ریکو و واحدهای تعمیرات ریکو 

امیدواریم مطالعه ی خبر جدیدترین پرینتر ریکو، برای شما مفید بوده باشد. در این جا لازم می دانیم به شرح مختصری از فعالیت های نمایندگی ریکو بپردازیم. این نمایندگی خدمات تخصصی تعمیر ماشین های اداری ریکو را به کاربران ارائه می نماید. نمایندگی ریکو ، از چند واحد مجزا شامل تعمیرات دستگاه کپی ، پرینتر و فکس ریکو تشکیل شده است. مهندسین و متخصصین تعمیرات ریکو در این واحدها مشغول به فعالیت هستند. همچنین تجهیزات مورد نیاز جهت ارائه ی خدمات در هر واحد فراهم گشته است.

نمایندگی ریکو علاوه بر حوزه ی تعمیرات ریکو در زمینه فروش محصولات ریکو نیز فعالیت می کند. لازم به ذکر است ، کلاس های آموزشی جهت آموزش تعمیرات ریکو در واحد آموزش این مرکز راه اندازی شده اند. دراین بخش شما را به مطالعه ی خدمات در واحدهای تعمیرات ریکو دعوت می نماییم.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩