اشتراک گذاری

تعمیر یونیت لیزر پرینتر شارپ

تعمیر یونیت لیزر پرینتر شارپ ، یکی از برترین خدماتی است که در مرکز تخصصی شارپ به مشتریان عرضه می شود. با در نظر گرفتن کاربرد این قطعه در کار پرینتر شارپ، بهتر است ابتدا با نحوه ی عملکرد آن آشنا شوید. برای اینکه کاربر استفاده ی بهینه ای از دستگاه داشته باشد بهتر است حداقل اطلاعاتی از آن داشته باشد تا اگر اختلالی در کارکرد دستگاه ایجاد شد ، بتواند به بهترین نحو آن را برطرف نماید. بنابراین به شما پیشنهاد میدهیم در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بتوانید اطلاعت جامعی در زمینه ی تعمیرات یونیت لیزر پرینتر شارپ کسب نمایید.

تعمیر یونیت لیزر پرینتر شارپ

نگاهی به موارد تعمیر یونیت لیزر پرینتر شارپ

یونیت لیزر، یکی از اجزای تشکیل دهنده پرینتر می باشد. خود این قسمت ازچهار بخش برد لیزر، لیزر، برد موتور گرداننده و آینه ی کوچک عدسی تشکیل شده است. در بعضی از مدل ها آینه ی انتهایی، شیار وسنسور دریافت نور لیزر نیز وجود دارد و کارش، دادن نور از لیزر به لنز لیزر و سپس انتقال آن به آینه ی هندسی در حال گردش می باشد. با بررسی های بیشتر هنگام تعمیر یونیت لیزر پرینتر شارپ ، این مسئله مشخص می شود که پس از برخورد نور به عدسی، نور و پس از آن به آینه ی آخر برخورد کرده، از طریق یونیت لیزر خارج می گردد. با توجه به وظیفه ی یونیت لیزر، بدیهی است که خرابی این قطعه، در جابجایی نور در دستگاه تاثیر گذاشته و در نتیجه، باعث کاهش کیفیت پرینت می گردد.

تصویر فوکوس نمی شود

فوکوس نامناسب یکی از مشکلاتی است که در اثر ایجاد مشکل در یونیت لیزر و با مشاهده پرینت های دریافتی به آن پی میبریم. اگر تصویر چاپ شده بر روی کاغذ تار باشد در وافع فوکوس مناسبی هنگام جایگزاری انجام نشده است. در چنین مواقعی باید برای رفع این مشکل به متخصصی که در این زمینه اطلاعات کافی دارد مراجعه نمود.

عدم عملکرد درست لیزر

همانطور که در بالا به آن پرداختیم، یکی از اجزای تشکیل دهنده ی یونیت لیزر، لیزر می باشد.  هنگامی که لیزر با مشکل مواجه شود، در اثر ایجاد اختلال در عملکرد سنسور یونیت لیزر، دستگاه تصویر سفید ارائه می دهد. کار این سنسور، دریافت اولین نور از یونیت لیزر است و اگر نور به آن نرسد، برد فرمان قطع شارژ می دهد که نتیجه ی آن، تصویر سفید کپی می باشد. اگر بخواهید یونیت لیزر پرینتر شارپ را تعمیر نمایید باید در ابتدا مشکل لیزر را رفع نمایید

مشکل سوکت یونیت لیزر

سوکت بسیار کوچکی در یونیت لیزر تعبیه شده است که به علت ظرافت بالایی که دارد، احتمال آسب دیدنش نیز بسیار بالاست. هنگام تعمیر یونیت لیزر پرینتر شارپ ، معمولا سوکت آن را سیم پیچی می کنند. البته بهتر است هنگام تعمیر دستگاه، این قطعه نیز تعویض گردد تا از مشکلات بعدی آن جلوگیری شود. البته باید حتما به این مسئله توجه نمایید که کیفیت قطعه ی تعویض شده در عملکرد یونیت لیزر موثر خواهد بود.

پین آینه خارج شده است

اگر پرینت های خروجی دستگاه کیفیت سابق را ندارند موردی که می توان آن را بررسی نمود پین آینه ی هندسی شکل موجود بر روی یونیت لیزر باشد. اگر این اتفاق برای پرینتر شارپ شما افتاد باید تعمیر آن را به یک متخصص بسپارید. در غیر این صورت، ممکن است قطعه دچار شکستگی گردد. لازم است بدانید که جا انداختن پین در این حالت، موجب تعمیر یونیت لیزر پرینتر شارپ خواهد شد و شما متحمل هزینه های بیشتری می شوید. آینه ها در این قسمت به کار یا تنظیمات خاصی احتیاج دارند که برای آن باید حتما به یک مرکز معتبر مراجعه نمود.

واحد تعمیرات پرینتر شارپ

یونیت لیزر پرینتر شارپ، یکی از قطعاتی است که در واحد تعمیرات پرینتر شارپ مورد بررسی و تعمیر قرار می گیرد.  برای انجام این کار به بهترین نحو در این مرکز، از بهترین تجهیزات و تخصص ترین تکنیسن ها استفاده می شود. متخصصین به کار گرفته شده در این مرکز علاوه بر دریافت آموزش های پیوسته دارای سال ها تجربه در زمینه ی تعمیرات پرینتر می باشند. تعمیر یونیت لیزر پرینتر شارپ در واحد مذکور، به تخصصی ترین شکل ممکن انجام شده و کاربران گرامی می توانند از بازگشت عملکرد دستگاهشان به کیفیت اولیه اطمینان داشته باشند.

نمایندگی شارپ و واحدهای تعمیرات شارپ

نمایندگی شارپ، با رعایت اصول اولیه ی کمپانی شارپ، به ارائه ی بالاترین سطح خدمات در زمینه ی فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات شارپ می پردازد. این نمایندگی، جهت بالا رفتن بهره وری تکنیسین های خود اقدام به پارت بندی بخش های تعمیرات نموده است.

با این اقدام دستگاه شما در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیر و به شما تحویل داده می شود. هر کدام از محصولات شرکت شارپ، در پارت تخصصی خود عیب یابی و تعمیر می گردد. نمایندگی شارپ مفتخر است که با به کارگیری بهترین دستگاه ها و تکنیسن ها توانسته است سال های متمادی به رقابت موفیت آمیزی با سایر رقبای خود در زمینه ی تعمیرات بپردازد. در صورتی که مایل به کسب اطلاعات در خصوص تعمیرات شارپ هستید روی لینک مربوط به واحد مورد نظر کلیک نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩